Maar brie hoef je niet te missen, alleen die enkele brie van rauwmelkse kaas, maar dan blijven er nog genoeg over.quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:32 schreef Sylvana het volgende:
Filet americain mis ik niet, want daar hou ik toch niet van. Maar brie wel, kan zo in mn eentje een hele brie opetenEn biefstuk, want hou niet van welldone
Alcohol dronk ik toch al niet meer vanwege medicijnen.
grmbl ik dacht dus elke brie. Om 22.46 uur zijn er geen supermarkten meer open hierquote:Op donderdag 31 mei 2012 22:44 schreef _Ophelia_ het volgende:
Becky uit de kast
[..]
Maar brie hoef je niet te missen, alleen die enkele brie van rauwmelkse kaas, maar dan blijven er nog genoeg over.
Ja dat bedacht ik me ookquote:Op donderdag 31 mei 2012 22:44 schreef _Ophelia_ het volgende:
Becky uit de kast
[..]
Maar brie hoef je niet te missen, alleen die enkele brie van rauwmelkse kaas, maar dan blijven er nog genoeg over.
Morgen om 7.00 weer (hier iigquote:Op donderdag 31 mei 2012 22:46 schreef Sylvana het volgende:
[..]
grmbl ik dacht dus elke brie. Om 22.46 uur zijn er geen supermarkten meer open hier![]()
Hier pas om 8 uur. Maar zal eens goed op het etiket kijken dan.quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:50 schreef peace-lover het volgende:
[..]
Morgen om 7.00 weer (hier iig)
Als er in het frans op staat wat de ingredienten zijn; lait cru is rauwe melkVolgens mij is lait pasteurizé of lait sterilizé gewoon goed
Laatst ergens een brie gezien met nog andere melk, die dan wer iets minder verhit was dan lait pasteurizé dus die heb ik ook laten liggen
Dat kan niet, want in maart schreef ze dat niet binnen een jaar een kind wouquote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:13 schreef Frups het volgende:
Sylvana probeer je ons iets duidelijk te maken
+1quote:Op vrijdag 1 juni 2012 07:51 schreef Poppejans het volgende:
Becky uit de kast, nogmaals gefeliciteerd! Echt zooo gaaf!![]()
![]()
Hmm naja ze zal niet de eerste zijn die toch eerder zwanger isquote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:29 schreef Oognip het volgende:
[..]
Dat kan niet, want in maart schreef ze dat niet binnen een jaar een kind wou
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar verder gaat het allemaal goed hier hoor, zolang buikbaby nog lekker druk is maak ik me weinig zorgen. A.s. Maandag weer naar de vlos, ben benieuwd of ik nog steeds zo lekker gemiddeld ben.![]()
+ 1quote:Op vrijdag 1 juni 2012 08:28 schreef Sorbootje het volgende:
Heeeey Becky uit de kast!
Qua eten en drinken mis ik wijn HEUL erg. Ben een liefhebber en als ik niet zwanger ben drink ik óf wijn óf water. (ja en zo nu en dan melk of speciaalbier) Nu heb ik mijn toevlucht gezocht tot sapjes enzo maar ik word gek van die zoetige smaakjes. 0,0 bier is wel te doen maar ik word er misselijk van. Dat schiet dus ook niet op.
En ik mis roquefort.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |