Die van Wicki kon nog wel aardig dicht, dat viel mee! Maar ik heb er wat bij gedaan wat het lastiger maaktquote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:55 schreef Kyara het volgende:
zo leuk he om al die boekjes te zien nu ze wat meer gevuld zijn. Geen enkel boekje kan mee dicht geloof ik.
Die van Poppejans is ook al zo leuk
Inderdaad! Mijn boekje is zelfs vanuit Frankrijk verstuurd door Snoopy en aangekomen op plaats van bestemming!quote:Op zaterdag 2 juni 2012 18:59 schreef Kleurdoos het volgende:
Nouja in ons groepje nog geen probleem geweest volgens mij. Alleen dat ik nu niet de 2 boekjes binnen hebb die Lenaatje me beloofde (voor t weekend!)
Ik had t zelf al beredeneerd en was dus niet aan t wachten op een boekje... (wel op een draagdoekquote:Op zaterdag 2 juni 2012 18:48 schreef SummerBreeze het volgende:
Nou Spring, hier echt al een boekje dat er nu ruim 2 weken over gedaan heeft en er nog niet is. Dan ga ik er dus al helemaal van uit dat het niet meer aan gaat komen ook.
Mariyette, je hoeft wmb dus ook niet bij de brievenbus te gaan liggen, ik heb niets verstuurd naar je. Wat je niet hebt kun je immers niet doorsturen toch?
_Bar_, zou je van het boekje dat nu bij jou ligt de maten door willen geven (en evt foto's van de pagina's die er al in staan) zodat ik al een beetje vooruit kan werken?
Klopt dus dat ik nog geen boekje van jou heb ontvangen?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 18:59 schreef Kleurdoos het volgende:
Nouja in ons groepje nog geen probleem geweest volgens mij. Alleen dat ik nu niet de 2 boekjes binnen hebb die Lenaatje me beloofde (voor t weekend!)
ik zit al weken zonderquote:Op zaterdag 2 juni 2012 23:41 schreef Mevr_Mus het volgende:
[..]
Klopt dus dat ik nog geen boekje van jou heb ontvangen?
En in ons groepje gaat het goed ja! *afklopt*
Volgens mij hebben we 1 keer ipv 2 weken, 3 weken ervan gemaakt, omdat Sorbo op vakantie was. Maar hoe we daarna verder zouden gaan, weet ik eigenlijk niet. Volgens mij hebben we daar toen verder niks over afgesproken.quote:Op zondag 3 juni 2012 06:51 schreef Lenaatje het volgende:
Maar even he we hadden toch iets verschoven of ben ik echt in de war? Volgens mij ben ik dan alsnog toch te laat. Ik ben het even helemaal kwijt geloof ik........
Kleurdoos ze gaan morgen weg! Ik had inderdaad gezegd dat je ze van het weekend zou hebben maar kreegt het niet op tijd klaar! Beetje drukke en vermoeiende week gehad. Sorry!
Preciesquote:Op zondag 3 juni 2012 13:36 schreef snoopy het volgende:
Zolang iedereen met goede moed verder gaat in ons groepje vind ik de vertragingen geen bezwaar hoor
Jaaaa, doe maar!quote:Op zaterdag 2 juni 2012 15:12 schreef Kyara het volgende:
Hier al 6 pagina''s af!Misschien ga ik wel voor de 10 pagina's dit keer!
ik zal het zo eens opmeten voor je 17 cm breed en 21,5 hoogquote:Op zaterdag 2 juni 2012 18:48 schreef SummerBreeze het volgende:
Nou Spring, hier echt al een boekje dat er nu ruim 2 weken over gedaan heeft en er nog niet is. Dan ga ik er dus al helemaal van uit dat het niet meer aan gaat komen ook.
Mariyette, je hoeft wmb dus ook niet bij de brievenbus te gaan liggen, ik heb niets verstuurd naar je. Wat je niet hebt kun je immers niet doorsturen toch?
_Bar_, zou je van het boekje dat nu bij jou ligt de maten door willen geven (en evt foto's van de pagina's die er al in staan) zodat ik al een beetje vooruit kan werken?
quote:Op zondag 3 juni 2012 16:34 schreef Lenaatje het volgende:
Dan ben ik niet in de war maar traag!
Ik heb nog steeds goede moed!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |