Dat hij zo tussen al die mensen met een camera met een chick praat, terwijl hij dat "nooit" gedaan heeft.quote:
Ik dacht dat die eppo van vanavond was met dat Feyenoord shirtquote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:50 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Dat hij zo tussen al die mensen met een camera met een chick praat, terwijl hij dat "nooit" gedaan heeft.
quote:
Ik wacht op de overige reacties.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
Hele publiek wordt gek als JDS zijn walk out doetquote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dikke card he, main event is gewoon vintage JDS fantastisch om te zien
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:53 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Ik wacht op de overige reacties.Die had ik eigenlijk ook wel verwachtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
Wat? Gast, die shit gaat langs ons heen.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:57 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Die had ik eigenlijk ook wel verwacht![]()
Ons? Ik denk eerder de restquote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:01 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Wat? Gast, die shit gaat langs ons heen.
je hebt mij niet toegevoegd hoor? :Squote:Op donderdag 24 mei 2012 22:59 schreef Kutstudent het volgende:
Lol chai op facebook gevonden. Kijken hoelang het duurt voor ze reageert.
quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:59 schreef Kutstudent het volgende:
Lol chai op facebook gevonden. Kijken hoelang het duurt voor ze reageert.
4 topics dusquote:
Het einde ook.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:21 schreef Nick-GizMo het volgende:
Oke, die aflevering met die huifkar is wel eenwaard
quote:
En ook je volgende vraag ben ik voor :quote:
quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:10 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ah oke, is ze geefbaar? Meteen maar ff fok termen erin gooien
Juist dat einde iddquote:
Die chick zegt gewoon zomaar dat het een andere dude is, omdat hij al zei dat hij een andere chick bedoelde.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:25 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Juist dat einde iddEerst die shit bewust doen, en daarna alsnog een fout maken
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:23 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
[..]
En ook je volgende vraag ben ik voor :
[..]
Dat kan natuurlijk ook nog jaquote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:26 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Die chick zegt gewoon zomaar dat het een andere dude is, omdat hij al zei dat hij een andere chick bedoelde.
Sowieso de naam van die enequote:
Heb nooit geen antwoord gekregen, dus ik denk dat je dan toch KK een PM moet sturenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |