Ja hij had een feyenoord shirt aanquote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:22 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dan moet er toch wel iets aan de hand zijn he?
quote:BNN BNN @OmroepBNN
Uitzending #Loverboys vanavond is onzeker. Straks een kort geding van een ex die de uitzending wil voorkomen
Haha dat zal niet het enigste zijn hoorquote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja hij had een feyenoord shirt aan.
Misschien heeft die kerel wel die make up studio verbouwd hij had wel blauwe plekken op zijn vuisten
Ook bekend welke van de 2? Als het die kerel is, dan zegt dat wel genoeg jaquote:
Dat wijf wilde niet.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:28 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Haha dat zal niet het enigste zijn hoor
[..]
Ook bekend welke van de 2? Als het die kerel is, dan zegt dat wel genoeg ja
"Standaard"quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Was dat wijf nu wel in beeld want die was me toch lelijk
Haha lafquote:
Ik dacht eerst dat het over dat wijf in de stoel gingquote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Was dat wijf nu wel in beeld want die was me toch lelijk
Hmm weet nietquote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Indianentooienchick was heet vergeleken met deze
Eens ff terug kijkenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:36 schreef Dr.Pringles het volgende:
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1252586
Glenn
Hij zat ook in een aflevering ervoor, wordt ie in een studentenhuis gepleurd.quote:
Ik ga er niet op in dudequote:
Dat hij zo tussen al die mensen met een camera met een chick praat, terwijl hij dat "nooit" gedaan heeft.quote:
Ik dacht dat die eppo van vanavond was met dat Feyenoord shirtquote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:50 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Dat hij zo tussen al die mensen met een camera met een chick praat, terwijl hij dat "nooit" gedaan heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |