Wat leukquote:Op donderdag 31 mei 2012 21:39 schreef sterrenmunt het volgende:
haai,
Die kloon mag weer voorgoed in de kast, ik vind sterrenmunt thee helemaal niet lekker![]()
Noortje wordt grote zus!
[ afbeelding ]
Kan een modje sterrenmunt veranderen in becky27, thanx!
thanx! dat is ook echt leuk om te doen. Heb nu een nieuwe jurk voor mini 2.0.quote:Op donderdag 31 mei 2012 21:41 schreef peace-lover het volgende:
[..]
Wat leuk
Ik vond jouw foto's (in dezelfde jurk) met Noortje op geboortedag/verjaardagen zo tof
Lol, ik verf m'n haar nooit, dus daar heb ik gelukkig geen last van.quote:Op donderdag 31 mei 2012 20:33 schreef Kersjes het volgende:
Lunta, frappant is dat he, hoe je daar vanzelf naar toe groeit. Tijdens je eerste trimester moest je waarschijnlijk nog niks weten van bevallen, was het natuurlijk ook nog zo'n echte ver-van-je-bed-show. En nu.... ben je zelf bijna aan de beurt, ben je er echt aan toe en heb je er misschien zelfs zin in!
Lekker Phaidra, laat je maar goed verwennen! Vergeet je geen eventuele verfbeurt bij de kapper?
Op de eerste babyfoto's staan met (grijzige) uitgroei van hier tot Tokyo blijft altijd een beetje pijn doen![]()
Ja Gerbera, een heuse zwever! Maar tijd zat nog. Voor de mijne dan he, die van jouw blijft zitten zoals en waar ze zit. Waarom? Omdat ik het zeg
het eten was eigenlijk nog best ok in het ziekenhuis, maar niks haalde het natuurlijk bij dat witte broodje filet.quote:Op donderdag 31 mei 2012 21:45 schreef Kersjes het volgende:
Balen KJ, had je net zo'n kleffe boterham op...
Lamskotelettenquote:Op donderdag 31 mei 2012 21:48 schreef becky27 het volgende:
heej, hou eens op janu wil ik ook een broodje filet, of een flink bord carpaccio, of een medium gebakken eendenborst, of of of lamskoteletten
![]()
![]()
Zwolle.quote:Op donderdag 31 mei 2012 21:48 schreef Kersjes het volgende:
Ok eten in het ziekenhuis? Waar dan??
Ik was blij dat ik met mijn opnamen niet hoefde te eten maar infuusvoeding kreeg. Vooral dat brood was zo smakeloos en klef...
Hee wat leuk!! Gefeliciteerdquote:Op donderdag 31 mei 2012 21:39 schreef sterrenmunt het volgende:
haai,
Die kloon mag weer voorgoed in de kast, ik vind sterrenmunt thee helemaal niet lekker![]()
Noortje wordt grote zus!
[ afbeelding ]
Ja, had ook terug gestuurd, maar dat was natuurlijk naar je kloon. Ik heb ze net een mail gestuurd, dus we wachten af.quote:
op mijn benen werkte het erg goed, merkte gelijk verschil!quote:Op donderdag 31 mei 2012 21:23 schreef Gerberaatje het volgende:
[..]
Ben erg benieuwd of dat nou echt werkt!
+1quote:Op donderdag 31 mei 2012 21:42 schreef Gerberaatje het volgende:
Ik kan niet wachten om weer eens een goede borrel te drinken![]()
/alcoholist
Ja dat lijkt me echt leukquote:Op donderdag 31 mei 2012 21:44 schreef becky27 het volgende:
[..]
thanx! dat is ook echt leuk om te doen. Heb nu een nieuwe jurk voor mini 2.0.
Leuk ook iddquote:Op donderdag 31 mei 2012 22:20 schreef becky27 het volgende:
haha dat mag hoor. ik heb van mezelf ook nog een foto in die jurk met 36 weken zwangerschap maar dat vond ik een beetje overdreven om die erbij te plakken.
quote:Op donderdag 31 mei 2012 21:39 schreef sterrenmunt het volgende:
haai,
Noortje wordt grote zus!
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder positieve modus, morgen lang weekend weg naar hoenderloo![]()
Ik was bij mijn geboorte 1875 gram en nu 25 jaar later is er niks meer van te merken dat ik zo licht wasquote:Op donderdag 31 mei 2012 22:39 schreef Troeta het volgende:
Ik heb van de week weer een echo gehad en het buikje was goed bijgetrokken en ze groeit goed met d'r lijntje mee,maar het blijft een kleintje.
Ik ben nu 32 weken en ze schatte d'r op 1562 gram. Toch wel erg klein als ik zo rond google,vind het toch wel een beetje eng.
Maar brie hoef je niet te missen, alleen die enkele brie van rauwmelkse kaas, maar dan blijven er nog genoeg over.quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:32 schreef Sylvana het volgende:
Filet americain mis ik niet, want daar hou ik toch niet van. Maar brie wel, kan zo in mn eentje een hele brie opetenEn biefstuk, want hou niet van welldone
Alcohol dronk ik toch al niet meer vanwege medicijnen.
grmbl ik dacht dus elke brie. Om 22.46 uur zijn er geen supermarkten meer open hierquote:Op donderdag 31 mei 2012 22:44 schreef _Ophelia_ het volgende:
Becky uit de kast
[..]
Maar brie hoef je niet te missen, alleen die enkele brie van rauwmelkse kaas, maar dan blijven er nog genoeg over.
Ja dat bedacht ik me ookquote:Op donderdag 31 mei 2012 22:44 schreef _Ophelia_ het volgende:
Becky uit de kast
[..]
Maar brie hoef je niet te missen, alleen die enkele brie van rauwmelkse kaas, maar dan blijven er nog genoeg over.
Morgen om 7.00 weer (hier iigquote:Op donderdag 31 mei 2012 22:46 schreef Sylvana het volgende:
[..]
grmbl ik dacht dus elke brie. Om 22.46 uur zijn er geen supermarkten meer open hier![]()
Hier pas om 8 uur. Maar zal eens goed op het etiket kijken dan.quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:50 schreef peace-lover het volgende:
[..]
Morgen om 7.00 weer (hier iig)
Als er in het frans op staat wat de ingredienten zijn; lait cru is rauwe melkVolgens mij is lait pasteurizé of lait sterilizé gewoon goed
Laatst ergens een brie gezien met nog andere melk, die dan wer iets minder verhit was dan lait pasteurizé dus die heb ik ook laten liggen
Dat kan niet, want in maart schreef ze dat niet binnen een jaar een kind wouquote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:13 schreef Frups het volgende:
Sylvana probeer je ons iets duidelijk te maken
+1quote:Op vrijdag 1 juni 2012 07:51 schreef Poppejans het volgende:
Becky uit de kast, nogmaals gefeliciteerd! Echt zooo gaaf!![]()
![]()
Hmm naja ze zal niet de eerste zijn die toch eerder zwanger isquote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:29 schreef Oognip het volgende:
[..]
Dat kan niet, want in maart schreef ze dat niet binnen een jaar een kind wou
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar verder gaat het allemaal goed hier hoor, zolang buikbaby nog lekker druk is maak ik me weinig zorgen. A.s. Maandag weer naar de vlos, ben benieuwd of ik nog steeds zo lekker gemiddeld ben.![]()
+ 1quote:Op vrijdag 1 juni 2012 08:28 schreef Sorbootje het volgende:
Heeeey Becky uit de kast!
Qua eten en drinken mis ik wijn HEUL erg. Ben een liefhebber en als ik niet zwanger ben drink ik óf wijn óf water. (ja en zo nu en dan melk of speciaalbier) Nu heb ik mijn toevlucht gezocht tot sapjes enzo maar ik word gek van die zoetige smaakjes. 0,0 bier is wel te doen maar ik word er misselijk van. Dat schiet dus ook niet op.
En ik mis roquefort.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder alles pico bello in orde hier. Wel alles bijgelezen, ook dat sterrenmunt uit de kast is. Super leuk! En weer wat nieuwe aanwas, super leuk voor jullie ook!![]()
TW heeft zich gemeld zag ik![]()
Vandaag lekker vrij .. even wat bijwerken hier thuis. Moet echt nodig.. Komt goed!
Fijn dagje allemaal!![]()
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 09:24 schreef Marjolijntje het volgende:
Nanadu, wat een eikel is je werkgever. Ik vind het echt schandalig, eigenlijk..
SE, ik hoop dat het niks ernstigs is, maar even laten checken is altijd goed!
Een glas lekkere koude rosé zal er hier ook wel in gaan zegNu hebben we ook wel alcoholvrije wijn, maar dat is toch ook allemaal meer limonade achtig. Nog eventjes! En dan borstvoeding dus kan ik nog niet drinken
Oh, meiden uit het bovenste lijstje! Onze maand is begonnenJunibaby's!
Mijn buikbeeb is ook aan de kleine kant. Ik heb twee extra groeiecho's gehad om te checken of hij wel goed zijn eigen lijn blijft volgen of dat de groei verder afbuigt. Uiteindelijk bleek er niets aan de hand. Hij wordt nu geschat op 2700-3000 gram bij 40 weken. Mij is verteld dat vooral de buikomtrek belangrijk is voor het bepalen van groeiachterstand. Als er iets aan de hand is met de placenta o.i.d. dan blijft de groei van de buik meer achter dan de rest. Bij mij was de buik juist steeds relatief groot (liep maar 1-2 week achter, terwijl de rest meer 2-3 weken achterliep). Ik vond het fijn dat het even extra in de gaten werd gehouden. Misschien kan jij daar ook om vragen? Of wordt dat al gedaan?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 09:57 schreef Troeta het volgende:
Ja, ik merkte bij mijn week vrij ook dat m'n buik een stuk groter werd en ik heb me nu ook even 2 daagjes ziek gemeld, ben erg moe, dus dat mag wel een keertje![]()
Mex was 3360 bij zijn geboorte, niet klein,maar ook niet groot.
maar ja, dat was na 2 maanden ook een reuzenkind geworden, dus het zal wel loslopen allemaal.
Hoe is het met jou Sonnetje? Al met verlof?
oooh mango, is vandaag de dag? Veel plezier!!!
Ja, bizar he!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 10:56 schreef Phaidra het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ik vind het nog steeds zo'n gek idee dat het echt bijna zover is. Beter wen ik er snel aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |