Heb net gepost dat ik honger heb.quote:
wauw, na 15x lezen snap ik hem nog steeds niet.quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:47 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Geeft ook niet, heb niet met een kliko gerammeld.
Flipperkasten?quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:48 schreef DonRaja het volgende:
Kom kinders netjes spelen, anders geen Flipper vanavond
Och menneke toch, willen ze nie met je spelen?quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:48 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Heb net gepost dat ik honger heb.
Fucking hell, zit ik tegen mezelf te ouwehoeren ofzo?
Zelfs in ONZ zouden ze dat snappen.
Ik zal het even in jip&janneke taal uitleggen.quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:48 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Eerder voor jou heb ik 't idee. Iets te veel bezig met andere zaken? Hmm?
[ afbeelding ]
Straks Rusquote:
Ik was niet degene die dat gifje postte. Dus richt je a.u.b. tot de relevante persoon ipv mij lastig te vallen. Wil liever niet geassocieerd worden met dierenmishandelaars.quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:49 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ik zal het even in jip&janneke taal uitleggen.
Als jij nou dat gifje verkleint kan ik 'm als ava gaan gebruiken.
Snap je het nu?
En nee, ik ga het niet uittekenen.
Behoor jij tot de mensheid dan?quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik was niet degene die dat gifje postte. Dus richt je a.u.b. tot de relevante persoon ipv mij lastig te vallen. Wil liever niet geassocieerd worden met dierenmishandelaars.
Nee.quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:52 schreef kapiteintje het volgende:
Ik ook. Netsplitter, wil je me beloven dat je hier over 1,5 uur niet meer bent als ik terugkom? Ik zou je er zeer dankbaar voor zijn.
Splitter, wat brengt jou hier?quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:54 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Behoor jij tot de mensheid dan?
Anders blijf ik je nog wel ff lastig vallen namelijk.
Zoals een goede dolfijn betaamd.
Goes around comes around.
Je raaskalt man.quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:54 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Behoor jij tot de mensheid dan?
Anders blijf ik je nog wel ff lastig vallen namelijk.
Zoals een goede dolfijn betaamd.
Goes around comes around.
Zag een TR dus ff loeren.quote:
Wie dan?quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je raaskalt man.Mijn god zeg.
Dus nu ben JIJ ineens een dolfijn? Want dat is wat je hier zegt?
Goh...en hoe zou dat nou toch komen?quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:56 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Wie dan?
Zodra ik hier m'n ava laat zien krijg ik dat soort toespelingen.
Dus wie raaskalt er nou?
Iemand zei sterf tegen jequote:Op donderdag 31 mei 2012 15:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
waarover een TR?
Waren er naaktpics?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |