De Gripen NG is meer dan goed genoeg voor de aspiraties van de KLu.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:56 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Deze is toch heel erg aardig: http://en.wikipedia.org/wiki/Eurofighter_Typhoon#Performance
Zeker goed bezig.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 18:54 schreef Breekfast het volgende:
Wel 3 miljard bezuinigen op ontwikkelingshulp, maar ondertussen wel gewoon de JSF van 61,5 miljoen euro per stuk willen aanschaffen. Goed bezig hoor VVD
En intussen nog even op de proppen komen met de forenzentaks. De VVD, de partij voor de hardwerkende Nederlander. Whaha. En Rutte maar ontkennenquote:
Goh, wat zou nou het verschil zijn tussen die twee zaken?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 18:54 schreef Breekfast het volgende:
Wel 3 miljard bezuinigen op ontwikkelingshulp, maar ondertussen wel gewoon de JSF van 61,5 miljoen euro per stuk willen aanschaffen. Goed bezig hoor VVD
Ik zie wel een overeenkomst: het haalt allebei niks uit.quote:Op zondag 17 juni 2012 11:11 schreef waht het volgende:
[..]
Goh, wat zou nou het verschil zijn tussen die twee zaken?
Het ene heeft een gelimiteerd budget en van het andere weten we dat het nog veel duurder uit gaat vallen?quote:Op zondag 17 juni 2012 11:11 schreef waht het volgende:
[..]
Goh, wat zou nou het verschil zijn tussen die twee zaken?
Precies. Moslims die een aanslag plegen in Limburg, en Amerika is schuldig! Jij snapt het!quote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:41 schreef Schenkstroop het volgende:
Als Moslims-extremisten de trein van je liefje of je ouders opblazen daar in Limburg. Eens kijken of je nog achter het Moslim-pesten staat van Amerika. Tbv de winsten van een paar corporaties etc.
Dit kan nogeens verkeerd opgevat worden wellichtIk heb natuurlijk geen voorkennis maar je begrijpt wat ik bedoel!
Het is wel sympathiek van de VVD: zelf kant en klaar materiaal aanreiken aan die linkse cabaretiers. Ze zouden zich bijna generen om zo'n inkoppertje te benutten.quote:En intussen nog even op de proppen komen met de forenzentaks. De VVD, de partij voor de hardwerkende Nederlander. Whaha. En Rutte maar ontkennen
quote:Op zondag 17 juni 2012 20:18 schreef eriksd het volgende:
Mishu is eigenlijk mijn favoriete user op dit forum, en al helemaal op politiek gebied. Zelden heb ik zo'n mooi voorbeeld van een product van deze tijd gezien:
Misplaatste arrogantie omdat ze politicologie studeert, een uitkering omdat de druk van de prestatiebeurs teveel wordt, tegelijkertijd klagen over mensen die geld verdienen over de rug van anderen (waar denk je dat de economie uit bestaat), boos worden over langstudeerboete en terugwerkende kracht maar als het gaat om een extra heffing van hoge inkomens geldt dat weer niet, klagen over de HRA en dat de bakker daar belasting voor moet betalen, maar het wel volkomen normaal vinden dat er drie opleidingen bekostigd moeten worden, enzovoorts enzovoorts.
Echt, briljant.
Een uitkering omdat de druk van de prestatiebeurs teveel wordt? Haha. Hahaha.quote:Op zondag 17 juni 2012 20:18 schreef eriksd het volgende:
Mishu is eigenlijk mijn favoriete user op dit forum, en al helemaal op politiek gebied. Zelden heb ik zo'n mooi voorbeeld van een product van deze tijd gezien:
Misplaatste arrogantie omdat ze politicologie studeert, een uitkering omdat de druk van de prestatiebeurs teveel wordt, tegelijkertijd klagen over mensen die geld verdienen over de rug van anderen (waar denk je dat de economie uit bestaat), boos worden over langstudeerboete en terugwerkende kracht maar als het gaat om een extra heffing van hoge inkomens geldt dat weer niet, klagen over de HRA en dat de bakker daar belasting voor moet betalen, maar het wel volkomen normaal vinden dat er drie opleidingen bekostigd moeten worden, enzovoorts enzovoorts.
Echt, briljant.
Het kan in Nederlandquote:Op zondag 17 juni 2012 20:28 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Een uitkering omdat de druk van de prestatiebeurs teveel wordt? Haha. Hahaha.![]()
Fuck man. Had ik dat maar gewetenquote:
Dan moet je een misplaatst gevoel van entitlement hebben. Vooral te vinden onder de Mishu's van deze wereld.quote:
Wat onverwacht, ridder Guidance neemt het weer op voor de volslagen wereldvreemde politicologe.quote:Op zondag 17 juni 2012 20:32 schreef De_Guidance het volgende:
We zijn allemaal hypocriet hoor, maar Erik kan de hypocrisie van mishu wel mooi onder woorden brengen.
Maar wat hij stelt is wel waar?quote:Op zondag 17 juni 2012 21:14 schreef Mishu het volgende:
Laat je nou toch niet zo kennen eriksd, je weet toch wel dat op de man spelen een teken van zwakte is?
Nee natuurlijk niet, hij weet niks van mijn huidige situatie, en dat houd ik liever zoquote:
Alsof een uitkering vetpot is. Weet je wel waar je het over hebt?quote:
Meer dan de studiefinanciering.quote:Op zondag 17 juni 2012 22:13 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Alsof een uitkering vetpot is. Weet je wel waar je het over hebt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |