Nee hoor, dat is gratisj.quote:Op donderdag 31 mei 2012 16:31 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Acer?!![]()
![]()
waar je 80 euro moet betalen voordat ze überhaupt naar je apparaat willen kijken. :
bnerd dit is MC SC niet random games die bnerd post SCquote:
goede bnerd is goed, ziet er wel awesome uit!quote:
Dit moet straks onze AOW betalenquote:Op donderdag 31 mei 2012 16:34 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
bnerd dit is MC SC niet random games die bnerd post SC
Wel een beetje een Minecraft clone, maar het ziet er wel vet uit.quote:Op donderdag 31 mei 2012 16:34 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
goede bnerd is goed, ziet er wel awesome uit!
Vaag en Free to Play, NET ALS JE MOEDER!quote:Op donderdag 31 mei 2012 16:38 schreef Berend. het volgende:
[..]
Klopt, maar het is F2P. Dus ik download het iedegeval even
Ja moet er volgens mij alleen wel geestelijk of lichamelijk iets mis zijn...quote:Op donderdag 31 mei 2012 16:38 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Kom, we gaan samen in de Wajong zitten. Beetje rondhangen en qat kauwen.
WUHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHA POWNEDquote:Op donderdag 31 mei 2012 16:39 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Vaag en Free to Play, NET ALS JE MOEDER!
Sorry, mijn excuses. Soms ben ik een debiel.
Denk je dat wij nog een klap nodig hebben? Hahah met een klap in de Wajong, dan zijn wij KLAPJOSTI'S!!!!quote:Op donderdag 31 mei 2012 16:41 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Ja moet er volgens mij alleen wel geestelijk of lichamelijk iets mis zijn...
Hmmm
Keihard tegen elkaar fietsen? Zou die klap hard genoeg zijn ?
Denk dat naakt het stadhuis binnenlopen ook wel werktquote:Op donderdag 31 mei 2012 16:45 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Denk je dat wij nog een klap nodig hebben? Hahah met een klap in de Wajong, dan zijn wij KLAPJOSTI'S!!!!
De teringDie was sleeeeeeeeecht
bedankt voor de link ook hequote:
Wat de neuk hoezo opeens een uitkering enzo?quote:Op donderdag 31 mei 2012 16:53 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
We zeggen wel dat onze hobby vingerskateboarden is, dan krijgen we die uitkering wel.
Verdient anders goedquote:Op donderdag 31 mei 2012 16:54 schreef bobbernaut het volgende:
MAAR IK GA LATER TENMINSTE GEEN FUCKING TREKHAKEN VERKOPEN!!
En je hebt sws veel vrije tijd..quote:Op donderdag 31 mei 2012 16:55 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Verdient anders goed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |