True!!quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:20 schreef Soempie het volgende:
Mislukte, niet helemaal gare cake is het lekkerst.
We zien welquote:Op donderdag 31 mei 2012 22:20 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Weinig kans, is net in de Campzone periode
Er zit nu chocola op gesmeerd.quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:22 schreef LadyBlack het volgende:
En als je bleke muffins hebt kun je er altijd nog glazuur op maken
Er is zijn er al 2 weer iets ingezakt, maar dat vind ik niet erg.quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:21 schreef Soempie het volgende:
M'n broer deed altijd de oven open, zodat de cake in elkaar zou ploffen.
Hij heeft de twee bekende verhalen over Reinaart gecombineerd. Waar het ene verhaal ophoudt, gaat hij verder met het andere verhaal (welke precies zou ik op moeten zoeken). Verder heeft hij de rijm weggelaten. De illustraties zijn trouwens echt heel bijzonder goed.quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:31 schreef ß het volgende:
Hoe moet ik me dat boek van Reinaart de Vos voorstellen? Alleen een moderne vertaling of heeft hij er echt wat nieuws van gemaakt?
Ga je trakteren?quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:29 schreef wyccie het volgende:
[..]
Er zit nu chocola op gesmeerd.
[..]
Er is zijn er al 2 weer iets ingezakt, maar dat vind ik niet erg.
Vroeger had ik ook een oud boek over Tijl Uijlenspiegel!
Welterustenquote:Op donderdag 31 mei 2012 22:26 schreef iamredleader het volgende:
En ik ga afsluiten, volle en vermoeiende dag geweest
Ik ga anderen er inderdaad mee 'verblijden'. Nu zijn ze allemaal wat ingezakt.quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:37 schreef Soempie het volgende:
Ga je trakteren?
Het verhaal over Tijl Uilenspiegel ken ik helemaal niet. Alleen van naam.
quote:
Poeh, dat is ook een lange zit. Daar zou ik gek van worden 11 uur loang alleen maar gezeik aan je oren.quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:38 schreef LadyBlack het volgende:
Hier gaat het lichtje ook bijna uit, ik had weer een dag van 09:00 - 20:00.
Nee.quote:
Ik deed een poging maar kwam met lege handen thuisquote:Op donderdag 31 mei 2012 22:16 schreef Soempie het volgende:
Een meisje voor Ophelia!Ben je al los gegaan met het kopen van kleertjes en dergelijke vanmiddag/ vanavond?
x2quote:En PSalles is al gevraagd/ gezegd, maar van mij dan een dikke knuffel.
Dat zijn deze natuurlijk ook. Gewoon water erbij. Niks moeilijks.quote:
Nou de dag is begonnen met thuiszorgwerk, 11 uur lang bellen zou ik echt niet trekkenquote:Op donderdag 31 mei 2012 22:48 schreef wyccie het volgende:
[..]
Poeh, dat is ook een lange zit. Daar zou ik gek van worden 11 uur loang alleen maar gezeik aan je oren.
Dinsdag had ik ook een lange dag. 12 uur werk, ruim 16 uur van huis geweest.
[..]
Nee.
Nog 1 kopje thee en ik heb ook wat slaap verdiend.
En dan even hier postenquote:Op donderdag 31 mei 2012 22:47 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]![]()
Ik eindig eigenlijk altijd wel met bolle muffins, kan het recept dit weekend er wel eens bijpakken.
Er zijn maar twee dingen waar ik een pakje voor koop: van die kant-en-klare tompoezen en zo'n kruidcake waar je alleen water bij hoeft te doen. Zo perfect ranzig krijg ik het zelf nooit. De rest bak ik zelf.quote:
Tot niet zo lang geleden droeg ik in de winter ook gewoon zomerkleding. Nu ben ik meer een koukleum geworden.quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:48 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik deed een poging maar kwam met lege handen thuisHet is allemaal nog heel erg zomerspul, en korte mouwtjes/ mouwloos lijkt me niet ideaal in oktober. Morgen ga ik over op webshoppen
Nahquote:Op donderdag 31 mei 2012 22:48 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik deed een poging maar kwam met lege handen thuisHet is allemaal nog heel erg zomerspul, en korte mouwtjes/ mouwloos lijkt me niet ideaal in oktober. Morgen ga ik over op webshoppen
Je gaat vast heerlijk slapen!quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:51 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Dat was ook het doel![]()
Ik ga mijn nestje opzoeken (lekker uit eten geweest net)
Voor mezelf zou ik dat ook doen. Maar voor mini heb ik toch liever rompertjes met lange mouwenquote:Op donderdag 31 mei 2012 22:50 schreef wyccie het volgende:
[..]
Tot niet zo lang geleden droeg ik in de winter ook gewoon zomerkleding. Nu ben ik meer een koukleum geworden.
Maar zomershirtjes kun je toch best kopen. Dan hoef je er in september alleen nog wat vestjes voor daarover te kopen.
Moederinstinct.quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:51 schreef _Ophelia_ het volgende:
Voor mezelf zou ik dat ook doen. Maar voor mini heb ik toch liever rompertjes met lange mouwen
Mijn ouders hebben alles wat ze over hadden al in mijn opleiding gestopt dit jaar... En liefquote:Op donderdag 31 mei 2012 21:42 schreef MaJo het volgende:
PS, kunnen je ouders je ticket niet voorschieten? Dit is natuurlijk ook niks zoen als het slecht gaat gewoon hier komen, wij willen je altijd opvrolijken! Als je een luisterend oor wil: je hebt mijn Skype en email, maak daar gebruik van
Ze weten dat ik medicijnen slik en dat het niet goed gaat. Mijn moeder weet ook dat ik uiteindelijk naar de dokter ging toen ik met krassen op mijn been, buik en arm zat... Is ze niet blij mee.quote:Op donderdag 31 mei 2012 21:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
PS, in hoeverre weten je ouders het?
Paardenbiefstuk?quote:Op donderdag 31 mei 2012 20:19 schreef wyccie het volgende:
In de opbouwfase kun je je nog wat labieler voelen.
Wel kut dat je nu net daar alleen moet zijn. Nog even volhouden, hè.
Denk aan lammetjes en babytjes, babyschildpadden, mannen met sixpacks, zonnebloemen, pluispaardebloemen, biefstuk.
Heb jij een broer?quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:21 schreef Soempie het volgende:
M'n broer deed altijd de oven open, zodat de cake in elkaar zou ploffen. Kregen de kinderen die cake en vervolgens werd er nieuwe gebakken voor het bezoek.
??quote:Op donderdag 31 mei 2012 23:29 schreef wyccie het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
Jij toch ook.![]()
Facebook déja vu?
Ja, maar al zo'n 15 jaar niet gezien of gesproken.quote:
quote:
Ja klopt. Oude klasgenoot.quote:Op donderdag 31 mei 2012 23:35 schreef wyccie het volgende:
Laatst had je het erover dat je zo verbaasd was dat iemand die je redelijk kende een zus had, daar kwam je achter via Facebook, toch?
Ja maar dat is algemeen bekendquote:En je hébt toch ook een broer?
Mwoah.quote:
Kun je dat ook mengen, zodat je met roze en geel een beetje oranje krijgt?quote:Op donderdag 31 mei 2012 23:44 schreef Soempie het volgende:
Die zijn gaaf.![]()
Ik heb fondant in de kleuren groen, geel en roze. Misschien dan iets van varkentjes maken op gras met bloemetjes. Kan even niks anders bedenken..
Nee, dat niet. En ik denk dat hij ook niks van mij moet weten.quote:Op donderdag 31 mei 2012 23:41 schreef wyccie het volgende:
![]()
Zou je dan geen contact met hem willen hebben?
Geen idee? Ik heb nog nooit met zoiets gewerkt. Ik denk het haast wel. Als ik oranje heb, kun je er dan wat leukers mee?quote:Op donderdag 31 mei 2012 23:48 schreef wyccie het volgende:
Kun je dat ook mengen, zodat je met roze en geel een beetje oranje krijgt?
Het is hier toch enkele keren voorbij gekomen. Jij weet het toch?quote:
Uh, zo ver was ik nog niet met bedenken.quote:Op donderdag 31 mei 2012 23:49 schreef Soempie het volgende:
Geen idee? Ik heb nog nooit met zoiets gewerkt. Ik denk het haast wel. Als ik oranje heb, kun je er dan wat leukers mee?
Eén of twee keer?quote:Op donderdag 31 mei 2012 23:50 schreef Nembrionic het volgende:
Het is hier toch enkele keren voorbij gekomen. Jij weet het toch?
Of ik maak drie markeerstiften.quote:Op donderdag 31 mei 2012 23:55 schreef wyccie het volgende:
Een weiland met ondergaande zon in een oranje gloed en roze bloemetjes.
Oh jee.quote:Op donderdag 31 mei 2012 23:56 schreef Soempie het volgende:
M'n broer is trouwens zo iemand die z'n kind Destiny noemt.
Nee joh.quote:Op donderdag 31 mei 2012 23:58 schreef Soempie het volgende:
Maar misschien vinden jullie de naam van Wiebelsoempie ook wel in die categorie vallen, dat weet ik natuurlijk niet.
Zo makkelijk kom je er niet vanaf!quote:
En? Stond er op de stift of die op dieren getest was of niet?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:02 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ik heb twee ratten te gast. over markeerstiften gesproken. een paarse stip op een van de twee gezet, anders niet uit mekaar te houden
neequote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:04 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En? Stond er op de stift of die op dieren getest was of niet?
Kunnen ze ook iets van kunstjes?quote:
nou het zijn de ratten die we getraind hebben, destijds. de mijne en die van een klasgenotequote:
Anders waren ze nog makkelijker uit elkaar te houdenquote:
Oh ja, dat was het. Je had de site/blog ook al gestopt.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:06 schreef Soempie het volgende:
Wyccie, ik weet niet zo goed wat ik nu met internet moet en privacy. Vandaar dat het nogal wisselt.
Oh... je motor-rijexamen?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:09 schreef Whiteguy het volgende:
Na mijn rants over het zo min mogelijk gebruiken van medicijnen en middeltjes trouwens, ik heb nu inmiddels drie dingen die ik moet gebruiken voor een ooginfectie die ik afgelopen weekend heb opgelopen.
Kan al de hele week geen lenzen in in mn ene oog en dat is echt zwaar irritant. Zie geen diepte enzo. Heb ook al mn rij examen af moeten zeggen
Ik zie een trafloxal druppel dingetje, een fluormetholone liquifilm (toepasselijk FML genaamd) druppel dingetje en een of ander zalfje.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:11 schreef wyccie het volgende:
Oh... je motor-rijexamen?
Drie? Meestal is chlooramfenicol of Fucithalmic voldoende. Wat voor gare infectie heb jij?
Heb je dan geen bril?
Nope, hoorde wel iets over een litteken op mijn hoornvlies oid wat weg moest ?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:14 schreef wyccie het volgende:
Wtf, dat klinkt als cytostatica. Even kijken wat het allemaal is.
Ah, valt mee. Je hebt niet de standaard huis-, tuin- en keukenooogontsteking.
Hebben ze ook nog een kweek afgenomen?
Ja ik ga ook mn bedje maar (weer) in.. stiekem lag ik er om 22:00 al in maar toen ben ik er weer uit geklommenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:27 schreef wyccie het volgende:
Keratitis. Ja, daar moet je mee oppassen. Je hoornvlies heeft een prima zelfherstellend vermogen (een metaalsplinter in je oog boor/vijl je er zo uit), maar met zo'n infectie kan het heel link zijn.
Misschien wel handig om voor de toekomst toch maar een simpele bril aan te schaffen? Ik heb er een voor de wc-momenten, en het was handig toen ik een oogontsteking had. Met -8 is het wat lastig functioneren.![]()
Beterschap.
En nu ga ik mijn 5 uurtjes slaap pakken.
Dan is het wel een inkopper hoe zijn kleinkind gaat hetenquote:Op donderdag 31 mei 2012 23:56 schreef Soempie het volgende:
M'n broer is trouwens zo iemand die z'n kind Destiny noemt.
Absoluut niet!quote:Op donderdag 31 mei 2012 23:58 schreef Soempie het volgende:
Maar misschien vinden jullie de naam van Wiebelsoempie ook wel in die categorie vallen, dat weet ik natuurlijk niet.
Niet tof, sterkte!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:22 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Nope, hoorde wel iets over een litteken op mijn hoornvlies oid wat weg moest ?
gad-ver-damme.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:27 schreef wyccie het volgende:
Keratitis. Ja, daar moet je mee oppassen. Je hoornvlies heeft een prima zelfherstellend vermogen (een metaalsplinter in je oog boor/vijl je er zo uit),
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |