Dat ben ik opzich wel met je eens. Maar steeds dezelfde trap, deur of omgekeerde boot in beeld zag er wel erg treurig uit. Het was opvallend en zorgde ervoor dat ik niet werd meegezogen in de actie.quote:Op woensdag 30 mei 2012 01:26 schreef Nagil het volgende:
[..]
Die monsterlijke ontploffing waarbij Stannis' halve vloot de lucht invloog maakte dit meer dan goed. Dat was nog eens iets wat ik nooit gezien had, 1000 vechtende ridders of elven of orcs kan ik in elke andere willekeurige Hollywoodfilm met een 100-voudig budget bekijken. Overigens maakten de schrijvers vrij duidelijk dat die poort het cruciale punt in the battle was, waarom de schermutselingen aan de andere kant van King's Landing laten zien?
Uiteraard, maar als ze er dan voor kiezen een veldslag te laten zien. Doe het dan wel goed.quote:Op woensdag 30 mei 2012 01:31 schreef Dawnbreaker het volgende:
Daarnaast gaat hij bij GoT voor mij meer om de motivaties voor de oorlogen, niet om het hakken met een zwaard zelf. Tis geen Xena warrior Princess
Wen er maar aan. Dit gaat echt niet veranderen, want het is een serie op locatie en dus een beperkt budget voor dat soort dingen.quote:Op woensdag 30 mei 2012 09:34 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Dat ben ik opzich wel met je eens. Maar steeds dezelfde trap, deur of omgekeerde boot in beeld zag er wel erg treurig uit. Het was opvallend en zorgde ervoor dat ik niet werd meegezogen in de actie.
[..]
Ik mag maar 1x stemmenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:04 schreef benx het volgende:
Ik ga bij deze ook een nieuwe series starten, willen jullie me helpen welke serie mede GoT fans aanraden?
Poll: Welke serie raden jullie me aan?
• Breaking Bad
• Sons of Anarchy
• Dexter
• Heroes
• The Sopranos
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Ze hebben echt met schrammen op hun blote knietjes bij HBO moeten smeken om meer budget voor deze ep, dan mogen we toch echt niet klagen vriendquote:Op woensdag 30 mei 2012 09:34 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Dat ben ik opzich wel met je eens. Maar steeds dezelfde trap, deur of omgekeerde boot in beeld zag er wel erg treurig uit. Het was opvallend en zorgde ervoor dat ik niet werd meegezogen in de actie.
[..]
Uiteraard, maar als ze er dan voor kiezen een veldslag te laten zien. Doe het dan wel goed.
En wat denk je van die 10.000 vaste acteurs die allemaal betaald willen worden?quote:Op woensdag 30 mei 2012 10:15 schreef Pek het volgende:
[..]
Ze hebben echt met schrammen op hun blote knietjes bij HBO moeten smeken om meer budget voor deze ep, dan mogen we toch echt niet klagen vriend
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:41 schreef Krekkelens het volgende:
Het stukje vanaf 0:50 is hilarisch. Alfy (Theon Greyjoy) heeft een fictief script voorgeschoteld gekregen dat hij dood gaat. Ik moest lachen om de manier waaropStoer dat er ruimte is voor dit soort humor
![]()
Ik kan wel een oplossing verzinnenquote:Op woensdag 30 mei 2012 10:16 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
En wat denk je van die 10.000 vaste acteurs die allemaal betaald willen worden?
Wil iemand ff in het kort vertellen wat er gezegd wordt? Ben gehoorbeperkt. Zie wel wat mensen in beeld wat vertellen en wat zenuwachtig gelach en gefrunnik maar eh ja?quote:
Behind-the-scenes grappen en grollen, niet specifiek iets grappigs om eruit te pikkenquote:Op woensdag 30 mei 2012 10:40 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Wil iemand ff in het kort vertellen wat er gezegd wordt? Ben gehoorbeperkt. Zie wel wat mensen in beeld wat vertellen en wat zenuwachtig gelach en gefrunnik maar eh ja?
Okquote:Op woensdag 30 mei 2012 10:43 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Behind-the-scenes grappen en grollen, niet specifiek iets grappigs om eruit te pikken
Maar ik was eigenlijk heel de tijd naar Emilia aan het kijken...![]()
quote:Op woensdag 30 mei 2012 10:53 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
OkEnnuh, je bent (les)bi of je bent helemaal geen vrouw?
Je hebt hoe dan ook een goeie smaak, ben je een man, dan moet je ff wachten tot ik geweest ben, ben je een vrouw, ga gerust je gang, ik doe naderhand wel mee.
Hebben ze 4 miljoen budget per aflevering? Das best veel... LOTR 95 miljoen verdeeld over 3 films is 31,6 miljoen. GoT 4 miljoen maal 10 afleveringen (1 seizoen=1 film zou ik zeggen) is 40 miljoen voor 1 hele seizoen.quote:Op woensdag 30 mei 2012 10:50 schreef Perquisite het volgende:
Als je grote slachtvelden wilt zien ga je maar LOTR kijken met een budget van 95 miljoen ipv een budget van 4 miljoen per aflevering voor GoT. Lekker belangrijk, wat mannetje die doodgaan, wat actie is leuk, maar ik kijk deze serie niet voor de actie zelf.
Zij is inderdaad prachtig!! Maar dat stukje dat Alfie Allen (Theon Greyjoy) leest dat zijn karakter doodgeslagen wordt door Bran terwijl hij op Hodor zit en de rest van de cast ook is ingelicht dat dit nep is en Alfie moest laten geloven dat hij inderdaad uit de serie geschreven zou wordenquote:Op woensdag 30 mei 2012 10:43 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Behind-the-scenes grappen en grollen, niet specifiek iets grappigs om eruit te pikken
Maar ik was eigenlijk heel de tijd naar Emilia aan het kijken...![]()
Nou ja, als je kijkt naar het aantal uur dan heeft (met deze cijfers) LOTR voor 9 uur film ongeveer 9 miljoen per uur te besteden, en GoT in een seizoen van 10 afleveringen van een uur dus "maar" 4 miljoen. Scheelt nogal.quote:Op woensdag 30 mei 2012 10:56 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Hebben ze 4 miljoen budget per aflevering? Das best veel... LOTR 95 miljoen verdeeld over 3 films is 31,6 miljoen. GoT 4 miljoen maal 10 afleveringen (1 seizoen=1 film zou ik zeggen) is 40 miljoen voor 1 hele seizoen.
GoT heeft dus wat meer te besteden?
Welke woordje prefereer je dan?quote:Op woensdag 30 mei 2012 10:57 schreef Franknfurter het volgende:
zeg nooit meer lesbi wil jelelijkste woord ooit
Ah, ik had in uren moeten denken ipv afleveringen. Je hebt gelijk.quote:Op woensdag 30 mei 2012 10:59 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou ja, als je kijkt naar het aantal uur dan heeft (met deze cijfers) LOTR voor 9 uur film ongeveer 9 miljoen per uur te besteden, en GoT in een seizoen van 10 afleveringen van een uur dus "maar" 4 miljoen. Scheelt nogal.
Dat is idd grappig, werd er ook verteld hoe Alfie daarop reageerde?quote:Op woensdag 30 mei 2012 10:57 schreef Smeich het volgende:
[..]
Zij is inderdaad prachtig!! Maar dat stukje dat Alfie Allen (Theon Greyjoy) leest dat zijn karakter doodgeslagen wordt door Bran terwijl hij op Hodor zit en de rest van de cast ook is ingelicht dat dit nep is en Alfie moest laten geloven dat hij inderdaad uit de serie geschreven zou wordenhumor
Ik heb via via begrepen dat Tyrion een half miljoen binnenharkt, drm wordt ie ook een halfman genoemd.quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:03 schreef Khaleesi het volgende:
Je kan je toch voorstellen dat publiekslievelingetjes als Tyrion, Dany en Cersei allemaal wel een miljoentje binnenharken op zo'n seizoentje werk, als dat al niet het geval is, dan komt dat nog wel.
Nou dan zijn de centjes snel op hoor
Kort ja. In eerste instantie verbaasde dat hem, maar ja..professioneel als hij is ging hij ermee door en tenslotte was hij erg opgelucht toen hij doorhad dat het om een grap ging.quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:03 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Dat is idd grappig, werd er ook verteld hoe Alfie daarop reageerde?
Robb de Schotquote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:41 schreef Krekkelens het volgende:
Het stukje vanaf 0:50 is hilarisch. Alfy (Theon Greyjoy) heeft een fictief script voorgeschoteld gekregen dat hij dood gaat. Ik moest lachen om de manier waaropStoer dat er ruimte is voor dit soort humor
![]()
Hij's leukquote:
95 miljoen per film, dus voor de hele serie 300 miljoen in totaal. Komt op 33,3 miljoen per uur.quote:Op woensdag 30 mei 2012 10:56 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Hebben ze 4 miljoen budget per aflevering? Das best veel... LOTR 95 miljoen verdeeld over 3 films is 31,6 miljoen. GoT 4 miljoen maal 10 afleveringen (1 seizoen=1 film zou ik zeggen) is 40 miljoen voor 1 hele seizoen.
GoT heeft dus wat meer te besteden?
King's Landing werd op dezelfde plek gefilmd. (Dubrovnik)quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:34 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vraag me af hoe veel Emilia Clarke eigenlijk de rest van de cast ziet. Die komt geen andere main characters tegen
.
Die homo heeft het al uitgerekend. (quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:38 schreef Tweek het volgende:
[..]
95 miljoen per film, dus voor de hele serie 300 miljoen in totaal. Komt op 33,3 miljoen per uur.
quote:Op woensdag 30 mei 2012 10:59 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou ja, als je kijkt naar het aantal uur dan heeft (met deze cijfers) LOTR voor 9 uur film ongeveer 9 miljoen per uur te besteden, en GoT in een seizoen van 10 afleveringen van een uur dus "maar" 4 miljoen. Scheelt nogal.
Ja en fout, aangezien de drie films per stuk 95 miljoen kosten.quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:41 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Die homo heeft het al uitgerekend. ()
[..]
Ja, ik heb het ondertussen al ontdekt, zie vorige post...quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:43 schreef Tweek het volgende:
[..]
Ja en fout, aangezien de drie films per stuk 95 miljoen kosten.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |