Wat is er kapot aan?quote:Op donderdag 31 mei 2012 16:12 schreef bobbernaut het volgende:
Wie wilt een kapotte PC kopen? DVD brander, videokaart, en meer...
De computerboer zei moederbord.quote:Op donderdag 31 mei 2012 16:12 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Wat is er kapot aan?
Onderdelen zijn nog best te verkopen, vooral als je DDR2 geheugen hebt.
Voeding boven?quote:Op donderdag 31 mei 2012 16:15 schreef drumstickNL het volgende:
[ afbeelding ]
wifi dinges ff voorin gemacht, werd telkens te warm
[ afbeelding ]
oude foto; pauper meuk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ok. Duurt alleen nog anderhalf uur voordat ik thuis ben.quote:Op donderdag 31 mei 2012 16:06 schreef drumstickNL het volgende:
Opdracht!
Open de kast van je pc; maak een foto en post deze op FOK!
Wat doe je eigenlijk voor werk?quote:Op donderdag 31 mei 2012 16:26 schreef Mender het volgende:
[..]
Ok. Duurt alleen nog anderhalf uur voordat ik thuis ben.
Tof! volgensmij had ik toen een keer day keyboard gezienquote:Op donderdag 31 mei 2012 16:25 schreef drumstickNL het volgende:
Chill; zou ik ook wel willen zo'n hoek tafel. Heb een jaar terug nog een eigen project gehad: een aperture science computer zoals die ingame te vinden is.
Nope; ja kan wel maar dan moet ik mijn sportschool shiz wegdoen en zo'n hoektafel is tof maar je hebt maar 1 kant nodig eigenlijk.quote:Op donderdag 31 mei 2012 16:28 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Tof! volgensmij had ik toen een keer day keyboard gezien
Maar als je plek hebt voor die tafel, Waarom niet. Kostte me zo'n 80 euro om dat in elkaar te flansen.
Dat is heel wat anders als 200 of 300 euro hoe duur ze voortaan wel niet zijn
Jaquote:Op donderdag 31 mei 2012 16:29 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Plex, gebruik jij daar nou zo'n vierkante plastic Curver-bak als prullenbak?
Bij Acer, PC's reparerenquote:
jwz gym gaat voor togg??quote:Op donderdag 31 mei 2012 16:29 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Nope; ja kan wel maar dan moet ik mijn sportschool shiz wegdoen en zo'n hoektafel is tof maar je hebt maar 1 kant nodig eigenlijk.
Nouja, Bij mij staat rechts nog een grote TV met playstation en links kan ik dan huiswerk maken ofzo, Maar daar komt nu mijn laptop te staan met nog een andere monitor denk ik.quote:Op donderdag 31 mei 2012 16:29 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Nope; ja kan wel maar dan moet ik mijn sportschool shiz wegdoen en zo'n hoektafel is tof maar je hebt maar 1 kant nodig eigenlijk.
Meh; Over het Windesheim kan ik anders ook uren vertellen.quote:Op donderdag 31 mei 2012 16:28 schreef Ame_thyst het volgende:
Eerste mail van "afstudeercoördinator" van dit schooljaar.
Tip: ga niet HRO doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |