de beste muziek is het ritme van je voeten....quote:Op woensdag 30 mei 2012 08:12 schreef VKV het volgende:
Vanavond weer lopen, nu nog even zoeken naar goeie muziek
Je was toch pas echt net 2 weken geleden begonnen met hardlopen?quote:Op woensdag 30 mei 2012 07:41 schreef Nero22 het volgende:
Zo, goeiemoggel. Vanmorgen heb ik ook bijna 5 km (4,86 volgens Runkeeper, terwijl de route toch echt 5 km was) in 26,09 gelopen. In één stuk door, en zonder al te gekke sprongen in snelheid.
Ik ben best wel een beetje trots op mijzelf.![]()
http://runkeeper.com/user/nverleun/activity/91672148
Ookquote:Op woensdag 30 mei 2012 07:42 schreef Viking84 het volgende:
[..]
wat staat daar zoal in? Lopen met menstruatiepijn enzo?
geeft wel aan dat hardlopen voor vrouwen tegenwoordig big business is., toen ik 15 jaar geleden voor het eerst hard liep was er nauwelijks goede loopkleding etc. voor damesquote:Op woensdag 30 mei 2012 08:14 schreef GotC het volgende:
[..]
OokEn over zwangerschap, voeding, trainingsschema's, sportbh's, waar je op moet letten als vrouw zijnde, duurlopen..
Absoluut! Staat ook in dat tijdschrift: Driekwart van de Start to Run-deelnemers is vrouw, geen loopevenement groeit zo hard als de ladies runquote:Op woensdag 30 mei 2012 08:17 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
geeft wel aan dat hardlopen voor vrouwen tegenwoordig big business is., toen ik 15 jaar geleden voor het eerst hard liep was er nauwelijks goede loopkleding etc. voor dames
Mannen kunnen dan lekker langs de zijlijn gaan uhm. Kijken.quote:Op woensdag 30 mei 2012 08:46 schreef Guppyfriend het volgende:
Maar ik vind die Ladies Runs wel een beetje stom eigenlijk. Waarom alleen voor vrouwen? Als t alleen voor mannen is staan wij vrouwen meteen op ons achterste benen, maar andersom mag blijkbaar wel?
Ik snap t gewoon niet zo en vind t leuker als iedereen mee mag doen
Vrouwen lopen schijnbaar liever samenquote:Op woensdag 30 mei 2012 08:46 schreef Guppyfriend het volgende:
Maar ik vind die Ladies Runs wel een beetje stom eigenlijk. Waarom alleen voor vrouwen? Als t alleen voor mannen is staan wij vrouwen meteen op ons achterste benen, maar andersom mag blijkbaar wel?
En daarbij 'liften' de echte wedstrijdloopsters altijd een beetje mee met de mannen in een gemengde wedstrijd.quote:Op woensdag 30 mei 2012 08:46 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik in principe ook. Er hangt toch een heel ander sfeertje rond zo'n vrouwenwedstrijd (miss een vooroordeel, heb nog nooit meegedaan). Maar de Utregse Meidenloop (die naam en die website, gruwel!)quote:Op woensdag 30 mei 2012 08:46 schreef Guppyfriend het volgende:
En foto's gaat maken zodat jij ook een Zeddie-achtige foto hebt straksquote:Op woensdag 30 mei 2012 08:51 schreef GotC het volgende:
Oh en ik vind het best wel heel erg leuk dat Yur nu mijn supporter is die met mijn rugtas aan de kant staat te wachten![]()
Exactquote:Op woensdag 30 mei 2012 08:52 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En foto's gaat maken zodat jij ook een Zeddie-achtige foto hebt straks.
Onder het mom van feminismequote:Op woensdag 30 mei 2012 08:46 schreef Guppyfriend het volgende:
Zou jij naar een Boy's night gaan? Met jouw nickname?quote:Op woensdag 30 mei 2012 08:56 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Onder het mom van feminisme![]()
Net als Ladies Night bij de bioscoop, Boy's Night bestaat niet want sexistisch
Stiekem serveer ik op de Ladies Night halfnaaktquote:Op woensdag 30 mei 2012 08:58 schreef GotC het volgende:
[..]
Zou jij naar een Boy's night gaan? Met jouw nickname?![]()
naar dat stukje voeding ben ik wel benieuwd, maar om nou alleen daarvoor een boek aan te schaffen ...quote:Op woensdag 30 mei 2012 08:14 schreef GotC het volgende:
[..]
OokEn over zwangerschap, voeding, trainingsschema's, sportbh's, waar je op moet letten als vrouw zijnde, duurlopen..
Misschien in de bieb kijken, doe ik ook vaak voor tijdschriftenquote:Op woensdag 30 mei 2012 09:00 schreef DJMO het volgende:
[..]
naar dat stukje voeding ben ik wel benieuwd, maar om nou alleen daarvoor een boek aan te schaffen ...
Het is een tijdschriftquote:Op woensdag 30 mei 2012 09:00 schreef DJMO het volgende:
[..]
naar dat stukje voeding ben ik wel benieuwd, maar om nou alleen daarvoor een boek aan te schaffen ...
Die Utregse Meidenloop is nog best duur!quote:Op woensdag 30 mei 2012 08:52 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik in principe ook. Er hangt toch een heel ander sfeertje rond zo'n vrouwenwedstrijd (miss een vooroordeel, heb nog nooit meegedaan). Maar de Utregse Meidenloop (die naam en die website, gruwel!)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |