Gaat wel weer lekker danquote:Op donderdag 31 mei 2012 01:17 schreef Darkbrowneyes het volgende:
Gebruikt+gedumpt..ik ben te lief. Hallo slapeloze nacht![]()
kutzooi..
Gaat verder goed hoor..liefdesvlak wat minder. Wordt er weken op je gevoelens ingepeeld en dat je een lieverdje bent..krijg je vandaag dit te horen 'Wat ik zoek kan jij niet bieden' en gister was ik nog een schatjequote:Op donderdag 31 mei 2012 01:20 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Gaat wel weer lekker danElke keer een negatief berichtje hier
quote:Op donderdag 31 mei 2012 01:28 schreef Darkbrowneyes het volgende:
[..]
Gaat verder goed hoor..liefdesvlak wat minder. Wordt er weken op je gevoelens ingepeeld en dat je een lieverdje bent..krijg je vandaag dit te horen 'Wat ik zoek kan jij niet bieden' en gister was ik nog een schatje
Kortzichtige klootzak.. Wil nooit weer verliefd worden.
Wees lief voor jezelfquote:Op donderdag 31 mei 2012 01:28 schreef Darkbrowneyes het volgende:
Gefeliciteerd!quote:
gefeliciteerdquote:
Krijgen we dit weer en volgende week of volgende maand: aaah wat ben ik verliefd op hemquote:Op donderdag 31 mei 2012 01:28 schreef Darkbrowneyes het volgende:
[..]
Gaat verder goed hoor..liefdesvlak wat minder. Wordt er weken op je gevoelens ingepeeld en dat je een lieverdje bent..krijg je vandaag dit te horen 'Wat ik zoek kan jij niet bieden' en gister was ik nog een schatje
Niet iedereen is hetzelfde hè, het kan goed dat zij zo helemaal niet is. (Zo is ze in ieder geval niet op me overgekomen in deze reeks en ik kom hier toch regelmatig) Een beetje normaal doen is misschien wel zo gepast.quote:Op donderdag 31 mei 2012 08:49 schreef Geester het volgende:
[..]
Krijgen we dit weer en volgende week of volgende maand: aaah wat ben ik verliefd op hem
OT:
Lekker, waar precies en heb je redelijk weer?quote:Op donderdag 31 mei 2012 09:22 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Veel te laat naar bed en te vroeg op.
Maar we doen maar alsof we wakker zijn vandaag
Nog maar 1 nachtje en daarna Ierland
En dit. Ik heb geen idee wtf ik met mn leven moet gaan doen en dat voelt echt heel erg klote eigenlijk.quote:Op donderdag 31 mei 2012 10:22 schreef Sylvana het volgende:
Kut, opleiding die ik wilde gaan doen gaat hem niet worden en heb geen idee wat ik nu moet gaan doen
Just sit back and enjoy the ride.quote:Op donderdag 31 mei 2012 13:01 schreef Plums het volgende:
En dit. Ik heb geen idee wtf ik met mn leven moet gaan doen en dat voelt echt heel erg klote eigenlijk.
Zal toch een studie moeten kiezen of niet dan?quote:Op donderdag 31 mei 2012 13:39 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Just sit back and enjoy the ride.
Nee hoor.quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:34 schreef Plums het volgende:
[..]
Zal toch een studie moeten kiezen of niet dan?
Een studie is altijd goed, kijk naar banenmogelijkheden en wat je leuk vindt. Doe desnoods beroepskeuzetests. Niet teveel nadenken en stressen (zoals ikquote:Op donderdag 31 mei 2012 14:34 schreef Plums het volgende:
[..]
Zal toch een studie moeten kiezen of niet dan?
Gefeliciteerd Yuki!!quote:
Gefeliciteerd! Welk restaurant? Ik ken Nijmegen wel n beetje.quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:49 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik heb een date!!
We gaan samen lekker uiteten in Nijmegen binnenkort
Goed bezig! Waar?quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:49 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik heb een date!!
We gaan samen lekker uiteten in Nijmegen binnenkort
quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Welk restaurant? Ik ken Nijmegen wel n beetje.
OT: Goed! Gisteren Dark Shadows gezien, echt n superfilm! En ik ben zo blij mn lievelingsjurk, die ik dacht kwijt te zijn, terug te hebben!
Weet nog niet welk restaurant. Ze zei dat ze alles lekker vond behalve macaroni en een aantal vissoortenquote:
Hoe doe je dat, zo snel bijkomen van een klap?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:12 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]meisje toch
En zelf voel ik me wel oké, bijgekomen van de klap van vanmiddag.
Ojee, what up?quote:
Hee, wat is dit nouquote:
Ik heb een flinke financiele meevaller momenteel, dus ik hoef niet elke euro om te draaienquote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:07 schreef motorbloempje het volgende:
Wat is 't budget? Extreem studentikoos (goedkoop) of zo rond de 25 euro voor 3 gangen?
quote:
Mijn verjaardag is afgesloten met een heel moeilijk gesprek... Het is allemaal heel onzeker of (en zo ja: hoe) het verder gaat met m'nquote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:20 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Hee, wat is dit nouhet ging zo lekker met jou de laatste tijd...
Dan zou ik eens bij de restaurantjes op Kelfkensbos kijken: Appels en Peren bijvoorbeeld! En in het pand waar vroeger 'Vandaag' zat zit nu ook een leuk restaurantje waar ik een paar maanden geleden nog gegeten heb toen ik weer 's in Nijmegen was.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:20 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Hee, wat is dit nouhet ging zo lekker met jou de laatste tijd...
[..]
Ik heb een flinke financiele meevaller momenteel, dus ik hoef niet elke euro om te draaien
Haha, die van RTL7 zeker.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 02:14 schreef Mishu het volgende:
Stom, want: horrorfilm kijken voor t slapen gaan
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 08:11 schreef Yuki het volgende:
Wakker worden en je niet direct realiseren wat er gisteren gebeurd is... Auw
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OT: nerveus, geen idee waarom
appels en peren is baas, ben er ooit eens geweest en was erg goed, maar geen idee of ik dat kan betalen, want destijds werd er voor mij betaaldquote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:26 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Dan zou ik eens bij de restaurantjes op Kelfkensbos kijken: Appels en Peren bijvoorbeeld! En in het pand waar vroeger 'Vandaag' zat zit nu ook een leuk restaurantje waar ik een paar maanden geleden nog gegeten heb toen ik weer 's in Nijmegen was.
Of als je van tapas houdt: De Ontmoeting op de Graafse Weg
Appels en Peren kan ik ook aanraden! Was erg goed.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:26 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Dan zou ik eens bij de restaurantjes op Kelfkensbos kijken: Appels en Peren bijvoorbeeld! En in het pand waar vroeger 'Vandaag' zat zit nu ook een leuk restaurantje waar ik een paar maanden geleden nog gegeten heb toen ik weer 's in Nijmegen was.
Of als je van tapas houdt: De Ontmoeting op de Graafse Weg
Ik voel je pijn.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:39 schreef LovelyLady het volgende:
Het gevoel dat je, het maakt niet uit op wat voor manier, niks goed kan doen, maakt me sip
Je wilde toch zelf die opleiding doen.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:42 schreef Sooph het volgende:
yessss, een 7 voor het grootste onzin vak, studieloopbaan begeleiding
Dat vak zit in elke HBO opleiding.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:47 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Je wilde toch zelf die opleiding doen.
OT: vanavond werken en ben nu weer/nogsteeds moe.
ja, maar slb heb je toch vrijwel altijdquote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:47 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Je wilde toch zelf die opleiding doen.
OT: vanavond werken en ben nu weer/nogsteeds moe.
ik heb t nietquote:
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 08:11 schreef Yuki het volgende:
Wakker worden en je niet direct realiseren wat er gisteren gebeurd is... Auw
Ahhh...quote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:50 schreef miesjelle112 het volgende:
Het feestbeest herself gaat alleen maanden nog maar stappen om anderen een plezier te doen en een keer geen nee te hoeven zeggen..
Geen zin dus...![]()
Ik ben wel iets rustiger, en hoop dat mijn gedachtengang op dit moment een beetje de juiste is. Dan is er namelijk nog hoop...quote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:03 schreef miesjelle112 het volgende:
[..]![]()
![]()
Jullie komen er vast samen uit. Positief blijven bekijken
OT: Eindelijk een beetje tijd voor mezelf gehad. Was ik wel weer aan toe
Oew, wat is het?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:31 schreef Frag_adder het volgende:
best goed! mijn nieuwe expermentele baksel staat in de oven ik hoop dat het niet faalt
Het was weer drama, dus lig relatief op tijd weer in mn bedje.. nu wil ze alleen morgen weer om te compenseren voor deze klote avond. Help!quote:
Haha, volgens mij zag ik haar op Facebook. Leuk meisjequote:Op zaterdag 2 juni 2012 13:52 schreef Neo-Mullen het volgende:
That moment wanneer je niet kan wachten dat je een smsje terugkrijgt![]()
![]()
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 16:56 schreef Mishu het volgende:
[..]
Haha, volgens mij zag ik haar op Facebook. Leuk meisjeDoe je goed
Dit..quote:
Sorryquote:Op zaterdag 2 juni 2012 23:22 schreef Luxuria het volgende:
Ik ben zo ontzettend boos op je en dat wil ik je laten weten ook maar dat gaat niet. Klotezooi, rotte eikel. Nu loop ik ermee rond.
taaislijmziekte?quote:Op zondag 3 juni 2012 03:36 schreef Madame_Paon het volgende:
Mijn longen worden steeds slechter, terwijl ik toch 2x per dag zo'n inhalatiediskusding gebruik ...
Goede insteek!quote:Op zondag 3 juni 2012 03:56 schreef nicknicknickname het volgende:
Moe en niet gewaardeerd![]()
Mensen waar je letterlijk dag en nacht voor hebt klaargestaan en je vervolgens laten vallen als een baksteen als ze een nieuwe liefde hebben gevonden mogen van mij lekker doodvallen
Doet ie wel wo dan?quote:Op zondag 3 juni 2012 04:07 schreef Mishu het volgende:
Sexay. O yeahWas gewild deze avond, waarom weet ik niet maarja. Leuke jongen ontmoet
Zelfs toen 2 lesbische chicks hem wilden versieren bleef ie geintereseerd. Like a real gentleman.
Nu was ik wel benieuwd hoe je eruit ziet maar het fobo helpt niet echtquote:Op zondag 3 juni 2012 04:07 schreef Mishu het volgende:
Sexay. O yeahWas gewild deze avond, waarom weet ik niet maarja. Leuke jongen ontmoet
Zelfs toen 2 lesbische chicks hem wilden versieren bleef ie geintereseerd. Like a real gentleman.
Nou misschien omdat wij geen vriendin hebbenquote:Op zondag 3 juni 2012 04:22 schreef Wisheh het volgende:
Ik weet niet hoe het bij jullie zit maar waarom lig ik niet gewoon naast me vriendin in bed (die slaapt) ipv een beetje de actieve topics te checken.
Zoveel zorgen en gezeik minderquote:Op zondag 3 juni 2012 04:25 schreef nicknicknickname het volgende:
[..]
Nou misschien omdat wij geen vriendin hebben
*googlet*quote:
Gefeliciteerd!quote:
Congrats!quote:
quote:Op zondag 3 juni 2012 19:39 schreef Kimberliedje het volgende:
Verdrietig. Moet aan zaken voor de toekomst denken waar ik niet eens aan wil denken..
Wtf?quote:Op zondag 3 juni 2012 22:20 schreef Njosnavelin het volgende:
^hihi
Ik ben er vandaag achter gekomen dat mijn vriend een profiel op een datingsite heeft aangemaakt. Voel me wel een beetje gaar nu.
Ja.. Hij heeft ook als relatiestatus geschreven 'it's complicated'quote:
Dit dus. Morgen eerste werkdag van m'n nieuwe werk, maar veel te gespannen nuquote:
Da's altijd spannend ja, veel succesquote:Op zondag 3 juni 2012 23:04 schreef Unsub het volgende:
[..]
Dit dus. Morgen eerste werkdag van m'n nieuwe werk, maar veel te gespannen nu
Dat heb ik ook mee mogen maken, hij beweerde dat hij nieuwe vrienden zochtquote:Op zondag 3 juni 2012 22:20 schreef Njosnavelin het volgende:
^hihi
Ik ben er vandaag achter gekomen dat mijn vriend een profiel op een datingsite heeft aangemaakt. Voel me wel een beetje gaar nu.
Mannenquote:Op zondag 3 juni 2012 23:37 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
Dat heb ik ook mee mogen maken, hij beweerde dat hij nieuwe vrienden zochtAl had hij wel ingevuld dat hij op zoek was naar dates met vrouwen terwijl je zelfs de optie hebt op zoek naar vrienden. Had al tien vrienden maar het leek hem zo leuk om ook eens een vrouwelijke vriendin te hebben. Ahum. Grootste onzin ever. Sterkte ermee...
Auch. Lijkt me raar om dat te ontdekken. Ben benieuwd naar zijn verhaal.quote:Op zondag 3 juni 2012 22:20 schreef Njosnavelin het volgende:
^hihi
quote:Op zondag 3 juni 2012 22:31 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ja.. Hij heeft ook als relatiestatus geschreven 'it's complicated'. Nu wel ja
Je vrienden en dingen waarmee je je aandacht kan afleiden wel. Duurt alleen even wel een tijdje voordat die lijm droog is. Succes iig.quote:Op maandag 4 juni 2012 10:33 schreef Bienelientjee het volgende:
Alsof het leven me weer even helemaal niets waard is!Wie heeft er de super glue voor een gebroken hartje?
WATquote:Op zaterdag 2 juni 2012 16:56 schreef Mishu het volgende:
[..]
Haha, volgens mij zag ik haar op Facebook. Leuk meisjeDoe je goed
--quote:Op maandag 4 juni 2012 10:53 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Je vrienden en dingen waarmee je je aandacht kan afleiden wel. Duurt alleen even wel een tijdje voordat die lijm droog is. Succes iig.
Ja, denk dat dat even de beste optie is.. Ik baal wel erg hard eerlijk gezegd. Weet niet goed waar ik aan toe benquote:Op maandag 4 juni 2012 11:28 schreef Houniet het volgende:
Oh sorry Neo, lees het nu pas.
Ik zou het contact even verbreken en wachten tot zij het zoekt.
Wil diegene ook met mij delen en helpen de stukjes te vinden?quote:Op maandag 4 juni 2012 10:33 schreef Bienelientjee het volgende:
Alsof het leven me weer even helemaal niets waard is!Wie heeft er de super glue voor een gebroken hartje?
quote:Op maandag 4 juni 2012 17:33 schreef miesjelle112 het volgende:
[..]
Wil diegene ook met mij delen en helpen de stukjes te vinden?
Vrees dat er wel een paar stukjes zullen missen..
Succes!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 10:12 schreef FokNederland het volgende:
Nu niet goed, straks sollicitatiegesprek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |