SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Half bezopen is weggegooid geld.
Hoezo? Ben je er even lekker uit, en kan je je favriete hobby in real life uitoefenenquote:
Nee, gewoon nee.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:39 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Hoezo? Ben je er even lekker uit, en kan je je favriete hobby in real life uitoefenen
Zweden, scamphonequote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:43 schreef Nick-GizMo het volgende:
wtf, zie nu pas dat ik 6 oproepen heb gemist de afgelopen dagen
+46 zelfs , wtf is dat dan?
Dan zou het Nigeria moeten zijn tochquote:
Basshunter toch?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:47 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dan zou het Nigeria moeten zijn toch? Maar Zweden zeg je? Hmm daar ken ik wel iemand ja, weet dat er van de week ook al in thuis telefoon een oproep met wazig nummer erbij stond, maar dacht dat het Duitsland was, dus verder niet naar omgekeken
Mocht ie willenquote:
Iets met Homefront..quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:08 schreef SoldMayor het volgende:
Die MP van Max Payne 3 zit best wel aardig in elkaar.
Dus kopen allemaal negers.
Nee. Roepen dat we het moeten kopen en dat het achteraf toch lame blijkt te zijn. Of iets waar je snel genoeg van hebt.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:12 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Het zijn idd dezelfde soort games enzo ja..
Ik wil hem wel, maar het lijkt alsof hij niet zo populair is. Ik ga hem 2e hands kopen, als ik hem ergens zie en als hij tegen die tijd nog gespeeld wordt.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:08 schreef SoldMayor het volgende:
Die MP van Max Payne 3 zit best wel aardig in elkaar.
Dus kopen allemaal negers.
Mwa het is niet zo druk als bij mw3 ofzo waar altijd ongeveer 300.000 man online zijn.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:16 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ik wil hem wel, maar het lijkt alsof hij niet zo populair is. Ik ga hem 2e hands kopen, als ik hem ergens zie en als hij tegen die tijd nog gespeeld wordt.
Jij speelt toch alleen maar mw3.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:15 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Nee. Roepen dat we het moeten kopen en dat het achteraf toch lame blijkt te zijn. Of iets waar je snel genoeg van hebt.
Edit: Net gehoord dat ie door de bus is.
Nee, bijna een half miljoen kills in alle cod's bij elkaar hebben kun je trots op zijn.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Wat is er nou zo boeiend aan GTA die shit is alleen leuk als je domme shit doet. Die missies zijn ook non stop hetzelfde vergeet ook nooit meer die graffiti shit in SA dat was zo triest
Haten op GTA: SAquote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Wat is er nou zo boeiend aan GTA die shit is alleen leuk als je domme shit doet. Die missies zijn ook non stop hetzelfde vergeet ook nooit meer die graffiti shit in SA dat was zo triest
Staat goed op je CV.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:23 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Nee, bijna een half miljoen kills in alle cod's bij elkaar hebben kun je trots op zijn.
Sowieso trots zijn op je game "prestaties". Vice City is de enige GTA die een beetje fatsoenlijk is.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:23 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Nee, bijna een half miljoen kills in alle cod's bij elkaar hebben kun je trots op zijn.
Stuur die mw3 clan invite dan, zemmel.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:33 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
De clan in mw3 heet ook al zo.![]()
![]()
The rich tata's?
Fucking vet gemaakt manquote:
Weet jij uit welke film dat speech stukje komt zo?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:46 schreef Michhas het volgende:
[..]
Fucking vet gemaakt man
Ga vanavond 146 kijken, mijn vriendin wil Mr. Bean kijken, daar ga ik dus niet aan meedoen
de laatste rocky?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Weet jij uit welke film dat speech stukje komt zo?
Maak een social club account aan nigga.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:43 schreef Bozz187 het volgende:
Fuck die kogelwonden bij max payne zijn hard
Dat stuks trouwens in het begin dat je zo'n gast die in de deur opening staat volpomt met een shotgun.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:43 schreef Bozz187 het volgende:
Fuck die kogelwonden bij max payne zijn hard
Toen begon hetquote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:17 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
En dan iets over mij zeggen. Volgens mij mag je er niet zo vaak op van je vrouw of wel?
ja net gedaan, ffucking sickquote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:46 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Dat stuks trouwens in het begin dat je zo'n gast die in de deur opening staat volpomt met een shotgun.
Van de trap flikkeren => nek breken => op FOK! posten => kijken hoe het met nek gaatquote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:08 schreef Nick-GizMo het volgende:
Het is maar goed dat morgen naar het ziekenhuis moet voor mijn pols, want ik flikker net toch een partij van de trap af![]()
Ook maar meteen foto's van nek laten maken
nek breken? Dan had ik waarschijnlijk niks meer kunnen posten hequote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:10 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Van de trap flikkeren => nek breken => op FOK! posten => kijken hoe het met nek gaat
Niks gewend jij beetje last van je nek dan al foto's willen laten makenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:08 schreef Nick-GizMo het volgende:
Het is maar goed dat morgen naar het ziekenhuis moet voor mijn pols, want ik flikker net toch een partij van de trap af![]()
Ook maar meteen foto's van nek laten maken
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:10 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Van de trap flikkeren => nek breken => op FOK! posten => kijken hoe het met nek gaat
Haha ja ben er morgen tochquote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Niks gewend jij beetje last van je nek dan al foto's willen laten maken
Silva is echt een gigantische vent, wat een reusquote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Shit is epic heb hem in ene gekeken
Ja ik vond het jammer dat hij die nasty cut boven zijn oog kreeg hij zag niets meer.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:35 schreef Michhas het volgende:
[..]
Silva is echt een gigantische vent, wat een reus
Eerst even her gevecht van onze wolkenkrabber checkenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:39 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja ik vond het jammer dat hij die nasty cut boven zijn oog kreeg hij zag niets meer.
Zieke shit he dit zijn tenminste echte atleten ipv die homosuelen die op het voetbalveld rond huppelen. Kenny Florian v Diego Sanchez en Struve tegen zo'n kroaat zijn ook zulke bloedbadenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:50 schreef Pixell het volgende:
net ook ff velasquez vs silva gezien, die kerel verliest me daar een partij bloed, daar zou menig mense alleen al van knockie gaan
I know, deze armbar was ook gewoon puur techniek, niet eens kracht. Hij hoeft er maar aan te gaan hangen met dat gigantische lichaam, en hij zit goed.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Hij zou veel vaker voor de sub moeten gaan hij is namelijk echt belachelijk lenig en groot
Techniek beats power elke dag van de week. Behalve als je big country heet.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:53 schreef Michhas het volgende:
[..]
I know, deze armbar was ook gewoon puur techniek, niet eens kracht. Hij hoeft er maar aan te gaan hangen met dat gigantische lichaam, en hij zit goed.
Struve tegen die kroaat was inderdaad een sick gevechtquote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zieke shit he dit zijn tenminste echte atleten ipv die homosuelen die op het voetbalveld rond huppelen. Kenny Florian v Diego Sanchez en Struve tegen zo'n kroaat zijn ook zulke bloedbaden
En Mark Huntquote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Techniek beats power elke dag van de week. Behalve als je big country heet.
Mark Hunt heeft met JDS de beste stand up in MMA. K1 kampioen geweest die gooit alles op techniekquote:
Vond zijn K.O. tegen Kongo echt epic, die zag ik écht niet aankomenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Mark Hunt heeft met JDS de beste stand up in MMA. K1 kampioen geweest die gooit alles op techniek
Het licht in de vallei naast de moezel, dus dat zou best kunnenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:01 schreef Nick-GizMo het volgende:
Wel tof Ross!
Maar ik check net ff via maps waar dat is, maar heet het daar nou echt Mosel Valley?
Ook hoe cool hij is na zo'n klap fantastisch om te zien.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:59 schreef Michhas het volgende:
[..]
Vond zijn K.O. tegen Kongo echt epic, die zag ik écht niet aankomen
Noob.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:19 schreef KoningStoma het volgende:
Gewoon die sawed off pakken en gaan campen, zoals iedereen
quote:
Zijn ze dat niet allemaal? Behalve die CoD-verslaafde van de vorige aflevering, dat was wel een heldquote:
Was je dat toevallig aan het kijken? Hij deed als "ajacied" een Feyenoord shirt aan om zijn ex terug te winnen maar die wou geeneens met hem praten. Kerel helemaal jankenquote:
Haha heb het toevallig ook gezien jaquote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Was je dat toevallig aan het kijken? Hij deed als "ajacied" een Feyenoord shirt aan om zijn ex terug te winnen maar die wou geeneens met hem praten. Kerel helemaal janken
Zit sowieso veel meer achter denk ikquote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:16 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Haha heb het toevallig ook gezien ja. beetje apart idd
Dat zal wel ja, beetje laf om iemand niet te woord te staan. Wel benieuwd hoe de echte beelden waren eigenlijkquote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zit sowieso veel meer achter denk ik
Dan moet er toch wel iets aan de hand zijn hequote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:22 schreef badboynova het volgende:
ze wilde deze uitzending bij de rechter verbieden
Ja hij had een feyenoord shirt aanquote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:22 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dan moet er toch wel iets aan de hand zijn he?
quote:BNN BNN @OmroepBNN
Uitzending #Loverboys vanavond is onzeker. Straks een kort geding van een ex die de uitzending wil voorkomen
Haha dat zal niet het enigste zijn hoorquote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja hij had een feyenoord shirt aan.
Misschien heeft die kerel wel die make up studio verbouwd hij had wel blauwe plekken op zijn vuisten
Ook bekend welke van de 2? Als het die kerel is, dan zegt dat wel genoeg jaquote:
Dat wijf wilde niet.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:28 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Haha dat zal niet het enigste zijn hoor
[..]
Ook bekend welke van de 2? Als het die kerel is, dan zegt dat wel genoeg ja
"Standaard"quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Was dat wijf nu wel in beeld want die was me toch lelijk
Haha lafquote:
Ik dacht eerst dat het over dat wijf in de stoel gingquote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Was dat wijf nu wel in beeld want die was me toch lelijk
Hmm weet nietquote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Indianentooienchick was heet vergeleken met deze
Eens ff terug kijkenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:36 schreef Dr.Pringles het volgende:
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1252586
Glenn
Hij zat ook in een aflevering ervoor, wordt ie in een studentenhuis gepleurd.quote:
Ik ga er niet op in dudequote:
Dat hij zo tussen al die mensen met een camera met een chick praat, terwijl hij dat "nooit" gedaan heeft.quote:
Ik dacht dat die eppo van vanavond was met dat Feyenoord shirtquote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:50 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Dat hij zo tussen al die mensen met een camera met een chick praat, terwijl hij dat "nooit" gedaan heeft.
quote:
Ik wacht op de overige reacties.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
Hele publiek wordt gek als JDS zijn walk out doetquote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dikke card he, main event is gewoon vintage JDS fantastisch om te zien
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:53 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Ik wacht op de overige reacties.Die had ik eigenlijk ook wel verwachtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
Wat? Gast, die shit gaat langs ons heen.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:57 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Die had ik eigenlijk ook wel verwacht![]()
Ons? Ik denk eerder de restquote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:01 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Wat? Gast, die shit gaat langs ons heen.
je hebt mij niet toegevoegd hoor? :Squote:Op donderdag 24 mei 2012 22:59 schreef Kutstudent het volgende:
Lol chai op facebook gevonden. Kijken hoelang het duurt voor ze reageert.
quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:59 schreef Kutstudent het volgende:
Lol chai op facebook gevonden. Kijken hoelang het duurt voor ze reageert.
4 topics dusquote:
Het einde ook.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:21 schreef Nick-GizMo het volgende:
Oke, die aflevering met die huifkar is wel eenwaard
quote:
En ook je volgende vraag ben ik voor :quote:
quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:10 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ah oke, is ze geefbaar? Meteen maar ff fok termen erin gooien
Juist dat einde iddquote:
Die chick zegt gewoon zomaar dat het een andere dude is, omdat hij al zei dat hij een andere chick bedoelde.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:25 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Juist dat einde iddEerst die shit bewust doen, en daarna alsnog een fout maken
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:23 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
[..]
En ook je volgende vraag ben ik voor :
[..]
Dat kan natuurlijk ook nog jaquote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:26 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Die chick zegt gewoon zomaar dat het een andere dude is, omdat hij al zei dat hij een andere chick bedoelde.
Sowieso de naam van die enequote:
Heb nooit geen antwoord gekregen, dus ik denk dat je dan toch KK een PM moet sturenquote:
Nu weet je hoe ik eruit zie.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:30 schreef tliciouz het volgende:
Glenn moet overigens wel op fok zitten, kan niet anders.
Als het maar een pols en een gat heeft tochquote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:29 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Heb nooit geen antwoord gekregen, dus ik denk dat je dan toch KK een PM moet sturen. Al weet iedereen hier zijn standaard [ afbeelding ]
Vagina hoeft niet?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:32 schreef badboynova het volgende:
[..]
Als het maar een pols en een gat heeft toch
Dat noemt hij waarschijnlijk een gatquote:
Dan moet ik je nog iets vertellen.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:31 schreef Nick-GizMo het volgende:
Het is dat ie Glenn heet, anders had ik wel een vermoeden wie het kon zijn [ afbeelding ]
Kan niet, want hij heeft niet verteld dat hij van kaassoufflé's houd.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:31 schreef Nick-GizMo het volgende:
Het is dat ie Glenn heet, anders had ik wel een vermoeden wie het kon zijn [ afbeelding ]
Zonder gat kan niemand leven.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:34 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dat noemt hij waarschijnlijk een gat
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:31 schreef Nick-GizMo het volgende:
Ik wist het wel, Glenn past ook veel beter bij jequote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:34 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Dan moet ik je nog iets vertellen.
omg, ik had het niet eens over stomaquote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:34 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Kan niet, want hij heeft niet verteld dat hij van kaassoufflé's houd.
Dat is pas een snap.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:36 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ik wist het wel, Glenn past ook veel beter bij je
[..]
omg, ik had het niet eens over stoma
Shit, sorry Stoma.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:36 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ik wist het wel, Glenn past ook veel beter bij je
[..]
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:36 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Bepaalde gaten hoef je niet persé te vullen hequote:
Maar heb je wel nodig.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:39 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Bepaalde gaten hoef je niet persé te vullen he
Hij lijkt wel een beetje op Soldquote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:38 schreef Nick-GizMo het volgende:
Stoma speelt geen CoD, dus daar had je het al kunnen weten
Daar heb je wel een punt eigenlijkquote:
quote:
Die aflevering 5 is in Almere.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:39 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Bepaalde gaten hoef je niet persé te vullen he
En herken je er een paar? Of ben je niet zo goed in het onthouden van gezichten in het donkerquote:
Oh snap! En deze is snap waardig.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:47 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
En herken je er een paar? Of ben je niet zo goed in het onthouden van gezichten in het donker
Nee.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:47 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
En herken je er een paar? Of ben je niet zo goed in het onthouden van gezichten in het donker
Ja.quote:
Hoeveel maps zijn er?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:27 schreef SoldMayor het volgende:
Wat een bazen game dat Max Payne.
In die multiplayer vliegend headshots maken alles.![]()
Kan een 360 qscope niet tegen op.
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:31 schreef Dr.Pringles het volgende:
Tering die Doritos Crash Course is nog erger dan MW3.
Heb hem ook hoor, is gratis hequote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:41 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Iets is gewoon kapot hier. Kankerzooi.
Valt wel mee toch?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:42 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Weet ik, alleen het einde is zo een kk stuk.
Nohh.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:44 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Valt wel mee toch?
[ afbeelding ]
dat is sweet
Nee niet. En wat voor gare kutmongool bestuur je? Die gast valt als je over een checkpoint gaat..quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:44 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Valt wel mee toch?
[ afbeelding ]
dat is sweet
Holy shit dat ken ik ergens vanquote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:41 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Iets is gewoon kapot hier. Kankerzooi.
Dat is je avatar hequote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:48 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Nee niet. En wat voor gare kutmongool bestuur je? Die gast valt als je over een checkpoint gaat..___!
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:58 schreef Dr.Pringles het volgende:
Lol nick, deed net fucking 6 min over een level waar jij 02.14min over deed.Dit verwijder ik z.s.m.
Ja, ben nu ook al bijna klaar met 2de level. Serieus ik loop naar boven en hij valt al op de top, like wtf man.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:59 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dat is je avatar he
[..]![]()
Serieus dude, ik heb dat spel 1x opgestart en toen ook meteen alles gedaan dacht ik
Ik zou dr doen.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:48 schreef Nick-GizMo het volgende:
Stef
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Neem aan dat dit toch wel onder je standaard is he
Schijnbaar ook auto's uit GTA Vquote:Op woensdag 30 mei 2012 00:18 schreef SoldMayor het volgende:
Yep overal zie je auto's van GTAIV en ook nog van SA.
In de SP mischien wel. Heb tot nu toe 2 chapters gedaan in de SP. En verder alleen maar MP en daar kun je ze niet gebruiken.quote:Op woensdag 30 mei 2012 00:22 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Schijnbaar ook auto's uit GTA V. Maar kun je auto's gebruiken dan?
En stuk of 6. Maar dan zijn ze bij elke gamemode weer anders.quote:
Das jammer. 6 is wel heel weinig.quote:Op woensdag 30 mei 2012 00:31 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
In de SP mischien wel. Heb tot nu toe 2 chapters gedaan in de SP. En verder alleen maar MP en daar kun je ze niet gebruiken.
[..]
En stuk of 6. Maar dan zijn ze bij elke gamemode weer anders.
Bij free for all zijn ze kleiner dan bij TDM en Big TDM.
En dan heb je ook nog Gang Wars op die maps. Dat is net zoiets als Rush bij BF.
Ook dan kom je weer op de zelfde maps alleen zijn ze dan weer uitgebreider.
quote:Op woensdag 30 mei 2012 00:38 schreef SoldMayor het volgende:
Blijf sowieso door spelen tot dat ik de RPG heb.
Ik zal je nog steeds blijven afmaken met FIFA als je dat wilt hoor.quote:Op woensdag 30 mei 2012 00:39 schreef Nick-GizMo het volgende:
Sold heeft weer een nieuwe spelleke gevonden
Ahaquote:Op woensdag 30 mei 2012 00:41 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ik zal je nog steeds blijven afmaken met FIFA als je dat wilt hoor.
Volgens deze wiki zijn er 8 maps, waarvan 1 pre-order bullshit is.quote:Op woensdag 30 mei 2012 00:38 schreef SoldMayor het volgende:
Ja klopt.
Maar goed verder is alles wel redelijk uitgebreid.
Je heb allemaal verschillende soorten perks, die ook je team helpen ipv alleen je zelf.
En je verdient geld door te spelen en daarvan kun je weer wapens kopen, perks en soort van killstreak rewards. Verder kun je ook attachments op je wapens knallen.
Het is wel de vraag of het allemaal lang leuk blijft.
Blijf sowieso door spelen tot dat ik de RPG heb.
en ik heb geen pre order maar wel een code voor die mapquote:Op woensdag 30 mei 2012 01:25 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Volgens deze wiki zijn er 8 maps, waarvan 1 pre-order bullshit is.
http://maxpayne.wikia.com/wiki/Max_Payne_3
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:32 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik geef het 3 minuten voordat Michiel weggestuurd wordt omdat ie alleen maar rondrent en blaft naar iedereen
Trololomeneer ligt in comaquote:Russian singer Eduard Khil who became an internet sensation two years ago is in a coma after a stroke. The 77-year-old stage star is in intensive care as he has suffered irreversible brain damage.
The Soviet stage legend who rose to international fame in 2010 when his I Am So Happy to Finally Be Back Home scooped the attention of millions around the world, is in St. Petersburg Polenov Scientific Research Institute of Neurosurgery. Medics fighting for Khil’s life say several important functions of the singer’s brain are irreversibly damaged.
Doctors suggest Trololo man’s life could be saved, but he would need urgent surgery, Gazeta.ru reports. Even if the singer survives the operation, there are no guarantees of recovery.
Khil’s family are searching for extra funds for his treatment and hope that Russia’s new Health Minister Veronika Skvortsova will help.
Eduard Khil was born in Smolensk in 1934. The handsome and charismatic young baritone rose to fame in the 1960s. Victory at an International Youth Festival in Berlin in 1973 gave him a chance to see the world, as the singer made a global tour, visiting some 80 countries. Later, in the 1980s Eduard Khil was one of the few Soviet people to travel to the US and Europe. Singer Mireille Mathieu and France’s 21st President François Mitterrand enjoyed Khil’s performances in Paris’s Rasputin cabaret.
In 2010, the singer’s half-century-old hit brought Khil international attention as his vintage video scooped over 2 million views on YouTube over just a few days. International fans of the song I Am So Happy to Finally Be Back Home nicknamed Eduard Khil Trololo Man, begging him to give live shows in their countries.
Despite the unexpected fame of I Am So Happy to Finally Be Back Home, in his home country Khil is better known for other songs, such as the Soviet hits Where the Fatherland Begins, At a Nameless Height, Winter and many more.
Toch is het uiteindelijk meegevallen!quote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:54 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Forza 4 betekend voor PierreTT trouwens het einde van een sociaal leven.
Pas zei die dat hij al 500/600 uur in forza had zitten.
Ja toch wel he.quote:Op woensdag 30 mei 2012 09:05 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Toch is het uiteindelijk meegevallen!
Ik weet niet zo goed wat ik daarvan moet denken. Gebaseerd op freeroam... beetje Midnight Club LA? Need for Speed-achtig? We gaan het zienquote:Op woensdag 30 mei 2012 09:07 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ja toch wel he.![]()
Mja dit jaar komt Forza Horizon.
Test drive unlimeted 2 + FORZA 4 = Horizon.quote:Op woensdag 30 mei 2012 09:11 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik weet niet zo goed wat ik daarvan moet denken. Gebaseerd op freeroam... beetje Midnight Club LA? Need for Speed-achtig? We gaan het zienWordt waarschijnlijk ook wel weer een Collectors Edition Preorder
Kan wellicht leuk wordenquote:Op woensdag 30 mei 2012 09:12 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Test drive unlimeted 2 + FORZA 4 = Horizon.
Ja opzich, zie liever de rijeigenschappen van DiRT3.quote:Op woensdag 30 mei 2012 09:12 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Kan wellicht leuk wordenHopelijk houden ze de rijeigenschappen van Forza erin
Dat was op de heen en terugwegquote:Op woensdag 30 mei 2012 08:03 schreef Bozz187 het volgende:
Hey ross, leuke foto's. jammer van die koffers
Waar staan die foto's?quote:Op woensdag 30 mei 2012 09:17 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dat was op de heen en terugwegToch best handig als je voor 5 dagen onderbroeken mee kunt nemen
Oh, even kijken dan!quote:Op woensdag 30 mei 2012 09:22 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik heb er een aantal op Fleischbuch gezet
Wat. De. Fak. Die ene gast heeft een shirt met Disco Pogoquote:Op woensdag 30 mei 2012 09:26 schreef Rossdale het volgende:
Ultiem mannenweekend! Vijf dagen motor rijden, BBQ'en en bierdrinken
homo, een echte vent rijdt 5 dagen zonder ook maar van zijn motor af te stappen, laat staan onderbroek wisselenquote:Op woensdag 30 mei 2012 09:17 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dat was op de heen en terugwegToch best handig als je voor 5 dagen onderbroeken mee kunt nemen
enig he ?quote:Op woensdag 30 mei 2012 09:27 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Wat. De. Fak. Die ene gast heeft een shirt met Disco Pogo
Ja ik zat ondertussen met een verhaal in mijn hoofd dat ze de enige mensen in die hele tent warenquote:
Hij had allemaal T-shirts aan met Die Atzen slogansquote:Op woensdag 30 mei 2012 09:27 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Wat. De. Fak. Die ene gast heeft een shirt met Disco Pogo
Komt omdat die fotoselectie flink gefilterd is aangezien ik ook familie en schoonfamilie op facebook hebquote:Op woensdag 30 mei 2012 09:28 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ja ik zat ondertussen met een verhaal in mijn hoofd dat ze de enige mensen in die hele tent waren
quote:Op woensdag 30 mei 2012 09:29 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hij had allemaal T-shirts aan met Die Atzen slogans
Dat snap ik ook. Je wil natuurlijk niet dat je vriendin ziet dat je met al die Duitse chicks staat te schurenquote:Op woensdag 30 mei 2012 09:30 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Komt omdat die fotoselectie flink gefilterd is aangezien ik ook familie en schoonfamilie op facebook heb
ross heeft áltijd vakantiequote:Op woensdag 30 mei 2012 09:33 schreef PierreTT het volgende:
Maar leuke foto's man, ziet er goed uit! Wanneer vertrek jij trouwens weer voor vakantie?
quote:Op woensdag 30 mei 2012 10:53 schreef Nick-GizMo het volgende:
oh ik check net een random fb page :
Werkt bij kruitvat
Bij jou FB staat er niks bij werkquote:Op woensdag 30 mei 2012 10:53 schreef Nick-GizMo het volgende:
oh ik check net een random fb page :
Werkt bij kruitvat
Snapperdepap.quote:Op woensdag 30 mei 2012 10:55 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Bij jou FB staat er niks bij werk![]()
oh wait.
quote:Op woensdag 30 mei 2012 10:55 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
oh wait.
achterlijkequote:Op woensdag 30 mei 2012 10:55 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
oh wait.
Jij mag niet eens lachen over FB grappenquote:
Hou me tegen dan.quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:05 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Jij mag niet eens lachen over FB grappen
haha gekkiequote:
Oh ja dat is ook wel zo, maar wist niet dat clubs bijna 3 ton kregen? Wel handig dat die blessure verzekering pas in September in gaatquote:Op woensdag 30 mei 2012 11:28 schreef Tauchmeister het volgende:
Die verdienen het ook wel. Nagenoeg de enige topclub zonder grote schulden.
niet in utrecht, hier valt sneeuwquote:Op woensdag 30 mei 2012 12:11 schreef Michhas het volgende:
hallo jongens wat een lekker weertje he gr gr
quote:Op woensdag 30 mei 2012 12:19 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Waarom ging ik op de buienradar kijken
Iets met bezem..quote:Op woensdag 30 mei 2012 12:19 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
haha nicequote:Op woensdag 30 mei 2012 12:19 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
hoi er staat groente en plaats van groeten groetjesquote:Op woensdag 30 mei 2012 12:18 schreef Tauchmeister het volgende:
hallo michhas ales goed me t jou groenten terug
dank je voor de corectie je bent een echte vrienquote:Op woensdag 30 mei 2012 12:25 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
hoi er staat groente en plaats van groeten groetjes
Ben ik al.quote:Op woensdag 30 mei 2012 12:25 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Ga jij eens aan het werk, zemmel
quote:Op woensdag 30 mei 2012 12:40 schreef Rossdale het volgende:
Ik denk dat ik vanavond ook MP3 ga halen
Dat denk ik niet vriend.quote:Op woensdag 30 mei 2012 12:40 schreef Rossdale het volgende:
quote:Op woensdag 30 mei 2012 12:40 schreef Rossdale het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |