abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_112297583
Doe es niet? Weken terug heb ik de auto aan de kant moeten zetten ivm een huilbui (wat zeg ik, een tsunami was er niks bij :?) bij Zing een liedje voor me van Lange Frans en Thé Lau op de radio, en nu staat toevallig 'Hallo' van dezelfde zanger hier toevallig op (random muziekplayer :')) en ik krijg kippenvel :')

Ik geloof echt dat ik bijna aan bevallen toe ben :') :{w
pi_112297724
@gerbera, zo dat is gewoon een kilo zwaarder als mijn beeb!
En bij Mex werd er dus helemaal niks gecheckt, misschien maak ik me daarom zorgen, krijg nu elke 2 weken een groeiecho, dus toch wel serieus.
Bij Mex vroeg ik bij de 20-weken echo naar zijn gewicht omdat ik hier al die gewichten van de baby's las en toen kreeg ik een kattig antwoord dat ze niet aan gewicht schatten doen....en daarna geen echo's meer gehad en nu meten ze alles 10x en krijg ik zo'n precies gewicht van 1562 gram en vragen ze hoeveel Mex woog bij de geboorte en ik en mijn broers en mijn vriend en zijn broer en zusjes.

Goed dat je het even laat checken supremeEvil!

[ Bericht 9% gewijzigd door Troeta op 01-06-2012 10:26:39 ]
pi_112297831
meld
Even niet bij gelezen vandaag, sorry
pi_112297901
Zo Nanadu dat is niet zo netjes van haar. Zakelijk gezien ook niet echt handig. Nu is de kans dat je iemand kwijt raakt ook aanwezig.

Hier alles goed. Lekker uitgeslapen en wat bij gekomen. Mini was gisteren erg druk, waardoor mijn hele buik gevoelig werd.
pi_112297910
Mangostine, een fijne dag vandaag! Geniet ervan!! ^) :*
*poef* nu is het weg
pi_112297926
Leuk as, zo'n weekje!

Klinkt vervelend se!

Nanadu, das wel heel erg zeg. Bah! En heeft niks te maken met die 3 maanden, nee nee :')

Troeta, hopelijk groeit ze nog wat door dan!
En idd wat gerbera zegt, misschien gaat ze nog.spurten tijdens je verlof enzo!

Hier de laatste dagen een druk meisje. Althans voor haar doen ;)
Ook is mn buik een groeispurt aan t.maken of is.ze aan t indalen. Beetje last van mn onderbuik, bandenpijn e.d.
Nou ja zal t.maandag wel horen bij de vk,
pi_112297955
Ja maar Troeta, ik ben geen maatstaaf.. ik baar sowieso 'grote' kindjes en vergeet niet dat ik alweer vanaf week 20 in de ziektewet zit, dus weinig kan en doe... ;) dat had ik bij muppet ook! Zij kan al mijn energie pakken (en dat doen ze dan ook :'))

Maar hoe was Mex bij geboorte, dat bedoelde ik meer? ;) En het blijven schattingen, als ze net een cm verkeerd meten bij een beentje, of hoofdje... dan scheelt dat zo al een hoop! De laatste weken groeien ze nog behoorlijk, dat kan zo nog 1,5 kilo zijn, dus je krijgt gewoon een klein maar fijn meisje O+

TW, dat kan natuurlijk niet hè? :{w je moet alles lezen, overal op reageren. Anders laten we je uit de OP verwijderen :6
pi_112297974
Oh ja Mango's dag! *O* hele fijne dag!! O+
pi_112298141
Ja, ik merkte bij mijn week vrij ook dat m'n buik een stuk groter werd en ik heb me nu ook even 2 daagjes ziek gemeld, ben erg moe, dus dat mag wel een keertje :P
Mex was 3360 bij zijn geboorte, niet klein,maar ook niet groot.
maar ja, dat was na 2 maanden ook een reuzenkind geworden, dus het zal wel loslopen allemaal.

Hoe is het met jou Sonnetje? Al met verlof?

oooh mango, is vandaag de dag? Veel plezier!!!
  vrijdag 1 juni 2012 @ 09:59:32 #185
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_112298179
Hoera voor Mango, enjoy *O*

34 weken vandaag, eindelijk verlof :')
Wel jammer dat me nu 2 weken extra met baby door de neus geboord worden. Maar ja, verplicht met 34 weken verlof als je ziek bent he...
.... met gevoel voor drama....
pi_112298233
Verrek, nog een week dan begint mijn verlof ook :o
pi_112298250
As, ben benieuwd wat je van het Erasmus vindt, ik loop daar al sinds voor mijn zwangerschap rond en ben tot nu toe erg tevreden (behalve dan dat je soms lang moet wachten door uitloop).

Mango gaat trouwen? Veel plezier!

Kersjes, inderdaad jammer, had je nog twee weken door kunnen werken? Of te ziek om dat vol te houden?
  vrijdag 1 juni 2012 @ 10:05:19 #188
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_112298340
Lunta, ik zit jammer genoeg al vanaf week 8 geloof ik ziek thuis. De vorige keren had ik doorgewerkt tot 36 weken. Maar toen was ik stukken minder ziek dan nu.
.... met gevoel voor drama....
pi_112298366
Mango geniet van deze speciale dag O+
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_112298390
Met mij gaat t goed hoor :)
Vorige week zat k er een beetje doorheen (niet zwangerschapsgerelateerd hoor) en heb ik 2 dagen niet gewerkt. Heeft me wel goed.gedaan, ook t weer hielp mee ;) Deze week weer de hele week (althans mijn werkweek he). En dinsdag nog.1 dag werken en dan verlof.
Kijk ik best wel naar uit :D
Babykamer is zo goed als klaar. Vandaag laminaat leggen en dan kunnen de meubels over. Nou ja moeten nog even meubels voor.Floris kopen :D op de grond laten slapen is ook weer zo wat ;)
Dat staat op de planning voor morgen ;)
Dus in mn verlof.kan ik kleertjes gaan wassen enzo.

Mango, veel plezier vandaag!
pi_112298523
Kersjes, hè bah! Dan is het extra balen, want het is nu ook weer niet zo dat je nu even lekker kan gaan genieten van je verlof... :{
  vrijdag 1 juni 2012 @ 10:11:52 #192
374616 pardijntje
gelooft in wonderen
pi_112298526
Mango haar trouwde vandaag?!
Veel plezier!
pi_112298750
Lekker hoor! twee dagen vrij kan je dan net goed doen he!
Hier nog 2 weken werken en dan verlof! wat heb ik daar zin in. ook gewoon om nog even met Mex alleen te zijn,lekker thuis.
De gipsplaten zitten op het plafond in de babykamer, dit weekend even dicht smeren en witten en dan gaat er hopelijk snel iemand behangen. Vloer ligt er al, dan meubeltjes doorschuiven en nog even gordijnen regelen.
Alles wel laatste moment, maar dat maakt niet zoveel uit,want ze gaat toch eerst bij ons in de co-sleeper.
pi_112299070
En dan is het ineens juni O+ :o

Mango genietse vandaag! Daar had ik ook wel een koud roseetje op willen drinken :P
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_112299603
Mango een ontzettend fijne dag vandaag! *O*

Nanadu.. jezus, wat een rotstreek inderdaad.. -O-

Even een spoilertje:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verder alles pico bello in orde hier. Wel alles bijgelezen, ook dat sterrenmunt uit de kast is. Super leuk! En weer wat nieuwe aanwas, super leuk voor jullie ook! *O*

TW heeft zich gemeld zag ik :)

Vandaag lekker vrij .. even wat bijwerken hier thuis. Moet echt nodig :o .. Komt goed!
Fijn dagje allemaal! :)
pi_112299747
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 09:24 schreef Marjolijntje het volgende:
Nanadu, wat een eikel is je werkgever. Ik vind het echt schandalig, eigenlijk..

SE, ik hoop dat het niks ernstigs is, maar even laten checken is altijd goed!

Een glas lekkere koude rosé zal er hier ook wel in gaan zeg :9 Nu hebben we ook wel alcoholvrije wijn, maar dat is toch ook allemaal meer limonade achtig. Nog eventjes! En dan borstvoeding dus kan ik nog niet drinken :')

Oh, meiden uit het bovenste lijstje! Onze maand is begonnen O+ Junibaby's! *O*

O+ O+ O+
Ik vind het nog steeds zo'n gek idee dat het echt bijna zover is. Beter wen ik er snel aan :D
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_112299930
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 09:57 schreef Troeta het volgende:
Ja, ik merkte bij mijn week vrij ook dat m'n buik een stuk groter werd en ik heb me nu ook even 2 daagjes ziek gemeld, ben erg moe, dus dat mag wel een keertje :P
Mex was 3360 bij zijn geboorte, niet klein,maar ook niet groot.
maar ja, dat was na 2 maanden ook een reuzenkind geworden, dus het zal wel loslopen allemaal.

Hoe is het met jou Sonnetje? Al met verlof?

oooh mango, is vandaag de dag? Veel plezier!!!
Mijn buikbeeb is ook aan de kleine kant. Ik heb twee extra groeiecho's gehad om te checken of hij wel goed zijn eigen lijn blijft volgen of dat de groei verder afbuigt. Uiteindelijk bleek er niets aan de hand. Hij wordt nu geschat op 2700-3000 gram bij 40 weken. Mij is verteld dat vooral de buikomtrek belangrijk is voor het bepalen van groeiachterstand. Als er iets aan de hand is met de placenta o.i.d. dan blijft de groei van de buik meer achter dan de rest. Bij mij was de buik juist steeds relatief groot (liep maar 1-2 week achter, terwijl de rest meer 2-3 weken achterliep). Ik vond het fijn dat het even extra in de gaten werd gehouden. Misschien kan jij daar ook om vragen? Of wordt dat al gedaan?
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_112300060
Oooh mango, jullie grote dag vandaag O+ ^) O+
Geniet ervan!!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_112300148
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 10:56 schreef Phaidra het volgende:

[..]

O+ O+ O+
Ik vind het nog steeds zo'n gek idee dat het echt bijna zover is. Beter wen ik er snel aan :D
Ja, bizar he! :D Ik vind het ook zo'n maf idee, straks zijn we gewoon met zn drietjes! En alles is er hier klaar voor hoor, maar toch.. Ik kan het me nog echt niet voorstellen.

Mango, hele fijne en mooie dag toegewenst, geniet ervan!
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_112300232
En weet je wat straks nog gekker is... dan is je kleintje er, en dan kun je je dezelfde dag al niet meer voorstellen dat hij/zij in je buik heeft gezeten :o echt bizar vond ik dat!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')