Nee dat was voor 2 naakte kerstmannen waar er 1 was aangelijnd in een zonnig grasveldjequote:Op donderdag 31 mei 2012 15:35 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Een cactus in een kut zien 'glijden' (voor zover dat kan bij een cactus) is gewoon naakt hoor Littlerabbit.
Waarom ken ik dat plaatjequote:Op donderdag 31 mei 2012 15:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee dat was voor 2 naakte kerstmannen waar er 1 was aangelijnd in een zonnig grasveldje
Hehe geinig wel hea, helemaal langs de discussie heen lullenquote:Op donderdag 31 mei 2012 15:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Als de wereld vergaat gaan we lekker rondzweven met onze zieltjes in de ruimte.
quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:36 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
[VBL Slowchat] #274: Zomer is voorbij
wederom is dit geen uitspraak van mijquote:Op donderdag 31 mei 2012 15:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Mijn god zeg.Dierenmishandeling mag wel op Fok! dan?
Hoeveel van die stupide subgenres zijn er wel niet in de metal man. Extreme metalquote:Op donderdag 31 mei 2012 15:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
We luisteren beide extreme metal? Dat is de enige link tussen ons ben ik bang.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zou me geen reet uitmaken. Als toch iedereen doodgaat. Zou me wel vereerd voelen dat ik een van de gelukkigen ben die dat mag meemaken.quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Als de wereld vergaat gaan we lekker rondzweven met onze zieltjes in de ruimte.
Laat mij er ff buiten wil je.quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:38 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
[..]
wederom is dit geen uitspraak van mij
quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:39 schreef Saind het volgende:
[..]
Hoeveel van die stupide subgenres zijn er wel niet in de metal man. Extreme metal
http://nl.wikipedia.org/wiki/Lijst_van_metalgenresSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.
quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:39 schreef Saind het volgende:
[..]
Hoeveel van die stupide subgenres zijn er wel niet in de metal man. Extreme metal
Naja alle hardere metal stromingen gooi ik dan maar onder 'extreme' Al vind ik het zelf niet extreem maar weet ik wat andere ervan vindenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
Quoten te moeilijk voor je?quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:38 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
[..]
wederom is dit geen uitspraak van mij
quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:31 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik zei het niet eens man!!!!!!!!!
Je hapt wel lekkerquote:
quote:
Heb trek.quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:40 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Je hapt wel lekker
stel je niet zo aan man
Als je die nou wat kleiner maakt.quote:
Welkom in vbl sc, waar we elkaar allemaal fucken en geen neuk geven tenzij je hmf of De_kromme heetquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |