Gek he? Onze maand, hopelijk dan, ik kan nog overtijd lopen natuurlijk. Bizar welquote:Op vrijdag 1 juni 2012 10:56 schreef Phaidra het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ik vind het nog steeds zo'n gek idee dat het echt bijna zover is. Beter wen ik er snel aan
Gelukkig lees ik die gemene dingen die jij schrijft toch nietquote:Op vrijdag 1 juni 2012 09:52 schreef Gerberaatje het volgende:
TW, dat kan natuurlijk niet hè?je moet alles lezen, overal op reageren. Anders laten we je uit de OP verwijderen
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:20 schreef Thistleweed het volgende:
[..]
Gelukkig lees ik die gemene dingen die jij schrijft toch niet
Ja, dat was echt zo raar!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:10 schreef Gerberaatje het volgende:
En weet je wat straks nog gekker is... dan is je kleintje er, en dan kun je je dezelfde dag al niet meer voorstellen dat hij/zij in je buik heeft gezetenecht bizar vond ik dat!
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:26 schreef Kersjes het volgende:
[..]
Ja, dat was echt zo raar!
Dat je dan in al je gaarheid uit gewoonte je handen op je buik legt, slechts flubbers voelt ipv getrappel en dan naast je kijkt en je baby ziet liggen. Oh ja, hij is er al uit
En dat duurt toch nog best wel even....quote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:26 schreef Kersjes het volgende:
[..]
Dat je dan in al je gaarheid uit gewoonte je handen op je buik legt, slechts flubbers voelt ipv getrappel en dan naast je kijkt en je baby ziet liggen. Oh ja, hij is er al uit
Ik ben zo blij dat mijn meneer een dikke 2 weken na de geboorte van de muppet is gestoptquote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:28 schreef Kersjes het volgende:
Tegenwoordig heb ik vrijwel geen rokers meer in mijn omgeving. Behalve dan mijn man, die netjes buiten rookt en bij binnenkomst direct zijn handen moet wassen en vooral niet bij me in de buurt moet komen. Gatverdamme, ik kan die stank echt niet verdragen
Scheve buik, check! Raar gezicht he?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:37 schreef SupremeEvil het volgende:
Ohhh, Mango! Het is de dag vandaag! Geniet ervan... Ben stiekem wel benieuwd naar je jurk
Nou, ik haalde me dus niks in m'n hoofd, heb echt blaasontsteking. Straks kuur ophalen bij de apotheek.
Gerbera: schimmelinfectie heb ik niet, ben sinds twee dagen klaar met een 'het zou wel eens een schimmeltje kunnen zijn-kuur' daarvoor. Denk dat ik zo ook de blaasontsteking heb opgelopen. Was zo'n kuur met van die zalf in kartonnen inbrengdingen (hoe leg je zoiets uit).
Baby weer lekker druk, draaide zich net om ofzo. Hoop geplop, geschop en geschuif en ineens had ik ook een beetje zo'n scheve buik als toen bij Phaidra en (volgens mij) marjolijntje. Maar tis verder wel een eigenwijs kind, als de papa z'n handen op m'n buik legt ist ineens klaar met bewegen! Vind ik soms wel jammer voor hem. Iemand de truc met hartje luisteren met een wc rolletje al geprobeerd?
En ja, straks met z'n drietjes. Bereiden jullie je daar op voor? Zovan nu al bespreken hoe je dingen gaat doen? Wij zitten een beetje in de 'we zien wel hoe het gaat' modus, maar of dat nou verstandig is![]()
Daag dagboek
Of die eerste keer hoesten na de bevallingquote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:26 schreef Kersjes het volgende:
[..]
Ik gok trouwens op 30 juni, precies 41 weken. Het lijkt me gek om alsnog een juli-kindje te krijgen, maar dat zou natuurlijk ook nog gewoon kunnen. Als het maar niet 21 juni wordt, dan is mijn oudste nichtje jarig (ze wordt al 16!!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:38 schreef Kersjes het volgende:
En juni-kindjes zijn leuk![]()
5 jaar geleden was ik vandaag uitgerekend van de oudste. Hij kwam pas op de 14e. Al bijna 5 jaar mama, waar blijft de tijd... Bij jongste liep ik 5 dagen overtijd. Ik zou het niks erg vinden als ik nu de uitgerekende datum niet ga halen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |