heb je 1,5 maand gewacht totdat je kan beginnen, flikkeren ze je er binnen 2 weken eruit?quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:13 schreef FerryNL het volgende:
[..]
Ach ik was niet snel genoeg voor ze, terwijl ik wel hard mijn best deed.
Het was ook compleet anders voor mij, omdat ik altijd kleine zaakjes gewend was. En Villa was juist het tegenovergestelde. Dat was echt supergroot en het tempo lag daar gewoon vele malen hoger.
We hadden het er nog over van. ''Ja we begrijpen het wel dat je toch even moet wennen''. Ja maar waarom beëindig je dan alsnog het contract.![]()
Ik ga niet helemaal in detail maar daar komt het op neer.
Ik heb daar nog net geen 2 weken gewerkt.
Vond het ook maar triest. Eerst zeggen dat ze het wel begrijpen na bijna 1 jaar werkeloos te zijn. Maar toch maar besluiten dat het niet gaat werken. Kom op zeg!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 21:02 schreef YebCar het volgende:
[..]
heb je 1,5 maand gewacht totdat je kan beginnen, flikkeren ze je er binnen 2 weken eruit?
rare gang van zaken....., maar goed ..je zat nog binnen de proeftijd dus ze kunnen alles flikken
Ik wil ook weer een BBL opleiding gaan volgen, maar weet alleen nog niet precies wat.quote:Op maandag 4 juni 2012 11:13 schreef Kentekenplaat het volgende:
Zijn hier eigenlijk volwassenen die aan een BBL-opleiding zijn begonnen?
Als ik er informatie over opzoek kom je toch vaak bij sites voor jongeren uit.
Zoals je het hier schrijft, lijkt het alsof zijn laatste uren geslagen hebben. Dan lijkt het me niet meer dan normaal dat je een personeelsfeest laat schieten.quote:Op maandag 4 juni 2012 06:34 schreef Blue_note het volgende:
Misschien niet helemaal het goede topic maar toch: ik ben net begonnen bij een nieuwe baan, en heb dit weekend een personeelsfeest.
Nu krijg ik net te horen dat de vader van mijn vriendin slecht ligt i.v.m ziekte.
Ik zit nu heel erg in dubio: het allerliefste zou ik namelijk dit weekend naar hem gaan.
Wat zouden jullie doen? Een combinatie is niet mogelijk, hij woont in een ander land.
Ja, daar was ik al bang voor.quote:Op maandag 4 juni 2012 14:59 schreef FerryNL het volgende:
[..]
Ik wil ook weer een BBL opleiding gaan volgen, maar weet alleen nog niet precies wat.
En daarbij is het niet zo makkelijk om als volwassene een BBL opleiding te gaan volgen. Je bent toch voor veel bedrijven te duur en ze nemen liever iemand van 18 aan. Dat zijn tenminste mijn ervaringen die ik al veel heb gehoord.
Naja ik solliciteerde eerst naar een ICT plek, maar dat is helemaal geen doen. Omdat ze juist mensen zoeken die alleen stage willen lopen, of mensen aannemen met een MBO4 of HBO diploma.quote:Op maandag 4 juni 2012 15:46 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ja, daar was ik al bang voor.
Dus eigenlijk moet je als je jongen bent de keus maken voor je definitieve beroep.
Gelukkig niet zó erg, maar een hersenbloeding.quote:Op maandag 4 juni 2012 15:01 schreef lyolyrc het volgende:
[..]
Zoals je het hier schrijft, lijkt het alsof zijn laatste uren geslagen hebben. Dan lijkt het me niet meer dan normaal dat je een personeelsfeest laat schieten.
Da's niet niks, ik zou het personeelsfeest overslaan. Dat snappen je collega's ook wel. Het is niet leuk maarja.quote:Op maandag 4 juni 2012 18:22 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Gelukkig niet zó erg, maar een hersenbloeding.
Dat is zeker een ernstige aandoening. En het lijkt me ook voldoende reden om deelname aan een personeelsfeest af te zeggen.quote:Op maandag 4 juni 2012 18:22 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Gelukkig niet zó erg, maar een hersenbloeding.
Succes!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:49 schreef Jetfly het volgende:
Zometeen gesprek bij een distributiecentrum! We will see!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |