abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_112323132
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 14:13 schreef FerryNL het volgende:

[..]

Ach ik was niet snel genoeg voor ze, terwijl ik wel hard mijn best deed.

Het was ook compleet anders voor mij, omdat ik altijd kleine zaakjes gewend was. En Villa was juist het tegenovergestelde. Dat was echt supergroot en het tempo lag daar gewoon vele malen hoger.
We hadden het er nog over van. ''Ja we begrijpen het wel dat je toch even moet wennen''. Ja maar waarom beëindig je dan alsnog het contract. :?
Ik ga niet helemaal in detail maar daar komt het op neer.

Ik heb daar nog net geen 2 weken gewerkt. :r
heb je 1,5 maand gewacht totdat je kan beginnen, flikkeren ze je er binnen 2 weken eruit? :?
rare gang van zaken....., maar goed ..je zat nog binnen de proeftijd dus ze kunnen alles flikken
pi_112324509
quote:
2s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 21:02 schreef YebCar het volgende:

[..]

heb je 1,5 maand gewacht totdat je kan beginnen, flikkeren ze je er binnen 2 weken eruit? :?
rare gang van zaken....., maar goed ..je zat nog binnen de proeftijd dus ze kunnen alles flikken
Vond het ook maar triest. Eerst zeggen dat ze het wel begrijpen na bijna 1 jaar werkeloos te zijn. Maar toch maar besluiten dat het niet gaat werken. Kom op zeg! :r

Nu moet ik genoodzaakt de nachten in en hersenloos werk gaan doen.

Het is al niet makkelijk om een baantje te vinden in de Horeca. (mijn enige werkervaring) :O
pi_112412753
Misschien niet helemaal het goede topic maar toch: ik ben net begonnen bij een nieuwe baan, en heb dit weekend een personeelsfeest.

Nu krijg ik net te horen dat de vader van mijn vriendin slecht ligt i.v.m ziekte.
Ik zit nu heel erg in dubio: het allerliefste zou ik namelijk dit weekend naar hem gaan.

Wat zouden jullie doen? Een combinatie is niet mogelijk, hij woont in een ander land.
pi_112414387
Ik heb een baan!!! Is helaas maar voor 20 uur in de week maar het is een begin :D
pi_112416356
Gefeliciteerd! Wat ga je doen?
  maandag 4 juni 2012 @ 11:13:10 #81
331246 Kentekenplaat
Vaak op de foto.
pi_112416594
Zijn hier eigenlijk volwassenen die aan een BBL-opleiding zijn begonnen?
Als ik er informatie over opzoek kom je toch vaak bij sites voor jongeren uit.
Verkrijgbaar met diverse letter- en cijfercombinaties!
pi_112419582
Net maar weer even 7 sollicitaties verstuurd/gebeld enz. Ben eens benieuwd, anders wordt het waarschijnlijk maar weer studeren bij gebrek aan een baan..
pi_112424890
Noh, had ik eindelijk werk gevonden. Blijken ze mensen te zoeken die ná de zomervakantie ook willen werken, geen idee of ik dat ga redden met de nieuwe studie. :@
Op maandag 3 november 2014 23:52 schreef Peunage het volgende:
LEAVE KB ALONE.
pi_112425729
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 11:13 schreef Kentekenplaat het volgende:
Zijn hier eigenlijk volwassenen die aan een BBL-opleiding zijn begonnen?
Als ik er informatie over opzoek kom je toch vaak bij sites voor jongeren uit.
Ik wil ook weer een BBL opleiding gaan volgen, maar weet alleen nog niet precies wat.

En daarbij is het niet zo makkelijk om als volwassene een BBL opleiding te gaan volgen. Je bent toch voor veel bedrijven te duur en ze nemen liever iemand van 18 aan. Dat zijn tenminste mijn ervaringen die ik al veel heb gehoord.
pi_112425793
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 06:34 schreef Blue_note het volgende:
Misschien niet helemaal het goede topic maar toch: ik ben net begonnen bij een nieuwe baan, en heb dit weekend een personeelsfeest.

Nu krijg ik net te horen dat de vader van mijn vriendin slecht ligt i.v.m ziekte.
Ik zit nu heel erg in dubio: het allerliefste zou ik namelijk dit weekend naar hem gaan.

Wat zouden jullie doen? Een combinatie is niet mogelijk, hij woont in een ander land.
Zoals je het hier schrijft, lijkt het alsof zijn laatste uren geslagen hebben. Dan lijkt het me niet meer dan normaal dat je een personeelsfeest laat schieten.
  maandag 4 juni 2012 @ 15:46:53 #86
331246 Kentekenplaat
Vaak op de foto.
pi_112427719
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 14:59 schreef FerryNL het volgende:

[..]

Ik wil ook weer een BBL opleiding gaan volgen, maar weet alleen nog niet precies wat.

En daarbij is het niet zo makkelijk om als volwassene een BBL opleiding te gaan volgen. Je bent toch voor veel bedrijven te duur en ze nemen liever iemand van 18 aan. Dat zijn tenminste mijn ervaringen die ik al veel heb gehoord.
Ja, daar was ik al bang voor.

Dus eigenlijk moet je als je jongen bent de keus maken voor je definitieve beroep.
Verkrijgbaar met diverse letter- en cijfercombinaties!
pi_112428045
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 15:46 schreef Kentekenplaat het volgende:

[..]

Ja, daar was ik al bang voor.

Dus eigenlijk moet je als je jongen bent de keus maken voor je definitieve beroep.
Naja ik solliciteerde eerst naar een ICT plek, maar dat is helemaal geen doen. Omdat ze juist mensen zoeken die alleen stage willen lopen, of mensen aannemen met een MBO4 of HBO diploma.
Maarja de ICT heb ik toch al uit mijn hoofd gezet, omdat het achteraf toch niet echt iets is voor mij.

Waar je wel nog veel kans maakt, maar dat moet wel je ding zijn, is in de zorg een opleiding volgen.
Ik zit er wel echt aan te denken, omdat het mij toch wel heel leuk lijkt. Ik ben totaal geen kantoortype, en wil ook wel graag met mensen werken.

Maarja daar moet ik nog wel even goed over nadenken, omdat je wel weer met onregelmatige werktijden te maken krijg. En laat het nou net zo zijn dat ik 7 jaar in de horeca heb gezeten, en juist liever een normaal ritme wil.
Maar ik denk ook wel weer zo van, als het werk heel leuk is en je heb het echt naar je zin. Dat die werktijden ook niet echt meer uitmaken. :P

Wat vindt jij dan allemaal leuk, en waar liggen jouw interesses?
  Moderator maandag 4 juni 2012 @ 18:16:51 #88
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_112434131
Zo. Eerste dag gehad :)
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_112434356
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 15:01 schreef lyolyrc het volgende:

[..]

Zoals je het hier schrijft, lijkt het alsof zijn laatste uren geslagen hebben. Dan lijkt het me niet meer dan normaal dat je een personeelsfeest laat schieten.
Gelukkig niet zó erg, maar een hersenbloeding.
pi_112440560
quote:
1s.gif Op maandag 4 juni 2012 18:22 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Da's niet niks, ik zou het personeelsfeest overslaan. Dat snappen je collega's ook wel. Het is niet leuk maarja.

@iemand hierboven: Ik ben trouwens benaderd voor een functie nav mijn cv op monsterboard, uiteindelijk heb ik daar ook een baan aan overgehouden, dus het kan wel nut hebben.

Even luchten, ik heb dan nu wel een contract voor een paar mnd maar het is ook niet allemaal rozegeur en maneschijn...
Mijn nieuwe werkgever communiceert niet zo goed naar het personeel (hij blaft mensen af om niets soms). De hele sfeer in het bedrijf wordt daardoor gedomineerd. Het vaste personeel heeft hem er wel een aantal keer op gewezen in het verleden maar het helpt telkens maar voor eventjes. Ik vind het best lastig, het is mijn eerste baan en ik weet dat je mensen niet kan veranderen, maar ik vraag me nu telkens af "wanneer zal ie ook zo tegen mij gaan doen". Collega en ik hebben daarnaast het idee dat hij 1 iemand die wat minder functioneert aan het wegpesten is (tegen diegene reageert ie echt absurd, altijd een gemene sneer, terwijl die collega gewoon een normale vraag stelt. Als wij t vragen doet ie niet zo :S). Die collega wordt er alleen maar onzekerder van en vind t ook echt niet leuk meer, daardoor functioneert ie volgens mij ook steeds slechter. Ik vind het echt jammer, want collegas onderling is echt wel leuk en het werk is ook wel ok. Het is het gedrag van de baas dat het niet leuk maakt. Maarja de banen liggen niet voor het oprapen dus ik moet het maar over me heen laten komen I guess. Ik hoop dat ik na die 3 maanden wel een contract krijg aangeboden maar als dit niet verbetert dan blijf ik wel kijken naar iets anders...
pi_112453713
quote:
1s.gif Op maandag 4 juni 2012 18:22 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Dat is zeker een ernstige aandoening. En het lijkt me ook voldoende reden om deelname aan een personeelsfeest af te zeggen.

Zelf eindelijk een beetje vorderingen geboekt met solliciteren.
Schrijven is niets voor mij -O- , maar eindelijk de tekst van mijn sollicitatiebrief af. *O* Nu afwachten wat ik voor commentaar krijg van mijn reviewers.
pi_112456407
Zo, 13 open sollicitaties de deur uit. Het zal me benieuwen :').
"Ignorance is the night of the mind, but a night without moon and star."
pi_112460350
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 18:16 schreef Renesite het volgende:
Zo. Eerste dag gehad :)
En beviel het?
  Moderator dinsdag 5 juni 2012 @ 06:34:22 #94
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_112462437
Jazeker :) ! Zo weer heen :+
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_112462441
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 06:34 schreef Renesite het volgende:
Jazeker :) ! Zo weer heen :+
*O*
Op maandag 3 november 2014 23:52 schreef Peunage het volgende:
LEAVE KB ALONE.
pi_112463470
Yeah vandaag eindelijk gesprek voor de functie voor verkeersregelaar. Vanmiddag om twee uur. Het is wel even rijden, maar dan laat je ieder geval zien dat je er wat voor over hebt :P

Heb wel er wel zin aan om verkeersregelaar te zijn bij evenementen of concerten ^O^

[ Bericht 25% gewijzigd door StephanL op 05-06-2012 09:00:52 ]
pi_112466641
Net gebeld door een oud-studiegenoot die voor mij contact gaat leggen met de detacheerder die ook zijn werkgever is. Ook voor starters, dus ben benieuwd! *O*
pi_112468960
Zometeen gesprek bij een distributiecentrum! We will see!!
Op zondag 29 augustus 2010 14:03 schreef Mirel het volgende:
Wat is die Jetfly toch een aardige jongeman.
  FOK!fotograaf dinsdag 5 juni 2012 @ 13:08:24 #99
148247 taxibabe
pi_112471906
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 11:49 schreef Jetfly het volgende:
Zometeen gesprek bij een distributiecentrum! We will see!!
Succes!

Ik heb ook net een gesprek achter de rug. Dat was een lastig gesprek, het was namelijk in het Engels. :X Maar ik kreeg de complimenten over mijn Engels, dus dat was wel weer fijn. B-)
Nu maar weer afwachten.
  dinsdag 5 juni 2012 @ 13:12:29 #100
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_112472057
Spannend taxibabe!

Morgen of 8 juni loopt mijn WW af. Bijstand ga ik niet aanvragen (krijg ik toch niet en wil ik niet), dus nu maar hopen dat ik snel iets hoor van de lopende sollicitaties!
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')