SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder alles pico bello in orde hier. Wel alles bijgelezen, ook dat sterrenmunt uit de kast is. Super leuk! En weer wat nieuwe aanwas, super leuk voor jullie ook!![]()
TW heeft zich gemeld zag ik![]()
Vandaag lekker vrij .. even wat bijwerken hier thuis. Moet echt nodig.. Komt goed!
Fijn dagje allemaal!![]()
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 09:24 schreef Marjolijntje het volgende:
Nanadu, wat een eikel is je werkgever. Ik vind het echt schandalig, eigenlijk..
SE, ik hoop dat het niks ernstigs is, maar even laten checken is altijd goed!
Een glas lekkere koude rosé zal er hier ook wel in gaan zegNu hebben we ook wel alcoholvrije wijn, maar dat is toch ook allemaal meer limonade achtig. Nog eventjes! En dan borstvoeding dus kan ik nog niet drinken
Oh, meiden uit het bovenste lijstje! Onze maand is begonnenJunibaby's!
Mijn buikbeeb is ook aan de kleine kant. Ik heb twee extra groeiecho's gehad om te checken of hij wel goed zijn eigen lijn blijft volgen of dat de groei verder afbuigt. Uiteindelijk bleek er niets aan de hand. Hij wordt nu geschat op 2700-3000 gram bij 40 weken. Mij is verteld dat vooral de buikomtrek belangrijk is voor het bepalen van groeiachterstand. Als er iets aan de hand is met de placenta o.i.d. dan blijft de groei van de buik meer achter dan de rest. Bij mij was de buik juist steeds relatief groot (liep maar 1-2 week achter, terwijl de rest meer 2-3 weken achterliep). Ik vond het fijn dat het even extra in de gaten werd gehouden. Misschien kan jij daar ook om vragen? Of wordt dat al gedaan?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 09:57 schreef Troeta het volgende:
Ja, ik merkte bij mijn week vrij ook dat m'n buik een stuk groter werd en ik heb me nu ook even 2 daagjes ziek gemeld, ben erg moe, dus dat mag wel een keertje![]()
Mex was 3360 bij zijn geboorte, niet klein,maar ook niet groot.
maar ja, dat was na 2 maanden ook een reuzenkind geworden, dus het zal wel loslopen allemaal.
Hoe is het met jou Sonnetje? Al met verlof?
oooh mango, is vandaag de dag? Veel plezier!!!
Ja, bizar he!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 10:56 schreef Phaidra het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ik vind het nog steeds zo'n gek idee dat het echt bijna zover is. Beter wen ik er snel aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |