abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_112198434
quote:
Woede na vondst lichaamsresten

ELIM - "Schandalig!” Goede vrienden van Jan Engels (39) en Jan Martin Kroesen (31), de twee mannen die zondag om het leven kwamen bij een ongeval met een autocrosswagen, kunnen niet bevatten dat de Drentse politie verzuimde alle lichaamsresten te bergen.

Daardoor kon het een dag na het ongeluk gebeuren dat vader Geert Kroesen 'weke delen’ van het lichaam van zijn overleden zoon in de berm vond. Het Drentse korps zegt de lugubere vondst te betreuren en de vader te hebben opgevangen. Maar zelfs dinsdag, meer dan anderhalve dag na het incident, zijn er nog brokstukken en bebloede vlekken te vinden, zo wijzen buurtbewoners aan.

Engels en Kroesen bezochten zondag de Drentse Autocross wedstrijd en raakten daar geïnspireerd om zelf te gaan racen. Die avond, enkele uren na de races, besloten ze in een blauwe crosswagen, die niet op de openbare weg mag, een rit te maken. Omdat er maar één stoel in het voertuig zat, nam Kroesen plaats op de vloer. Een plek zonder gordel.

Op de Ritmeesterweg verloor bestuurder Engels de macht over het stuur. Hij botste met hoge snelheid tegen een boom en enkele meters verderop eindigde de auto zonder kenteken, maar met wedstrijdnummer, in de sloot. De ravage was enorm en de twee mannen waren op slag dood.

Normaal gesproken ruimen de hulpverleners na een ongeval alles op, maar ditmaal ging dat om nog onduidelijke redenen fout. Toen vader Geert Kroesen een dag later een kijkje nam bij de onheilsplek, vond hij delen van het lichaam van zijn zoon. Hij belde de politie, die het alsnog liet opruimen.

Bloed
Zelfs dinsdag, anderhalve dag na het ongeval, liggen er nog onderdelen van de auto in de berm. "En daar waar al die vliegen zitten…”, wijst een bekende van de twee slachtoffers, die net bloemen heeft neergelegd, aan. "Daar ligt nog steeds bloed en mogelijk nog iets van het lichaam”, zegt hij boos. "Onbegrijpelijk dat de politie dit niet heeft opgeruimd. En vooral verschrikkelijk voor die vader. Hij heeft het al zo moeilijk.” Een goede kennis van vader Geert laat weten dat hij te geschokt is om zijn verhaal te doen. "De man had het al zo moeilijk, en nu dit nog. Niemand wil zijn kind overleven.”

De Drentse politie gaat diep door het stof. "Normaal gesproken maken we deze plekken extreem goed schoon. Ergens moet hier een fout gemaakt zijn, maar we weten niet hoe dat kan. Het is natuurlijk extra pijnlijk dat juist een van de nabestaanden deze ontdekking deed”, zegt Ramona Venema van het korps. Ze laat weten dat het lichaam van het overleden slachtoffer zwaar gehavend was en daarom niet toonbaar aan de familie.

Condoleance
Iedereen in Elim kent de twee slachtoffers, die allebei actief waren als etherpiraat en met de bijnamen Twilight en Disco Jan door het leven gingen. Op de Hyvespagina van een van de slachtoffers stromen de condoleanceberichten binnen. "Je zei gister nog het leven is een feest! Je heb genoten! Zo bizar dat je er nu niet meer bent… Familie en vrienden sterkte met dit verlies van Jan en Jan!”, schrijft een aangeslagen koppel.
Brr, dat moet toch bizar zijn als je nog stukken van het lichaam van je overleden zoon ziet liggen :{
pi_112198789
Volgens mij heb ik deze vandaag al gelezen op FOK!. ;)
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  woensdag 30 mei 2012 @ 00:08:56 #3
284143 Chef_M
Luie Kaaskop
pi_112198867
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 00:07 schreef trovey het volgende:
Volgens mij heb ik deze vandaag al gelezen op FOK!. ;)
Stond gisteren al op de frontpage of op het forum ergens. :Y
  woensdag 30 mei 2012 @ 00:15:27 #4
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_112199164
Lekker belangrijk. Die 2 zijn in een onverzekerde en afgekeurde rallybak de openbare weg op gegaan om zich daarna met 200kmpu om een boom te vouwen. Vrij logisch dat in het donker niet alles terug te vinden is.

En dan ook nog 1 sukkel die gewoon op de vloer gaat zitten _O- Die verdiende het gewoon om te sterven en gruwelijk ook.

Snap ook niet waarom ze de politie iets kwalijk nemen. Het is nu niet dat ze beschikken over high end state of the art Bones of CSI spul waarbij ze door de reflectie in een speldenknop via een sataliet kunnen zien dat via het binnenspiegeltje de ingewanden met behulp van de centrifugaalkrachten wel 50mtr ver zijn gevlogen.
  woensdag 30 mei 2012 @ 00:22:31 #5
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
  donderdag 31 mei 2012 @ 10:10:28 #6
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_112254144
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 00:15 schreef TheThirdMark het volgende:
Lekker belangrijk. Die 2 zijn in een onverzekerde en afgekeurde rallybak de openbare weg op gegaan om zich daarna met 200kmpu om een boom te vouwen. Vrij logisch dat in het donker niet alles terug te vinden is.

En dan ook nog 1 sukkel die gewoon op de vloer gaat zitten _O- Die verdiende het gewoon om te sterven en gruwelijk ook.

Snap ook niet waarom ze de politie iets kwalijk nemen. Het is nu niet dat ze beschikken over high end state of the art Bones of CSI spul waarbij ze door de reflectie in een speldenknop via een sataliet kunnen zien dat via het binnenspiegeltje de ingewanden met behulp van de centrifugaalkrachten wel 50mtr ver zijn gevlogen.
Dat is eigenlijk eerder de strekking van het nieuwsbericht; 2 onverantwoordelijke mongolen gaan met een (ongekeurde en onverzekerde) cross-auto op de openbare weg scheuren en rijden zich aan baklappen.

Het is maarr goed dat er daar niemand anders reed. Voor hetzelfde geldt hadden ze een stel fietsende kinderen platgereden.

Uiteraard wel vreselijk voor de familie die een dierbare verliezen en zeer vervelend dat er nog stoffelijke resten achter zijn gebleven.
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_112254268
Bij het lezen van "weke delen" kreeg ik een beetje een week gevoel.
kunst zonder trein
Ik heb niets tegen Amerika, maar als ik iets vind, vraag ik onmiddellijk patent aan...
Ontdek je innerlijke schoonheid; vraag een vriend of hij je openrijt.
pi_112254316
Is dit niet verkapte woede naar hun overleden dierbaren om dit zeer domme ongeluk, die op deze manier geventileerd wordt naar de hulpverleners, onder het mom "over de doden niets dan goed"
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  donderdag 31 mei 2012 @ 10:18:08 #9
345970 Doodloper
Is een hardloper.
pi_112254345
Ruim het dan gewoon zelf op :') als mijn kind op straat poept dan bel ik ook niet de politie om te vragen of ze het weg willen halen
We zullen zien, zei de blinde.
pi_112254435
heel treurig voor paps maar wat een mongolen zijn het dan ook. En helemaal niemand in hun omgeving die even zei: 'goh, laat die auto nou even staan of gebruik hem alleen op plekken waar het wel mag?'
pi_112254550
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 10:16 schreef Boris_Karloff het volgende:
Is dit niet verkapte woede naar hun overleden dierbaren om dit zeer domme ongeluk, die op deze manier geventileerd wordt naar de hulpverleners, onder het mom "over de doden niets dan goed"
Precies. Het is heel vervelend dat de vader van het slachtoffer de resten heeft aangetroffen, maar het is niet heel vreemd dat er 's nachts iets over het hoofd gezien is als je nagaat wat de schaal van het ongeluk is. (Als er weke delen uit de auto geslingerd worden, kan je wel nagaan wat voor bloedbad het geweest is). Het lijkt me dan ook terecht dat de betrokken hulpverleners niet extra gestraft worden.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_112254612
Wat een kutreacties hierboven.

Natuurlijk is het stupide actie geweest van die jongens, dat ontkent ook niemand, maar als de politie en/of hulpdiensten bij dit soort ongelukken normaal alles opruimt en nu duidelijk steken laat vallen, hebben ze wel een reden om hun "beklag" te doen toch ?
  donderdag 31 mei 2012 @ 10:28:35 #13
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_112254679
quote:
7s.gif Op donderdag 31 mei 2012 10:18 schreef Doodloper het volgende:
Ruim het dan gewoon zelf op :') als mijn kind op straat poept dan bel ik ook niet de politie om te vragen of ze het weg willen halen
Ik kan me voorstellen dat nabestaanden daar moeite mee hebben. Jouw kind leeft immers nog.

quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 10:21 schreef Franknfurter het volgende:
heel treurig voor paps maar wat een mongolen zijn het dan ook. En helemaal niemand in hun omgeving die even zei: 'goh, laat die auto nou even staan of gebruik hem alleen op plekken waar het wel mag?'
Het stond er niet bij, maar wie weet hadden ze ook nog een flink potje bier op. Zo ja; dan nog lulliuger dat niemand het probeerde te voorkomen.
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_112254831
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 10:28 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

Ik kan me voorstellen dat nabestaanden daar moeite mee hebben. Jouw kind leeft immers nog.

[..]

Het stond er niet bij, maar wie weet hadden ze ook nog een flink potje bier op. Zo ja; dan nog lulliuger dat niemand het probeerde te voorkomen.
Ik ben wel eens naar dat soort races geweest en daar wordt behoorlijk gedronken door het publiek, niet door de coureurs. Dus ik vraag me af of ze geracet hebben overdag. indien ze alleen in het publiek stonden is de kans groot op het gebruik van alcohol
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_112254835
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 10:26 schreef Zjummie het volgende:

Natuurlijk is het stupide actie geweest van die jongens, dat ontkent ook niemand, maar als de politie en/of hulpdiensten bij dit soort ongelukken normaal alles opruimt en nu duidelijk steken laat vallen, hebben ze wel een reden om hun "beklag" te doen toch ?
Alles van het lichaam
daar valt in de berm geen bloed onder want dat kan je moeilijk wegspuiten.
en er liggen nu nog wat onderdelen van de auto
wat geen lichaamsdelen zijn
pi_112254836
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 10:28 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

[..]

ik ga geen aannames maken, voor nu zijn het dus gewoon twee volwassen, nuchtere mannen die met hun bizarre hersenkronkel het heel normaal achtten om anderen mensen in gevaar te brengen. Of ze nou dronken waren of niet, de omgeving heeft hier ook een flinke steek laten vallen.
pi_112254875
Je moet eigenlijk wel dronken of een volslagen idioot zijn om in een race auto op de grond te gaan zitten zonder gordels etc.
pi_112410271
Wat een malloten zeg... Die gast die op de grond gaat zitten in de auto omg :')
pi_112410331
quote:
1s.gif Op maandag 4 juni 2012 00:37 schreef SOG het volgende:
Wat een malloten zeg... Die gast die op de grond gaat zitten in de auto omg :')
en dan moord en brand schreeuwen als het lichaam in stukken wordt verscheurd en het niet goed opgeruimd wordt...
Stelletje mafkezen.. Idd voor hetzelfde geld loopt er iemand of fietst er iemand of whatever..
  maandag 4 juni 2012 @ 01:07:31 #20
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_112410998
quote:
1s.gif Op maandag 4 juni 2012 00:39 schreef SOG het volgende:

[..]

en dan moord en brand schreeuwen als het lichaam in stukken wordt verscheurd en het niet goed opgeruimd wordt...
Stelletje mafkezen.. Idd voor hetzelfde geld loopt er iemand of fietst er iemand of whatever..
Dat er iemand eventueel had kunnen lopen boeit mij, in dit specifieke geval, eigenlijk niets.
Een stel droogkloten die het verdienden te sterven rijten zichzelf aan stukken. Dat de familie die hen aangemoedigd heeft dit te doen nu huilie huilie doet ergert mij een stuk meer.
Eigenlijk voor straf de lijken weer dumpen en het de ouders zelf op laten ruimen.
pi_112413092
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 00:15 schreef TheThirdMark het volgende:

Omdat - normaal gesproken - de hulpdiensten er wél gewoon voor zorgen dat het stoffelijk overschot wordt opgeborgen.
pi_112413349
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 08:00 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Omdat - normaal gesproken - de hulpdiensten er wél gewoon voor zorgen dat het stoffelijk overschot wordt opgeborgen.
Normaal gesproken is het niet zo'n slachting als dit.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_112413402
Is de familie al aansprakelijk gesteld voor de schoonmaakkosten en schade aan de boom, of hebben ze de erfenis al geweigerd?
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_112413462
Is het niet zo dat ze een bepaald gewicht (zoveel procent van het gewicht van een gemiddelde volwassen man) aan lichaamsdelen verzamelen en als ze dan niet gauw meer vinden dat ze ophouden met zoeken?

Tenminste, dat is bij treinspringers zo, meen ik gelezen te hebben.
Neil LOVES Carrots!
  maandag 4 juni 2012 @ 09:13:54 #25
236046 NotYou
tigerblood
pi_112413788
Zouden ze dat er nou bij zeggen, op de eerste dag van de politie opleiding? :')

Wat een Tokkies zeg. Eerst roekeloos (zichzelf en) andere weggebruikers in groot gevaar brengen, zich godzijdank tegen een boom in plaats van tegen een tegenligger te pletter rijden en dan familie/intimi die ook nog eens het lef hebben te klagen over de mensen die het voor een karig rotloontje wel weer komen opruimen? |:(

Dat die vader (mocht hij ook op deze wijze hebben geklaagd) zich diep gaat schamen voor het stuk stront van een zoon dat hij voort heeft gebracht. Als het nog tieners geweest waren had ik het ze al erg zwaar aangerekend, het is ook bepaald geen hogere wiskunde, maar dat het hier dertigers betrof.. :')

Ik stel voor dat we deze heldhaftige boom een welverdiend lintje geven. ^O^
Je suis Charlie Sheen
pi_112414001
quote:
13s.gif Op maandag 4 juni 2012 09:13 schreef NotYou het volgende:
Zouden ze dat er nou bij zeggen, op de eerste dag van de politie opleiding? :')

Wat een Tokkies zeg. Eerst roekeloos (zichzelf en) andere weggebruikers in groot gevaar brengen, zich godzijdank tegen een boom in plaats van tegen een tegenligger te pletter rijden en dan familie/intimi die ook nog eens het lef hebben te klagen over de mensen die het voor een karig rotloontje wel weer komen opruimen? |:(

Dat die vader (mocht hij ook op deze wijze hebben geklaagd) zich diep gaat schamen voor het stuk stront van een zoon dat hij voort heeft gebracht. Als het nog tieners geweest waren had ik het ze al erg zwaar aangerekend, het is ook bepaald geen hogere wiskunde, maar dat het hier dertigers betrof.. :')

Ik stel voor dat we deze heldhaftige boom een welverdiend lintje geven. ^O^
Nou, ik vind dat de vader heus wel reden tot klagen heeft. Het is natuurlijk niet niets om je zoon te verliezen en vervolgens nog resten te vinden.

Maar ik vind niet dat de betrokken hulpverleners hierdoor achtervolgd hoeven te worden. Als de ingewanden uit de auto geslingerd zijn, kan ik me voorstellen dat het allemaal wel vervelend genoeg geweest is.
  maandag 4 juni 2012 @ 09:50:30 #27
236046 NotYou
tigerblood
pi_112414374
Reden tot klagen? Hoewel ik best begrijp dat emoties hoog op kunnen lopen kan ik 't rationeel bekeken onmogelijk anders dan misplaatst vinden. Stel je voor dat je voor de rest van je leven invalide raakt door zo'n onverzekerd over de openbare weg crossende idioot. :r Of dat je, je partner/kinderen verliest. :N

Dat de zoon in kwestie(31) zijn acht jaar oudere maat niet tot stoppen maant als deze komt met zo'n achterlijk plan en in plaats daarvan er zelf leuk bij gaat zitten, op de vloer, maakt hem imo medeplichtig aan iig poging tot zware mishandeling en mogelijk ook wel poging tot doodslag. Dit zijn geen slachtoffers, dit zijn daders.

Hun motief? 't Leek ze vast lollig. :')

Daar lig je dan in 't ziekenhuisbed, of daar sta je dan op de begrafenis van een gezinslid. :')

Good riddance. :r

PS voor de beeldvorming:
quote:
verschrikkelijk hoe jullie hier op reageren ik ken jan en jan martin alle twee en kan dit gewoon niet aanzien weten jullie wel dat er fam achterblijft zoals een vrouw met een klein kindje en andere nabestaanden en vrienden
dit was ook geen goed idee van ze maar iedereen doet wel is een x gek toch!!!! oordeel niet zo snel mensen ons hele dorp is stil door dit verschrikkelijke ongeval en het zal maar iemand van je eigen zijn die dit overkomt
ik wens alle nabestaanden fam en vrienden heel veel sterkte toe! rust zacht jan en jan martin

ladybianca | 29-05-12 | 23:05 | niet ok!
Je suis Charlie Sheen
pi_112414619
En wederom een hoop kutreacties hier. Alsof het wat uitmaakt hoe een leven wordt beeindigd, de hulpverleners hebben steken laten vallen, ze geven het zelf toe.
pi_112414930
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 10:03 schreef Zjummie het volgende:
En wederom een hoop kutreacties hier. Alsof het wat uitmaakt hoe een leven wordt beeindigd, de hulpverleners hebben steken laten vallen, ze geven het zelf toe.
Ja en moet je dáár woedend over worden? Mensen die de stukken op mogen rapen en iets in de nacht over het hoofd zien.. moet je die mensen met de vinger na wijzen?
  maandag 4 juni 2012 @ 10:21:47 #30
236046 NotYou
tigerblood
pi_112415043
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 10:03 schreef Zjummie het volgende:
Dat maakt zeker uit ja.

Fouten maken is menselijk en de hulpverleners zullen hier niet opzettelijk niet of minder hun best hebben gedaan. Wie er daarentegen wel met de pet naar hebben gegooid en nog niet het minste beetje verantwoordelijkheid genomen hebben voor hun eigen veiligheid, die van onschuldige anderen en zelfs tegenover een kennelijk jong eigen kind zijn de twee 'slachtoffers' zelf. Allemaal voor de lol.

Het zou deze tokkie nabestaanden dan ook sieren als zij, in plaats van een grote mond op te zetten richting de hulpverleners die afschuwelijk werk doen voor een habbekrats, zich eens zouden afvragen waarom ze het massaal zo onbegrijpelijk vinden dat ook de politie wel eens iets over het hoofd ziet maar het tegelijkertijd dood normaal en acceptabel vinden dat dit soort fucktards zich zonder enige reden levensgevaarlijk gedraagt op de openbare weg, goed mogelijk onder het mom van "ook is een x gek doen". :') 8)7 |:(
Je suis Charlie Sheen
pi_112415793
Het is natuurlijk niet fijn dat er menselijke resten achter blijven, maar ik vraag me echt af welk formaat en waar...

als je met een gigantische snelheid verongelukt op het platteland dan liggen de brokstukken en resten dus wat verder weg, zeker zonder gordel.

hadden ze dan met speurhonden en 50 man een omgeving van 100 meter om het ongeval moeten afzoeken?

Daarbij komt ook nog eens dat het gigantisch roekeloos was en stel je voor dat er mensen hadden gefietst.

complete idioten.

fout van de politie, ja enigszins, maar bedenk ook dat die hulpverleners niet opzettelijk sporen achter lieten.
pi_112415834
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 10:17 schreef EkM11 het volgende:

[..]

Ja en moet je dáár woedend over worden? Mensen die de stukken op mogen rapen en iets in de nacht over het hoofd zien.. moet je die mensen met de vinger na wijzen?
Ik lees nergens dat familie "woedend" is geworden op de hulpverleners.

Wat ik triest vind aan de reacties hier is dat de familie direct als tokkies wordt bestempeld, terwijl ik de indruk krijg uit het verhaal dat de familie op een normale manier heeft gecommuniceerd naar de politie, en dat ze blijkbaar onder het mom van "eigen schuld van jullie kutzoon" geconfronteerd mogen worden met bloed en lichaamsresten van hun kroost.

quote:
Dat maakt zeker uit ja.
Ik weet niet hoe het officieel geregeld is in dit land, maar normaal gesproken worden in dit land alle lichaamsresten opgeruimd na een ongeval. In jou visie gaan we gradaties toekennen aan ongevallen en op basis daarvan al dan niet geheel de resten opruimen? Hoe zie je dat voor je?
pi_112415905
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 10:50 schreef Zjummie het volgende:

[..]

Zie kop van het bericht een TT..
pi_112415945
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 10:50 schreef Zjummie het volgende:

[..]

Wat ik triest vind aan de reacties hier is dat de familie direct als tokkies wordt bestempeld, terwijl ik de indruk krijg uit het verhaal dat de familie op een normale manier heeft gecommuniceerd naar de politie, en dat ze blijkbaar onder het mom van "eigen schuld van jullie kutzoon" geconfronteerd mogen worden met bloed en lichaamsresten van hun kroost.

[..]

Ik weet niet hoe het officieel geregeld is in dit land, maar normaal gesproken worden in dit land alle lichaamsresten opgeruimd na een ongeval. In jou visie gaan we gradaties toekennen aan ongevallen en op basis daarvan al dan niet geheel de resten opruimen? Hoe zie je dat voor je?
wat hebben ze gevonden en hoe groot?
ik denk als je 99,9% van de resten wil opruimen na een dergelijk ongeval dat je zoveel personeel, tijd en materieel moet inzetten...
niet echt rendabel.
pi_112417259
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 10:54 schreef eidabei het volgende:

[..]

wat hebben ze gevonden en hoe groot?
ik denk als je 99,9% van de resten wil opruimen na een dergelijk ongeval dat je zoveel personeel, tijd en materieel moet inzetten...
niet echt rendabel.
Rendabel? Lolwut?
pi_112417663
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 11:30 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Rendabel? Lolwut?
als je alles uit zou drukken in geld, de kosten materieel, manschappen, dan zou het echt exponentieel stijgen om die laatste procenten mens te vinden.

heel spijtig maar hoeveel extra moet het kosten om die paar procent op te ruimen?
daar hebben we ook de natuur voor.
pi_112417758
Het is wel duidelijk wie hier vanaf z'n zolderkamer reageert.. Pfff..

quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 10:53 schreef EkM11 het volgende:

[..]

Zie kop van het bericht een TT..
Gelezen en nu? In die vier woorden wordt volgens mij geen familie genoemd..
pi_112418514
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 11:44 schreef Woffel het volgende:
Het is wel duidelijk wie hier vanaf z'n zolderkamer reageert.. Pfff..

[..]

Gelezen en nu? In die vier woorden wordt volgens mij geen familie genoemd..
Waarom komt die titel vandaan dan? Verzonnen?
pi_112418674
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 12:03 schreef EkM11 het volgende:

[..]

De Telegraaf -O-
pi_112419058
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 10:26 schreef Zjummie het volgende:

Ze hadden een bezem kunnen pakken en het zelf even bij elkaar kunnen vegen.

Bij dergelijke ongevallen is de vertraging dermate groot, dat dingen nogal eens willen verplaatsen. zie het alsof je een tros druiven in je handen hebt, en daar een flinke klap mee in de lucht maakt. Dan willen er wel eens wat druiven afschieten en door de lucht vliegen. Wapper drie keer met die tros, en vraag dan iemand anders in het donker even alle druiven bij elkaar te rapen.

Dan wil je wel eens iets missen ja.
La derecha oprime, la izquierda libera
pi_112419335
quote:
2s.gif Op maandag 4 juni 2012 12:14 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

Ze hadden een bezem kunnen pakken en het zelf even bij elkaar kunnen vegen.

Bij dergelijke ongevallen is de vertraging dermate groot, dat dingen nogal eens willen verplaatsen. zie het alsof je een tros druiven in je handen hebt, en daar een flinke klap mee in de lucht maakt. Dan willen er wel eens wat druiven afschieten en door de lucht vliegen. Wapper drie keer met die tros, en vraag dan iemand anders in het donker even alle druiven bij elkaar te rapen.

Dan wil je wel eens iets missen ja.
Het effect lijkt me kleiner dan bij een zelfdoding voor de trein en daar weten ze het ook netjes af te handelen.. Daarnaast biedt de politie haar excuses aan dus zij denken er blijkbaar anders over dan jij..

quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 12:03 schreef EkM11 het volgende:

[..]

De titel klopt toch ook? Gaat mbt het bericht alleen over de vrienden van de slachtoffers..
pi_112419381
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 12:20 schreef Woffel het volgende:

De titel klopt toch ook? Gaat mbt het bericht alleen over de vrienden van de slachtoffers..
Ja ei, ik heb het ook nergens over familie gehad, daar heb jij het steeds over...
pi_112419445
quote:

[..]

Het effect lijkt me kleiner dan bij een zelfdoding voor de trein en daar weten ze het ook netjes af te handelen.. Daarnaast biedt de politie haar excuses aan dus zij denken er blijkbaar anders over dan jij..

[..]

Bij zelfdodingen wordt ook maar een gewichtspercentage verzameld. Het is ook niet te doen om alles terug te vinden. Bij een trein nog wat makkelijker omdat daar het afgelegde traject wat duidelijker is, maar als iemand over een paar honderd meter asfalt is uitgesmeerd, ja dan wil je wel eens iets missen.
pi_112422672
Dit kun je toch niet maken
pi_112462414
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 12:21 schreef EkM11 het volgende:

[..]

Ja ei, ik heb het ook nergens over familie gehad, daar heb jij het steeds over...
Gast... probeer je nou openlijk te falen? :')
  dinsdag 5 juni 2012 @ 10:53:37 #46
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_112466670
quote:

[..]

[..]

Het effect was hier velen malen groter dan bij een zelfdoding door trein. Centrifugaalkrachten enzo.
pi_112470683
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 11:41 schreef eidabei het volgende:

[..]

als je alles uit zou drukken in geld, de kosten materieel, manschappen, dan zou het echt exponentieel stijgen om die laatste procenten mens te vinden.

heel spijtig maar hoeveel extra moet het kosten om die paar procent op te ruimen?
daar hebben we ook de natuur voor.
zeg je dat ook als je een stukkie gaat lopen met je dochter van 8 en dan ingewanden aantreft op het bosweggetje?

tsja, die 2 gasten waren natuurlijk idd te lomp en stom voor woorden en die 'vrienden' stellen zich nogal sensatielustig op. desondanks is het toch wel vrij normaal om zulke dingen op te ruimen.
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_112471383
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 12:37 schreef simmu het volgende:

[..]

zeg je dat ook als je een stukkie gaat lopen met je dochter van 8 en dan ingewanden aantreft op het bosweggetje?

tsja, die 2 gasten waren natuurlijk idd te lomp en stom voor woorden en die 'vrienden' stellen zich nogal sensatielustig op. desondanks is het toch wel vrij normaal om zulke dingen op te ruimen.
Er dreven stukken darm in het water. Het is niet zo dat ze ogen en vingers aantroffen op een bospaadje.
pi_112472612
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 12:37 schreef simmu het volgende:

[..]

je kan ook dooie opengereten dieren tegenkomen op de weg
Én zolang je dochter van 8 niet doorheeft dat het een stuk darm is zal ze geen idee hebben wat het is en is er geen probleem.
quote:
Ze zijn een klein stukje vergeten
en dat bloed waar ze over lopen te zeiken ligt in de berm
wat moeten ze dan doen de hele berm afgraven :P
pi_112476777
nu blijkt dus dat het om een geslachtsdeel ging :{

zijn kroonjuwelen incl staf lagen dus open en bloot in de berm
pi_112558562
R.I.P. Bekende etherpiraten. Nooit zullen ze hier meer voor de deur staan voor een zender.
pi_112558609
Rest in pieces.
pi_112558959
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 14:56 schreef SOG het volgende:
nu blijkt dus dat het om een geslachtsdeel ging :{
Waaruit blijkt dat?
pi_112559084
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 10:41 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Waaruit blijkt dat?
Nergens uit. Het ging om een arm. M'n vader heeft degene die de arm heeft gevonden nog gesproken.
pi_112559459
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 10:46 schreef Høken het volgende:

[..]

Nergens uit. Het ging om een arm. M'n vader heeft degene die de arm heeft gevonden nog gesproken.
In de krant stond dat het over ingewanden ging.

Zijn het dan allemaal indianenverhalen? Ik kan me van ingewanden nog wel voorstellen dat je ze over het hoofd ziet, maar een arm mis je toch als die ontbreekt?
pi_112559651
Misschien was het de twaalfvingerige darm?
pi_112559737
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 10:56 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

In de krant stond dat het over ingewanden ging.

Zijn het dan allemaal indianenverhalen? Ik kan me van ingewanden nog wel voorstellen dat je ze over het hoofd ziet, maar een arm mis je toch als die ontbreekt?
Nouja, ze hebben in ieder geval ook een deel van een arm gevonden in de sloot waarbij ze zijn verongelukt. Wellicht lagen er ook nog ingewanden ja, maar ze vonden in eerste instantie een deel van een arm.
pi_112559777
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 11:02 schreef Høken het volgende:

[..]

Nouja, ze hebben in ieder geval ook een deel van een arm gevonden in de sloot waarbij ze zijn verongelukt. Wellicht lagen er ook nog ingewanden ja, maar ze vonden in eerste instantie een deel van een arm.
Deel van de arm? Of de hele arm? Een hele arm lijkt me moeilijk te missen. Ik kan me amper voorstellen dat ze dat "vergeten".
pi_112559875
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 11:03 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Deel van de arm? Of de hele arm? Een hele arm lijkt me moeilijk te missen. Ik kan me amper voorstellen dat ze dat "vergeten".
Een deel van de arm.
pi_112559953
Is het niet gewoon een spraakverwarring? "De arm", d'arm". Ik had vroeger ook altijd misverstanden met Hollandschevelders.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')