Dat merken we wel aan je taalgebruik.quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:36 schreef vandermar het volgende:
Tevens zijn haar colleges fucking slecht
HBO is een televisiezender van Amerikaanse origine, jij bedoelt hbo.quote:
Home Box Office (HBO) is een betaalkabeltelevisienetwerk, vergelijkbaar in Europa met Canal+, Prime (België) en Film1 (Nederland). HBO zendt onder meer films, zelfgeproduceerde televisiefilms en een breed scala aan populaire (en vaak ook kwaliteitsvolle) series uit.quote:
Nee ik doelde op de televisiezender, was dat niet duidelijk?quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:38 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
HBO is een televisiezender van Amerikaanse origine, jij bedoelt hbo.
Nee zo ben ik niet, ik ging lekker niet carenquote:
Dit, moeten we strafregels schrijven ofzoquote:Op woensdag 30 mei 2012 11:39 schreef Frank_Drebin het volgende:
O ja, voordat ik het vergeet, straffen op hoger onderwijs![]()
![]()
![]()
![]()
Dit dus.... iets met eigen verantwoordelijkheidquote:Op woensdag 30 mei 2012 11:39 schreef Frank_Drebin het volgende:
O ja, voordat ik het vergeet, straffen op hoger onderwijs![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:40 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee zo ben ik niet, ik ging lekker niet careniemand anders ging dat wel zeggen lol
ik zou weigerenquote:Op woensdag 30 mei 2012 11:41 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dit, moeten we strafregels schrijven ofzo
quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:40 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee zo ben ik niet, ik ging lekker niet careniemand anders ging dat wel zeggen lol
En dan zeker in een speeltuintje met een blikje Euroshopper energydrink gaan zitten? Stoer hoor.quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:42 schreef haan33 het volgende:
strafregels
gewoon niet maken, geven ze hogere straffen, weer niet maken
Echt mongolen onderwijs is het hboquote:
lol xDquote:Op woensdag 30 mei 2012 11:44 schreef Chai het volgende:
Lol ik heb geen verplichte colleges? doe wel hbo.
Met die mentaliteit zul je het echt wel redden op een universiteit.quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:44 schreef vandermar het volgende:
[..]
Echt mongolen onderwijs is het hbode tering wat een onzin je daar krijgt voorgeschoteld. Snel mijn P halen en lekker naar de uni waar ze niet zo lopen te janken als je niet komt opdagen bij een vrijblijvend college
. 3 periodes lang ging ik alleen naar de verplichte
colleges en tot nu toe alles gehaald.
Mijn school is dan ook een soort kindercrechequote:Op woensdag 30 mei 2012 11:44 schreef Chai het volgende:
Lol ik heb geen verplichte colleges? doe wel hbo.
Rechtquote:Op woensdag 30 mei 2012 11:46 schreef Mieron het volgende:
[..]
Met die mentaliteit zul je het echt wel redden op een universiteit.![]()
Tenzij recht of vrijetijdswetenschappen.
inHolland zekerquote:Op woensdag 30 mei 2012 11:46 schreef vandermar het volgende:
[..]
Mijn school is dan ook een soort kindercreche
Nee, als je daarheen gaatquote:
Kleuterquote:Op woensdag 30 mei 2012 11:36 schreef vandermar het volgende:
Vandaag ging ik dus naar projectbijeenkomst en daar was een docent waar wij gisteren een vrijblijvend college van hadden (elke week is het vrijblijvend). Niemand ging er gisteren heen omdat iedereen druk is met SLB(ook klachtwaardig). Vandaag zegt ze dus waarom zijn jullie er nu wel terwijl er gister niemand was. Jullie moeten je afmelden. TROLOLOLOLOLO het is vrijblijvend dus je hoeft niet te komen.
Nu gaat ze samen met de opleidingshoofd een straf bedenkenTevens zijn haar colleges fucking slecht en zit ze alleen over zichzelf te praten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja.quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:49 schreef vandermar het volgende:
Mensen die denken dat het WO wat voorstelt
Meer dan hbo in ieder geval.quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:49 schreef vandermar het volgende:
Niet als je rechten gaat doen nee.quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:49 schreef vandermar het volgende:
Heb op het hbo eens een docent gehad die dat deed. Amper studenten in de collegezaal het hele blok, want beetje sheets doornemen en je haalt het toch wel was de idee.quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:45 schreef Deetch het volgende:
gewoon allemaal een punt aftrek![]()
of het eerstvolgende tentamen wat moeilijker maken
Over het algemeen is dit toch wel een stukje pittiger dan hbo.quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:49 schreef vandermar het volgende:
You don't say. Ik heb ook schurft aan het hbo maar ja, als je de middelbare school verneuktquote:
Ik ben zelf verbonden aan een universiteit en dat begint inderdaad ook steeds meer op het mbo te lijken. Werkgroepen en dergelijke die verplicht worden gesteld, bij afwezigheid zonder geldige reden dienen studenten uitgesloten te worden en de cursus het daaropvolgende jaar opnieuw te doen.quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:49 schreef vandermar het volgende:
quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:51 schreef Dieter_Dengler het volgende:
[..]
Heb op het hbo eens een docent gehad die dat deed. Amper studenten in de collegezaal het hele blok, want beetje sheets doornemen en je haalt het toch wel was de idee.
Maakt die man me toch een knalmoeilijk inzichtstentamen, driekwart scoorde onder de vier. Deze brave inborst uiteraard gewoon een 8
.
Laat me raden, je kon het vwo makkelijk aan maar je was te lui?quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:52 schreef vandermar het volgende:
[..]
You don't say. Ik heb ook schurft aan het hbo maar ja, als je de middelbare school verneukt
Werkgroepen met incapabele idiotenquote:Op woensdag 30 mei 2012 11:52 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik ben zelf verbonden aan een universiteit en dat begint inderdaad ook steeds meer op het mbo te lijken. Werkgroepen en dergelijke die verplicht worden gesteld, bij afwezigheid zonder geldige reden dienen studenten uitgesloten te worden en de cursus het daaropvolgende jaar opnieuw te doen.
Schei toch uitStukje eigen verantwoordelijkheid of je komt of niet hoor. Ze willen gewoon de uitval beperken komen daardoor maar met dit soort regeltjes.
Dan hadden ze ook gewoon niet goed geleerd.quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:51 schreef Dieter_Dengler het volgende:
[..]
Heb op het hbo eens een docent gehad die dat deed. Amper studenten in de collegezaal het hele blok, want beetje sheets doornemen en je haalt het toch wel was de idee.
Maakt die man me toch een knalmoeilijk inzichtstentamen, driekwart scoorde onder de vier. Deze brave inborst uiteraard gewoon een 8
.
Echt niet?quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:54 schreef Chai het volgende:
[..]
Dan hadden ze ook gewoon niet goed geleerd.
Jaquote:Op woensdag 30 mei 2012 11:54 schreef luckass het volgende:
[..]
Laat me raden, je kon het vwo makkelijk aan maar je was te lui?
Vreselijk als mensen deze zin gebruiken, helemaal mooi als de ouders vervolgens dit argument ook gaan gebruiken.quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:54 schreef luckass het volgende:
[..]
Laat me raden, je kon het vwo makkelijk aan maar je was te lui?
[..]
Of waren het een soort werkcolleges waarin geoefend werd met dat soort vragen?quote:
Ja, en zelfs als de docenten dit zeggenquote:Op woensdag 30 mei 2012 11:57 schreef davako het volgende:
[..]
Vreselijk als mensen deze zin gebruiken, helemaal mooi als de ouders vervolgens dit argument ook gaan gebruiken.
Terwijl op het vwo ook heel veel mensen zitten die net zo weinig doen als dat soort luie figuren die met lui zijn geen vwo aankunnen.quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:57 schreef davako het volgende:
[..]
Vreselijk als mensen deze zin gebruiken, helemaal mooi als de ouders vervolgens dit argument ook gaan gebruiken.
Daarom slaat het ook nergens op. Gewoon een illusie creeëren waar je mee kunt leven, want het feit dat je gewoon niet de capaciteiten hebt om vwo of iets dergelijks te doen, dat kan natuurlijk niet. Daar voelen ze zich stuk voor stuk te briljant voor. Nou ja, ik stoor me er verder niet aan, als zij zichzelf dat voor willen blijven houden, van mij mogen ze. Feit blijft dat ze geen vwo hebben gedaan, hoe ze het ook wenden of keren.quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:59 schreef Chai het volgende:
[..]
Terwijl op het vwo ook heel veel mensen zitten die net zo weinig doen als dat soort luie figuren die met lui zijn geen vwo aankunnen.
Vandaar ook deze hele post erover ...quote:Op woensdag 30 mei 2012 12:03 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Daarom slaat het ook nergens op. Gewoon een illusie creeëren waar je mee kunt leven, want het feit dat je gewoon niet de capaciteiten hebt om vwo of iets dergelijks te doen, dat kan natuurlijk niet. Daar voelen ze zich stuk voor stuk te briljant voor. Nou ja, ik stoor me er verder niet aan, als zij zichzelf dat voor willen blijven houden, van mij mogen ze. Feit blijft dat ze geen vwo hebben gedaan, hoe ze het ook wenden of keren.
Ik heb gymnasium gedaanquote:Op woensdag 30 mei 2012 12:03 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Daarom slaat het ook nergens op. Gewoon een illusie creeëren waar je mee kunt leven, want het feit dat je gewoon niet de capaciteiten hebt om vwo of iets dergelijks te doen, dat kan natuurlijk niet. Daar voelen ze zich stuk voor stuk te briljant voor. Nou ja, ik stoor me er verder niet aan, als zij zichzelf dat voor willen blijven houden, van mij mogen ze. Feit blijft dat ze geen vwo hebben gedaan, hoe ze het ook wenden of keren.
Dus als je ergens een reactie over plaatst stoor je je er meteen aan. Opmerkelijke manier van redeneren houd jij er op na.quote:Op woensdag 30 mei 2012 12:05 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Vandaar ook deze hele post erover ...
Jij vind dat ik een opmerkelijke manier van redeneren er op na houd. Verkondig je mening niet alsof het de waarheid is. Dat mag jij vinden ik denk dat als je je er echt niet aan stoort je niet de moeite zou nemen te posten hoe je je er niet aan stoort. Maar jij mag ook je mening hebben. Vrij land dit dat.quote:Op woensdag 30 mei 2012 12:07 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dus als je ergens een reactie over plaatst stoor je je er meteen aan. Opmerkelijke manier van redeneren houd jij er op na.
Ik geloof dat dat nogal vanzelfsprekend is dat ik slechts mijn mening verkondig. Het lijkt me overbodig om bij iedere reactie er expliciet bij te vermelden dat het slechts een mening is. Een goed verstaander heeft maar een half woord nodig. In dit geval kunnen verstaander beter door lezer vervangen.quote:Op woensdag 30 mei 2012 12:11 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Jij vind dat ik een opmerkelijke manier van redeneren er op na houd. Verkondig je mening niet alsof het de waarheid is. Dat mag jij vinden ik denk dat als je je er echt niet aan stoort je niet de moeite zou nemen te posten hoe je je er niet aan stoort. Maar jij mag ook je mening hebben. Vrij land dit dat.
Docent deed aardig wat extra tijdens de colleges. Daarbij had hij (als alle anderen) aangegeven dat alle opgegeven literatuur tentamenstof was. Niet enkel wat in de colleges behandeld werd.quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Of waren het een soort werkcolleges waarin geoefend werd met dat soort vragen?
Als dat niet zo was en het gewoon een beetje oplezen van de sheets was, was het alsnog zinloos om er heen te gaan.
Dit ja, wat cared het een docent dat er niemand isquote:Op woensdag 30 mei 2012 12:24 schreef das_phantom het volgende:
Echt herkenbaar. Bij ons is niks verplicht maar als wij een keer als klasniet komen opdagen krijgen wij boze e-mails van docenten die zgn een les hadden voorbereid en dat we in ons latere beroep ook niet kunnen maken om bij afspraken niet te komen opdagen. Daarbij altijd een cc'tje naar onze coach die er vervolgens niets mee doet of ook een boze email stuurt
.
Dan heb je nog die mensen die zeiken over het rooster en dan college's waardeloos zijn en vervolgens wel braaf elk college volgen
Dat klopt maar als ze halverwege het jaar ineens regels gaan veranderenquote:Op woensdag 30 mei 2012 13:30 schreef DeensZweet het volgende:
Lui zijn en daardoor afstromen
Kom nou, het vwo stelt ook niets meer voor.
En het jaar erna weer terug wegens 0 studiepunten gehaald op de universiteitquote:Op woensdag 30 mei 2012 13:33 schreef o.us het volgende:
Ik moet nu snel mijn SLB afmaken (terwijl ik voor de rest al mijn studiepunten wel heb) anders mag ik mijn P niet krijgen en overgaan naar jaar 2Hbo
Zodra ik mijn P heb ben ik weg hier.
Ik dacht dat jij een keer had aangegeven dat je IBA studeert?quote:Op woensdag 30 mei 2012 13:33 schreef o.us het volgende:
Ik moet nu snel mijn SLB afmaken (terwijl ik voor de rest al mijn studiepunten wel heb) anders mag ik mijn P niet krijgen en overgaan naar jaar 2Hbo
Zodra ik mijn P heb ben ik weg hier.
quote:Op woensdag 30 mei 2012 22:55 schreef luigisix het volgende:
SLB bestaat dat nog steeds? Dat was echt altijd urenopvulling
Je kan beter 4 jaar putjesscheppen dan hbo doen hoorquote:Op woensdag 30 mei 2012 23:24 schreef JavaForumsNL het volgende:
hboals ik mijn mbo afmaak krijg ik lekker vrijstelling
dus ik can meer met mbo dan hbo? Mooi ik ga mijn tijd nied verspillenquote:Op woensdag 30 mei 2012 23:28 schreef vandermar het volgende:
[..]
Je kan beter 4 jaar putjesscheppen dan hbo doen hoorik raad iederen het hbo af, pauper is het
Je kan er niet meer mee maar hbo is een lijdensweg vol met onzin en troep.quote:Op woensdag 30 mei 2012 23:41 schreef JavaForumsNL het volgende:
[..]
dus ik can meer met mbo dan hbo? Mooi ik ga mijn tijd nied verspillen
ah, geen ervaring nog met hbo maar ben bijna 21 dus ik can op zich mijn mbo laten fallen en een jaartje hbo doen als ik de toelatingsesamen haalquote:Op woensdag 30 mei 2012 23:43 schreef vandermar het volgende:
[..]
Je kan er niet meer mee maar hbo is een lijdensweg vol met onzin en troep.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |