abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_112288005
Becky uit de kast *O*

Nanadu wat een enorm waardeloze actie zeg, ze zegt dus letterlijk dat ze vanwege je zwangerschap je contract niet verlengt :{

quote:
1s.gif Op donderdag 31 mei 2012 22:32 schreef Sylvana het volgende:
Filet americain mis ik niet, want daar hou ik toch niet van. Maar brie wel, kan zo in mn eentje een hele brie opeten :@ En biefstuk, want hou niet van welldone :N

Alcohol dronk ik toch al niet meer vanwege medicijnen.
Maar brie hoef je niet te missen, alleen die enkele brie van rauwmelkse kaas, maar dan blijven er nog genoeg over.
pi_112288152
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 22:44 schreef _Ophelia_ het volgende:
Becky uit de kast *O*

[..]

Maar brie hoef je niet te missen, alleen die enkele brie van rauwmelkse kaas, maar dan blijven er nog genoeg over.
grmbl ik dacht dus elke brie. Om 22.46 uur zijn er geen supermarkten meer open hier :( ;)
  donderdag 31 mei 2012 @ 22:47:45 #153
374280 peace-lover
Vrede op aarde!
pi_112288228
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 22:44 schreef _Ophelia_ het volgende:
Becky uit de kast *O*

[..]

Ja dat bedacht ik me ook :D

Wel laatst bij mn moeder gegeten en "nee" gezegd toen mn moeder vroeg of er wijn door de saus mocht :') :@

Nanadu vervelend zeg! :o Zei ze het terwijl er anderen bij waren? En heeft ze toen ook gezegd dat ze het weliswaar beloofd had maar dat nu intrekt? Zou dan niet een van je collega's kunnen getuigen dat het dus mondeling al toegezegd was, dat lijkt me misschien rechtsgeldig? Sterkte :*
Als je dacht alles gezien te hebben...
  donderdag 31 mei 2012 @ 22:50:39 #154
374280 peace-lover
Vrede op aarde!
pi_112288447
quote:
1s.gif Op donderdag 31 mei 2012 22:46 schreef Sylvana het volgende:

[..]

grmbl ik dacht dus elke brie. Om 22.46 uur zijn er geen supermarkten meer open hier :( ;)
Morgen om 7.00 weer (hier iig ;) ) *O*

Als er in het frans op staat wat de ingredienten zijn; lait cru is rauwe melk :) Volgens mij is lait pasteurizé of lait sterilizé gewoon goed :)

Laatst ergens een brie gezien met nog andere melk, die dan wer iets minder verhit was dan lait pasteurizé dus die heb ik ook laten liggen :P
Als je dacht alles gezien te hebben...
pi_112288545
Brie O+
Of buffel mozzarella O+

Gelukkig zijn beide te verkrijgen met gepasteuriseerde melk *O*
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_112288639
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 22:50 schreef peace-lover het volgende:

[..]

Morgen om 7.00 weer (hier iig ;) ) *O*

Als er in het frans op staat wat de ingredienten zijn; lait cru is rauwe melk :) Volgens mij is lait pasteurizé of lait sterilizé gewoon goed :)

Laatst ergens een brie gezien met nog andere melk, die dan wer iets minder verhit was dan lait pasteurizé dus die heb ik ook laten liggen :P
Hier pas om 8 uur. Maar zal eens goed op het etiket kijken dan.
  donderdag 31 mei 2012 @ 22:54:50 #157
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_112288739
Ben je zwanger Sylvana? :)
A grand adventure has begun.
  donderdag 31 mei 2012 @ 22:56:29 #158
374616 pardijntje
gelooft in wonderen
pi_112288871
Sorry niet bijgelezen
al zag ik gauw dat becky uit de kast is! Nogmaals gefeliciteerd

en nanadu klote zit op het werk :*

Zelf te druk geweest denk/hoop ik maar want vandaag wilde mn drinken ook niet meer...
Nu maar slapen en morgen rustig aan
pi_112290078
Becky *O*

Nanadu lekker dan.. En fijne timing, not..

En ik zag nog goede echo's en stickers ^O^ :).
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_112292747
Sylvana probeer je ons iets duidelijk te maken :)
pi_112293277
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 00:13 schreef Frups het volgende:
Sylvana probeer je ons iets duidelijk te maken :)
Dat kan niet, want in maart schreef ze dat niet binnen een jaar een kind wou :+
pi_112295651
Nanadu wat een nare situatie zeg, zeker zo kort voor je verlof en de eerdere berichten.
  vrijdag 1 juni 2012 @ 06:54:05 #163
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_112295754
As, vlgs mij had ik je ook nog niet gefeliciteerd. :o Bij deze! Wat leuk! :Y
pi_112295769
Dankje wel. Zo leuk om het hier te posten. Iedereen die enthausiast is.
  vrijdag 1 juni 2012 @ 07:19:34 #165
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_112295846
As! *O* Jouw nieuws had ik helemaal gemist, sorry! Van harte gefeliciteerd! *O*
A grand adventure has begun.
pi_112296039
Becky uit de kast, nogmaals gefeliciteerd! Echt zooo gaaf! *O* *O* *O*
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_112296357
Heeeey Becky uit de kast!

Qua eten en drinken mis ik wijn HEUL erg. Ben een liefhebber en als ik niet zwanger ben drink ik óf wijn óf water. (ja en zo nu en dan melk of speciaalbier) Nu heb ik mijn toevlucht gezocht tot sapjes enzo maar ik word gek van die zoetige smaakjes. 0,0 bier is wel te doen maar ik word er misselijk van. Dat schiet dus ook niet op.

En ik mis roquefort.
pi_112296368
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 07:51 schreef Poppejans het volgende:
Becky uit de kast, nogmaals gefeliciteerd! Echt zooo gaaf! *O* *O* *O*
+1 *O* zo leuk!!!
pi_112296485
quote:
10s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 00:29 schreef Oognip het volgende:

[..]

Dat kan niet, want in maart schreef ze dat niet binnen een jaar een kind wou :+
Hmm naja ze zal niet de eerste zijn die toch eerder zwanger is ;)
pi_112296544
Goedemorgen,

Becky, gefeliciteerd! As ook!
Nanadu, wat enorm klote van je werkgever zeg echt een rotstreek dat ze dat zo doet!

Spoiler want beetje vies
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar verder gaat het allemaal goed hier hoor, zolang buikbaby nog lekker druk is maak ik me weinig zorgen. A.s. Maandag weer naar de vlos, ben benieuwd of ik nog steeds zo lekker gemiddeld ben. :)
pi_112297085
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 08:28 schreef Sorbootje het volgende:
Heeeey Becky uit de kast!

Qua eten en drinken mis ik wijn HEUL erg. Ben een liefhebber en als ik niet zwanger ben drink ik óf wijn óf water. (ja en zo nu en dan melk of speciaalbier) Nu heb ik mijn toevlucht gezocht tot sapjes enzo maar ik word gek van die zoetige smaakjes. 0,0 bier is wel te doen maar ik word er misselijk van. Dat schiet dus ook niet op.

En ik mis roquefort.
+ 1 :P

Troeta, het is wat aan de lichte kant, maar het kan in de laatste weken nog flink bijtrekken :Y wel goed dat ze het gecheckt hebben... (hier de andere kant op, met bijna 30 weken was ze al 1900 gram :') die zit nu al rond de 2,5+ kilo...) Hoe was dat met Mex?

Nanadu, wat een prutsituatie -O- dus toch even die 3 maanden eruit.. Ik vind het getuigen van slecht werkgeverschap :{

SE, ik zou het inderdaad even laten checken, ook de afscheiding :Y misschien heb je wel een schimmel te pakken ook?

Ik zit met spanning te wachten op volgende week, Hollandse Nieuwe :9 oooh ik ga me rondvreten... ik zat op de +7 kilo en zag dat ik van de spanning van afgelopen week weer een kilo kwijt ben :') -O- dus ik moet even inhalen... :') ;)
pi_112297198
Nanadu, wat een eikel is je werkgever. Ik vind het echt schandalig, eigenlijk..

SE, ik hoop dat het niks ernstigs is, maar even laten checken is altijd goed!

Een glas lekkere koude rosé zal er hier ook wel in gaan zeg :9 Nu hebben we ook wel alcoholvrije wijn, maar dat is toch ook allemaal meer limonade achtig. Nog eventjes! En dan borstvoeding dus kan ik nog niet drinken :')

Oh, meiden uit het bovenste lijstje! Onze maand is begonnen O+ Junibaby's! *O*
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_112297349
Hier ook borstvoeding, maar zodra dat allemaal lekker loopt en ik een klein voorraadje heb :9 dan gaat er wel een flesje aan, vrees ik :P
pi_112297442
Gelukkig lust ik geen alcohol :D

Zo volgende week staat in het teken van de zwangerschap. Maandag naar de huisarts voor een verwijzing naar het ziekenhuis. Woensdag komt moeders voor moeders en donderdag word ik gebeld door het Erasmus (met dank aan Becky)
pi_112297495
Mijn kind is alvast begonnen, die heeft wéér de hik :') O+

Lekker weekje dan As :D maakt het gelijk veel echter he?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')