quote:
quote:
Ik heb volgens mij al heel lang geen sneaks voor mij gezienquote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:39 schreef miss_sly het volgende:
[..]![]()
Wat ziet het er leuk uit!
Ik was weer vergeten sneaks te plaatsen
quote:Op zondag 20 mei 2012 17:53 schreef moussy het volgende:
[..]
Die kan je dus als verloren beschouwen...
och als je kind een maand of 6 is heb je vast wel een boekje dat nu bij ymme ligt.. of nog steeds nietquote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:29 schreef Sonnetje85 het volgende:
Ik heb trouwens ook nog.een sneak voor.summerbreeze, maar dat moet k vanavond op mn pc.even doen.
Heb iig.met.Klumsy afgesproken dat als.zij de boekjes van ymme heeft gekregen ze er 1 alvast doorstuurt naar.mij. Dan kan ik daar alvast in beginnen.
En nu maar hopen dat mn baby niet met 37 weken komt
ik denk dat ik het dichtste bij zit.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 17:26 schreef _Ophelia_ het volgende:
Woont er niemand in de buurt die even de boekjes (in envelop en gefrankeerd uiteraard) op kan pikken?
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 17:51 schreef Kyara het volgende:
[..]
ik denk dat ik het dichtste bij zit.
Maar er zit een postnl agentschap op 300 meter van Ymme's huis (volgens postnl en de routeplanner van de anwb) dus ik denk dat dat een slap excuus is.
edit: ze zijn al op de post zie ik....
ik geloof er geen ruk vanquote:Op vrijdag 8 juni 2012 17:50 schreef klumsy het volgende:
Ymme heeft de boekjes gisteren op de post gedaan, dus verwacht wel dat ik ze morgen heb
die van bellelena is ook wegquote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:21 schreef livelink het volgende:
Hup aan het werk, Klumsy!
En is jouw boekje nu de enige die kwijt lijkt te zijn? Hopelijk komt hij ook weer boven water.
Rustig aan hoor! als je je moet haasten is ook niks!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:20 schreef klumsy het volgende:
Sonnetje ik zal kijken of ik zondag een boekje af kan maken, dan stuur ik die gelijk met het boekje van jou door
Wat spannend!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:13 schreef Susie het volgende:
Liedjes ik heb het boekje van Yppy binnen![]()
En wat is ie leukheuk!En wat wordt het moeilijk om er iets in te maken!
![]()
Gaaf!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:05 schreef simmu het volgende:
voor ik het vergeet, is dit misschien iets als inspirational?
[ afbeelding ]
klikkerdeklikkerdeklik
sangdrax had zo'n smash! boek voor me meegenomen uit de vsquote:
quote:
ik heb nog wel een linkje naar een goede webwinkel waar ze geregeld dat spul hebben, pm maar ervoor (spammerdespam)quote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:12 schreef Lenaatje het volgende:
Simmu, wat een leuke link! Ik ben meteen gaan kijken/zoeken, maar in Nederland hebben ze ook allemaal van die spulletjes! Hebbuh! Leuk en er zitten inderdaad ook wel ideetjes bij voor wat je voor RR kan doen!
Lief.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:07 schreef simmu het volgende:
[..]
sangdrax had zo'n smash! boek voor me meegenomen uit de vs
Leuk!!quote:
fijnquote:Op zaterdag 9 juni 2012 21:47 schreef Kyara het volgende:
Simmu, boekje van Poppejans is vandaag met de pakketpost meegegaan.
Jeej, bijna boekje kijktijd.... Wel jammer dat t dan klaar is met wekelijks knutselen...quote:Op zaterdag 9 juni 2012 22:31 schreef SummerBreeze het volgende:
zojuist boekje van Mariyette opgehaald bij de buren en damn, hij is gaaf.
Vanaf morgen maar eens kijken of ik inspiratie kan veinzenopdoen
11 lege dubbele pagina's en 1 enkele om precies te zijn!quote:Op zondag 10 juni 2012 18:35 schreef mrien het volgende:
Weet niet hoeveel ruimte er nog in dit boekje is, anders een nieuwe
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op zondag 10 juni 2012 16:47 schreef Kyara het volgende:
En Soemp jij MOET in mijn boekje. Heb je beloofd
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
quote:Op zondag 10 juni 2012 22:31 schreef Soempie het volgende:
Simmu en bellelena![]()
Preview voor Barreltje:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]![]()
poezies in het boekie
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
Naar wie gaat jouw boekje?quote:Op zondag 10 juni 2012 22:59 schreef bellelena het volgende:
Dat is prima! Doe maar rustig aan
Mijn eigen boekje net afgemaakt en die gaat morgen met de post mee.
quote:Op zondag 10 juni 2012 22:53 schreef Soempie het volgende:
Vrouwen.![]()
![]()
![]()
Ben al de hele avond bezig met het schilderen van het Las Vegas bord. Reageren jullie op de poezies die ik in een halve minuut heb getekend.
quote:Op zondag 10 juni 2012 19:59 schreef simmu het volgende:
poppejans, ff een vraagje, hoe, ehm, beschaafd moet/mag het boekje?![]()
mogen dingen als "fuck!" of "hell yeah!" enzo? of liever netjes houden?
simmu heeft ideetje maar moet die ff een snifje kortsluiten
quote:
Wat zij zegt!quote:Op maandag 11 juni 2012 09:30 schreef Spuuglokje het volgende:
Kleurdoos, van jouw sneaks gaan mijn ogen klapperen. Ik bewonder je creativiteit enórm!
Naar huis? Wat is er dan?quote:Op maandag 11 juni 2012 09:24 schreef draculettetje het volgende:
Lieve allemaal
ik heb een hoop gelurkt maar niks geschreven! Sorry!
Klumsy ik wil je boekje nog eens invullen hoor!
Ik heb zaterdag het boekje van summerbreeze ontvangen heb helaas geen idee wanneer ik weer naar huis mag maar doe mn best hier al wat te doen, krijg het nooit vandaag af en verzonden
mijn excuus voor de vertraging in ons groepje
Dat vind ik juist zo leuk, alles vol!quote:Op maandag 11 juni 2012 10:38 schreef Kleurdoos het volgende:
Ik zou alleen graag een wat nettere stijl willen hebben zoals Bellelena bijvoorbeeld (echt supertof)
Bij mij is geen enkel stukje wit meer zichtbaar, volgekalkt met bezinestift of dichtgeplakt met welk goedje ik dan ook maar voor handen had (1 pagina zelfs met nagellak omdat mijn lijmtroep ergens onder de woesternij lag.
Welke heb je?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:07 schreef simmu het volgende:
[..]
sangdrax had zo'n smash! boek voor me meegenomen uit de vs
Vind ik ook.quote:Op maandag 11 juni 2012 10:50 schreef Lenaatje het volgende:
[..]
Dat vind ik juist zo leuk, alles vol!
Hier sowieso ookquote:Op maandag 11 juni 2012 10:39 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Naar huis? Wat is er dan?
En ik krijg het boekje dat ik hier heb liggen ook niet vandaag verstuurd. Heb hem sinds zaterdag binnen en er gisteren niks in kunnen doen. Dus Mariyette, ook vanaf deze kan t ontstaat vertraging
wow!quote:Op maandag 11 juni 2012 15:40 schreef bellelena het volgende:
Nog even een .gifje van mijn nieuwe boekje die zo op de post gaat
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |