abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_112558562
R.I.P. Bekende etherpiraten. Nooit zullen ze hier meer voor de deur staan voor een zender.
pi_112558609
Rest in pieces.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_112558959
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 14:56 schreef SOG het volgende:
nu blijkt dus dat het om een geslachtsdeel ging :{
Waaruit blijkt dat?
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_112559084
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 10:41 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Waaruit blijkt dat?
Nergens uit. Het ging om een arm. M'n vader heeft degene die de arm heeft gevonden nog gesproken.
pi_112559459
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 10:46 schreef Høken het volgende:

[..]

Nergens uit. Het ging om een arm. M'n vader heeft degene die de arm heeft gevonden nog gesproken.
In de krant stond dat het over ingewanden ging.

Zijn het dan allemaal indianenverhalen? Ik kan me van ingewanden nog wel voorstellen dat je ze over het hoofd ziet, maar een arm mis je toch als die ontbreekt?
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_112559651
Misschien was het de twaalfvingerige darm?
pi_112559737
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 10:56 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

In de krant stond dat het over ingewanden ging.

Zijn het dan allemaal indianenverhalen? Ik kan me van ingewanden nog wel voorstellen dat je ze over het hoofd ziet, maar een arm mis je toch als die ontbreekt?
Nouja, ze hebben in ieder geval ook een deel van een arm gevonden in de sloot waarbij ze zijn verongelukt. Wellicht lagen er ook nog ingewanden ja, maar ze vonden in eerste instantie een deel van een arm.
pi_112559777
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 11:02 schreef Høken het volgende:

[..]

Nouja, ze hebben in ieder geval ook een deel van een arm gevonden in de sloot waarbij ze zijn verongelukt. Wellicht lagen er ook nog ingewanden ja, maar ze vonden in eerste instantie een deel van een arm.
Deel van de arm? Of de hele arm? Een hele arm lijkt me moeilijk te missen. Ik kan me amper voorstellen dat ze dat "vergeten".
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_112559875
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 11:03 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Deel van de arm? Of de hele arm? Een hele arm lijkt me moeilijk te missen. Ik kan me amper voorstellen dat ze dat "vergeten".
Een deel van de arm.
pi_112559953
Is het niet gewoon een spraakverwarring? "De arm", d'arm". Ik had vroeger ook altijd misverstanden met Hollandschevelders.
pi_112559988
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 11:08 schreef Weltschmerz het volgende:
Is het niet gewoon een spraakverwarring? "De arm", d'arm". Ik had vroeger ook altijd misverstanden met Hollandschevelders.
Nee, m'n pa spreekt vloeiend dialect, die kerel heeft het duidelijk verteld, en m'n pa heeft het duidelijk aan mij verteld. ;)
pi_112560065
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 11:06 schreef Høken het volgende:

[..]

Een deel van de arm.
Is dat een vinger, een stuk bot, huid, vlees?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_112560436
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 11:09 schreef Høken het volgende:

[..]

Nee, m'n pa spreekt vloeiend dialect, die kerel heeft het duidelijk verteld, en m'n pa heeft het duidelijk aan mij verteld. ;)
En volgens de verklaring van de politie gaat het om weke delen en zeker niet om (delen van) ledematen.
La derecha oprime, la izquierda libera
pi_112560472
quote:
2s.gif Op donderdag 7 juni 2012 11:20 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

En volgens de verklaring van de politie gaat het om weke delen en zeker niet om (delen van) ledematen.
Tja, misschien moet ik de vinder dan maar even vragen.
pi_112560515
quote:
2s.gif Op donderdag 7 juni 2012 11:20 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

Ik kom zelf uit een dorp en dit soort verhalen gaat meestal een eigen leven leiden. Er is misschien een stukje vingertop gevonden en na 20 keer verteld is dat dus een hele arm geworden
pi_112561740
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 11:22 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Ik kom zelf uit een dorp en dit soort verhalen gaat meestal een eigen leven leiden. Er is misschien een stukje vingertop gevonden en na 20 keer verteld is dat dus een hele arm geworden
Of dus de verwarring arm / darm. Die is ook zo gemaakt.
La derecha oprime, la izquierda libera
  donderdag 7 juni 2012 @ 12:20:59 #67
351045 Ryker
Ik werk met mensen zoals jij
pi_112562740
Het gebeurd wel vaker alleen heeft dit ongeval al de telegraaf zijn aandacht getrokken..
En die melken nu ieder detail uit... Lekker voor de nabestaanden...'t zal je familie, maat of zoon maar zijn..

Op plaatsen waar regelmatig mensen voor de trein springen heb je ook kans...onderdelen tegen te komen.. daar lees je nooit iets over..en wat er langer ligt wordt gewoon opgevreten door de knaagdieren en vogels...
Grtz, Theo
follower since 2001, active in 2011
pi_112563805
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 12:20 schreef Ryker het volgende:
Het gebeurd wel vaker alleen heeft dit ongeval al de telegraaf zijn aandacht getrokken..
En die melken nu ieder detail uit... Lekker voor de nabestaanden...'t zal je familie, maat of zoon maar zijn..

Op plaatsen waar regelmatig mensen voor de trein springen heb je ook kans...onderdelen tegen te komen.. daar lees je nooit iets over..en wat er langer ligt wordt gewoon opgevreten door de knaagdieren en vogels...
gebeurd :{

De Telegraaf wordt ook gewoon gevoed door de politie..
quote:
De Drentse politie gaat diep door het stof. "Normaal gesproken maken we deze plekken extreem goed schoon. Ergens moet hier een fout gemaakt zijn, maar we weten niet hoe dat kan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')