jij valt op baby dolfijntjes?quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:42 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Als je die nou wat kleiner maakt.
Dan kan je hem uitprinten en je pielletje er doorheen steken? Mag je zelf doen.quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:42 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Heb je ook pedofiele neigingen dan?quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:42 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zou me geen reet uitmaken. Als toch iedereen doodgaat. Zou me wel vereerd voelen dat ik een van de gelukkigen ben die dat mag meemaken.
quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:43 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dan kan je hem uitprinten en je pielletje er doorheen steken? Mag je zelf doen.
arme netsplittertquote:Het jong drinkt twee keer per uur bij zijn moeder. De moeder spuit het drinken in de bek van het jong, want het jong zuigt niet.
Als je nou gewoon toegeeft dat je dat niet kan ipv te gaan verstoppen achter je eigen tekortkomingen.quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Heb je ook pedofiele neigingen dan?
Ow nee hoor.quote:
Wat loop jij te raaskallen? Waar heb je het over?quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:45 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Als je nou gewoon toegeeft dat je dat niet kan ipv te gaan verstoppen achter je eigen tekortkomingen.
Dat dacht ik ook bij mij, maar ik zit nu ook al 2 maanden thuisquote:Op donderdag 31 mei 2012 15:45 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ow nee hoor.
Ze gaan me echt nog wel een keer nodig hebben.
Had hij overgewicht dan?quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Wat vinden jullie eigenlijk ervan dat Anita is afgevallen voor het WK? Toch wel de beste middenvelder op de Nederlandse velden.
Weer de verkeerde gequote? Anders begrijp ik em niet.quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:45 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Als je nou gewoon toegeeft dat je dat niet kan ipv te gaan verstoppen achter je eigen tekortkomingen.
En sindsdien piekt je postgrafiek tot grote hoogtenquote:Op donderdag 31 mei 2012 15:46 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook bij mij, maar ik zit nu ook al 2 maanden thuis
Lezen te moeilijk voor je?quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat loop jij te raaskallen? Waar heb je het over?
tot trieste hoogtes iddquote:Op donderdag 31 mei 2012 15:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En sindsdien piekt je postgrafiek tot grote hoogten
Geeft ook niet, heb niet met een kliko gerammeld.quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:46 schreef Typisch het volgende:
[..]
Weer de verkeerde gequote? Anders begrijp ik em niet.
En je blijft maar happen hequote:
hoger dan 511?quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
op een normale schooldag haal ik soms nog hoger
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |