abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 30 mei 2012 @ 00:21:46 #226
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_112199433
Nee, want die hoort allerlei accenten in GoT en beschouwd dat gewoon als een manier om mensen die niet uit Westeros komen aan te duiden, en dat zal alleen maar erger worden in de toekomst imho.
Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
Faat: *zucht* zoals gewoonlijk hoor Sitethief weer in de bocht >:)
pi_112199513
Ik weet verder ook totaal niet hoe de Melisandre in het boek is, maar ik bekeek wat plaatjes op google en die Meli oogt telkens toch een stuk vuriger dan de koude, stijve Melisandre die Carice weg zet...
Wat accent betreft, leek mij te "Noord-Europees" maar als de Amerikanen/Canadezen er geen problemen mee hebben, dan ik ook niet ^O^
"Kill the Braavosi, bring the girl!"
pi_112199772
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 23:08 schreef Gwywen het volgende:

[..]

Op zijn manier wel, hij stond heel bewust tussen haar en Joff in en dat wisten ze allebei.
Hij heeft haar meer dan eens "gered" van Joffrey's sadistische geintjes.
En toch heeft hij haar verklikt bij Joffrey toen ze vruchtbaar bleek te zijn. Als hij echt om haar gaf deed hij mee met het in doofpot stoppen samen met Shae. Verder deed hij best rottig tegen sansha toen ze hem wilde bedanken. Drm vond ik dat ik het verkeerd zag dat ie iets om sansha gaf.
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
  woensdag 30 mei 2012 @ 00:32:38 #229
305022 benx
Siktigit
pi_112199844
'"Nyke Daenerys Jelmāzmo hen Targārio Lentrot, hen Valyrio Uēpo ānogār iksan. Valyrio muño ēngos ñuhys issa."
pi_112200077
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 00:30 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

En toch heeft hij haar verklikt bij Joffrey toen ze vruchtbaar bleek te zijn. Als hij echt om haar gaf deed hij mee met het in doofpot stoppen samen met Shae. Verder deed hij best rottig tegen sansha toen ze hem wilde bedanken. Drm vond ik dat ik het verkeerd zag dat ie iets om sansha gaf.
Ik denk dat de Hound heel erg in tweestrijd is. Eerst ook heel loyaal naar de koning, dan opeens 'fuck the King'. Ik vind hem de duistere tweelingbroer van Briënne :P Beide topkarakters. O+
pi_112200111
Ik vond het de eerste matige aflevering helaas. Budgetkeuzes werden al vrij snel zichtbaar door alle close up actie en geen enkel overzicht shot. Een hele veldslag werd uitgevochten op de 20m2 voor de poort. :')
pi_112200167
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 00:39 schreef TheHappyPrince het volgende:

[..]

Ik denk dat de Hound heel erg in tweestrijd is. Eerst ook heel loyaal naar de koning, dan opeens 'fuck the King'.
Grappig dat vooral de vrouwen van mening zijn dat er mannen in de serie in tweestrijd zijn. Zulke dingen werden ook beweerd over Theon Greyjoy (ben ik nog altijd niet mee eens). Theon heeft overduidelijk zijn keuze al gemaakt, al vanaf het begin toen hij Winterfell belegerde.
pi_112200181
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 00:41 schreef Kloonhommel het volgende:
Grappig dat vooral de vrouwen van mening zijn dat er mannen in de serie in tweestrijd zijn. Zulke dingen werden ook beweerd over Theon Greyjoy (ben ik nog altijd niet mee eens). Theon heeft overduidelijk zijn keuze al gemaakt, al vanaf het begin toen hij Winterfell belegerde.
Ben ik het ook niet mee eens nee. Theon is een eikel :P
pi_112200209
Theon just wants to be loved! :'(
pi_112200358
quote:
10s.gif Op woensdag 30 mei 2012 00:43 schreef Khaleesi het volgende:
Theon just wants to be loved! :'(
Die ava van je... :')

Maar ergens stoort het me ook, dat je mijn droomvrouw belachelijk maakt... }:|

(kijk, dat is pas nou tweestrijd :D )
  Moderator / Redactie FP woensdag 30 mei 2012 @ 00:49:13 #236
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_112200385
Theon wil dat zijn volk trots op hem is en zijn pa laten zien dat hij geen zacht eitje is geworden in zijn tijd als gevangene van de Starks :P
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_112200482
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 00:48 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Die ava van je... :')

Maar ergens stoort het me ook, dat je mijn droomvrouw belachelijk maakt... }:|

(kijk, dat is pas nou tweestrijd :D )
Stiekem vind ik haar ook heel leuk, het wordt gewoon hoog tijd dat ze stopt met huilen en schreeuwen...
Maar dat is aan de schrijvers! ;)
pi_112200669
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 00:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Theon wil dat zijn volk trots op hem is en zijn pa laten zien dat hij geen zacht eitje is geworden in zijn tijd als gevangene van de Starks :P
Dat ben ik met je eens en zei ik destijds ook stellig maar werd tegengesproken door vrouwen die beweerden te zien dat Theon in tweestrijd stond, hij zou niet weten welke kamp hij moest kiezen of thuishoren en het zou van binnenuit aan hem vreten. Volgens mij zei oa Wikihayda of zo dat en nog 1tje waar ik nu ff niet opkom.
pi_112200866
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 00:57 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Dat ben ik met je eens en zei ik destijds ook stellig maar werd tegengesproken door vrouwen die beweerden te zien dat Theon in tweestrijd stond, hij zou niet weten welke kamp hij moest kiezen of thuishoren en het zou van binnenuit aan hem vreten. Volgens mij zei oa Wikihayda of zo dat en nog 1tje waar ik nu ff niet opkom.
Die vrouwen toch ook he... ;)
Maar klinkt het niet stiekem als een hele aannemelijke theorie?
pi_112201458
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 00:40 schreef Cracka-ass het volgende:
Ik vond het de eerste matige aflevering helaas. Budgetkeuzes werden al vrij snel zichtbaar door alle close up actie en geen enkel overzicht shot. Een hele veldslag werd uitgevochten op de 20m2 voor de poort. :')
Die monsterlijke ontploffing waarbij Stannis' halve vloot de lucht invloog maakte dit meer dan goed. Dat was nog eens iets wat ik nooit gezien had, 1000 vechtende ridders of elven of orcs kan ik in elke andere willekeurige Hollywoodfilm met een 100-voudig budget bekijken. Overigens maakten de schrijvers vrij duidelijk dat die poort het cruciale punt in the battle was, waarom de schermutselingen aan de andere kant van King's Landing laten zien?
  woensdag 30 mei 2012 @ 01:31:43 #241
104446 Dawnbreaker
Space Cowboy
pi_112201566
Daarnaast gaat hij bij GoT voor mij meer om de motivaties voor de oorlogen, niet om het hakken met een zwaard zelf. Tis geen Xena warrior Princess
<hr>
  woensdag 30 mei 2012 @ 01:49:40 #242
171161 Bellatrix
video et taceo
pi_112201892
Theon stond toch ook gewoon in tweestrijd voordat ie Winterfell binnenviel?

En Sandor's fascinatie of hoe je het wil noemen met Sansa kwam in de boeken wat duidelijker naar voren. Maar je zag toch wel dat ie het oneens was met hoe de Lannisters Sansa behandelden? Tweestrijd. En nu heeft ie de beslissing gemaakt om weg te gaan.
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
  woensdag 30 mei 2012 @ 01:56:27 #243
104446 Dawnbreaker
Space Cowboy
pi_112201979
<hr>
  woensdag 30 mei 2012 @ 07:12:13 #244
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_112202701
quote:
10s.gif Op woensdag 30 mei 2012 00:16 schreef Khaleesi het volgende:

[..]

Teksten als "The lowd of light" en "the night is dark and full of terrors" kwamen er keer op keer op zo'n manier uit dat de rillingen over mijn rug liepen (maar misschien was dit wel juist de bedoeling, dan sjapeau). Tenenkrommend.

Ik hoor daar niet zo'n Nederlands accent in. Volgens een collega van me, die Engelse taal- en letterkunde heeft gestudeerd, kun je horen dat ze goed naar haar taalcoach geluisterd heeft. Ik vind dat mensen onnodig op Carice aan het fitten zijn. Ik ben geen groot fan van haar, maar ik vind dat ze een prima rol neer zet.
Als je geen accenten wilt moet je alleen maar acteurs en actrices nemen uit Engeland die allemaal Received Pronounciation spreken :P.
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
pi_112202919
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 07:12 schreef Witchfynder het volgende:

[..]

Ik hoor daar niet zo'n Nederlands accent in. Volgens een collega van me, die Engelse taal- en letterkunde heeft gestudeerd, kun je horen dat ze goed naar haar taalcoach geluisterd heeft. Ik vind dat mensen onnodig op Carice aan het fitten zijn. Ik ben geen groot fan van haar, maar ik vind dat ze een prima rol neer zet.
Als je geen accenten wilt moet je alleen maar acteurs en actrices nemen uit Engeland die allemaal Received Pronounciation spreken :P.
Ja maar dat is het hem nou juist, ze is gevraagd om het met een accent te spelen omdat ze Mellisandre niet uit Westeros komt. Carice kan prima zonder accent Engels of Amerikaans.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  woensdag 30 mei 2012 @ 08:21:33 #246
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_112203273
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 07:44 schreef HostiMeister het volgende:
Carice kan prima zonder accent Engels of Amerikaans.
Noem eens 1 film waarin ze dat spreekt. :')
Voor vrienden is het kortweg Wauw
pi_112203410
Zat ze ook niet in The Artist?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  woensdag 30 mei 2012 @ 08:42:08 #248
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_112203481
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 08:34 schreef DancingPhoebe het volgende:
_O-
Voor vrienden is het kortweg Wauw
pi_112203705
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 08:34 schreef DancingPhoebe het volgende:
*Grinnik*

Carice is een beetje uit de hoogte vind ik.
pi_112203907
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 08:21 schreef DenWauwelaar het volgende:

[..]

Noem eens 1 film waarin ze dat spreekt. :')
Repo Men gezien? Valkyrie?
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')