Boekje is nu 11 dagen later nog niet binnen. Dus Klumsy, ik ben bang dat je boekje zoek is...quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:01 schreef _Bar_ het volgende:
Summerbreeze het boekje is 15 mei op de post gedaan maar toen is het hier nooit weggegaan ivm te weinig post.... Ik heb het toen gebracht naar het sorteercentrum hier dat was 4 dagen later... jij had het in feite al lang moeten hebben.
Het andere boekje gaat morgen op de post!
Ik ben idd druk met bezoeken aan ka,pedagogen, en alles met de nieuwe opvang van Roy, dat ik 'savond de laptop niet meer aan slingerde.
en van het weekend hadden we wat eters waardoor ik tijd genoeg bestede aan voorbereidingen,inkopen,bereiden en vooral genieten.
Die van Poppejans!quote:Op woensdag 30 mei 2012 17:40 schreef Kyara het volgende:
Hoop dat de boekjes snel weer boven water komen en dat het boekje dat naar mij onderweg is er voor het weekend is. geen idee wiens boekje ik nu krijg maar geen zin om terug te zoeken.
No problemo, ik heb voor Yppy haar boekje de tijd tot de laatste verstuur dag!quote:Op woensdag 30 mei 2012 18:15 schreef LiedjeBackstage het volgende:
Het wordt hier nu ook weer echt te gortig. Stomme postNL!! Helaas morgen geen tijd om te rellen, maar vrijdag wel. Dus Susie nog even geduld voor het boekje van Yppy.
Geeft helemaal niks Oeke! Doe maar rustig aan, ik loop nl ook een beetje nogal achter.quote:Op woensdag 30 mei 2012 18:13 schreef oeke het volgende:
Elmo, ik ben een beetje vertraagd zoals je vast al gemerkt hebt.
Het boekje kwam vorige week zaterdag pas aan en ik ben dus nog niet klaar.
Ik wil het morgen op de bus doen.
Sorrie!
Ik had niet door dat ik voor het gebrek aan inspiratie zorgdequote:Op donderdag 31 mei 2012 11:06 schreef Brighteyes het volgende:
Ophrlia ik was zo blij dat ik kon verzenden dat ik geen sneak heb gemaakt...
quote:Op donderdag 31 mei 2012 11:09 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik had niet door dat ik voor het gebrek aan inspiratie zorgde![]()
![]()
Geeft niets hoor, ik heb van alles foto's maar nog geen enkele spoiler gemaaktIk neem me iedere keer voor om het te doen maar ondertussen worden het er steeds meer natuurlijk
Ok, allebei naar jou dus!quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:35 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Die heb ik ook nog niet gehad twinkly
Wat een raar verhaalquote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:01 schreef _Bar_ het volgende:
Summerbreeze het boekje is 15 mei op de post gedaan maar toen is het hier nooit weggegaan ivm te weinig post.... Ik heb het toen gebracht naar het sorteercentrum hier dat was 4 dagen later... jij had het in feite al lang moeten hebben.
Het andere boekje gaat morgen op de post!
En dan wel die van Miss eerst versturen naar LB, want LB is de laatste die je moet doen.... Als ik het goed heb!quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:35 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Stuur maar gewoon door als je het af hebt hoor
Ah, dan is het goed. Ik maakte me al zorgen dat er nog niets was. Geen probleem, ik fröbel toch meestal pas in de tweede weekquote:Op donderdag 31 mei 2012 18:46 schreef droomvrouwtje het volgende:
Zo hier is het boekje met de pakketpost mee.. Hopelijk nog voor het weekend binnen.. Sorry dat ik het zo laat verstuurde *schaamt
ik ken de dame van de bruna waar ik het achterliet, en die sprak me toen aan en vertelde dat ze daar niet kwamen omdat er bij hun te weinig post is...quote:Op donderdag 31 mei 2012 17:38 schreef moussy het volgende:
[..]
Wat een raar verhaalHeb je het weer uit de postzak mogen vissen of zo?
ha! je hebt dezelfde lettermallen als ik lijkt welquote:Op donderdag 31 mei 2012 22:04 schreef Spuuglokje het volgende:
YPPY, morgen gaat het boekje van Taartjesfee (pas) op de post! Hier is een sneak peek voor Taartjesfee:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Dat snapte ik wel! Ik bedoelde gewoon dat ik blij was dat jij in ons groepje zat!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 09:53 schreef snoopy het volgende:
Oeks, ik bedoel ook dat spuug bij ons groepje had gemogen
Inderdaad.quote:
Lettermallen?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 09:04 schreef simmu het volgende:
[..]
ha! je hebt dezelfde lettermallen als ik lijkt wel
doe es vergelijk dan met jouw handschrift en mijn letterstjes hiero:quote:Op vrijdag 1 juni 2012 10:31 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Lettermallen?Die haakpagina is uitgeprint en de rest is ouderwetsch zelf geschreven.
Ik ben benieuwd!quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:17 schreef Lenaatje het volgende:
Leuk Elmo! Jou sneak komt er bijna aan! Bijna klaar met jou boekje!
pst! ik heb mijnes een paar weken terug toen de oude het begaf net toen ik met iemands boekje bezig was voor 20 pleuri gescoord op marktplaatsquote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:57 schreef debuurvrouw het volgende:
Ooooh! simmu's boekje is hierdamn, wat wil ik mijn boekje nu graag! Leuk! Echt supertof!
En nou ik nog. Ben wel geinspireerd geraakt door dit boekje! En ik wil echt een fotoprinter. Verdulleme, fotograferen als hobby hebben, iemand die graag foto's wil en ze dan niet kunnen inplakken. Zwaar balen.
en uit laten printen bij de aldi kost geen drol en is snel! ik hoef meestal maar een paar dagen te wachtenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:57 schreef debuurvrouw het volgende:
Ooooh! simmu's boekje is hierdamn, wat wil ik mijn boekje nu graag! Leuk! Echt supertof!
En nou ik nog. Ben wel geinspireerd geraakt door dit boekje! En ik wil echt een fotoprinter. Verdulleme, fotograferen als hobby hebben, iemand die graag foto's wil en ze dan niet kunnen inplakken. Zwaar balen.
Ja, dinsdag.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:37 schreef bellelena het volgende:
Ohhh wat komen er weer mooie/toffe/gave sneaks voorbij!
Soemp: had je het boekje al naar mij op de post gedaan?
Ik had gisteren nog niets
Ja, de Hema ook, maar ook die zit 15 kilometer verderop. Zo georganiseerd ben ik dus niet hč.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:06 schreef simmu het volgende:
[..]
en uit laten printen bij de aldi kost geen drol en is snel! ik hoef meestal maar een paar dagen te wachten
maar lieverd, dat kan je allemaal gewoon via internet doen! ik bestel online bij de aldi, betaal via ideal en laat het thuis bezorgenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:19 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja, de Hema ook, maar ook die zit 15 kilometer verderop. Zo georganiseerd ben ik dus niet hč.
Ja popjeschatjeknuffeltje, dat snap ik, maar tegen de tijd dat ik dat bedenk is het óf al weekend, of pinksteren, of hemelvaart. Ik ben erg van de last minute namelijk. Werk t beste onder drukquote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:26 schreef simmu het volgende:
[..]
maar lieverd, dat kan je allemaal gewoon via internet doen! ik bestel online bij de aldi, betaal via ideal en laat het thuis bezorgen
http://www.aldifoto.nl/
dan bestel je op een verdwaalde zaterdag gewoon 25 foto's en dan alles 8xquote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:31 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja popjeschatjeknuffeltje, dat snap ik, maar tegen de tijd dat ik dat bedenk is het óf al weekend, of pinksteren, of hemelvaart. Ik ben erg van de last minute namelijk. Werk t beste onder druk
Dan komt ie hopelijk vandaag! Ben alweer heel nieuwsgierigquote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:16 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, dinsdag.Dit keer alleen geen pakketpost, het ging nog door de brievenbus in een doosje.
Hoop in elk geval wel voor het weekend.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:46 schreef bellelena het volgende:
[..]
Dan komt ie hopelijk vandaag! Ben alweer heel nieuwsgierig
Ik ben ook blij met jouquote:Op vrijdag 1 juni 2012 10:15 schreef oeke het volgende:
[..]
Dat snapte ik wel! Ik bedoelde gewoon dat ik blij was dat jij in ons groepje zat!
Die van Wicki kon nog wel aardig dicht, dat viel mee! Maar ik heb er wat bij gedaan wat het lastiger maaktquote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:55 schreef Kyara het volgende:
zo leuk he om al die boekjes te zien nu ze wat meer gevuld zijn. Geen enkel boekje kan mee dicht geloof ik.
Die van Poppejans is ook al zo leuk
Inderdaad! Mijn boekje is zelfs vanuit Frankrijk verstuurd door Snoopy en aangekomen op plaats van bestemming!quote:Op zaterdag 2 juni 2012 18:59 schreef Kleurdoos het volgende:
Nouja in ons groepje nog geen probleem geweest volgens mij. Alleen dat ik nu niet de 2 boekjes binnen hebb die Lenaatje me beloofde (voor t weekend!)
Ik had t zelf al beredeneerd en was dus niet aan t wachten op een boekje... (wel op een draagdoekquote:Op zaterdag 2 juni 2012 18:48 schreef SummerBreeze het volgende:
Nou Spring, hier echt al een boekje dat er nu ruim 2 weken over gedaan heeft en er nog niet is. Dan ga ik er dus al helemaal van uit dat het niet meer aan gaat komen ook.
Mariyette, je hoeft wmb dus ook niet bij de brievenbus te gaan liggen, ik heb niets verstuurd naar je. Wat je niet hebt kun je immers niet doorsturen toch?
_Bar_, zou je van het boekje dat nu bij jou ligt de maten door willen geven (en evt foto's van de pagina's die er al in staan) zodat ik al een beetje vooruit kan werken?
Klopt dus dat ik nog geen boekje van jou heb ontvangen?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 18:59 schreef Kleurdoos het volgende:
Nouja in ons groepje nog geen probleem geweest volgens mij. Alleen dat ik nu niet de 2 boekjes binnen hebb die Lenaatje me beloofde (voor t weekend!)
ik zit al weken zonderquote:Op zaterdag 2 juni 2012 23:41 schreef Mevr_Mus het volgende:
[..]
Klopt dus dat ik nog geen boekje van jou heb ontvangen?
En in ons groepje gaat het goed ja! *afklopt*
Volgens mij hebben we 1 keer ipv 2 weken, 3 weken ervan gemaakt, omdat Sorbo op vakantie was. Maar hoe we daarna verder zouden gaan, weet ik eigenlijk niet. Volgens mij hebben we daar toen verder niks over afgesproken.quote:Op zondag 3 juni 2012 06:51 schreef Lenaatje het volgende:
Maar even he we hadden toch iets verschoven of ben ik echt in de war? Volgens mij ben ik dan alsnog toch te laat. Ik ben het even helemaal kwijt geloof ik........
Kleurdoos ze gaan morgen weg! Ik had inderdaad gezegd dat je ze van het weekend zou hebben maar kreegt het niet op tijd klaar! Beetje drukke en vermoeiende week gehad. Sorry!
Preciesquote:Op zondag 3 juni 2012 13:36 schreef snoopy het volgende:
Zolang iedereen met goede moed verder gaat in ons groepje vind ik de vertragingen geen bezwaar hoor
Jaaaa, doe maar!quote:Op zaterdag 2 juni 2012 15:12 schreef Kyara het volgende:
Hier al 6 pagina''s af!Misschien ga ik wel voor de 10 pagina's dit keer!
ik zal het zo eens opmeten voor je 17 cm breed en 21,5 hoogquote:Op zaterdag 2 juni 2012 18:48 schreef SummerBreeze het volgende:
Nou Spring, hier echt al een boekje dat er nu ruim 2 weken over gedaan heeft en er nog niet is. Dan ga ik er dus al helemaal van uit dat het niet meer aan gaat komen ook.
Mariyette, je hoeft wmb dus ook niet bij de brievenbus te gaan liggen, ik heb niets verstuurd naar je. Wat je niet hebt kun je immers niet doorsturen toch?
_Bar_, zou je van het boekje dat nu bij jou ligt de maten door willen geven (en evt foto's van de pagina's die er al in staan) zodat ik al een beetje vooruit kan werken?
quote:Op zondag 3 juni 2012 16:34 schreef Lenaatje het volgende:
Dan ben ik niet in de war maar traag!
Ik heb nog steeds goede moed!
quote:Op maandag 4 juni 2012 13:39 schreef LiedjeBackstage het volgende:
Het duurt even... maar ook YPPY's boekje is aangeland!![]()
jouw boekje is inmiddels in de USA aangekomenquote:Op zondag 3 juni 2012 07:19 schreef becky27 het volgende:
Ik weet wel dat ik alleen nog maar via mijn werk verstuur. Dan weet ik zeker dat het aan komt. De ene keer dat ik het boekje via het postkantoor heb verstuurd is het kwijt geraakt.
Maar ik vind het wel echt heel leuk! zo iedere twee weken een boekje is ook best te doen.
Had gedacht dat het boekje vandaag dan zeker wel in de bus zou vallen, maar helaas zat het boekje er niet tussen. Eerder ging het toch best snel. Morgen dan hopelijk.quote:
normaal doe ik t via bedrijfspost, misschien dat dat meespeeltquote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:27 schreef Soempie het volgende:
[..]
Had gedacht dat het boekje vandaag dan zeker wel in de bus zou vallen, maar helaas zat het boekje er niet tussen. Eerder ging het toch best snel. Morgen dan hopelijk.
Oh, dat zou best goed kunnen. Was bij anderen toch ook, dat het via de bedrijfspost sneller ging?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:28 schreef Ynske het volgende:
[..]
normaal doe ik t via bedrijfspost, misschien dat dat meespeelt
Nee, want het laatste boekje dat ik heb gemaakt was van jou. Dat heeft twinkly nu. Volgende week krijg je wel weer een boekje.quote:Op zondag 3 juni 2012 00:11 schreef miss_sly het volgende:
YPPY, had jij al iets op de post gedaan naar mij? Ik heb als laatste het boekje van Twinkly gehad, en dat lag er toen ik thuiskwam van vakantie.
Gelukkig!quote:Op maandag 4 juni 2012 13:39 schreef LiedjeBackstage het volgende:
Het duurt even... maar ook YPPY's boekje is aangeland!![]()
Ow, ok, ik ben een beetje de kluts kwijt. Ik krijg nog die van wickie, denk ik? Verder heb ik iedereen gehad, toch?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:33 schreef YPPY het volgende:
[..]
Nee, want het laatste boekje dat ik heb gemaakt was van jou. Dat heeft twinkly nu. Volgende week krijg je wel weer een boekje.
Dat is goed, ik heb het nog niet verstuurd nu, dus voordat ie bij jou komt is het vast wel na de 20e!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:42 schreef Soempie het volgende:
[..]
Oh, dat zou best goed kunnen. Was bij anderen toch ook, dat het via de bedrijfspost sneller ging?
En na dit boekje dus alleen nog het boekje van bellelena. Bellelena, mogelijk heb ik de 20e nog een tentamen, dus zou ik het boekje dan daarna kunnen krijgen? Het boekje moet toch nog langs de hele groep.
En die van Miss mag direct naar Miss gestuurd worden!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:47 schreef LiedjeBackstage het volgende:
Ik moet die van Miss_Sly en Susie nog...
Morgen gaan ze weg! Ik schaam me dood dat je zolang moet wachten. Maar het gaat ff niet zoals ik zou willen. Niet alleen met RR maar met van alles...Sorry!quote:
Ja, ik ook!quote:Op woensdag 6 juni 2012 13:12 schreef Elmo76 het volgende:
Ik ben toch echt wel heel erg benieuwd naar m'n boekje. Al dat leuks in het echt bekijken, zin in!!
Geeft helemáál niks Oeke!! Neem je tijd. Ik loop zelf ook mega achter, ben net in Snoopy's boekje begonnen en daarna dus nog Mignonne's boekje, dus hou het boekje van Sorbo nog maar lekker bij je! Ik zie het wel een keer verschijnen.quote:Op woensdag 6 juni 2012 13:46 schreef oeke het volgende:
[..]
Ja, ik ook!Ziet er mooi uit Lenaatje, Ik zie mijn kinders!
Jongens, ik heb weer/nog steeds vertraging...
Ko wordt morgen 3 en daarna gaan we een weekend kamperen met alle kindjes van zijn psz. Tenminste dat hoop ik, gezien het weer. En ik was dus al vertraagd met Mignonnes boekje, waardoor ik nu vertraagd ben met Sorboos boekje.
Maar wat Snoops zegt, nog steeds goede moed! Dus nouja, dan loopt het iets uit...
Sorrie Elmo.
En dan zou ik er graag een paar pagina's in maken.quote:Op woensdag 6 juni 2012 17:23 schreef klumsy het volgende:
Ik baal wel dat m'n boekje kwijt is
Als ik tijd heb wil ik wel een nieuw boekje maken
Wat ontzettend balen (: ik zou dat ook echt heel jammer vinden. Is er een klach ingediend bij de post?quote:Op woensdag 6 juni 2012 17:23 schreef klumsy het volgende:
Ik baal wel dat m'n boekje kwijt is
Als ik tijd heb wil ik wel een nieuw boekje maken
degene die verzonden heeft kan dat idd t beste doenquote:Op woensdag 6 juni 2012 20:40 schreef klumsy het volgende:
nee maar weet ook niet of dat handig is want het is een boekje wat tussen 2 andere is verzonden en kwijt is, dus ze zullen vast wel die gegevens willen hebben...
misschien alsnog even alle gegevens vragen en doen
Zijn die nog stččds niet doorgestuurd dan?quote:Op woensdag 6 juni 2012 21:05 schreef klumsy het volgende:
Ik zal haar wel een berichtje sturen om het te vragen
Ik hoop ook dat Ymme de boekjes binnenkort door gaat sturen zodat we daar in verder kunnen...
Ben ik raar als ik denk dat ze de portokosten niet kan betalen?quote:Op woensdag 6 juni 2012 21:20 schreef klumsy het volgende:
nope, ik heb zaterdag een berichtje gestuurd met de vraag of ze ze komende week wil versturen omdat ik dan tijd heb om alles te doen.
Ze zou haar best gaan doen, maar heb tot op heden nog niks binnen, dus verwacht dat het nog niet gelukt is
Dat ik geen tijd heb omdat mijn man 5 dagen per week van huis is, betekend ook dat we het qua financien heel goed hebben. Dus die kosten kunnen er echt wel van af hoor!quote:Op woensdag 6 juni 2012 21:41 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ben ik raar als ik denk dat ze de portokosten niet kan betalen?
nou, dan máák je tijd? Mijn man is er ook meer niet dan wel en ik heb 3 kinderen. Maar dat uurtje naar de brievenbus lukt echt wel hoor.quote:Op woensdag 6 juni 2012 21:43 schreef ymme het volgende:
[..]
Dat ik geen tijd heb omdat mijn man 5 dagen per week van huis is, betekend ook dat we het qua financien heel goed hebben. Dus die kosten kunnen er echt wel van af hoor!![]()
ach kom, dat wist je toch ook allemáál toen je je aanmeldde tijdens de pauze even posten of via bedrijfspost of meteen na t werk postenquote:Op woensdag 6 juni 2012 21:45 schreef ymme het volgende:
Geen rijbewijs en woon in een dorp zonder postkantoor.
Afgelopen dagen gewerkt en te laat thuis om het uberhaut weg te brengen
En internet heeft ze in ieder geval!quote:Op woensdag 6 juni 2012 21:59 schreef E.T. het volgende:
En voornamelijk brievenbuspost, want zo goed gevuld zijn de boekjes nog niet..
Postzegels kun je gewoon online bestellen en dan het zwikkie in de brievenbus gooien
Gewoon melden wanneer je dat boekje gaat verzenden. Niets meer en niets minder.quote:Op woensdag 6 juni 2012 21:50 schreef ymme het volgende:
Ja een edit, want het maakt toch niet uit wát ik zeg.
Of ze zijn zoals ik: ik werd (en word) niet gehinderd door welke vorm van kennis over waarom het niet handig zou zijn dan ook.quote:Op woensdag 6 juni 2012 21:50 schreef Brighteyes het volgende:
Ik had alle respect voor de mensen die je in hun groepje accepteerde, en nog, maar ik hoop wel dat ze het gezegde 'fooled you once, shame on me, fooled you twice, shame on you' kennen...
Juist als ik me had afgemeld zou ik mijn stinkende best doen dat de rest zonder gedoe verder kon.
Ja, zo bedoel ik het ook, dat je een tweede keer de overweging maakt of je het weer zou doen.quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:11 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Of ze zijn zoals ik: ik werd (en word) niet gehinderd door welke vorm van kennis over waarom het niet handig zou zijn dan ook.
Dus fooled? Dit zou dan zeker de eerste keer zijn....
Dus? Wanneer? Als je het morgen gelijk doet ben je van het gezeik af en wij ook.quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:08 schreef snoopy het volgende:
[..]
Gewoon melden wanneer je dat boekje gaat verzenden. Niets meer en niets minder.
En je hebt mijn boekje?quote:Op woensdag 6 juni 2012 21:26 schreef Muks het volgende:
Hier pagina 1 t/m 4 af !! Voor 5-8 liggen de plannen al klaar maar dat komt zaterdag of zondag
quote:Op woensdag 6 juni 2012 15:39 schreef LiedjeBackstage het volgende:
Sneakje voor YPPY!
[ afbeelding ]
Susie hij komt jouw kant op, wil je even laten weten als hij aankomt?
quote:
Je gebruikt toch wel WC Eend he!quote:Op donderdag 7 juni 2012 12:59 schreef Kleurdoos het volgende:
hij ligt in de plee te weken <3 ik hou van een frisse start
*kuch*het worden er 12....*kuch*quote:Op zaterdag 2 juni 2012 15:12 schreef Kyara het volgende:
Hier al 6 pagina''s af!Misschien ga ik wel voor de 10 pagina's dit keer!
Nah, je blijft wel negatief steeds zeg! Bar brengt het weg en dan kan ze er ook niets meer mee of wel! Tjonge zeg!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 06:35 schreef SummerBreeze het volgende:
Ja, want rechstreeks naar het sorteercentrum brengen was vorige keer ook zo'n succes![]()
quote:
quote:
Ik heb volgens mij al heel lang geen sneaks voor mij gezienquote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:39 schreef miss_sly het volgende:
[..]![]()
Wat ziet het er leuk uit!
Ik was weer vergeten sneaks te plaatsen
quote:Op zondag 20 mei 2012 17:53 schreef moussy het volgende:
[..]
Die kan je dus als verloren beschouwen...
och als je kind een maand of 6 is heb je vast wel een boekje dat nu bij ymme ligt.. of nog steeds nietquote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:29 schreef Sonnetje85 het volgende:
Ik heb trouwens ook nog.een sneak voor.summerbreeze, maar dat moet k vanavond op mn pc.even doen.
Heb iig.met.Klumsy afgesproken dat als.zij de boekjes van ymme heeft gekregen ze er 1 alvast doorstuurt naar.mij. Dan kan ik daar alvast in beginnen.
En nu maar hopen dat mn baby niet met 37 weken komt
ik denk dat ik het dichtste bij zit.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 17:26 schreef _Ophelia_ het volgende:
Woont er niemand in de buurt die even de boekjes (in envelop en gefrankeerd uiteraard) op kan pikken?
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 17:51 schreef Kyara het volgende:
[..]
ik denk dat ik het dichtste bij zit.
Maar er zit een postnl agentschap op 300 meter van Ymme's huis (volgens postnl en de routeplanner van de anwb) dus ik denk dat dat een slap excuus is.
edit: ze zijn al op de post zie ik....
ik geloof er geen ruk vanquote:Op vrijdag 8 juni 2012 17:50 schreef klumsy het volgende:
Ymme heeft de boekjes gisteren op de post gedaan, dus verwacht wel dat ik ze morgen heb
die van bellelena is ook wegquote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:21 schreef livelink het volgende:
Hup aan het werk, Klumsy!
En is jouw boekje nu de enige die kwijt lijkt te zijn? Hopelijk komt hij ook weer boven water.
Rustig aan hoor! als je je moet haasten is ook niks!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:20 schreef klumsy het volgende:
Sonnetje ik zal kijken of ik zondag een boekje af kan maken, dan stuur ik die gelijk met het boekje van jou door
Wat spannend!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:13 schreef Susie het volgende:
Liedjes ik heb het boekje van Yppy binnen![]()
En wat is ie leukheuk!En wat wordt het moeilijk om er iets in te maken!
![]()
Gaaf!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:05 schreef simmu het volgende:
voor ik het vergeet, is dit misschien iets als inspirational?
[ afbeelding ]
klikkerdeklikkerdeklik
sangdrax had zo'n smash! boek voor me meegenomen uit de vsquote:
quote:
ik heb nog wel een linkje naar een goede webwinkel waar ze geregeld dat spul hebben, pm maar ervoor (spammerdespam)quote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:12 schreef Lenaatje het volgende:
Simmu, wat een leuke link! Ik ben meteen gaan kijken/zoeken, maar in Nederland hebben ze ook allemaal van die spulletjes! Hebbuh! Leuk en er zitten inderdaad ook wel ideetjes bij voor wat je voor RR kan doen!
Lief.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:07 schreef simmu het volgende:
[..]
sangdrax had zo'n smash! boek voor me meegenomen uit de vs
Leuk!!quote:
fijnquote:Op zaterdag 9 juni 2012 21:47 schreef Kyara het volgende:
Simmu, boekje van Poppejans is vandaag met de pakketpost meegegaan.
Jeej, bijna boekje kijktijd.... Wel jammer dat t dan klaar is met wekelijks knutselen...quote:Op zaterdag 9 juni 2012 22:31 schreef SummerBreeze het volgende:
zojuist boekje van Mariyette opgehaald bij de buren en damn, hij is gaaf.
Vanaf morgen maar eens kijken of ik inspiratie kan veinzenopdoen
11 lege dubbele pagina's en 1 enkele om precies te zijn!quote:Op zondag 10 juni 2012 18:35 schreef mrien het volgende:
Weet niet hoeveel ruimte er nog in dit boekje is, anders een nieuwe
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op zondag 10 juni 2012 16:47 schreef Kyara het volgende:
En Soemp jij MOET in mijn boekje. Heb je beloofd
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
quote:Op zondag 10 juni 2012 22:31 schreef Soempie het volgende:
Simmu en bellelena![]()
Preview voor Barreltje:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]![]()
poezies in het boekie
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
Naar wie gaat jouw boekje?quote:Op zondag 10 juni 2012 22:59 schreef bellelena het volgende:
Dat is prima! Doe maar rustig aan
Mijn eigen boekje net afgemaakt en die gaat morgen met de post mee.
quote:Op zondag 10 juni 2012 22:53 schreef Soempie het volgende:
Vrouwen.![]()
![]()
![]()
Ben al de hele avond bezig met het schilderen van het Las Vegas bord. Reageren jullie op de poezies die ik in een halve minuut heb getekend.
quote:Op zondag 10 juni 2012 19:59 schreef simmu het volgende:
poppejans, ff een vraagje, hoe, ehm, beschaafd moet/mag het boekje?![]()
mogen dingen als "fuck!" of "hell yeah!" enzo? of liever netjes houden?
simmu heeft ideetje maar moet die ff een snifje kortsluiten
quote:
Wat zij zegt!quote:Op maandag 11 juni 2012 09:30 schreef Spuuglokje het volgende:
Kleurdoos, van jouw sneaks gaan mijn ogen klapperen. Ik bewonder je creativiteit enórm!
Naar huis? Wat is er dan?quote:Op maandag 11 juni 2012 09:24 schreef draculettetje het volgende:
Lieve allemaal
ik heb een hoop gelurkt maar niks geschreven! Sorry!
Klumsy ik wil je boekje nog eens invullen hoor!
Ik heb zaterdag het boekje van summerbreeze ontvangen heb helaas geen idee wanneer ik weer naar huis mag maar doe mn best hier al wat te doen, krijg het nooit vandaag af en verzonden
mijn excuus voor de vertraging in ons groepje
Dat vind ik juist zo leuk, alles vol!quote:Op maandag 11 juni 2012 10:38 schreef Kleurdoos het volgende:
Ik zou alleen graag een wat nettere stijl willen hebben zoals Bellelena bijvoorbeeld (echt supertof)
Bij mij is geen enkel stukje wit meer zichtbaar, volgekalkt met bezinestift of dichtgeplakt met welk goedje ik dan ook maar voor handen had (1 pagina zelfs met nagellak omdat mijn lijmtroep ergens onder de woesternij lag.
Welke heb je?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:07 schreef simmu het volgende:
[..]
sangdrax had zo'n smash! boek voor me meegenomen uit de vs
Vind ik ook.quote:Op maandag 11 juni 2012 10:50 schreef Lenaatje het volgende:
[..]
Dat vind ik juist zo leuk, alles vol!
Hier sowieso ookquote:Op maandag 11 juni 2012 10:39 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Naar huis? Wat is er dan?
En ik krijg het boekje dat ik hier heb liggen ook niet vandaag verstuurd. Heb hem sinds zaterdag binnen en er gisteren niks in kunnen doen. Dus Mariyette, ook vanaf deze kan t ontstaat vertraging
wow!quote:Op maandag 11 juni 2012 15:40 schreef bellelena het volgende:
Nog even een .gifje van mijn nieuwe boekje die zo op de post gaat
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |