In het begin was het al irritant, maar omdat hij nu zelf ook niet meer weet wat hij ermee bedoelt, is het helemaal vreselijkquote:Op woensdag 30 mei 2012 19:55 schreef thettes het volgende:
Ik weet nog steeds niet wat hij met nieuwe wielrennen bedoelt..
quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:00 schreef tong80 het volgende:
Ik stond naast Maarten Ducrot een paar jaar geleden mijn amateurcub speelde de laatste wedstrijd van de nacompetitie. Voor promotie. We scoorden in de laatste minuut van de verlenging. Ik sprong over het hek sprong onze doelman om de nek. Ging hijgend teug naar mijn plaats. Stond helemaal te shaken.
Maarten Ducrot tegen me : 'Het is maar voetbal hoor.'
Heb je je anekdotes in een tekstbestandje ergens op je bureaublad tong?quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:00 schreef tong80 het volgende:
Ik stond naast Maarten Ducrot een paar jaar geleden mijn amateurcub speelde de laatste wedstrijd van de nacompetitie. Voor promotie. We scoorden in de laatste minuut van de verlenging. Ik sprong over het hek sprong onze doelman om de nek. Ging hijgend teug naar mijn plaats. Stond helemaal te shaken.
Maarten Ducrot tegen me : 'Het is maar voetbal hoor.'
Hij blijft leukquote:Op woensdag 30 mei 2012 20:01 schreef thettes het volgende:
[..]
Heb je je anekdotes in een tekstbestandje ergens op je bureaublad tong?deze heb ik al meerdere keren gelezen
Twee zelfsquote:Op woensdag 30 mei 2012 20:07 schreef Adelante het volgende:
Slimme sporters: hebben ze ook voetballers ondervraagd
Ik denk heel weinigquote:Op woensdag 30 mei 2012 20:07 schreef Adelante het volgende:
Stefan de Vrij.quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:07 schreef Adelante het volgende:
Marco heeft VWO. Daniel de Ridder en Huizing GYMquote:
Kenianen scoren wel hoog als marathonlopers, maar er spelen ook veel negers in het top voetbal. Hoewel die laatste categorie niet altijd even snugger overkomt: Douglas, Balotelli....quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:11 schreef thettes het volgende:
Ik vraag me vooral of of er verschil zit tussen teamsporten met veel tactiek/technische sporten als tennis en 'simpele' sporten als hardlopen.
Schakers zullen wel erg slim zijnquote:Op woensdag 30 mei 2012 20:11 schreef thettes het volgende:
Ik vraag me vooral of of er verschil zit tussen teamsporten met veel tactiek/technische sporten als tennis en 'simpele' sporten als hardlopen.
Wel redelijk autistisch...quote:
quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:10 schreef Piles het volgende:
Denk je "Eindelijk EK, even geen Messi-gefap", krijg je dit
Het levende bewijs dat twee niet meer weten dan één.quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:07 schreef tong80 het volgende:
De van der Kerkhofjes waren net niet zwakbegaafd. Serieus
theo maassen toch?quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:18 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Het levende bewijs dat twee niet meer weten dan één.
Check, later gejat door vd Gijp.quote:
quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:19 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Uitermate geslaagd programma dit trouwens![]()
twitter:toinevp twitterde op woensdag 30-05-2012 om 00:59:42Dank voor alle leuke reacties mbt de column over #DerekRedmond. Gewoon opgenomen bij #Zeeburgia.. #BureauSport http://t.co/kKbhAam2 reageer retweet
Ja hč?quote:
Frank Lampard heeft een IQ van 150.quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:07 schreef tong80 het volgende:
Boudewijn Zenden spreekt 6 talen vloeiend.
Hoogste IQ bij de nationale IQ test had Mark Huizinga. 149 dacht ik.
De van der Kerkhofjes waren net niet zwakbegaafd. Serieus
Turbo Diesel , Thomas Dekker !quote:Op donderdag 31 mei 2012 09:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kom er even niet op wie je met TD bedoelt
Bedankt, op tvgids zag ik nog niets staanquote:Op donderdag 31 mei 2012 09:57 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
[..]
Turbo Diesel , Thomas Dekker !
Ja Theo van Gogh.quote:Op woensdag 30 mei 2012 19:46 schreef tong80 het volgende:
De Kneet overleed op de dag dat er een bekende Nederlander werd vermoord
Bedoelde hij niet, sneller dan hij reed toen hij nog geen geel had? Anders is het inderdaad logisch, anders had hij geen geel.quote:Op donderdag 31 mei 2012 19:32 schreef Van_Poppel het volgende:
Natuurlijk rijdt iemand die in het geel rijdt sneller dan gemiddeld...
Dat bedoelde hij denk ik ook, maar als je nu geel hebt, dan ben je beter in vorm dan toen je niet in het geel reed. Dus is het logisch dat je sneller je tijdrit afwerkt. Ze hadden ook naar de nummer 2 moeten kijken. Ook die is in vorm. Als die ook sneller rijdt dan z'n eerdere tijdritten, dan heeft het iig niets met de gele trui an sich te maken.quote:Op donderdag 31 mei 2012 19:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Bedoelde hij niet, sneller dan hij reed toen hij nog geen geel had? Anders is het inderdaad logisch, anders had hij geen geel.
Ik begrijp wat je bedoelt inderdaad. Heel logisch. Het leek nu of ze wilden zeggen dat de gele trui je bij wijze van spreken vleugels geeft.quote:Op donderdag 31 mei 2012 19:36 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat bedoelde hij denk ik ook, maar als je nu geel hebt, dan ben je beter in vorm dan toen je niet in het geel reed. Dus is het logisch dat je sneller je tijdrit afwerkt. Ze hadden ook naar de nummer 2 moeten kijken. Ook die is in vorm. Als die ook sneller rijdt dan z'n eerdere tijdritten, dan heeft het iig niets met de gele trui an sich te maken.
En anders z'n familiequote:Op donderdag 31 mei 2012 19:47 schreef OProg het volgende:
Zou Evenblij nu weer vroeger aan zwemmen hebben gedaan?
Zit in de familie waarschijnlijkquote:Op donderdag 31 mei 2012 19:47 schreef OProg het volgende:
Zou Evenblij nu weer vroeger aan zwemmen hebben gedaan?
Springen ipv duikenquote:Op donderdag 31 mei 2012 19:50 schreef waaromniet1988 het volgende:
Dijkstra gaat zometeen op een belachelijke manier duiken
Dacht precies hetzelfde.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |