Moederinstinct.quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:51 schreef _Ophelia_ het volgende:
Voor mezelf zou ik dat ook doen. Maar voor mini heb ik toch liever rompertjes met lange mouwen
Mijn ouders hebben alles wat ze over hadden al in mijn opleiding gestopt dit jaar... En liefquote:Op donderdag 31 mei 2012 21:42 schreef MaJo het volgende:
PS, kunnen je ouders je ticket niet voorschieten? Dit is natuurlijk ook niks zoen als het slecht gaat gewoon hier komen, wij willen je altijd opvrolijken! Als je een luisterend oor wil: je hebt mijn Skype en email, maak daar gebruik van
Ze weten dat ik medicijnen slik en dat het niet goed gaat. Mijn moeder weet ook dat ik uiteindelijk naar de dokter ging toen ik met krassen op mijn been, buik en arm zat... Is ze niet blij mee.quote:Op donderdag 31 mei 2012 21:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
PS, in hoeverre weten je ouders het?
Paardenbiefstuk?quote:Op donderdag 31 mei 2012 20:19 schreef wyccie het volgende:
In de opbouwfase kun je je nog wat labieler voelen.
Wel kut dat je nu net daar alleen moet zijn. Nog even volhouden, hè.
Denk aan lammetjes en babytjes, babyschildpadden, mannen met sixpacks, zonnebloemen, pluispaardebloemen, biefstuk.
Heb jij een broer?quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:21 schreef Soempie het volgende:
M'n broer deed altijd de oven open, zodat de cake in elkaar zou ploffen. Kregen de kinderen die cake en vervolgens werd er nieuwe gebakken voor het bezoek.
??quote:Op donderdag 31 mei 2012 23:29 schreef wyccie het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
Jij toch ook.![]()
Facebook déja vu?
Ja, maar al zo'n 15 jaar niet gezien of gesproken.quote:
quote:
Ja klopt. Oude klasgenoot.quote:Op donderdag 31 mei 2012 23:35 schreef wyccie het volgende:
Laatst had je het erover dat je zo verbaasd was dat iemand die je redelijk kende een zus had, daar kwam je achter via Facebook, toch?
Ja maar dat is algemeen bekendquote:En je hébt toch ook een broer?
Mwoah.quote:
Kun je dat ook mengen, zodat je met roze en geel een beetje oranje krijgt?quote:Op donderdag 31 mei 2012 23:44 schreef Soempie het volgende:
Die zijn gaaf.![]()
Ik heb fondant in de kleuren groen, geel en roze. Misschien dan iets van varkentjes maken op gras met bloemetjes. Kan even niks anders bedenken..
Nee, dat niet. En ik denk dat hij ook niks van mij moet weten.quote:Op donderdag 31 mei 2012 23:41 schreef wyccie het volgende:
![]()
Zou je dan geen contact met hem willen hebben?
Geen idee? Ik heb nog nooit met zoiets gewerkt. Ik denk het haast wel. Als ik oranje heb, kun je er dan wat leukers mee?quote:Op donderdag 31 mei 2012 23:48 schreef wyccie het volgende:
Kun je dat ook mengen, zodat je met roze en geel een beetje oranje krijgt?
Het is hier toch enkele keren voorbij gekomen. Jij weet het toch?quote:
Uh, zo ver was ik nog niet met bedenken.quote:Op donderdag 31 mei 2012 23:49 schreef Soempie het volgende:
Geen idee? Ik heb nog nooit met zoiets gewerkt. Ik denk het haast wel. Als ik oranje heb, kun je er dan wat leukers mee?
Eén of twee keer?quote:Op donderdag 31 mei 2012 23:50 schreef Nembrionic het volgende:
Het is hier toch enkele keren voorbij gekomen. Jij weet het toch?
Of ik maak drie markeerstiften.quote:Op donderdag 31 mei 2012 23:55 schreef wyccie het volgende:
Een weiland met ondergaande zon in een oranje gloed en roze bloemetjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |