Valt wel mee. En Rome is écht de mooiste stad ter wereld. Echt waar.quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:15 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Rome heb ik nog niet gezien, maar zal midden in het hoogseizoen wel onbetaalbaar en stervensdruk zijn.
Erg goed nummer!quote:
Hallooooo!quote:
ok.quote:
Waarom ga je door dan?quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:49 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Hallooooo!
Godsamme man, moest paar keer overgeven bij trainen. Máár, ik heb nu wel een betere conditie dan ooit.
Ja omdat er paar mensjes al mijn teamgenoten in mijn team niet mijn positie kunnen opvangen. Toen maar gewoon naar de trainer gelopen, overlegd en toen besloten dat het niet handig was om door te gaan.quote:
quote:Op woensdag 30 mei 2012 22:43 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zal wel zo'n autistische zolderkamernerd zijn die niets heeft met mensen en dieren, want emoties: iehll, eng, moeilijk.
Limburg, lekker weg in eigen land.quote:Op woensdag 30 mei 2012 19:57 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Meh, zijn er nog europese landen die ik absoluut gezien moet hebben? Ik kan niks voor vakantie bedenken
Is niet zo moeilijk toch, een tnt kanon maken?quote:Op woensdag 30 mei 2012 23:23 schreef vogelkooi het volgende:
Ben ik en tnt kanon aan het maken vergeet ik het water, weg half uur werk
Wat een bazentopicquote:Op donderdag 31 mei 2012 08:18 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Omg wat een sukkel
Programmaatje om ping bij te houden
Met autoreload. En dat hij blijft schieten, automatisch.quote:Op donderdag 31 mei 2012 07:23 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Is niet zo moeilijk toch, een tnt kanon maken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |