Ik denk niet dat bouwbedrijven hiervoor aan het werk worden gezet. Eerder een schoonmaakbedrijf (hoop ik) en de eigen klussendienst van de woningbouwvereniging.
Ik ben gisteren met mijn vader nog een keer wezen kijken, hij trok een stuk loszittend behang los en ik sprong ff een meter achteruit. Er schoten een stuk of 10 zilvervisjes weg

. iiieuw, bah enzo. Heb ook maar ff van alles foto's gemaakt met de telefoon.
Daarna bij de woningbouw geweest om toch maar ff alles door te geven. Ze schrokken daar toch ook wel een beetje. Wat blijkt: afgelopen woensdag zou de vorige huurder de sleutel inleveren. Bij de oplevering was het dus nog niet goed, ze hebben toen tot donderdag 5 uur de tijd gekregen om de boel schoon te maken. De sleutel konden door de brievenbus doen bij de woningbouw. De wbv heeft daarna nog niet weer gekeken in de woning.
Ik probeer nu een lijst te vinden hoe schoon een huis moet worden opgeleverd, met name mbt gezondheidsrisico's. Maar dat is nog vrij lastig. Het is namelijk echt een heel leuk appartementje en ik wil het heel graag hebben, maar dan moet het wel goed schoon zijn (schimmelvrij). Ik moet mijn huidige huis tenslotte ook schoon opleveren.