Je bent zelluf een rodmotquote:
waar was dat dan?quote:Op woensdag 30 mei 2012 23:08 schreef Schanulleke het volgende:
Ik ben vandaag met mijn gezin op een topfotoplek geweest. Tussen de gezelligheid door gelukkig ook wat kunnen schieten. Ik kan niet wachten tot ik het thuis kan gaan bekijken/ nabewerken...
Ben ik ook geweest ja. Voordat ik fotografie leuk vond. Maar wat een bazenplek is datquote:Op donderdag 31 mei 2012 06:52 schreef Schanulleke het volgende:
Het meer van Bled in Slovenië. Echt een plaatje.
Whehe, en er stond geen foto van jou bij?quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:28 schreef SP22 het volgende:
Hahaha, made my day!
Iemand die ik niet ken heeft mn site gezien nav van een FB post van iemand die ik wél ken... (heb zn band gefotografeerd op een fotofestival, lekker anoniem dus)
"Tering!! Mooie foto's op die site zeg.. die meneer kan het wel!"
Ik ben toch echt een meisje, maar toch leuk!
Vervroegde winterslaap. Klinkt niet verkeerd.quote:Op donderdag 31 mei 2012 16:27 schreef Timmos het volgende:
Dan kan ik maar beter in bed blijven liggen voor de rest van dit jaar..
de zomer hebben we toch vorige week al gehad..quote:Op donderdag 31 mei 2012 16:37 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Vervroegde winterslaap. Klinkt niet verkeerd.
Lekker subtiele watermerkjes ookquote:Op donderdag 31 mei 2012 19:33 schreef Isdatzo het volgende:
Assen was geschikt gister. Deze keer met eigen pitbox en alles
.
Toen 'ie nog niet helemaal vol met zooi stond:
[ afbeelding ]
Het ging heerlijk, van de snelle groep zat ik bij de top 3. Laatste sessie laten schieten.. één bui in heel Nederland, drie keer raden waar 'ie valt.
De Mandeveen-bocht insturen:
[ afbeelding ]
balhoofd? Heb er verder weinig verstand van.quote:Op donderdag 31 mei 2012 21:24 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Luitjes, hoe noem je een statiefkop waarmee je je body simpel van horizontaal naar verticaal kan draaien? Is niet een L-bracket toch, want dan moet je de body eerst losmaken.
quote:
WTF, dan heb je je best gedaan! Sensor is keramisch bijna, dus dan moet je best wrijven over een zandkorrel oid.quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:12 schreef Doodkapje het volgende:
[..]http://www.cameratools.nl(...)-bracket-nikon-d700/
Net nog even mijn sensor gechecked, objectieven schoongeblazen... kras in mijn UV-filter![]()
Nee, zonder. Heb je niet zoveel aan dan.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 11:26 schreef taxibabe het volgende:
is 'ie met vriesvak? Heb nu wel een koelkast, maar zit geen vriesvakje in, da's toch eigenlijk best lastig.
Artiest Aniaquote:Op zaterdag 2 juni 2012 17:54 schreef kanovinnie het volgende:
Wat voor monstertattoo wilt ze dan laten zetten? Poolse artiest?
Ga dan naar Tsjechië: http://www.ondrash.com/quote:Op zaterdag 2 juni 2012 18:57 schreef An24 het volgende:
[..]
Artiest Ania
http://www.thirtysixtytwo.com/
Sow, die is wel goed zeg.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 18:57 schreef An24 het volgende:
[..]
Artiest Ania
http://www.thirtysixtytwo.com/
Nja, dat is ook wel te verwachten als je teveel hebt ontvangen. Ok, ze komen er vrij laat mee.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 23:10 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Ach ik kreeg vandaag de melding dat ik nog zorgtoeslag uit 2010 terug moet gaan betalen die ik toen te veel heb gekregen. Ook zoiets...
Ook super tof!quote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:43 schreef Coke. het volgende:
Mwhehe. Geld van oma opgegaan aan IKEAshit en wasmachine.
[..]
Ga dan naar Tsjechië: http://www.ondrash.com/
Ik vind deze zo vet: http://www.ondrash.com/img/gallery/ondrash/75.jpgquote:Op zondag 3 juni 2012 10:47 schreef An24 het volgende:
[..]
Ook super tof!Ik ga wel voor iets minder aquarellerig, maar tof is het zeker.
Je toeslag is op basis van aannames omdat je het vooraf krijgt. Als je geen verassingen wil, vraag je ze gewoon pas achteraf aanquote:Op zaterdag 2 juni 2012 23:47 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Nja geef me dan gewoon meteen niet te veel. Heb precies een maand te veel ontvangen, dat ligt niet aan mij denk ik
Kan ook best zijn dat mijn vriendin dat bedrag dan straks ineens precies juist terugkrijgt. Heb ik al eens eerder gehad
Kan raar lopen soms he? Goed gelukt je series?quote:Op zondag 3 juni 2012 10:06 schreef Doodkapje het volgende:
@SP22: Gewoon teveel tegenlicht
Bizar... Binnen 24 uur een schattige bruidsrepo en Slayer gefotografeerd...
Gaat heen.quote:Op maandag 4 juni 2012 21:10 schreef Xilantof het volgende:
Voetbal verbroederd... Ik leer steeds meer mensen kennen die ook eigenlijk heel weinig met voetbal hebben
Gewoon alle 22 een balletje geven. Hoeven ze er ook niet meer zo'n ruzie om te maken. Vervelende lui.quote:Op maandag 4 juni 2012 21:10 schreef Xilantof het volgende:
Voetbal verbroederd... Ik leer steeds meer mensen kennen die ook eigenlijk heel weinig met voetbal hebben
Das ook wel waar, maar ik ga er niet voor thuis blijvenquote:Op maandag 4 juni 2012 21:16 schreef kanovinnie het volgende:
Heb ook weinig met voetbal, maar ben wel fan van landenteams.
en das met hockey niet zo?quote:Op maandag 4 juni 2012 21:17 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Gewoon alle 22 een balletje geven. Hoeven ze er ook niet meer zo'n ruzie om te maken. Vervelende lui.
Ik ga juist naar vrienden om te kijken. Allemaal in oranje, schreeuwen naar de buis. Biertje erbij.quote:Op maandag 4 juni 2012 21:29 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Das ook wel waar, maar ik ga er niet voor thuis blijven
Volgende week met collega's een bbq en dan kijken, das gezellig.
lol! Ik heb ook helemaal niks met voetbal .. maar ik hoop dat ze ver komen in het EK, blijft het lekker rustig op straat tijdens de wedstrijden.quote:Op maandag 4 juni 2012 21:17 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Gewoon alle 22 een balletje geven. Hoeven ze er ook niet meer zo'n ruzie om te maken. Vervelende lui.
Nee, geef ons maar meiden, is veel leukerquote:
Joepie, van die volslagen tokkies die rennend, gillend en toeterend door de straten komen als er gescoord wordt. Joh, alsof de mensen die het interesseert het niet zelf op TV gezien hebben?quote:Ik ga juist naar vrienden om te kijken. Allemaal in oranje, schreeuwen naar de buis. Biertje erbij.
Nou, jij liever dan ik. Ik vind het niet mooi, tatoo's. En ja, er zijn gave, maar niets voor mij.quote:Op maandag 4 juni 2012 22:05 schreef freud het volgende:
Tattoo convention was ubertof. Ga ik liever heen dan een EK wedstrijd
[ afbeelding ]
Jij loopt mee met de mensen die zwart blijvenquote:Op maandag 4 juni 2012 22:21 schreef Pizza_Boom het volgende:
Omdat jij geen meeloper bent?
[..]
Nou, jij liever dan ik. Ik vind het niet mooi, tatoo's. En ja, er zijn gave, maar niets voor mij.
Zie MEDquote:
Waarom?quote:
Ja had ik al gezien, hoef het niet persequote:Op maandag 4 juni 2012 22:21 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
kun je zelf doen moet je even in feedback kijken
Het is gelukkig ook niet verplicht.quote:Op maandag 4 juni 2012 22:51 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
Ja had ik al gezien, hoef het niet perse
Ik vind de vierde leuk.quote:Op maandag 4 juni 2012 23:57 schreef Pizza_Boom het volgende:
Hopla, mijn 6 fotos van de Sony Alpha Demo Dag en Sony Experience Day zijn klaar
[ Flickr Photoset ]
Natuurlijk niet perfect, maar ik heb wel een hele toffe dag gehad. En oja, naar aanleiding van de strobistworkshop een tweede flitser besteld
Yep, Concerten staan online alleen die bruidsrepo nog. Die duurt ff wat langer.quote:Op zondag 3 juni 2012 11:51 schreef freud het volgende:
[..]
Je toeslag is op basis van aannames omdat je het vooraf krijgt. Als je geen verassingen wil, vraag je ze gewoon pas achteraf aan.
[..]
Kan raar lopen soms he? Goed gelukt je series?
Super man, waren er ook Japanse tebori/horimono artiesten?quote:Op maandag 4 juni 2012 22:05 schreef freud het volgende:
Tattoo convention was ubertof. Ga ik liever heen dan een EK wedstrijd
[ afbeelding ]
Je foto's van Fortarock zijn gaaf man!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:59 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Yep, Concerten staan online alleen die bruidsrepo nog. Die duurt ff wat langer.
Gaaf toch! Welk bedrijf?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:05 schreef taxibabe het volgende:
Pfeew, een sollicitatiegesprek in het Engels is toch eigenlijk best wel heel moeilijk..Maar ik kreeg wel complimenten over mijn Engels.
Nu maar weer afwachten..
Tnx!quote:[..]
Je foto's van Fortarock zijn gaaf man!
Prachtigquote:
quote:
Feli!!!!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:23 schreef taxibabe het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb de baan!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Een internationaal departement van een universiteit gericht op geo-informatie. Er zitten voornamelijk studenten uit Azië en Afrika.
Niiiiice! Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:23 schreef taxibabe het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb de baan!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Een internationaal departement van een universiteit gericht op geo-informatie. Er zitten voornamelijk studenten uit Azië en Afrika.
Oja thanks, die wilde ik nog kijken laatst.quote:
Wow! Wat een leuke baan ook! Gefeliciteerd!!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:23 schreef taxibabe het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb de baan!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Echt heel gaaf! Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:23 schreef taxibabe het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb de baan!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Welke universiteit?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:23 schreef taxibabe het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb de baan!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb er ook (nog) geen, heb nog niets gevonden wat erop mag. Heb wel heule toffe dingen gezien, dus misschien...quote:Op maandag 4 juni 2012 22:21 schreef Pizza_Boom het volgende:
Omdat jij geen meeloper bent?
[..]
Nou, jij liever dan ik. Ik vind het niet mooi, tatoo's. En ja, er zijn gave, maar niets voor mij.
Nice, gefeli! Wat voor functie is het geworden?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:23 schreef taxibabe het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb de baan!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Klinkt erg tof gaaf zoquote:Op woensdag 6 juni 2012 10:41 schreef Ener-G het volgende:
Ik ben zelf ook werkzaam als vrijwilliger van onder andere dat poppodium, als lichttechnicus en als fotograaf. Fotografie is puur hobbymatig voor mij. In het kader van een Europees project van een van de stafleden ben ik (uiteraard voor een vergoeding) gevraagd om de workshop te geven aan geinteresseerde vrijwilligers die ook in het poppodium werken.
Modellen ff mailen idd... wel zo netjes.quote:Op woensdag 6 juni 2012 17:55 schreef SP22 het volgende:
Ik krijg net via 500px het verzoek van iemand die mn foto wil kopen. Dan moet ik hem dus enablen in de store.
Nou vragen ze bij 500px specifiek om model releases. Het gaat om deze foto en ik heb dus geen model releases van de spelers uiteraard:
http://500px.com/photo/8300576
What to do? Ik heb al even een mailtje gestuurd naar de organisatie. Ik fotografeerde ook voor hen.
Als die te achterhalen zijn... Ik heb niet opgeschreven welke teams het waren. Via 500px weet je ook niet wat ze met de foto willen.. :/quote:Op woensdag 6 juni 2012 18:28 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Modellen ff mailen idd... wel zo netjes.
Breathe in, breathe out.. komt goed!quote:Op woensdag 6 juni 2012 18:29 schreef Doodkapje het volgende:
Kuuuuuuuuuuuuuuuuuuuut. Vanavond portfoliobespreking van de cursus........ is de pdf niet bij de drukker aangekomen. Wsch heb ik m alleen cc naar mijzelf gedaan.... grmbl!!!Lol!!!!11einz... *kill kill shoot me*
Geweldigquote:
Het zit je niet echt mee..quote:Op donderdag 7 juni 2012 10:34 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
GeweldigNu ook een telefoontje dat mijn site een exploit-hack heeft... de week kan niet beter
quote:Op donderdag 7 juni 2012 10:39 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Het zit je niet echt mee..Komt wel goed schatje!
![]()
Thanksquote:Op donderdag 7 juni 2012 10:46 schreef Ynske het volgende:
damn doodkapje, ff doorspoelen naar volgende week
vanmorgen een ochtendje stoeien met nieuwe versie PS
nu al tevreden
dan komt ie vast op tijd klaarquote:Op donderdag 7 juni 2012 10:59 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
[..]
Thanks![]()
Nou ja,... ik laat die blog wel weg en er draaien geen databases op mijn gewone site, dus die doe ik straks wel weer uploaden. Komt wel goed, maar de drukker had dus mijn boekje ook niet kunnen downloaden... via WeTransfer gefixed.
Neequote:
ow das klotequote:Op donderdag 7 juni 2012 11:11 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
NeeHij had gisteravond klaar moeten zijn. Bespreking via beamer en pdf gedaan. Maar het fysieke boekje wil ik graag bij de leraar achterlaten, dus die krijgt hij nog na. Ik zal de pdf wel een keertje posten. 't Is een portfolio van muziekfotografie.
Yeah,... dit weekend met In-Design nog zitten stressen (met FortaRock ertussendoor). Maandag naar de drukker de link 'verstuurd'. Gisteren was ie er nog niet en vanochtend dus die melding... maar goed. Er zijn ergere dingen en als je je dusdanig aan je hobby gaat ergeren, dan doe je iets verkeerd.quote:
Vet! Je moet een nieuw objectief kopen?quote:Op donderdag 7 juni 2012 11:21 schreef Ynske het volgende:
ha, ben ik blij dat ik vrij ben vandaag
er valt me ineens een tof idee voor een serie in, als ie tof word kan ie in aug op de expo hangen.
naar winkel rent
dat is waar maar tof is t nietquote:Op donderdag 7 juni 2012 11:23 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Yeah,... dit weekend met In-Design nog zitten stressen (met FortaRock ertussendoor). Maandag naar de drukker de link 'verstuurd'. Gisteren was ie er nog niet en vanochtend dus die melding... maar goed. Er zijn ergere dingen en als je je dusdanig aan je hobby gaat ergeren, dan doe je iets verkeerd.
[..]
nope attributenquote:Vet! Je moet een nieuw objectief kopen?
quote:Op donderdag 7 juni 2012 12:18 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat is waar maar tof is t niet
[..]
nope attributen
Je zit er op?quote:Op donderdag 7 juni 2012 12:48 schreef Ynske het volgende:
hotver, kan nergens mn afstandsbediening meer vinden
nee lag weer eens op de meest logische plaats waar ik nog niet gekeken hadquote:
Bruiloftje en bij een internationale roeiwedstrijd fotograferen. Lekker dagje lensje testenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 20:24 schreef Pizza_Boom het volgende:
50 1.2... Pfff, ik vond mijn 1.4 al lichtsterk.
FF of APS-C?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:03 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Bruiloftje en bij een internationale roeiwedstrijd fotograferen. Lekker dagje lensje testen
Schijnt hèquote:
Ik echt nooit, maar goed voor alles een eerste keerquote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:14 schreef Pizza_Boom het volgende:
Wel zo gehoord ja. Alhoewel 50 mm op APS-C ook heerlijk is!Schiet er zelf toch best veel mee.
Ik ben er pas gerust op als we de punten binnen hebben. Heb wel al mijn oranje bloesje en mijn oranje schoenen aan.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 09:56 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Jongens geen paniek. Vanavond komt helemaal goed:
Eosd, dpz, dpreview, digiphotopro.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 10:24 schreef Schanulleke het volgende:
Welke andere fotografiesites en fora worden er door jullie eigenlijk bezocht?
Toplens, voor fish-eye prima om mee te beginnen, zeker voor dat geld!quote:Op zaterdag 9 juni 2012 12:05 schreef Ynske het volgende:
Zijn er hier mensen met ervaring met een samyang 8 mm f/3.5?
www.sexy-photos.net/quote:Op zaterdag 9 juni 2012 10:24 schreef Schanulleke het volgende:
Samyang 8mm f/3.5 Fisheye (Canon EOS)quote:
Jupquote:
Leuk man! Lekkere exposure!quote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:57 schreef Coke. het volgende:
Posters met mijn foto hangen overal in het Bouwkundegebouw. En binnenkort mijn foto's als bijlage (op een poster) in het tijdschrift van de studievereniging. Met mijn naam erbij.
Tsjah het heeft inderdaad niet geholpen...quote:Op zaterdag 9 juni 2012 10:23 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Ik ben er pas gerust op als we de punten binnen hebben. Heb wel al mijn oranje bloesje en mijn oranje schoenen aan.
Fotomate, Dyxum...quote:Op zaterdag 9 juni 2012 10:24 schreef Schanulleke het volgende:
Welke foto?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:57 schreef Coke. het volgende:
Posters met mijn foto hangen overal in het Bouwkundegebouw. En binnenkort mijn foto's als bijlage (op een poster) in het tijdschrift van de studievereniging. Met mijn naam erbij.
Neuh. Dat maakt de rest van de poule wel weer spannender.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:13 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
Tsjah het heeft inderdaad niet geholpen...
Wil ik een keer lenen!quote:
Roeiwedstrijd zie ik? Bij mijn zuster toevallig?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 17:43 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Jup
Moet er het hele weekend nog mee schieten maar ben er nu al verliefd op
Vrouwquote:
Hoe kom jij aan een recente zomerse fotoquote:
Het was vandaag zelfs aan zee zonnig (en behoorlijk hoog water de gehele dag). Alleen jammer van de wind, maargoed, ik ben wel weer helemaal schoon gezandstraald...quote:Op zaterdag 9 juni 2012 23:59 schreef freud het volgende:
[..]
Hoe kom jij aan een recente zomerse foto
t was gister echt een mooie dag hier, 1 bui van een minuut of tien.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 23:59 schreef freud het volgende:
[..]
Hoe kom jij aan een recente zomerse foto
moet die meet wel dichtbij zijn.quote:Op zondag 10 juni 2012 08:01 schreef kanovinnie het volgende:
Hey hey Ynske, op de volgende meet wil ik efkes die fisheye op mijnen camera schroeven.
Heb je snel last van heimwee?quote:
was dat t maarquote:
Laat ik zien als 'ie gepubliceerd is, was namelijk speciaal voor hun. Iemand had een jurk gemaakt van tijdschriften en die heb ik op de foto gezet (met iemand erin uiteraard).quote:
Danny zou een soort 'like' button bij posts moeten doen.quote:Op zondag 10 juni 2012 09:45 schreef Doodkapje het volgende:
Maastricht is geen vervelende stad om een biertje te doen
Hij verdient meer met quotenquote:Op zondag 10 juni 2012 18:57 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Danny zou een soort 'like' button bij posts moeten doen.
net over de grens in Maastrichtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.instagram.com/frozenaction
Canon EOS 6D
Ja, en als je dan het boekje van de drukker krijgt met een rode zweem, dan weet je ook alweer waaromquote:Op maandag 11 juni 2012 12:23 schreef Ener-G het volgende:
Haha erg is dat he, terwijl je voor je gevoel toch al redelijk goed zat, als je het daarvoor 'op het oog' hebt ingesteld. Valt vies tegen als je eenmaal het gecalibreerde beeld ziet
quote:Op maandag 11 juni 2012 12:30 schreef SP22 het volgende:
Net mn zusje op het vliegtuig gezet.. Geen idee wanneer ik die weer zie..Is ze wel goed vastgebonden? Straks valt ze er afSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waar gaat ze naartoe?...kan het geen beat schelen...
D700 Nikonian www.schiet7kleuren.nl
Poeh, ik zou dat helemaal niet durven zeg..quote:Op maandag 11 juni 2012 13:04 schreef SP22 het volgende:
Ze gaat eerst 2 weken naar San Fransisco en vliegt dan door naar Cancun. Daarna doet ze wat ze wil. Retourticket heeft ze niet. Ze emigreert officieel zelfs!
En het meest verbazingwekkende.. haar baggage woog 12 kilo..
Jij ook al. Ik had het ook erg. Hij loopt bij mij alweer te miepen dat ik moet hercalibreren (om de 14 dagen).quote:Op maandag 11 juni 2012 11:43 schreef Doodkapje het volgende:
Van het weekend een Spyder gekocht om te kalibreren... zat er toch best naast met mn monitor
Ziet er ingewikkelder uit... zo op het eerste gezicht. Werkt dispdcalgui samen met argyll oid?quote:Op maandag 11 juni 2012 14:39 schreef Ener-G het volgende:
Irritant die notificaties idd. Die software van spyder zelf heb ik er allang weer uitgegooid, ik calibreer nu met argyll en dispcalgui
Emigreren naar Mexico?! SF, ok, snap ik nog wel (leuke stad), maar Mexico? Twee weken aan de playa en dan weer terugquote:Op maandag 11 juni 2012 13:04 schreef SP22 het volgende:
Ze gaat eerst 2 weken naar San Fransisco en vliegt dan door naar Cancun. Daarna doet ze wat ze wil. Retourticket heeft ze niet. Ze emigreert officieel zelfs!
En het meest verbazingwekkende.. haar baggage woog 12 kilo..
Suggestie: Crop die eerste vierkant, met het linkerdeel eraf.quote:Op maandag 11 juni 2012 08:23 schreef Ynske het volgende:
ff pronken met resultaatjes van vannacht
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 11 juni 2012 16:33 schreef freud het volgende:
Weer een nieuwe gadget hebbuh hebbuh:
Lens Bracelets
[ afbeelding ]
Ze blijft daar niet, ze gaat rondreizen...quote:Op maandag 11 juni 2012 16:18 schreef freud het volgende:
[..]
Emigreren naar Mexico?! SF, ok, snap ik nog wel (leuke stad), maar Mexico? Twee weken aan de playa en dan weer terug.
Ohw, dat zie ik niet hoor. Ik dacht dat het over die bandjes in het algemeen ging.quote:Op maandag 11 juni 2012 16:52 schreef freud het volgende:
Oh? De nieuwe pro serie is net paar dagen uit
Maar voor emigratie moet je je toch ergens anders vestigen?quote:Op maandag 11 juni 2012 17:57 schreef SP22 het volgende:
[..]
Ze blijft daar niet, ze gaat rondreizen...
Van het weekend maar ff mee nerden,... als ik tijd heb want....quote:Op maandag 11 juni 2012 15:51 schreef Ener-G het volgende:
dispcalgui is een frontend voor argyll, en dan is het best makkelijk.
argyll standalone is idd voor terminal/console fetisjisten
Die waren nog best prijzig,... maar nu ff minder geld uitgeven, want...quote:Op maandag 11 juni 2012 16:33 schreef freud het volgende:
Weer een nieuwe gadget hebbuh hebbuh:
Lens Bracelets
[ afbeelding ]
Pff... lekker,.. ik wil ook reizen! Maar nu ff geen geld er voor, want...quote:Op maandag 11 juni 2012 19:52 schreef SP22 het volgende:
Ze schrijft zich uit uit NL, vanwege verzekeringen enzo. Hoeft ze geen ziektekostenverzekering meer te betalen. Dat kan als je meer dan 8 maanden uit NL weg blijft. Ze heeft in plaats daarvan een uitgebreide speciale reisverzekering.
Ik ben ook al best op... lekker op bed ff met InDesign nerden...quote:Op maandag 11 juni 2012 21:07 schreef SP22 het volgende:
Pfffff.. ik stond vanochtend al om half 6 naast mn bed. Denken gaat niet meer zo goed..
Staat oma er ook op?quote:Op maandag 11 juni 2012 21:23 schreef kanovinnie het volgende:
Ik ben ook lekekr aan het indesignen en contantstationen.
Vraagje. stel je voor, je gaat voor een paar maanden naar het buitenland. Naar je familie die daar woont. Dan ga je een dagje weg met je neven en nichten.
Zou je het dan tof vinden om er thuis achter te komen dat er een canvas met groepsfoto op je ligt te wachten?
Nee want die ligt onder een steen.quote:
Nou,... rijdend op een pegasus met een regenboog erachter... je zou niet kunnen merken dat het gefotoshopped is... maar zonder gekheid: is toch altijd leuk, zeker als je zo lang van huis bent.quote:Op maandag 11 juni 2012 21:25 schreef kanovinnie het volgende:
Maar die kan ik er wel bij shoppen! Denk alleen niet dat het gewaardeerd gaat worden
quote:
Leuk speelgoed!quote:Op maandag 11 juni 2012 21:27 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die rechter... schijnt goed te zijn voor macrofotografie...
Maar ik snap het ff niet... Je kent iemand die hier een paar maanden woont en je wil diegenen een canvas mee cadeau doen?quote:Op maandag 11 juni 2012 21:28 schreef kanovinnie het volgende:
Dat dacht ik ook ja, vroeg me alleen af of het misschien te afgezaagd is. Daar moet ik even bijzeggen dat ze vrij goed is in modelfotografie. Daarom kom ik 't hier vragen
14-24 en 24-70 hebben geen ISquote:Op maandag 11 juni 2012 21:29 schreef kanovinnie het volgende:
70-200 24-70 12-24?
Allen f/2.8?
IS?
Nice
Sorry, beetje onduidelijk.quote:Op maandag 11 juni 2012 21:30 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Maar ik snap het ff niet... Je kent iemand die hier een paar maanden woont en je wil diegenen een canvas mee cadeau doen?
Oei, das dan weer jammer. Maar evengoedquote:[..]
14-24 en 24-70 hebben geen IS
Geen enkele Nikon heeft IS......quote:Op maandag 11 juni 2012 21:30 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Maar ik snap het ff niet... Je kent iemand die hier een paar maanden woont en je wil diegenen een canvas mee cadeau doen?
[..]
14-24 en 24-70 hebben geen IS
Is t niet leuk om r ook nog een albumpje extra mee te geven voor als ze onderweg is?quote:Op maandag 11 juni 2012 21:50 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Sorry, beetje onduidelijk.
Mijn nichtje die in Australië woont komt dus voor een paar maanden hier naar toe. Ze zit nu in Engeland en komt straks naar Nederland, daarna gaat ze een paar maanden door Europa toeren. Dus lijkt 't me een leuk cadeau om als ze thuiskomt weer een verse herinnering aan ons heeft.
[..]
Oei, das dan weer jammer. Maar evengoed
Is ie zo hoog dat het in een zwart gat eindigt?quote:Op maandag 11 juni 2012 22:25 schreef Schanulleke het volgende:
Ik moet voor een studiedag morgen nog een document afmaken. Maar het lukt me niet om te focussen....
In mijn werkontwijkend gedrag lekker wat aan het rommelen op Flickr. e.d. Mijn laatste upload gaat vrij lekker, dat is nu al mijn 'most interesting'.
[ link | afbeelding ]
Winding down by Gilles 1972, on Flickr
Het was een behoorlijk hoge wenteltrap, die ook nog eens een donkere kelder in ging. Dat kwam dus wel lekker uitquote:Op maandag 11 juni 2012 22:40 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Is ie zo hoog dat het in een zwart gat eindigt?
Thanksquote:Op maandag 11 juni 2012 22:39 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Die is ook wel erg fijn hoor Schanulleke
Ja vet hoor, ook die kleuren.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:41 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Het was een behoorlijk hoge wenteltrap, die ook nog eens een donkere kelder in ging. Dat kwam dus wel lekker uit
Hij is erg fijn!quote:Op maandag 11 juni 2012 22:25 schreef Schanulleke het volgende:
Ik moet voor een studiedag morgen nog een document afmaken. Maar het lukt me niet om te focussen....
In mijn werkontwijkend gedrag lekker wat aan het rommelen op Flickr. e.d. Mijn laatste upload gaat vrij lekker, dat is nu al mijn 'most interesting'.
[ link | afbeelding ]
Nee, ze moeten een handtekening hebben. Verzekerd + aangetekend verstuurd.quote:
nice!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 09:07 schreef Doodkapje het volgende:
Yes! Volgens track n trace komt mn 14-24 zometeen aan de deur! Natuurlijk werkt iedereen, waardoor ik m wsch over 3 dagen kan ophalen op t postkantoor
nice alleen de saturatie vind ik niet heel fijNquote:Op maandag 11 juni 2012 22:25 schreef Schanulleke het volgende:
[ link | afbeelding ]
jammer?quote:Op maandag 11 juni 2012 21:50 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Sorry, beetje onduidelijk.
Mijn nichtje die in Australië woont komt dus voor een paar maanden hier naar toe. Ze zit nu in Engeland en komt straks naar Nederland, daarna gaat ze een paar maanden door Europa toeren. Dus lijkt 't me een leuk cadeau om als ze thuiskomt weer een verse herinnering aan ons heeft.
[..]
Oei, das dan weer jammer. Maar evengoed
quote:Op maandag 11 juni 2012 12:57 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Ja, en als je dan het boekje van de drukker krijgt met een rode zweem, dan weet je ook alweer waarom
zou kunnen iddquote:Op maandag 11 juni 2012 16:28 schreef problematiQue het volgende:
[..]
Suggestie: Crop die eerste vierkant, met het linkerdeel eraf.
En weer terug aan de essay...
quote:
Mja, dit is m uiteindelijk geworden We are a Bandquote:
Tijdens het backpacken lijkt me dat niet ideaal. Weet ik uit ervaringquote:Op maandag 11 juni 2012 22:39 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Is t niet leuk om r ook nog een albumpje extra mee te geven voor als ze onderweg is?
quote:Op maandag 11 juni 2012 22:25 schreef Schanulleke het volgende:
[ link | afbeelding ]
OP mijn 70-200 zou ik het graag hebben, maar ik vind 't te duur.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 09:38 schreef Ynske het volgende:
[..]
jammer?
dat heb je toch heul niet nodig. heb geen parkinson
heb t op geen enkele lens
Even accountje maken bij mijn TNT of hoe die bende ook heet. Kan je zelf bezorgdagen aangeven, evenals een alternatief bezorgadres, ook als ie al aangeboden is.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 09:36 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Nee, ze moeten een handtekening hebben. Verzekerd + aangetekend verstuurd.
Ja da's wel verrekte handig. Maar jammer dat je dit ook niet bij de bestelling al door kunt geven.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:10 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Even accountje maken bij mijn TNT of hoe die bende ook heet. Kan je zelf bezorgdagen aangeven, evenals een alternatief bezorgadres, ook als ie al aangeboden is.
Ja, en dan staat er een week lang "bezorgdatum onbekend", tot een uur nadat de bezorger een poging gedaan heeft het pakket bij je af te leverenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:10 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Even accountje maken bij mijn TNT of hoe die bende ook heet. Kan je zelf bezorgdagen aangeven, evenals een alternatief bezorgadres, ook als ie al aangeboden is.
Ja was ook slim geweest,... ben alleen bang dat ie ergens in de postkamer + transportdienst pijplijn later aankomt (ziekenhuis).quote:
En het is een duur object natuurlijk. Bij mijn werk laat ik wel kleine pakketjes afleveren. Zit toch iemand de hele dag voor de post enzo.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:01 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Ja was ook slim geweest,... ben alleen bang dat ie ergens in de postkamer + transportdienst pijplijn later aankomt (ziekenhuis).
maar dan heb je nu toch een briefje, geef dan aan dat je t afgegeven wilt hebben bij een postpunt bij een supermarkt, kun je m na je werk ophalenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:27 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Ja da's wel verrekte handig. Maar jammer dat je dit ook niet bij de bestelling al door kunt geven.
Update: Ah ja, eerste poging mislukt... morgen weer... komen ze tussen 11:30 en 21:30
ah dat kan ook jaquote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:00 schreef Doodkapje het volgende:
Mja,... heb 'm bij mn ouders laten bezorgen en mijn mams is morgen de hele dag vrij. Als ik m donderdag maar heb voor een concert...
'Dat zou ik met een lens van 1500 euro weer niet zo snel doen...quote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:18 schreef Ynske het volgende:
[..]
maar dan heb je nu toch een briefje, geef dan aan dat je t afgegeven wilt hebben bij een postpunt bij een supermarkt, kun je m na je werk ophalen
waarom zou je dat willen?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:15 schreef Schanulleke het volgende:
Even een vraagje: ik ga een verloopring bestellen om een 77 mm filter op een 67 mm objectief te plaatsen. Het liefst zou ik hem ook op een 62mm objectief kunnen plaatsen, maar ik zie zo snel niet een 77-62. Kan je dan gewoon twee verloopringen combineren?
Een verloopring is ruim goedkoper dan een ND10 filter. Het is dus gewoon een geldkwestie en ik gebruik dat filter toch alleen statisch, dus voor stoten ben ik niet bang.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:19 schreef Ynske het volgende:
[..]
waarom zou je dat willen?
k zou bang zijn voor beschadiging doordat t uitsteekt, en een zonnekap kun je dan ook niet meer gebruiken toch?
ME. L O V E.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:25 schreef Schanulleke het volgende:
[ link | afbeelding ]
Die komt nog, maar op voorhand was ik daar blijer mee dan na de eerste bewerkingen...quote:
Ik ga wel ff kieken of ik daar nog wat foto's van kan opsnorren. Met een compacje geschoten voordat ik een DSLR had en gehinderd werd door fotografische kennis.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:53 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Die komt nog, maar op voorhand was ik daar blijer mee dan na de eerste bewerkingen...
0.25 dacht ik. Opzich geeft 't wel een geestig effect. Let wel goed op het schroefdraad! toen ik net mijn canon met 18-55 had bleek ik groter schroefdraad te hebben dan de nikon van een klasgenoot. Toen wilde we zijn fisheye op mijn lens zetten.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:54 schreef Ynske het volgende:
Heeft iemand van jullie ervaring met voorzetfishlensjes?
Kreeg de vraag naar aanleiding van mijn fish, die persoon weet dat je niet hetzelfde resultaat kunt boeken, maar wil t eens proberen voor op vaie.
Als ik ze zo'n billig voorzet fish ding wil kopen, kan zedan beter een 0.25 of een 0.45 kopen?
Ik heb geen idee?
Mijn vraag staat nog.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:15 schreef Schanulleke het volgende:
Even een vraagje: ik ga een verloopring bestellen om een 77 mm filter op een 67 mm objectief te plaatsen. Het liefst zou ik hem ook op een 62mm objectief kunnen plaatsen, maar ik zie zo snel niet een 77-62. Kan je dan gewoon twee verloopringen combineren?
Moet je even opletten met vignettering. Ik weet dat het wijder uitloopt, maar zou niet weten hoe diep zo'n verloopring is.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:15 schreef Schanulleke het volgende:
Voor een compact?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:54 schreef Ynske het volgende:
Heeft iemand van jullie ervaring met voorzetfishlensjes?
Kreeg de vraag naar aanleiding van mijn fish, die persoon weet dat je niet hetzelfde resultaat kunt boeken, maar wil t eens proberen voor op vaie.
Als ik ze zo'n billig voorzet fish ding wil kopen, kan zedan beter een 0.25 of een 0.45 kopen?
Ik heb geen idee?
ring maat iddquote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:57 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
0.25 dacht ik. Opzich geeft 't wel een geestig effect. Let wel goed op het schroefdraad! toen ik net mijn canon met 18-55 had bleek ik groter schroefdraad te hebben dan de nikon van een klasgenoot. Toen wilde we zijn fisheye op mijn lens zetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |