En toch heeft hij haar verklikt bij Joffrey toen ze vruchtbaar bleek te zijn. Als hij echt om haar gaf deed hij mee met het in doofpot stoppen samen met Shae. Verder deed hij best rottig tegen sansha toen ze hem wilde bedanken. Drm vond ik dat ik het verkeerd zag dat ie iets om sansha gaf.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:08 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Op zijn manier wel, hij stond heel bewust tussen haar en Joff in en dat wisten ze allebei.
Hij heeft haar meer dan eens "gered" van Joffrey's sadistische geintjes.
Ik denk dat de Hound heel erg in tweestrijd is. Eerst ook heel loyaal naar de koning, dan opeens 'fuck the King'. Ik vind hem de duistere tweelingbroer van Briënnequote:Op woensdag 30 mei 2012 00:30 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
En toch heeft hij haar verklikt bij Joffrey toen ze vruchtbaar bleek te zijn. Als hij echt om haar gaf deed hij mee met het in doofpot stoppen samen met Shae. Verder deed hij best rottig tegen sansha toen ze hem wilde bedanken. Drm vond ik dat ik het verkeerd zag dat ie iets om sansha gaf.
Grappig dat vooral de vrouwen van mening zijn dat er mannen in de serie in tweestrijd zijn. Zulke dingen werden ook beweerd over Theon Greyjoy (ben ik nog altijd niet mee eens). Theon heeft overduidelijk zijn keuze al gemaakt, al vanaf het begin toen hij Winterfell belegerde.quote:Op woensdag 30 mei 2012 00:39 schreef TheHappyPrince het volgende:
[..]
Ik denk dat de Hound heel erg in tweestrijd is. Eerst ook heel loyaal naar de koning, dan opeens 'fuck the King'.
Ben ik het ook niet mee eens nee. Theon is een eikelquote:Op woensdag 30 mei 2012 00:41 schreef Kloonhommel het volgende:
Grappig dat vooral de vrouwen van mening zijn dat er mannen in de serie in tweestrijd zijn. Zulke dingen werden ook beweerd over Theon Greyjoy (ben ik nog altijd niet mee eens). Theon heeft overduidelijk zijn keuze al gemaakt, al vanaf het begin toen hij Winterfell belegerde.
Die ava van je...quote:
Stiekem vind ik haar ook heel leuk, het wordt gewoon hoog tijd dat ze stopt met huilen en schreeuwen...quote:Op woensdag 30 mei 2012 00:48 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Die ava van je...![]()
Maar ergens stoort het me ook, dat je mijn droomvrouw belachelijk maakt...![]()
(kijk, dat is pas nou tweestrijd)
Dat ben ik met je eens en zei ik destijds ook stellig maar werd tegengesproken door vrouwen die beweerden te zien dat Theon in tweestrijd stond, hij zou niet weten welke kamp hij moest kiezen of thuishoren en het zou van binnenuit aan hem vreten. Volgens mij zei oa Wikihayda of zo dat en nog 1tje waar ik nu ff niet opkom.quote:Op woensdag 30 mei 2012 00:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Theon wil dat zijn volk trots op hem is en zijn pa laten zien dat hij geen zacht eitje is geworden in zijn tijd als gevangene van de Starks
Die vrouwen toch ook he...quote:Op woensdag 30 mei 2012 00:57 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens en zei ik destijds ook stellig maar werd tegengesproken door vrouwen die beweerden te zien dat Theon in tweestrijd stond, hij zou niet weten welke kamp hij moest kiezen of thuishoren en het zou van binnenuit aan hem vreten. Volgens mij zei oa Wikihayda of zo dat en nog 1tje waar ik nu ff niet opkom.
Die monsterlijke ontploffing waarbij Stannis' halve vloot de lucht invloog maakte dit meer dan goed. Dat was nog eens iets wat ik nooit gezien had, 1000 vechtende ridders of elven of orcs kan ik in elke andere willekeurige Hollywoodfilm met een 100-voudig budget bekijken. Overigens maakten de schrijvers vrij duidelijk dat die poort het cruciale punt in the battle was, waarom de schermutselingen aan de andere kant van King's Landing laten zien?quote:Op woensdag 30 mei 2012 00:40 schreef Cracka-ass het volgende:
Ik vond het de eerste matige aflevering helaas. Budgetkeuzes werden al vrij snel zichtbaar door alle close up actie en geen enkel overzicht shot. Een hele veldslag werd uitgevochten op de 20m2 voor de poort.
Ik hoor daar niet zo'n Nederlands accent in. Volgens een collega van me, die Engelse taal- en letterkunde heeft gestudeerd, kun je horen dat ze goed naar haar taalcoach geluisterd heeft. Ik vind dat mensen onnodig op Carice aan het fitten zijn. Ik ben geen groot fan van haar, maar ik vind dat ze een prima rol neer zet.quote:Op woensdag 30 mei 2012 00:16 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Teksten als "The lowd of light" en "the night is dark and full of terrors" kwamen er keer op keer op zo'n manier uit dat de rillingen over mijn rug liepen (maar misschien was dit wel juist de bedoeling, dan sjapeau). Tenenkrommend.
Ja maar dat is het hem nou juist, ze is gevraagd om het met een accent te spelen omdat ze Mellisandre niet uit Westeros komt. Carice kan prima zonder accent Engels of Amerikaans.quote:Op woensdag 30 mei 2012 07:12 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik hoor daar niet zo'n Nederlands accent in. Volgens een collega van me, die Engelse taal- en letterkunde heeft gestudeerd, kun je horen dat ze goed naar haar taalcoach geluisterd heeft. Ik vind dat mensen onnodig op Carice aan het fitten zijn. Ik ben geen groot fan van haar, maar ik vind dat ze een prima rol neer zet.
Als je geen accenten wilt moet je alleen maar acteurs en actrices nemen uit Engeland die allemaal Received Pronounciation spreken.
Noem eens 1 film waarin ze dat spreekt.quote:Op woensdag 30 mei 2012 07:44 schreef HostiMeister het volgende:
Carice kan prima zonder accent Engels of Amerikaans.
Repo Men gezien? Valkyrie?quote:Op woensdag 30 mei 2012 08:21 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Noem eens 1 film waarin ze dat spreekt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |