Normaal vindt ik je een *censuur* met je zinloze topics maar deze krijgt van mij een pluim!quote:Op donderdag 31 mei 2012 13:26 schreef tong80 het volgende:
Omdat mijn moeder inmiddels zelf een markante Bommelaar is en hem zo mooi had geholpen en begeleid heeft het gemeentebestuur ma gevraagd het monument te onthullend.
terwijl je moeder de grootste werkeloos ooit uit gepoept heeft.quote:...nadat de fabriek ophield te bestaan weigerde hij om zijn hand op te houden bij de gemeente...
quote:Op donderdag 31 mei 2012 13:52 schreef _GdR_ het volgende:
hoe ironisch
[..]
terwijl je moeder de grootste werkeloos ooit uit gepoept heeft.
quote:Op donderdag 31 mei 2012 13:26 schreef tong80 het volgende:
Tieske de putjesschepper
Ze moest de vingers van Tieske één voor één van de deurpost halen.
Met recht iets om trots op te zijn!quote:Het monument bestaat uit een bronzen gegoten deurpost waarin de laatste krassen van de nagels van Tieske staan, een eerbetoon aan allen die onder de dwang van weldoeners zijn afgevoerd van huis en haard.
Dacht je dat je in 1961 als 22jarige verpleegster iets te zeggen had ?quote:Op donderdag 31 mei 2012 13:56 schreef Duvel het volgende:
[..]
[..]
Met recht iets om trots op te zijn!
Weet ik dat, zo oud ben ik nog niet.quote:Op donderdag 31 mei 2012 13:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dacht je dat je in 1961 als 22jarige verpleegster iets te zeggen had ?
Ze had de moed hem te begeleiden.
Bedenk dat eerder voordat je in C&H onzin uitkraamt.quote:
ik kan er niets meer aan toevoegen.quote:Op donderdag 31 mei 2012 13:38 schreef qltel het volgende:
Terecht dat je trots bent! Mooi verhaal en leuk voor je ma.
quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Bedenk dat eerder voordat je in C&H onzin uitkraamt.
Tuurlijk.quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:49 schreef Wickedangel het volgende:
Wordt het beeld mooier dan dat van Jip en Janneke?
Post je wel een foto?
Och tong. Je ging niet even kijken?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 18:05 schreef tong80 het volgende:
Ik denk dat ze nu ongeveer met de toespraak bezig is. En eindigt met de woorden :
'Ache dèh moar wit.'
Ma wist zelf eigenlijk niet eens wat er zou gaan gebeuren en wie of wat er zouden zijn.quote:
Volgens het artikel in Brabants Dagblad is Tieske in 1966 overleden.quote:Hij is op 19-04-1961 overleden.
Mooiquote:Op dinsdag 18 juni 2013 20:29 schreef Twentsche_Ros het volgende:
Ik las het verhaal en zat eens te denken.....
Stel dat Koning Willem Alexander een tijd lang zijn werk niet uitvoert.....
Stel dat Paul de Leeuw een tijd lang geen programma's maakt.....
Niemand zou er iets van merken.....
Maar als Zijne Heiligheid Tieske een periode geen putjes schept. Iedereen zou het merken.
Hulde aan Tieske!
quote:Op maandag 27 oktober 2014 10:12 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Wat leuk dat je hem omhoog schopt.
Is de kerktoren ook al klaar daar ^^
Haha ja de toren van Zaltbommel was voor mijn vriend altijd een teken dat hij bijna thuis was toen hij nog in Vught woonde hahaquote:Op maandag 27 oktober 2014 11:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
Er is ooit een commité geweest om de spits te herstellen op de Sint Maartenskerk. Stelletje dwazen. Die stompe toren hoort bij Bommel. Hebben ze begin van de vorige eeuw gerestaureerd. Ook aan het eind van de vorige eeuw. Woonde er 50 meter vandaan. Heeft denk ik zo'n 25 jaar geduurd. Wist niet beter of er hingen vangnetten onder tegen de vallende bakstenen.
quote:Op maandag 27 oktober 2014 11:35 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Haha ja de toren van Zaltbommel was voor mijn vriend altijd een teken dat hij bijna thuis was toen hij nog in Vught woonde haha
Haha voor een kind is dat relatief hequote:
Hardop lacht.quote:Op maandag 27 oktober 2014 11:45 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Haha voor een kind is dat relatief he
Als ik als kind langs de Phillip Morris reed bij Bergen op Zoom was ik bijna een zee. Dat we daarvoor nog zeker een uur moesten rijden deed niet te zaken
Haha briljant mooi is dat he. En oh ja over dat verhaal met de zee. Ik woonde vlak voor Roosendaal kun je nagaanquote:Op maandag 27 oktober 2014 11:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hardop lacht.Wij stonden in Bakel en Heeze op de camping. Wereldreis. We kwamen ook 2 weken lang niet van de camping af.
Mijn strandvakanties zijn de mooiste. In Bloemendaal als ukkie en met vrienden op Terschelling.quote:Op maandag 27 oktober 2014 11:54 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Haha briljant mooi is dat he. En oh ja over dat verhaal met de zee. Ik woonde vlak voor Roosendaal kun je nagaan
Mijn huis woont momenteel in Eindhoven ^^ maar vroeger had ik dat vooral met het vliegveld bij ons thuisquote:Op maandag 27 oktober 2014 12:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mijn strandvakanties zijn de mooiste. In Bloemendaal als ukkie en met vrienden op Terschelling.
Maar het gevoel als je met de trein terugrijdt en de Bommelse Toren ziet is onbeschrijvelijk.
Weet niet waar je huis woont, maar zal wel hetzelfde zijn met de dorpskerk.
Ik woon 100 meter van het geboortehuis van Philips.quote:Op maandag 27 oktober 2014 12:23 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Mijn huis woont momenteel in Eindhoven ^^ maar vroeger had ik dat vooral met het vliegveld bij ons thuis
Ja is toch weer jammer he ^^quote:Op maandag 27 oktober 2014 12:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik woon 100 meter van het geboortehuis van Philips.
Kreeg geen rechten van het stadsbestuur om hier in Bommel een fabriek te beginnen. Ging naar het kleine Eindhoven. Vervolgens werd NIVO-Sparta geen profclub en Tong geen international.
Ach Volkel bleek ook geen hoogvlieger te zijn.quote:
Haha tja ik ben niet zo thuis in het voetbal ^^quote:Op maandag 27 oktober 2014 12:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ach Volkel bleek ook geen hoogvlieger te zijn.
Ik ken ook maar één Volkert. Doelde meer op het vliegveld.quote:Op maandag 27 oktober 2014 13:03 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Haha tja ik ben niet zo thuis in het voetbal ^^
Oh nee het verkeerde vliegveld. Haha wel in Brabant ^^quote:Op maandag 27 oktober 2014 13:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ken ook maar één Volkert. Doelde meer op het vliegveld.
Heb tien jaar bij m'n ouders in de Spellerwaard gewoond. Toen ik op mezelf ging wonen zo snel mogelijk terug naar de stad zoals we hier zeggen.quote:Op maandag 27 oktober 2014 13:27 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Oude kameraad van me woont daar. Rond de Spellewaard. Ben er derhalve ook eens geweest.
Ah tof. Ik vind jullie station wel 'n beetje triest hoorquote:Op maandag 27 oktober 2014 13:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heb tien jaar bij m'n ouders in de Spellerwaard gewoond. Toen ik op mezelf ging wonen zo snel mogelijk terug naar de stad zoals we hier zeggen.
Jammer is dat jaquote:Op maandag 27 oktober 2014 13:37 schreef tong80 het volgende:
Vreselijk Tot. We hadden zo'n mooi stationnetje. Ze breken hier alles af.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |