abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 31 mei 2012 @ 12:51:58 #51
131834 Loodje
Irresistibly sexy you!
pi_112259662
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 12:40 schreef Qeza het volgende:

[..]

Ik sta ook nog in de OP, maar ik ben ook niet actief hier. Dat komt omdat bij 11+6 weken een verdikte nekplooi (4,8mm) is geconstateerd waardoor er een grote kans is dat er iets mis is, en ik net een vruchtwaterpunctie heb ondergaan. Het is nu enorm spannend, binnen een week krijgen wij de eerste uitslagen. Ik houd me maar vast aan positieve verhalen om mij heen van mensen die ook een erg grote kans hadden dat het mis was, maar toch een gezond kindje hebben gekregen.

Die slechte echo heeft er wel voor gezorgd dat ik mezelf een beetje afsluit van de zwangerschap, waarschijnlijk uit zelfbescherming. Mochten de resultaten gunstig uitvallen dan durf ik langzaamaan wel hier te posten, kleertjes te kopen e.d.

Is een hele logische reactie Qeza, heel veel sterkte. Wij duimen er ook voor dat het kindje alsnog gezond is!
Be dance |Be real| Be You
pi_112259693
Sterkte qeza, ik duim voor een goede uitslag!

Ik was vorige keer ook nog best actief. Geloof dat ik met 40 weken nog in de sportschool stond (dan wel op bejaardentempo). Nu ga ik dat echt niet redden. Ik waggel nu al. Morgen naar de fysio.

Ik merk dat ik nu de zwangerschap echt "erbij" doe ofzo. Lag ik de vorige keer in bed nog te zwijmelen bij de zwangerschap en de baby, nu doe ik dat echt niet. Ik denk dat ik nu wel maar weer zwangerschapgym ga doe. Toch nog even bewust met caspertje bezig zijn. Voelt wel zo eerlijk.
*poef* nu is het weg
pi_112259907
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 12:52 schreef kaatjejannie het volgende:
Sterkte qeza, ik duim voor een goede uitslag!

Ik was vorige keer ook nog best actief. Geloof dat ik met 40 weken nog in de sportschool stond (dan wel op bejaardentempo). Nu ga ik dat echt niet redden. Ik waggel nu al. Morgen naar de fysio.

Ik merk dat ik nu de zwangerschap echt "erbij" doe ofzo. Lag ik de vorige keer in bed nog te zwijmelen bij de zwangerschap en de baby, nu doe ik dat echt niet. Ik denk dat ik nu wel maar weer zwangerschapgym ga doe. Toch nog even bewust met caspertje bezig zijn. Voelt wel zo eerlijk.
Oeh das balen KJ, hopelijk kan de fysio je helpen! Wel goed dat je toch weer naar de zwangerschapsgym ga. Ik ga dat dit keer niet doen, kan ook niet met een vent die veel s avonds werkt terwijl dochter ook thuis is. Het klopt hier ook wel hoor, dat je zo'n tweede zwangerschap er bij doet. Ik ben vaak zo met de oudste bezig dat ik pas 's avonds als ze slaapt (na 20.30 uur :( ) een beetje kan nadenken over de tweede. Nu we het een beetje aan het vertellen zijn begint het wel iets meer te komen.

Qeza, heel veel sterkte de komende tijd. Ik duim voor goede uitslagen.
pi_112260317
Qeza, heel erg veel sterkte. Lijkt me verschrikkelijk moeilijk die onzekerheid. Ik duim voor goede uitslagen :*
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_112260925
Ben inderdaad benieuwd hoe dat nu gaat met een kleine drukte maker om mij heen. ik zal vooral mijn middagslaapjes missen denk ik.

Mag ik vragen waarom jij al vier echo's heb gehad Sterrenmunt. of is dat te prive?
pi_112261013
As, ik doe mee met een echo onderzoek in het Erasmus Medisch centrum, dan krijg je van de 6e tot en met de 12e week een 3D echo. Jij woont er ook niet ver vandaan, zal ik je een mailadres sturen? Ze zoeken vaak nog 'slachtoffers' ;-)?
pi_112261155
Oh graag. ik moet toch bij het ziekenhuis lopen.
pi_112261971
De hele tijd het meeste meegelezen (denk ik toch) en best wat heftige dingen zien passeren! Dames, respect hoor, het is toch niet altijd gemakkelijk!

Qeza, ik hoop echt dat jij ook bij de groep gelukkigen mag zijn bij wie blijkt dat er niets aan de hand is.

Hier kabbelt het relatief rustig verder. Ondertussen de 14 weken al voorbij...
Misselijkheid is (zo goed als) weg, alleen eet ik nu vaak veel te veel, waardoor ik dan toch misselijk word ;). Ik wou dat ik dat (vr)eten wat meer onder controle zou kunnen krijgen. De eerste maanden lukte dat prima, maar nu kan ik zo moeilijk "stop!" zeggen tegen mezelf, welke zelfcontrole? Gevolg: tot hiertoe natuurlijk al +2,5 kg ;(.

Ook nog leuk nieuws: na veel wikken en wegen volgende week vrijdag een pretecho gepland voor het geslacht te bepalen. *O* (gebeurt hier in België niet zo vaak, hier heb je gewoon echo bij de gyn op 10/12 weken, structurele rond 22 (maar die van mij is gepland op 22 weken, nog vééééél te lang dus voor miss ongeduldig) en dan op het einde nog eentje. Maar ik wou ook zo graag dat B. eens zou kunnen meegaan om zijn brusje te zien, vandaar, excuses genoeg om eens extra te gaan gluren ;).
pi_112262001
Ow en even een ander vraagje: wij gaan deze zomer op reis naar New York en ik zou graag zo iets typisch/exclusief van babyspul meebrengen. Iemand tips wat daar wel en hier niet te krijgen is?
pi_112262433
Alles wat je daar kan krijgen kun je ook hier krijgen, hetzij via interwebz..
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  donderdag 31 mei 2012 @ 13:59:02 #61
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_112262609
Ik weet wel dat vriendinnen dan altijd lyrisch zijn over dingen als de BabyGap enzo.
Het is hier ook wel te bestellen, maar daar een hele winkel vol doorlopen is toch anders. :P
pi_112262760
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 13:59 schreef Brighteyes het volgende:
Ik weet wel dat vriendinnen dan altijd lyrisch zijn over dingen als de BabyGap enzo.
Het is hier ook wel te bestellen, maar daar een hele winkel vol doorlopen is toch anders. :P
dat dus, en dan samen met manlief iets uitkiezen speciaal voor 't kleintje *;
  donderdag 31 mei 2012 @ 14:40:05 #63
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_112264437
Kersjes, jij bikkel :*

Ik kan daar ook niet zo goed tegen, mijn leidinggevende benadrukte vandaag nog weer even (nadat ik had gezegd dat ik gistermiddag nog een uur getukt had) dat zij 'een vliegende zwangerschap had gehad' en ze 'juist de hele wereld aan kon in het 2e trimester'. :') Ja, leuk, fijn voor je. Kijk, ik zeur absoluut niet, maar een halve dag werken is nu zat voor mij, dan bivakkeer ik wel op de bank de middag erna. Geeft niet, maar bij mij gaat het dus anders. :) Dat verschilt gewoon enorm..

Sterrenmunt wat fijn :D O+

Liza fijn dat de misselijkheid over is, en idd, die cravings zijn soms lastig he :o Mja. :+ ik haal de chips gewoon niet meer in huis, dat scheelt. Anders is dat weg als je 1x met je ogen knippert..

Oh, en ik ben nu al zenuwachtig voor de 20w echo die ik maandag heb :o :@
I never look back, darling. It distracts from the now.
  FOK!fotograaf donderdag 31 mei 2012 @ 14:47:08 #64
13368 NiGeLaToR
pi_112264694
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 13:59 schreef Brighteyes het volgende:
BabyGap is wel een beetje een ding ja. Mijn vrouw had tijdens zakenreis ook koffer vol babygap voor alle zwangere vrouwen in onze omgeving meegenomen, werd wel gewaardeerd :+
Voor ons zelf niet eens, omdat we toen nog niet wisten of jongetje of meisje zou worden. Komt andere keer wel weer. Verder gewoon 'n 'mall' opzoeken, genoeg leuke babyzaken die wij niet kennen.
pi_112265250
Tip voor in NY: Als je bij Macy's gaat shoppen, dan kun je als "buitenlander" een extra-korting-pasje krijgen waardoor je nog eens 11% korting krijgt... althans dat was 3 jaar geleden wel zo, dus misschien nu nog wel.
pi_112266080
Sola, helpt primperan al niet meer? -O-

Kersjes :*
Ik durf gewoon niet eens een tweede totdat Puck op school zit omdat ik hem niet goed zou kunnen verzorgen als het gaat zoals de vorige keer.
Ik vind het heel dapper van je. Je bent er bijna!

Over schade na de bevalling en wat een volgende keer dus zou kunnen doen wil ik al helemaal niet nadenken :X
Het is goede anticonceptie die schade, dat wel :')
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_112268756
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 10:47 schreef Kersjes het volgende:
Maar ik worstel ook gewoon maar door, heb weinig keus.

Achteraf gezien ben ik misschien wel naïef geweest door te denken dat het nu wel zou loslopen, elke zwangerschap verloopt ten slotte anders. Maar deze zwangerschap is veel erger dan die van de jongens. Ik heb gewoon de stomme pech HG-patient te zijn. Maar niet-zwanger heb je daar gelukkig geen last van :P
Nee man, je bent gewoon optimistisch/postitief ingesteld!

Zoals Robert Long ooit zei/zong:
"een optimist die zich vergist, die heeft beslist wat minder last van tranen dan een sjacherijn, zo'n fles azijn die nooit iets fijn of leuk of mooi kan vinden"

Sterke vrouw :*
pi_112268838
Qeza, ik hoop op een goede uitslag!!
pi_112268902
Nog geen nieuws van Ophelia? Of heb ik dat weten te missen?
pi_112269067
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 13:29 schreef As1981 het volgende:
Oh graag. ik moet toch bij het ziekenhuis lopen.
Doe ik even vanaf thuis vanavond, op mijn werk kan ik geen pm's sturen namelijk.
pi_112269509
Bedankt allemaal voor de goede wensen!!
pi_112270001
Qeza, ik duim ook voor je. Heel veel sterkte met wachten.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_112270684
Zucht, ik ben er allemaal zo klaar mee vandaag. De misselijkheid, de vermoeidheid, het wachten op meer zekerheid, de schoonfamilie (dat is niet zwangerschapsgerelateerd overigens) Kan ik gewoon gaan slapen tot eind juli??! Tot we op vakantie gaan? Wat een blehdag. Sorry klagen helpt me niet i know maar ik voel me zo klagerig vandaag :D
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_112271130
Ja nog geen nieuws van Ophelia?

Ik heb weer een sticker verdiend bij de gyn! Dametje doet het meer dan prima :)
pi_112273237
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 17:07 schreef Gerberaatje het volgende:
Ik heb weer een sticker verdiend bij de gyn! Dametje doet het meer dan prima :)
*O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')