Die vraag had jij jezelf moeten stellen toen je op het geniale idee kwam een hbo opleiding te gaan doen.quote:Op maandag 19 maart 2012 23:37 schreef vandermar het volgende:
Studieloopbaan begeleiding. Iedereen op het hbo zal het wel hebben maar echt de fuck wat is het toch vreselijk achterlijk dat slb. Je moet opdrachten maken die niets maar dan ook echt niets met je studie en latere beroep te maken hebben. Het mooie is dat je er studiepunten voor krijgt terwijl het vreselijk veel werk is. Wat moet je nou met zoiets, dan volg je een opleiding en dan heb je slb waar je ontzettend veel voor moet doen maar het niets met je toekomstige werk of met je studie te maken heeft.
Dit is het enige dat mij ervan weerhoudt om mijn P gelijk te halen
hbo
SLB
Ik kwam op het idee omdat ik mijn havo diploma haalde ipv mijn vwo diploma omdat ik dat compleet verneukt had. SLB is de enige drempel naar een uitdagingquote:Op maandag 19 maart 2012 23:44 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Die vraag had jij jezelf moeten stellen toen je op het geniale idee kwam een hbo opleiding te gaan doen.
Terechte klachtquote:Op maandag 19 maart 2012 23:46 schreef Sanddr het volgende:
Terechte klacht. Bovendien klasgenoten die tot op het bot gemotiveerd zijn bij opdrachten die werkelijk te kut voor woorden zijn.
Dit is meer gericht op hoe irriteer ik een hbo'er het beste met opdrachten. Moet je een stripverhaal ofzo maken, moet je een 2e jaars interviewenquote:Op maandag 19 maart 2012 23:48 schreef Kroc het volgende:
wat moet je doen dan? WO had je ook wel een soort van tutor groepje, maar dat was meer gericht op onderzoeksvaardigheden dit dat
Ja, precies ik mis alleen de Money Gang.quote:
kwal heeft sws geen ruggengraat.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 09:31 schreef Franknfurter het volgende:
Als dit het enige is wat je er van weerhoudt om je P te halen dan ben je ook wel een kwal zonder ruggengraat hoor. Allemachtig.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |