60 zo te voelen. Maar nog wel incl verkoudenquote:Op woensdag 30 mei 2012 11:41 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Wat is je rusthartslag dan, weet je dat?
yep en aan de hand daarvan kun je bepalen waar je op start bijv..quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:44 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Kun je bijv doen tijdens een testloop om te kijken of je je voorgenomen wedstrijdtempo zult gaan halen.
dan is je rusthartslag op zich helemaal niet hoog, hij stijgt gewoon heel snel bij je dus.quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:46 schreef GotC het volgende:
[..]
60 zo te voelen. Maar nog wel incl verkouden.
Nee, ik heb een PR gelopen, dus blijkbaar nietquote:
Thxquote:[..]
Zoveel mensen zoveel verschillen
Wat trouwens lekker is als het warm is voor en tijdens lange duurlopen: isotone AA lemon. verkrijgbaar bij de appie bijv.. lekker dorstlessend en wordt meteen opgenomen in je lijf dus klotst niet.
Maar dat gebeurt toch ook als je langdurig op 1 tempo loopt?quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:44 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Je pompt je hartslag op, zodat die meer aan gaat kunnen (dus langer harder zonder moe te worden).
Yupquote:Op woensdag 30 mei 2012 11:47 schreef DarkElf het volgende:
[..]
dan is je rusthartslag op zich helemaal niet hoog, hij stijgt gewoon heel snel bij je dus.
True.quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:46 schreef DarkElf het volgende:
[..]
yep en aan de hand daarvan kun je bepalen waar je op start bijv..
Maar ik zou dat niet doen op een duurloop, bewezen is allang dat van km´s maken op een rustiger tempo je conditie en lijf vooruit gaat..
Dat hij snel herstelt is vooral belangrijk, dat geeft aan hoe goed je conditie isquote:Op woensdag 30 mei 2012 11:48 schreef GotC het volgende:
[..]
YupBen wel benieuwd of dat niet slecht is, zo'n snelle stijging
![]()
Je ziet wel mooi bij intervallen dat m'n hartslag ook snel herstelt.
http://www.hardloopschema(...)oor-intervaltrainingquote:Op woensdag 30 mei 2012 11:48 schreef STING het volgende:
[..]
Maar dat gebeurt toch ook als je langdurig op 1 tempo loopt?
Als dat zo uitkomtquote:Op woensdag 30 mei 2012 11:49 schreef DarkElf het volgende:
die gelletjes vond ik echt viesdus voor mij liever zoiets als die aa isotone. hoewel er zeker wel lekkere gelletjes zullen zijn hoor.
En 9 juni dus weer aan de friet?
quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:50 schreef Viking84 het volgende:
Leuk hè? Praten over hardlopen.
Even werken, brb.
Thanks, opgeslagen!!quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:49 schreef GotC het volgende:
[..]
http://www.hardloopschema(...)oor-intervaltraining
Mooie doel! Het heeft nu al nut gehad. Ik kon het niet en heb even gezocht wat het inhoudt!!quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:50 schreef MaleDuck het volgende:
Ik werd net gebeld door de organisatie van de Run for Hope of ik dit jaar weer mee ging doen, netjes dat ze ermee bezig zijn, hopelijk hebben ze dit jaar wel de finishvlag op tijd ophangen
Ja, het is wel een sponsorloop, dus echt op snelheid wordt niet gerichtquote:Op woensdag 30 mei 2012 11:52 schreef streamnl het volgende:
[..]
Thanks, opgeslagen!!
Edit:
Als ik trouwens net zo fanatiek aan mijn onderzoekverslag zou werken als ik met lopen ben, dan was hij al lang af geweest...
Dus ook hier inderdaad herkenbaar
edit2:
[..]
Mooie doel! Het heeft nu al nut gehad. Ik kon het niet en heb even gezocht wat het inhoudt!!
Hoe kom je daar bij?quote:Op woensdag 30 mei 2012 12:02 schreef streamnl het volgende:
sponsorloop??
Is dat niet raar om als volwassenen weer geld te verzamelen?
Gewoon op Facebook zetten johquote:Op woensdag 30 mei 2012 12:05 schreef streamnl het volgende:
Dan moet je toch weer langs de deuren enzo?
De laatste keer dat ik dat gedaan heb, was met Palmpasen op de basisschool.
Misschien dat het voor mij daarom raar lijkt. Ben het niet meer gewent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |