abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_112170514

Welkom in het FOK! anime en manga topic!

Laat je niet afschrikken door de slowchat, als je vragen hebt kun je die hier altijd kwijt. ;)

Anime(aa-ni-mee) is de Japanse variant (dus Japanse uitspraak op het Engels animation) op onze Westerse tekenfilm. Het mag dan wel getekend zijn, maar anime gaan vaak veel dieper dan de tekenfilms die je hier op TV ziet. Hetzelfde geldt voor Manga (wat o.a. "onbeheerste of willekeurige kwaststreken" betekend).
Door veel mensen die niet bekend worden deze termen echter in verband gebracht met seksueel getinte onderwerpen(hentai, wat eigenlijk pervers betekent in het Japans) of onze (kinderlijke, dus kodomo) series.
Hierdoor heeft dit onderwerp een slechte reputatie bij een aantal mensen.

Anime en manga kun je onderverdelen in verschillende leeftijd categorie. De twee grootste zijn "Shonen" en "Shoujo".
Hiernaast heb je meerdere kleine (sub-)genres, zoals "Josei", "Seinen". Elk (sub-)genre snijd een ander onderwerp aan, dus er zou in principe voor iedereen iets tussen moeten zitten.

Gericht op jonge jongens (Shonen,leeftijd ~12-20/25 jaar): dit is over het algemeen het meest bekeken genre. De meeste mensen beginnen met de bekende series uit dit gedeelte.
De series zijn meestal gericht op actie en humor. De bekende series Bleach, Naruto en Fullmetal Alchemist vallen bijvoorbeeld in dit gedeelte.

Gericht op jonge meisjes (Shoujo,leeftijd ~12-20/25 jaar): dit onderdeel behandelt meestal het (meer) dramatische gedeelte, en bevat veel romantiek.
Meestal is het hoofdpersoon in een van deze series een vrouw (of meisje natuurlijk). Een aantal voorbeelden zijn Sailor Moon, Cardcaptor Sakura en Fruits Basket.

Gericht op de volwassen vrouw (Josei,leeftijd ~20/23/25-70/80+ jaar): deze bevatten globaal dezelfde thema's als de "Shoujo"-series, maar dan iets serieuzer en realistischer uitgevoerd.
Onder andere de series Nana, Paradise Kiss en Honey and Clover zijn voorbeelden hiervan

Gericht op de volwassen man (Seinen,leeftijd ~20/23/25-70/80+ jaar): dit genre is heel divers en er zit veel afwisseling in, van avant-garde tot erotiek. Deze series hebben vaak een serieuze ondertoon.
Een aantal populaire series zijn Elfen Lied, Ghost in the Shell en Black Lagoon.

Gericht op jonge kinderen (Kodomo,leeftijd 0-12 jaar): Hello Kitty, Pokemon en Hamtaro - dit spreekt voor zich.

Gericht op de jong volwassen vrouw (Yaoi/shounen-ai): dit genre gaat over homoseksuele relaties tussen mannelijke figuren. Een aantal voorbeelden hiervan zijn Junjou Romantica en Gravitation.

De makkelijkste manier is de taal leren door middel van een cursus of ervaring. Als je daar geen zin in hebt (of daartoe niet in staat bent) kun je fansubs kijken. Fansub-groepen (zoals Dattebayo) nemen "raw"-versies op van de Japanse TV, vertalen deze en voegen ondertitelingen toe. Vaak geven de groepen extra informatie zodat het voor de kijker beter te begrijpen is (typische Japanse dingen worden uitgelegd).

Er zijn verschillende soorten groepen die animes ondertitelen, daarom zijn er verschillende in de gebruikte lettertypen, tekstopmaak of vertalingen. Verder zijn er twee soorten, de "speedsubbers" en de "qualitysubbers".
Zoals de namen doen vermoeden brengen de "speedsubbers" snel hun aflevering (of hoofdstuk) uit (waardoor het kan zijn dat deze van mindere kwaliteit is), en de "quality-subbers" nemen de tijd en leveren vaak beter werk af.

Het verschil tussen speedsubbers en qualitysubbers wordt steeds kleiner. Vaak hebben de meeste speedsubbers ook kwaliteit die niet onder doet voor die van qualitysubbers. Dit onderscheid is eigenlijk meer iets van vroeger en wordt tegenwoordig niet meer zo gemaakt.

Fansubs worden uitgebracht op verschillende sites, om deze te vinden kun je altijd even Googelen of op (de grotere) P2P-sites zoeken. Ook kun je via IRC downloaden. Een guide daarvoor is gemaakt door Robin007bond en kun je hier vinden.

Links vragen doen we niet in dit topic (omdat het niet in alle gevallen legaal is), maar als je er echt niet uit komt kun je altijd een van de mensen hier een PM/DM sturen.

Waarom zijn (sommige) fansubs illegaal?
Anime worden steeds populairder in andere landen, waardoor er vaker licenties opgekocht worden. Dit betekent dat de afleveringen officieel niet verspreid mogen worden (zonder toestemming).
Dit gebeurt niet bij alle series, maar meestal bij series die bekendheid verkrijgen in het westen waardoor een westerse uitgever de licentie koopt om hieraan te verdienen.

Ik kan de fansubs niet afspelen, wat moet ik doen?
Waarschijnlijk heb je niet de goede codes die nodig zijn om de formaten af te spelen. Het CCCP-Project is een (gratis) pakket speciaal ontwikkeld voor anime, probeer deze eerst te downloaden.
VLC speelt ook nog eens alles af(ook Blu-Ray Disk/BD)! :D
Let er wel op dat deze speler achterloopt op het CCCP Codec Pack en niet speciaal is ontwikkeld met anime in het achterhoofd.

Huidig seizoen
Klik voor de vergroting!

Lente 2012

2007 | Winter | Spring | Summer | Fall
2008 | Winter | Spring | Summer | Fall
2009 | Winter | Spring | Summer | Fall
2010 | Winter | Spring | Summer | Fall
2011 | Winter | Spring | Summer | Fall
2012 | Winter | Spring | Summer | Fall

Aziatische drama's Deel 2
Een topic over Aziatische drama series, voornamelijk over J-drama. Als je een keer geen zin hebt in anime moet je het hier een keer proberen.

Japans. [Deel 2]
Altijd al een beetje Japans willen leren? Dan is dit hét topic voor jou

Japanse cultuur enzo :D
Vragen over de Japanse Cultuur? Stel ze hier!

Japan #24
Dingen die je echt moet doen (mocht je naar Japan gaan).

Zelf sushi maken deel VII
Gerechten

[Animé] Meld hier dat er een nieuwe EP uit is 3
Hier word het gemeld als er nieuwe afleveringen uitgebracht worden.

Anime/mangaseries verkiezingstopic 2008 - Deel 4
Je wil iets nieuws zien maar weet niet wat? In dit topic vind je welke series het populairst waren op FOK!

Het grote anime/manga Meet topic 2012
Een anime/manga meet.

[Anime] Bleach #9: Bankai. Senbonzakura Kageyoshi
[Anime&Manga] Naruto #17
[ANIME] One Piece

Animees
Nederlandstalig blog met reviews over lopende animeseries en (soms) meer!

Anime News Network (ANN)
Nieuws over anime, hier staan ook beschrijvingen van series en handige lijstjes van goede anime.

Animeinfo.com
Hier vind je alle informatie over een anime die jij zoekt.

Anidb.net
De anime-database.

Anime Planet
Hier kun je een aantal aanraders zoeken (anime).

Anime Recommendations
Een wiki vol met aanraders. Er zit altijd wel wat tussen!

My Anime List (MAL)
Houd je eigen anime- en mangalijst bij! Bekijk andere lijsten en geef je oordeel over anime en manga! Er is zelfs een FOK! groep op MAL, deze vind je hier!

Sommige topicmeubels hebben hun eigen MyAnimeLists (MALs), waar je kunt zien wat zij gekeken hebben en wat ze leuk vinden! De links staan hieronder:
.Cake.
Bakakame
Qunix
Xaryna
Strawberry/Aardbei
ArcticBlizzard
SleepSub
Denninho
Mschol
NeeEcht
Gaddle
Robin007bond
Sinterklaaskapoentje
Lithia
Klipnap
Samael
De_Ilias
RedBoyke
Blue_Panther_Ninja
AnimeFan
gniffie
Easymodo
DrNick
cablegunmaster
Charlea
PaRoDiUzZ
Key.
Repelsteeltju
smitjew
Arashimashou
Wil jij je eigen MAL er ook bij? Verander de wiki of post het even in het topic, er is vast wel iemand die het voor je kan doen :)

Voorgaande delen

Topicreeks: Het grote anime/manga topic

------------------------------------------------------------

Veel mensen plaatsen lukraak afbeeldingen en illustraties in dit topic om hun powerlevel te tonen. Aangezien dit de laatste tijd nogal wat problemen oplevert hier een kleine guide, waarvan de basis is ontsprongen aan het intellect van outcast_within.

1. Plak niet zomaar lukraak de directe URL van de afbeelding. Dit heet hotlinking en kost bandbreedte aan de kant van de host. Sommige sites als Random Curiosity worden veel gehotlinked en hebben besloten om dit tegen te gaan. Het gevolg voor jouw afbeelding is dat wij slechts een placeholder te zien krijgen met de boodschap dat hotlinken niet toegestaan is.

2. Om ons wel jouw gevatheid te tonen is het beter om de afbeelding te rehosten. Dat wil zoveel zeggen als upload jouw afbeelding naar een andere site of database en link vanaf die locatie. Kost de originele host van de afbeelding minder bandbreedte en garandeert dat wij jouw afbeelding kunnen zien. Er bestaan een aantal van dergelijke sites, zoals Imgur of Photobucket. Als je een eigen site hebt kan je natuurlijk ook vanaf die locatie rehosten.

------------------------------------------------------------

Degene die het laatst post in dit topic moet een nieuw topic aanmaken, en deze (als dat kan) bijhouden zolang deze open is.
De OP is hier te vinden.
Klik boven op de tab 'Bewerken' en kopiëer deze versie in verband met incorrecte weergave!

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 30-05-2012 13:29:19 ]
pi_112170525
:')!
  dinsdag 29 mei 2012 @ 15:48:37 #3
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_112170612
Hihi, dit topic kun je bij je naamtopics zetten. :P
pi_112170617
heb ik al verteld dat het gelukt was om met de verbinding van het ziekenhuis te downloaden via nieuwsgroepen? gemiddelde snelheid 5MB/s
nadeel is dat ik maar een uur kan downloaden want er is geen stopcontact beneden
dus kan ik alleen maar downloaden tot batterij plat is :(

alleen kan ik geen leuke anime vinden via nieuwsgroepen
pi_112170646
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 15:50 schreef redboyke het volgende:
heb ik al verteld dat het gelukt was om met de verbinding van het ziekenhuis te downloaden via nieuwsgroepen? gemiddelde snelheid 5MB/s
nadeel is dat ik maar een uur kan downloaden want er is geen stopcontact beneden

Gewoon via fanzub.com? Wat lukt je dan niet om te vinden? Probeer ook eens Binsearch.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 29-05-2012 15:51:51 ]
  dinsdag 29 mei 2012 @ 15:51:54 #7
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_112170779
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 15:50 schreef redboyke het volgende:

Tot hoeveel dagen terug kan je downloaden?
Ik kan op het AMC ook met 100mbit downloaden :')

http://fanzub.com/
pi_112170804
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 15:51 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Gewoon via fanzub.com? Wat lukt je dan niet om te vinden?
ik weet niks leuks. ik wil een kleine mini serie want heb het een beetje gehad met die langlopende series altijd te moeten bijwerken enzo.

ik wil actie of psychologisch of mysterie of horror
enige girly anime dat ik vroeger leuk vond was love hina O+
pi_112170815
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 15:51 schreef Klipnap het volgende:
Volgens mij is dit mijn eerste naamtopic. :P

[ afbeelding ]
Congrats :P

pi_112170884
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 15:54 schreef redboyke het volgende:

[..]

ik weet niks leuks. ik wil een kleine mini serie want heb het een beetje gehad met die langlopende series altijd te moeten bijwerken enzo.

geen actie, psychologisch, mysterie of horror wel mini serie

http://myanimelist.net/anime/710/Rec
pi_112170891
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 15:54 schreef redboyke het volgende:

[..]

Welcome to the NHK en Neon Genesis Evangelion zijn erg psychologisch georiënteerde anime.
pi_112171222
quote:
11s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 15:53 schreef AnimeFan het volgende:

[..]

Tot hoeveel dagen terug kan je downloaden?
Ik kan op het AMC ook met 100mbit downloaden :')

http://fanzub.com/
http://www.news.astraweb.com/plans.html
ik had eerst die van 25GB gepakt om te testen en dan vervolgens die van 1000GB
aangezien ik dan goedkoper uitben omdat ik toch niet zoveel download.
het goeie van dat account is dat het blijkbaar niet vervalt tot je alles opgebruikt hebt.
ik heb geprobeerd via torrents te downloaden maar dat gaat niet. die blokkeren blijkbaar alle poorten behalve poort 80 en usenet zonder SSL werkt ook niet.
retentie is 1369 dagen maar of dat echt zo is dat weet ik niet.
pi_112171525
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 15:48 schreef Klipnap het volgende:
[ afbeelding ]
_O-
pi_112171701
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 15:55 schreef mschol het volgende:

[..]

geen actie, psychologisch, mysterie of horror wel mini serie

http://myanimelist.net/anime/710/Rec
awel ik wil die voorbeeld downloaden maar

http://fanzub.com/?q=rec&cat=anime

vind hem niet
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 15:56 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Welcome to the NHK en Neon Genesis Evangelion zijn erg psychologisch georiënteerde anime.
is dat deze?
Arigatou.Welcome.to.the.NHK.
die genesis staat ik download lijstje die ga ik vanavond doen :P
pi_112171775
Mijn wallpaper O+

quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 16:11 schreef redboyke het volgende:

[..]

vind hem niet

[..]

is dat deze?
Arigatou.Welcome.to.the.NHK.
die genesis staat ik download lijstje die ga ik vanavond doen :P
Ja, dat is een goede. Ik heb zelf die van ACX, maar Arigatou is ook goed volgens mij.
pi_112172164
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 16:11 schreef redboyke het volgende:

[..]

vind hem niet
PFSub:
http://fanzub.com/?q=rec+pfsub&cat=anime

Lijkt vol te zitten met spellingsfouten

Ayu:
http://fanzub.com/?q=rec+ayu&cat=anime

gg:
http://fanzub.com/?q=rec+gg&cat=anime
pi_112172383
ik moest vandaag naar de hoofdverantwoordelijke.
dacht van Fuck ik ben gepakt.
moest ik gewoon uitleggen wat je allemaal nodig hebt om internet op de kamer te hebben (Usb modem + simkaart)

komt die 2 keer kort opeen in m'n kamer vragen hoeveel 2GB en ik zeg dat je daar wel mee toekomt een maand als je geen filmpjes kijkt. maar ik had echt schrik dacht dat ik gepakt was.

@ animefan wat is het verschil van die 3? of is dat gewoon de releasegroep

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 29-05-2012 16:23:05 ]
pi_112172422
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 16:22 schreef redboyke het volgende:
moest ik gewoon uitleggen wat je allemaal nodig hebt om internet op de kamer te hebben (Usb modem + simkaart)

komt die 2 keer kort opeen in m'n kamer vragen hoeveel 2GB en ik zeg dat je daar wel mee toekomt een maand als je geen filmpjes kijkt. maar ik had echt schrik dacht dat ik gepakt was.
Gepakt voor wat?
Is downloaden zo erg in Belgie?

quote:
@ animefan wat is het verschil van die 3? of is dat gewoon de releasegroep
Ja dat is de releasegroep.
Ik denk dat Ayu en gg beter zijn dan die eerste qua ondertiteling.
En gg heeft de hoogste videokwaliteit.
pi_112172623
quote:
11s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 16:22 schreef AnimeFan het volgende:

[..]

Gepakt voor wat?
Is downloaden zo erg in Belgie?
ik zit momenteel in het ziekenhuis te surfen met 3G internet (1Mbit)
en sinds kort ga ik ook om 00.00 naar beneden om via nieuwsgroepen wat binnen te hengelen (gisteren 23GB op 1 dag)

nu is dat downloaden wel illegaal in belgie en word het gedoogt voor eigen gebruik maar ik download met het internet van het ziekenhuis en die kunnen dat mss toch wel blokkeren als die zien dat dat teveel gebruikt word. ik weet ook niet of die verbinding voor ons alleen is of dat die nog gedeeld word met andere afdelingen. wat zou betekenen dat ze klachten zouden krijgen over mijn download en ze mss een downloadsnelheid zouden kunnen instellen.

@animefan ik ben ni zo'n HD freak alhoewel ik het wel fijn vind sinds ik een full hd laptop heb ik pak meestal het kleinste wegens datalimieten.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 29-05-2012 16:28:46 ]
  dinsdag 29 mei 2012 @ 16:28:36 #21
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_112172746
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 16:26 schreef redboyke het volgende:

[..]

en sinds kort ga ik ook om 00.00 naar beneden om via nieuwsgroepen wat binnen te hengelen (gisteren 23GB op 1 dag)

nu is dat downloaden wel illegaal in belgie en word het gedoogt voor eigen gebruik maar ik download met het internet van het ziekenhuis en die kunnen dat mss toch wel blokkeren als die zien dat dat teveel gebruikt word. ik weet ook niet of die verbinding voor ons alleen is of dat die nog gedeeld word met andere afdelingen. wat zou betekenen dat ze klachten zouden krijgen over mijn download en ze mss een downloadsnelheid zouden kunnen instellen.
Dus we kunnen maar beter geen gifjes meer spammen? ;(
pi_112172954
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 16:26 schreef redboyke het volgende:

[..]

@animefan ik ben ni zo'n HD freak alhoewel ik het wel fijn vind sinds ik een full hd laptop heb ik pak meestal het kleinste wegens datalimieten.
Oh ok.
Ik keek op AniDB voor de fansubgroepen trouwens:
http://anidb.net/perl-bin(...)&show=anime&aid=3656

Ik denk dat het ze niet zoveel uitmaakt of hun netwerk s'nachts veel gebruikt wordt :P
pi_112173012
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 16:28 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Dus we kunnen maar beter geen gifjes meer spammen? ;(
ja maakt ni echt uit ik zit toch elke maand over mijn limiet. ik heb gemerkt dat die enkel een mail sturen als ik de website check voor te kijken hoeveel ik nog over heb dat als ik er dan toevallig over mijn limiet ben dat ze dan een sms en mail sturen dat ik vanaf nu betalend aan het surfen ben. zolang ik niet kijk en ik weet perfect hoeveel ik verbruik aangezien ik tether en my data manager app op gsm alles bijhoud. maar ik herlaad toch 2 keer per maand omdat ik niet teveel wil profiteren :P
met mijn beltegoed bel ik dan naar thoorn en laat ik een stuk terug storten aangezien ik toch nietveel bel. mijn gsm is voor gebeld te worden af en toe eens een smsje en vooral tethering.

@animefan ik was zelfs van plan om draadloze router te zetten maar ben ervan afgestapt omdat ik ook niet willen dat ze me voor zoiets doms buitengooien.
ik weet ook niet of er een datalimiet op die lijn zit. ik veronderstel van niet maar ik kan toch moeilijk aan de hoofdverantwoordelijke gaan vragen van "hey hoeveel kan ik downloaden met dit internet"

[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 29-05-2012 16:35:27 ]
pi_112173765
Als je 's nachts op hun netwerk zit vinden ze dat waarschijnlijk niet eens zo erg. Er zit dan toch geen hond op.

Overigens zal de netwerkbeheerder het echt wel merken als er de hele tijd een MAC-adres heel veel download. Het ergste wat kan gebeuren is dat hij je een downloadlimiet oplegt o.i.d., of je MAC-adres gaat blokkeren.

Moet je eerst inloggen voordat je op hun netwerk kunt? Zo ja, lees dan de voorwaarden. Als daar niets in staat over downloaden, dan heb je niks te vrezen.
pi_112174276
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 16:46 schreef robin007bond het volgende:
Als je 's nachts op hun netwerk zit vinden ze dat waarschijnlijk niet eens zo erg. Er zit dan toch geen hond op.

Overigens zal de netwerkbeheerder het echt wel merken als er de hele tijd een MAC-adres heel veel download. Het ergste wat kan gebeuren is dat hij je een downloadlimiet oplegt o.i.d., of je MAC-adres gaat blokkeren.

Moet je eerst inloggen voordat je op hun netwerk kunt? Zo ja, lees dan de voorwaarden. Als daar niets in staat over downloaden, dan heb je niks te vrezen.
nee moet je niet voor inloggen. ik sluit internet kabel gewoon op de laptop (wat eigenlijk ook niet mag) en download. er staat een windows xp computer maar die is zo restricted dat je gewoon maar kunt surfen. je kan niks toevoegen aan de firewall omdat je er niet op kan. ik kan ook niet de mac adres zien van die computer omdat ik daar niet genoeg rechten voor heb

ja snelheidslimiet zo zou ik het doen. mac adres heeft geen zin want dat kan je klonen.
pi_112175682
Over limieten gesproken... Ik ben nu dit topic aan het lezen met 3G op mijn telefoon. Voor mij hoeven de gifjes niet.

Kan je trouwens checken hoe snel het is in het ziekenhuis via www.speedtest.net?
  dinsdag 29 mei 2012 @ 17:35:14 #27
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_112176189
Fate/Zero deeltje 21 staat op Animees!

Pewpew lazers!

Ow en de Another OVA is uit, voor wie m gemist heeft!

[ Bericht 21% gewijzigd door .Cake. op 29-05-2012 17:41:49 ]
ANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp
pi_112176708
quote:
10s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 17:35 schreef .Cake. het volgende:
lekker :9
pi_112176862
quote:
usb modem en simkaart ;(

doe dan gewoon gaatje boren en kabeltje in muur prikken, dan heb je tenminste de mogelijkheid minimaal 1Gbit/s te gaan :{w
pi_112177193
HSDPA kan ook best snel gaan soms.
3G is wel altijd traag hier :(
pi_112177520
Echt een Robin TT. _O-

*hoi
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 29 mei 2012 @ 18:10:54 #32
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_112177706
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 18:06 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Echt een Robin TT. _O-

*hoi
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
He, ik heb hem verzonnen :(
pi_112177727
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 18:10 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Ja Klipnap had 'm verzonnen daarom staat er gr Klipnap in de TT

gr gr AnimeFan
pi_112177736
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 18:10 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Maar blijkbaar is de TT wel "typisch Robin". 8-)
pi_112178122
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 18:11 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Maar blijkbaar is de TT wel "typisch Robin". 8-)
je vindt anime met jongetjes leuk dus? :?
pi_112178138
"Dog Days" staat op de lijn...Het zal mij benieuwen.
pi_112178181
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 18:19 schreef mschol het volgende:

[..]

je vindt anime met jongetjes leuk dus? :?
Nee, nee, maar.. :'(
pi_112178393
Wie is hier dan een shotacon?

*O*
Heb eindelijk zoomlens besteld voor mijn Canon :9
  dinsdag 29 mei 2012 @ 18:29:45 #39
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_112178562
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 18:29 schreef Klipnap het volgende:

[..]

[ afbeelding ] :9~ :9~
Kawaii shota. :+
pi_112178622
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 18:29 schreef Klipnap het volgende:

[..]

[ afbeelding ] :9~ :9~
Okee okee, ik zal het wel gaan kijken. (ooit)
pi_112178705
Oh ja,mijn Disgaea 4 is eindelkijk binnen na 1 week vertraging. _O_ *O*

Volgende week Ninja Gaiden Sigma 2. c_/
  dinsdag 29 mei 2012 @ 19:05:28 #43
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_112180247
Goh, die Another OVA. Ik was vergeten dat echt niets is wat het lijkt.

En ook nog eens dikke fanservice.
SPOILER: NSFW

[ Bericht 72% gewijzigd door Klipnap op 29-05-2012 19:10:45 ]
pi_112180709
quote:
9s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 19:05 schreef Klipnap het volgende:

Hmm? :') Wat is er met de ' ;( '?
  dinsdag 29 mei 2012 @ 19:16:46 #45
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_112180779
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 18:33 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Oh ja,mijn Disgaea 4 is eindelkijk binnen na 1 week vertraging. _O_ *O*
ik ben bijna door de hoofdlijn heen.
Item world is leeeeeeeeeuk!

Volgende staat in de wachtrij: Rune Factory: Tides of Destiny
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
pi_112180841
quote:
10s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 17:35 schreef .Cake. het volgende:
Fate/Zero deeltje 21 staat op Animees!

Pewpew lazers!

Waar gaat de OVA eigenlijk ova?
SPOILER
  dinsdag 29 mei 2012 @ 19:27:16 #47
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_112181308
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 19:15 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

Hmm? :') Wat is er met de ' ;( '?
Ik werd gefopt. Kijk zelf maar.
quote:
10s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 19:18 schreef Bakakame het volgende:

[..]

Waar gaat de OVA eigenlijk ova?
SPOILER
De tweelingzus van Mei.
pi_112181311
De ova is alleen nog in SD.
  dinsdag 29 mei 2012 @ 19:27:40 #49
246140 Klipnap
Petrowh <3
  dinsdag 29 mei 2012 @ 19:29:13 #50
268911 Repelsteeltju
Sousou da ze.
pi_112181412
quote:
9s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 19:05 schreef Klipnap het volgende:

Stop eens met streamen jij.
“An interesting thing is a good thing.”
pi_112181468
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 19:29 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

Volgens mij heeft ze de screenshot elders van internet.
  dinsdag 29 mei 2012 @ 19:33:06 #52
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_112181614
quote:
3s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 19:27 schreef Qunix het volgende:
De ova is alleen nog in SD.
Commie heeft m al, dus neem aan dat dat 720 is?

OVA gaat over die tweelingzus van Mei en Mei zelf, voordat de serie begint. Leuke OVA.
ANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp
  dinsdag 29 mei 2012 @ 19:40:46 #53
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_112182017
quote:

[..]

Ik heb die screenshot niet genomen. Heb hem van het MAL forum.
  dinsdag 29 mei 2012 @ 19:50:31 #54
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_112182618
quote:

[..]

Niks mis met streamen, doe dat liever dat ik hele seizoenen ga neer laden van series die ik na ep 3 niet om aan te zien vind(ookal is dat op aanraden van).
pi_112182809
quote:
7s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 19:50 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

Niks mis met streamen, doe dat liever dat ik hele seizoenen ga neer laden van series die ik na ep 3 niet om aan te zien vind(ookal is dat op aanraden van).
:')
I don't even...
  dinsdag 29 mei 2012 @ 19:54:53 #56
268911 Repelsteeltju
Sousou da ze.
pi_112182859
quote:
7s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 19:50 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

Je kan ook een (of drie) afleveringen downloaden of gewoon de eerdere afleveringen met een hogere prioriteit binnenhalen.
  dinsdag 29 mei 2012 @ 19:59:25 #57
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_112183135
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 19:54 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

Je kan ook een (of drie) afleveringen downloaden of gewoon de eerdere afleveringen met een hogere prioriteit binnenhalen.
streamen is sneller als het om 1 tot 3 afleveringen gaat.
pi_112183290
quote:
7s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 19:59 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

Met jouw internetsnelheid misschien wel.
Ik heb 3 afleveringen in een minuutje binnen.
  dinsdag 29 mei 2012 @ 20:03:17 #59
268911 Repelsteeltju
Sousou da ze.
pi_112183438
dit is wat steamen met hersenen doet.
pi_112183785
quote:
7s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 19:59 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

Dan kies je voor een lagere kwaliteit download. Je kunt trouwens ook tijdens het downloaden de bestanden afspelen.
pi_112184072
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 20:08 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Dan kies je voor een lagere kwaliteit download. Je kunt trouwens ook tijdens het downloaden de bestanden afspelen.
Toch maar streamen! :P
  dinsdag 29 mei 2012 @ 20:13:36 #62
246140 Klipnap
Petrowh <3
  dinsdag 29 mei 2012 @ 20:15:27 #63
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_112184193
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 20:03 schreef Repelsteeltju het volgende:
dit is wat steamen met hersenen doet.
Je houdt toch van Chitanda?
Streamen is dus alleen maar beter :P
pi_112184495
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 20:13 schreef Klipnap het volgende:
Niet dit weer ;(
Tja, ik vind dat streamen een soort van taboe moet blijven. Dat je net niet verketterd wordt als mensen er achter komen.

Daarom polariseer ik ook graag deze discussie. Wat mij betreft moeten streamers zich echt gaan schamen en uit sociale druk er mee gaan stoppen.

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 29-05-2012 20:21:22 ]
pi_112184768
Mensen die niet kunnen downloaden, die bijvoorbeeld alleen van KaZaA en torrents gehoord hebben, die streamen liever.
Als je dit tegen wilt gaan moet je ze uitleggen hoe ze beter kunnen downloaden :)
pi_112184957
quote:
11s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 20:24 schreef AnimeFan het volgende:
Mensen die niet kunnen downloaden, die bijvoorbeeld alleen van KaZaA en torrents gehoord hebben, die streamen liever.
Als je dit tegen wilt gaan moet je ze uitleggen hoe ze beter kunnen downloaden :)
Dat doe ik ook vaak (en met succes). Helaas zijn er bepaalde groepen mensen die daar te beperkt voor zijn, die kunnen zelfs met een tutorial niet downloaden. Ik snap dat echt niet.
  dinsdag 29 mei 2012 @ 20:28:49 #67
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_112185060
quote:
11s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 20:24 schreef AnimeFan het volgende:
Dat is het niet, en afgezien van het feit dat het op fok tenminste niet gewenst is dat je mensen aan downloadlinkjes-/tools helpt en dat het topic verneukt kijk ik liever eerst een paar eps voordat ik de moeite ga nemen om een seizoen/15+ delige OVA binnen te halen.
pi_112185153
quote:
7s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 20:28 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

Dat is het niet, en afgezien van het feit dat het op fok tenminste niet gewenst is dat je mensen aan downloadlinkjes-/tools helpt en dat het topic verneukt kijk ik liever eerst een paar eps voordat ik de moeite ga nemen om een seizoen/15+ delige OVA binnen te halen.
Met IRC/XDCC kun je gewoon snel per episode downloaden. Wat is dan nog het probleem?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 29-05-2012 20:30:15 ]
pi_112185260
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 20:29 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Met IRC/XDCC kun je gewoon snel per episode downloaden. Wat is dan nog het probleem?
'Snel' ligt aan je internetabbo.
Als ik 300KB/s haal, dan gaat streamen om een indruk te krijgen, sneller dan het wachten op 1 aflevering en daarna kijken :P.
pi_112185307
quote:
11s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 20:31 schreef AnimeFan het volgende:

[..]

'Snel' ligt aan je internetabbo.
Als ik 300KB/s haal, dan gaat streamen om een indruk te krijgen, sneller dan het wachten op 1 aflevering en daarna kijken :P.
Maar je kunt ook downloaden en kijken tegelijk. :P
pi_112185584
Tegenwoordig download iedereen wel minstens met 700KB/s.
pi_112185696
Dat weet ik niet zo zeker: http://www.internet-adsl.nl/noord-holland/bussum/bussum :P

Ziggo lijkt daar alleen Z1 te leveren :')
pi_112186024
quote:
11s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 20:38 schreef AnimeFan het volgende:
Dat weet ik niet zo zeker: http://www.internet-adsl.nl/noord-holland/bussum/bussum :P

Ziggo lijkt daar alleen Z1 te leveren :')
Ach ja, die mensen verdienen het niet om anime te kijken. Mwhuahaha.
pi_112186182
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 20:13 schreef Klipnap het volgende:
Niet dit weer ;(
Deja vu? :*
  dinsdag 29 mei 2012 @ 20:47:43 #75
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_112186466
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 20:47 schreef Klipnap het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
;( ;( ;(
  dinsdag 29 mei 2012 @ 20:54:41 #77
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_112187040
Ik volg dit allemaal niet meer, dus vegita.
pi_112187812
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 20:54 schreef Klipnap het volgende:
[ afbeelding ]
_O-
pi_112187836
quote:
[ afbeelding ]
:D
pi_112188450
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 20:13 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Toch maar streamen! :P
:'( o|O
  dinsdag 29 mei 2012 @ 21:20:50 #82
268911 Repelsteeltju
Sousou da ze.
pi_112188826
quote:
[ afbeelding ]
Beste post in tijden.
  dinsdag 29 mei 2012 @ 21:22:11 #83
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_112188900
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 21:20 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

Beste post in tijden.
Danku. Om het goed te maken:
SPOILER: op eigen risico!
pi_112189123
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 21:22 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Danku. Om het goed te maken:
SPOILER: op eigen risico!
Eww.
pi_112190051
quote:
[ afbeelding ]

maar streaming is bad m'kay?
  dinsdag 29 mei 2012 @ 21:46:57 #86
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_112190527
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 21:38 schreef mschol het volgende:

[..]

maar streaming is bad m'kay?
Eensch.
''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''
pi_112191203
quote:
[ afbeelding ]
Why u so tsundere?
  dinsdag 29 mei 2012 @ 21:59:35 #88
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_112191375
quote:
7s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 21:57 schreef Qunix het volgende:

[..]

Why u so tsundere?
H-het is niet alsof ik me als een tsundere wil voordoen hoor! Ik doe het niet voor jullie!!!
pi_112191432
Ik ben nu bij 20 :D
  dinsdag 29 mei 2012 @ 22:03:32 #90
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_112191812
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 22:03 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Heb je Moeka al gehad? :P
Ja wat een zielig figuur :(
  dinsdag 29 mei 2012 @ 22:07:59 #92
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_112191972
quote:
11s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 22:05 schreef AnimeFan het volgende:

[..]

Ja wat een zielig figuur :(
FBFBFBFBFBFBFBFBFBFBFBFBFBFBFBFBFBFBFBFBFBFBFBFBFBFBFBFBFBFBFBFBFBFB
pi_112192015
Heel, maar dan ook heel even, dacht ik dat ze een Facebook addict was.
pi_112192052
En ik moet mijn avatar ook veranderen. Chitanda is bij nader inzien niet heel charmant op deze "foto".
  dinsdag 29 mei 2012 @ 22:09:07 #95
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_112192055
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 22:08 schreef robin007bond het volgende:
Heel, maar dan ook heel even, dacht ik dat ze een Facebook addict was.
Okabe voegt me niet toe op Facebook! Help!
pi_112192091
quote:
11s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 22:09 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Okabe voegt me niet toe op Facebook! Help!
Ik heb Steins;Gate, Welcome to the NHK, Madoka en Neon Genesis Evangelion geliked op Facebook :@
pi_112192183
quote:
11s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 22:00 schreef AnimeFan het volgende:
Ik ben nu bij 20 :D
van?
  dinsdag 29 mei 2012 @ 22:11:56 #98
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_112192245
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 22:09 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Ik heb Steins;Gate, Welcome to the NHK, Madoka en Neon Genesis Evangelion geliked op Facebook :@
Gelukkig geen Boku no Pico. De AIVD leest met je mee.
pi_112192335
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 22:11 schreef mschol het volgende:

[..]

van?
Steins;Gate.
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 22:11 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Gelukkig geen Boku no Pico. De AIVD leest met je mee.
Tja, misschien dat eventueel een werkgever ook even rondlurkt op Facebook. Ook al is het voor de grap, dat doe ik toch maar niet :P
  dinsdag 29 mei 2012 @ 22:14:01 #100
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_112192394
Ik googlede net perongeluk "Shao Lin" ipv "Shoaran"
Nu krijg ik alleen maar advertenties van Shao Lin op FOK! :')
pi_112192427
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 22:09 schreef robin007bond het volgende:

[..]

facebook, dat is die website die alsmaar minder waard wordt toch? :7
pi_112192455
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 22:14 schreef mschol het volgende:

[..]

Boeiend. Ik ben geen shareholder.
pi_112192980
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 22:14 schreef mschol het volgende:

[..]

Vind ik leuk
  † In Memoriam † dinsdag 29 mei 2012 @ 22:27:12 #104
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_112193316
Kunnen jullie me helpen manga's te vinden van Junji Ito, een site waar je met iDEAL kunt betalen, gyo, uzumaki en museum of terror 1 en 2 heb ik al, ik wil museum of terror 3 of iets anders. Help :@?
pi_112193359
Oh je wilt ze niet als pdf dus :P?
pi_112193364
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 22:27 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Kunnen jullie me helpen manga's te vinden van Junji Ito, een site waar je met iDEAL kunt betalen, gyo, uzumaki en museum of terror 1 en 2 heb ik al, ik wil museum of terror 3 of iets anders. Help :@?
Tja, iDeal is toch wel het grootste struikelblok in jouw geval. :P
pi_112193382
quote:
11s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 22:27 schreef AnimeFan het volgende:
Oh je wilt ze niet als pdf dus :P?
Manga doe je haast nooit als pdf. Gewoon in .cbr :P
pi_112193418
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 22:28 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Dat bedoel ik. Ik lees nooit manga :X
pi_112193457
http://www.archonia.com/m(...)rtist/205/+junji+ito
Dit bijvoorbeeld?
Staat iDeal bij.
  † In Memoriam † dinsdag 29 mei 2012 @ 22:29:12 #110
pi_112193460
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 22:27 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Tja, iDeal is toch wel het grootste struikelblok in jouw geval. :P
Creditcard dan? Kan ik wel fixen via vader :s)?
  † In Memoriam † dinsdag 29 mei 2012 @ 22:29:58 #111
pi_112193512
quote:
11s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 22:29 schreef AnimeFan het volgende:
http://www.archonia.com/m(...)rtist/205/+junji+ito
Dit bijvoorbeeld?
Staat iDeal bij.
Ja had ik al gecheckt, heeft ze alleen in het frans helaas ;(
  dinsdag 29 mei 2012 @ 22:31:13 #112
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_112193594
Oeh, het schemert. Een goed moment om verder te gaan met mijn boek genaamd Twilight.

Adieu, fijne nacht, oyasumi, etc etc
pi_112193717
quote:
11s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 22:31 schreef Klipnap het volgende:
Oeh, het schemert. Een goed moment om verder te gaan met mijn boek genaamd Twilight.

Hahahahaha.

Twilight :')

Slechte "fantasy" voor tienermeisjes. :')
pi_112193787
quote:
11s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 22:31 schreef Klipnap het volgende:

Haha wat een goeie trollpost :D
pi_112193827
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 22:28 schreef robin007bond het volgende:

[..]

wat is dat nou weer voor gaar formaat? :+
pi_112193863
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 22:34 schreef mschol het volgende:

[..]

Een hernoemd rar bestand met jpg plaatjes
pi_112193916
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 22:34 schreef mschol het volgende:

[..]

Dat is geen raar formaat hoor.

CB staat voor Comic Book. De 'r' staat voor RAR.

CBR is dus Comic Book Rar. CBZ is Comic book Zip. CB7 is Comic Book 7-zip etc.

http://en.wikipedia.org/wiki/Comic_book_archive
pi_112193931
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 22:14 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Boeiend. Ik ben geen shareholder.
maar zodra de site niks meer waard is zal ook het gebruik naar beneden gaan (dat is de dag dat ik feest vier *O*, dood aan de social media sites)
pi_112193933
quote:
11s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 22:35 schreef AnimeFan het volgende:

[..]

Of .png uiteraard :P
pi_112193955
quote:
11s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 22:35 schreef AnimeFan het volgende:

[..]

_O-
pi_112193967
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 22:36 schreef mschol het volgende:

[..]

maar zodra de site niks meer waard is zal ook het gebruik naar beneden gaan (dat is de dag dat ik feest vier *O*, dood aan de social media sites)
Waarom vier je dan feest? Word je er zo mee lastiggevallen dan?
pi_112194205
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 22:36 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Waarom vier je dan feest? Word je er zo mee lastiggevallen dan?
probeer b.v. eens te solliciteren: heb je facebook/twitter/linkedIn account? nee? nou dan beland je ergens op een achterop stapeltje...

net als registraties op sites of stemmen op bepaalde acties, moet je eerst inloggen op 1 van de social mediasites..

ow en uiteraard het feit dat alle sites lekker je surfgedrag monitoren.. ookal heb je geopt-out...

nee.. Social media mogen w.m.b. dood
  † In Memoriam † dinsdag 29 mei 2012 @ 22:41:11 #123
pi_112194260
Ik moet huilen, waarom is zo weinig officieel vertaald van junji ito, waarom WAAROM
pi_112194349
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 22:41 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik moet huilen, waarom is zo weinig officieel vertaald van junji ito, waarom WAAROM
Te weinig vraag. Je hebt in ieder geval nog de fan translations. :P
  † In Memoriam † dinsdag 29 mei 2012 @ 22:43:45 #125
pi_112194404
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 22:42 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Te weinig vraag. Je hebt in ieder geval nog de fan translations. :P
Ik wil het gewoon hebben, ik heb nu eindelijk geld. Of moet ik dan gewoon de hele higurshi collectie gaan kopen?
pi_112194418
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 22:40 schreef mschol het volgende:

[..]

probeer b.v. eens te solliciteren: heb je facebook/twitter/linkedIn account? nee? nou dan beland je ergens op een achterop stapeltje...

net als registraties op sites of stemmen op bepaalde acties, moet je eerst inloggen op 1 van de social mediasites..

ow en uiteraard het feit dat alle sites lekker je surfgedrag monitoren.. ookal heb je geopt-out...

nee.. Social media mogen w.m.b. dood
Tja, het is een individuele keuze om er wel of niet aan mee te doen. Doe je het niet, dan moet je ook de gevolgen dragen. Je kiest er zelf bewust voor.
pi_112194433
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 22:43 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

Ik wil het gewoon hebben, ik heb nu eindelijk geld. Of moet ik dan gewoon de hele higurshi collectie gaan kopen?
Doe wat je niet laten kan.

Of ga sparen of beleggen, dat is een veel betere investering :P
  † In Memoriam † dinsdag 29 mei 2012 @ 22:44:52 #128
pi_112194465
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 22:44 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Doe wat je niet laten kan.

Of ga sparen of beleggen, dat is een veel betere investering :P
Ja dag, ik ga al af en toe naar het casino en das leuker :P
pi_112194546
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 22:44 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

Ja dag, ik ga al af en toe naar het casino en das leuker :P
Ik ga een keer flink wat geld sparen en gewoon een project opzetten op http://www.guru.com/

Kan ik goedkoop wat Indiase programmeurs huren voor een app of programma. :P

Er zijn van die momenten dat je gewoon van die risico's moet nemen. Heerlijk.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 29-05-2012 22:47:16 ]
pi_112194659
Teveel non-anime.

Let me fix that with epic anime
pi_112194661
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 22:43 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Tja, het is een individuele keuze om er wel of niet aan mee te doen. Doe je het niet, dan moet je ook de gevolgen dragen. Je kiest er zelf bewust voor.
wacht, ik moet "bloeden" omdat ik niet mee doe met het laten vergaren van persoonlijke informatie door amerikaanse bedrijven die onder wurgwetten van amerika staan????
je snapt hoop ik zelf wel dat dat natuurlijk totaal verre van klopt..
pi_112194880
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 22:48 schreef mschol het volgende:

[..]

wacht, ik moet "bloeden" omdat ik niet mee doe met het laten vergaren van persoonlijke informatie door amerikaanse bedrijven die onder wurgwetten van amerika staan????
Tja. Je hebt genoeg middelen om die tracking troep uit te zeggen (noscript, Adblock). Je kunt wel principieel geen sociale media hebben, maar daar schiet je weinig voor jezelf mee op. Wat bereik je er nou concreet mee?

Het hebben van netwerken wordt steeds belangrijker. Ik ben in ieder geval blij dat ik ook profiteer van het netwerk van mijn ouders en vrienden. Zo heb ik erg mazzel dat de vader van een vriend van me, directeur is van een groot IT-bedrijf. Werkgevers kunnen je ook aanraden. LinkedIn lijkt me echt alleen in je voordeel werken.
pi_112194934
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 22:48 schreef mschol het volgende:

[..]

Je hebt gelijk vind ik :Y

Jammer genoeg is Facebook een soort "internet" aan 't worden.

Waar ieder bedrijf eerst een eigen website had en aan 't einde van een reclame luid werd geroepen "Ga naar onze site!" gebeurt dat nu met de eigen Facebook-pagina.

Facebook zelf vindt dat allemaal prima, des te meer ze weten over hun product (wij, de gebruikers), des te beter ze ons kunnen verkopen aan hun consument (de bedrijven).
Daarom proberen ze je ook zoveel mogelijk op hun site te houden.
Iemand liket een artikel op The Guardian? Mooi, jij klikt erop en je krijgt 'n notificatie of je niet de TheGuardian-app op Facebook wil gebruiken. Blijf jij lekker in de Facebook-omgeving, krijg je 't voorgeschoteld met het gemak dat je het heel simpel met al je vrienden kunt delen.

Facebook wint uiteindelijk omdat ze meer over je te weten komen (welke artikelen lees jij, wat vind je daarvan, etc. etc.).
En dat is waarom Facebook gratis is. Wíj zijn het product.
pi_112195046
quote:
13s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 22:53 schreef Bakakame het volgende:

[..]

Je hebt gelijk vind ik :Y

Jammer genoeg is Facebook een soort "internet" aan 't worden.

Waar ieder bedrijf eerst een eigen website had en aan 't einde van een reclame luid werd geroepen "Ga naar onze site!" gebeurt dat nu met de eigen Facebook-pagina.

Facebook zelf vindt dat allemaal prima, des te meer ze weten over hun product (wij, de gebruikers), des te beter ze ons kunnen verkopen aan hun consument (de bedrijven).
Daarom proberen ze je ook zoveel mogelijk op hun site te houden.
Iemand liket een artikel op The Guardian? Mooi, jij klikt erop en je krijgt 'n notificatie of je niet de TheGuardian-app op Facebook wil gebruiken. Blijf jij lekker in de Facebook-omgeving, krijg je 't voorgeschoteld met het gemak dat je het heel simpel met al je vrienden kunt delen.

Facebook wint uiteindelijk omdat ze meer over je te weten komen (welke artikelen lees jij, wat vind je daarvan, etc. etc.).
En dat is waarom Facebook gratis is. Wíj zijn het product.
[ afbeelding ]
Klopt. De prijs die je er voor betaald is je informatie. Maar goed, ik heb er geen problemen mee. Zo werkt het businessmodel van Google immers ook.

Soms kom ik ook best advertenties tegen die relevant zijn aan mijn interesses. Facebook kan de informatie moeilijk misbruiken, omdat heel hun businessmodel is gebaseerd op vertrouwen. Verliezen mensen vertrouwen in hoe Facebook met de gegevens omgaat, des te meer gebruikers Facebook gaan verlaten.
pi_112195227
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 22:52 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Tja. Je hebt genoeg middelen om die tracking troep uit te zeggen (noscript, Adblock). Je kunt wel principieel geen sociale media hebben, maar daar schiet je weinig voor jezelf mee op. Wat bereik je er nou concreet mee?

Het hebben van netwerken wordt steeds belangrijker. Ik ben in ieder geval blij dat ik ook profiteer van het netwerk van mijn ouders en vrienden. Zo heb ik erg mazzel dat de vader van een vriend van me, directeur is van een groot IT-bedrijf. Werkgevers kunnen je ook aanraden. LinkedIn lijkt me echt alleen in je voordeel werken.
Netwerken is altijd al belangrijk geweest, de vraag is of Facebook daar ook echt nuttig voor is. LinkedIn kan ik nog begrijpen, het is eigenlijk je CV, maar dan online, dus makkelijk voor iedereen te raadplegen. Jij staat in 'n database, bedrijven zoeken iemand met bepaalde ervaring en komen via die database bij jou terecht
SPOILER
Voor mij werkt Facebook vooralsnog niet op die manier. De mensen die me aan zouden raden of via wie ik ergens aangeraden zou worden, heb ik niet op Facebook leren kennen. Sterker nog, ik heb nog niemand "nieuw" via Facebook leren kennen. Als dat het doel was, deed zelfs Habbohotel het beter :+ Het enige dat er misschien gebeurt is dat ik makkelijker een keer een berichtje lees dat iemand een baantje zoekt/vrij heeft. Maar dat lijkt me vooral kleinere baantjes betreffen, mensen die 'n fotograaf zoeken voor een feestje, weet ik het. Een baan bij 'n bedrijf via Facebook, nee, nog nooit tegengekomen.

Wat jij noemt over je vader en die werkgevers is het netwerk dat altijd al bestaan heeft ;)
pi_112195490
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 22:56 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Klopt. De prijs die je er voor betaald is je informatie. Maar goed, ik heb er geen problemen mee. Zo werkt het businessmodel van Google immers ook.

Soms kom ik ook best advertenties tegen die relevant zijn aan mijn interesses. Facebook kan de informatie moeilijk misbruiken, omdat heel hun businessmodel is gebaseerd op vertrouwen. Verliezen mensen vertrouwen in hoe Facebook met de gegevens omgaat, des te meer gebruikers Facebook gaan verlaten.
Lastig te zeggen of je met die laatste statement gelijk hebt.

Ik ben van eind augustus tot eind oktober 2011 (maar 2 maanden dus) zonder Facebook gegaan, maar dat viel me nog best zwaar. Je mist toch opeens een hoop sociale contacten, zeker omdat ik ook geen MSN gebruik, niet iedereen Whatsapp heeft en ik niet meer in dezelfde stad woon als mijn vrienden omdat iedereen is gaan studeren.

Facebook is voor mij dan ook vooral een Instant Messaging service geworden. Ik like sporadisch iets en heb sinds eind augustus 2011 niks gepost. Ik heb zoveel mogelijk informatie van Facebook af gehaald, alles wat erop staat is puur en alleen omdat ik wel wil dat mensen mij kunnen identificeren als ze me ontmoet hebben en met me in contact willen komen.

Sterker nog, als ik kon, zou ik nu van Facebook af gaan, zo weinig vertrouw ik ze. Helaas kán dat niet omdat ik me daardoor sociaal af zou zonderen.
pi_112195662
quote:
9s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 23:04 schreef Bakakame het volgende:

[..]

Lastig te zeggen of je met die laatste statement gelijk hebt.

Ik ben van eind augustus tot eind oktober 2011 (maar 2 maanden dus) zonder Facebook gegaan, maar dat viel me nog best zwaar. Je mist toch opeens een hoop sociale contacten, zeker omdat ik ook geen MSN gebruik, niet iedereen Whatsapp heeft en ik niet meer in dezelfde stad woon als mijn vrienden omdat iedereen is gaan studeren.

Facebook is voor mij dan ook vooral een Instant Messaging service geworden. Ik like sporadisch iets en heb sinds eind augustus 2011 niks gepost. Ik heb zoveel mogelijk informatie van Facebook af gehaald, alles wat erop staat is puur en alleen omdat ik wel wil dat mensen mij kunnen identificeren als ze me ontmoet hebben en met me in contact willen komen.

Sterker nog, als ik kon, zou ik nu van Facebook af gaan, zo weinig vertrouw ik ze. Helaas kán dat niet omdat ik me daardoor sociaal af zou zonderen.
Dat is de paradox van het individualisme. Uiteindelijk moet je je toch gaan aanpassen aan het collectief :P

Ik snap je overigens wel. Het verschil ligt hem in dat ik Facebook meer vertrouw met mijn gegevens dan jij.
pi_112195777
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 23:08 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Dat is de paradox van het individualisme. Uiteindelijk moet je je toch gaan aanpassen aan het collectief :P

Ik snap je overigens wel. Het verschil ligt hem in dat ik Facebook meer vertrouw met mijn gegevens dan jij.
Ik snap niet hoe dat de paradox van het individualisme is maar ik ben het met je eens dat je je uiteindelijk aan moet passen aan het collectief, anders word je gek omdat je alleen bent en geen mens kan dat lang volhouden.

Ik zou als ik jou was eens hier kijken ;)
http://europe-v-facebook.org/EN/Data_Pool/data_pool.html
De data die Facebook allemaal opslaat, flink wat meer dan je denkt aan Facebook te geven ;(
pi_112195927
quote:
7s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 23:10 schreef Bakakame het volgende:

[..]

Ik snap niet hoe dat de paradox van het individualisme is maar ik ben het met je eens dat je je uiteindelijk aan moet passen aan het collectief, anders word je gek omdat je alleen bent en geen mens kan dat lang volhouden.

Ik zou als ik jou was eens hier kijken ;)
http://europe-v-facebook.org/EN/Data_Pool/data_pool.html
De data die Facebook allemaal opslaat, flink wat meer dan je denkt aan Facebook te geven ;(
Echt een paradox is het niet, maar het is een veel gehoorde kritiek van tegenstanders van het individualisme, of een argument voor mensen als ik die dus zeggen dat het wel of niet Facebook hebben een individuele keuze voor jezelf is.

Sowieso belemmer je met je eigen vrijheid ook andermans vrijheid. Daar is volgens mij haast heel onze rechtssysteem op gebaseerd. De grens ligt wanneer je andermans vrijheid beperkt :P

Doordat iedereen Facebook gebruikt wordt jullie vrijheid eigenlijk beperkt.
pi_112195928
Tot mijn grote schaamte moet ik bekennen dat Samurai Champloo nog niet eens in mijn To Watch lijst stond op MAL :@
pi_112195970
Schaam je!

Een must om te zien!
  † In Memoriam † dinsdag 29 mei 2012 @ 23:14:19 #142
pi_112195998
Wie van jullie heeft nou daadwerkelijk bocu no pico gekeken _O_
  dinsdag 29 mei 2012 @ 23:14:22 #143
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_112196004
quote:
11s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 22:34 schreef AnimeFan het volgende:

[..]

Haha wat een goeie trollpost :D
Niets trollpost. Ik ben er gisteren voor de vierde keer aan begonnen. Ben bijna bij het weerzien van Bella en Jacob na 10 jaar.
pi_112196102
quote:
4s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 23:13 schreef Qunix het volgende:
Schaam je!

Een must om te zien!
Ik weet het! Ik zal eens zien of ik alvast een torrent kan vinden en de eerste paar afleveringen alvast op mijn laptop kan zetten..

Zoals ik ook met Bakemonogatari (ga 'm opnieuw kijken), Madoka (nog niet gezien), GTO (nooit afgekeken dus ga 'm vanaf 't begin kijken en dan wél afkijken), Haruhi (ga 'm opnieuw kijken zodat ik season 2 en de film kan zien), Code Geass (nog niet gezien), Nichijou (aan begonnen, moet nog verder), Lucky Star (ooit aan begonnen maar alles weer vergeten) en The Twelve Kingdoms (ooit tot halverwege gekomen, maar toen om onbekende redenen gestopt. Dus opnieuw kijken!) ook heb gedaan :+
pi_112196194
quote:
16s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 23:14 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Niets trollpost. Ik ben er gisteren voor de vierde keer aan begonnen. Ben bijna bij het weerzien van Bella en Jacob na 10 jaar.
pi_112196367
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 23:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Niemand hier. Een vriend van me wel. :P
pi_112196396
quote:
16s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 23:14 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Klipnap, wat doe je? Je daalt in mijn achting. ;(
  dinsdag 29 mei 2012 @ 23:21:49 #148
246140 Klipnap
Petrowh <3
  dinsdag 29 mei 2012 @ 23:24:18 #149
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_112196547
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 23:21 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Klipnap, wat doe je? Je daalt in mijn achting. ;(
Het zijn overhyped boeken ja. Ik heb ook niets met die fangirls, ik ben niet verliefd op Taylor Lautner, etc. Het zijn gewoon leuke boeken om weg te lezen, als je maar geen zeer spannende/intelligente klassieker ofzo verwacht.

En die films zijn veel minder.
pi_112196557
Iemand anders ook Paranoia Agent gezien? 't Is een hele tijd geleden dat ik 'm zag maar weet nog wel dat 't behoorlijk disturbing was.

En deze OP helpt ook niet
pi_112196643
Grappig trouwens hoeveel anime je tegenkomt als je op YouTube zoekt op "Opening"

Blijkbaar al 'n stuk langer belangrijker in Japan dan ergens anders, aangezien de Westerse openings die ertussen staan van redelijk recente series zijn
pi_112196701
WTF Klipnap is dat echt :(
  dinsdag 29 mei 2012 @ 23:28:52 #153
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_112196767
Paranoia agent.. what has been seen can not be unseen.
pi_112196784
Ik heb wel 'Mind Game' gezien
  dinsdag 29 mei 2012 @ 23:29:23 #155
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_112196790
quote:
11s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 23:27 schreef AnimeFan het volgende:
WTF Klipnap is dat echt :(
Wat? Dat ik van Twilight houd of dat Daru zelfmoord pleegt en Feyris dan zegt: "Kyouma-kun denwa"?
  dinsdag 29 mei 2012 @ 23:30:07 #156
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_112196812
Over een paar uurtjes weer Manga! :D
  dinsdag 29 mei 2012 @ 23:30:38 #157
304452 Easymodo
Mijn gezicht wanneer...
pi_112196997
Aan 't einde van de dag eindig ik steeds vaker op "Top 10" filmpjes.
Laatst top anime, nu 90s cartoons..

Ben ik.. oud geworden? ;(
pi_112197075
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 23:21 schreef Klipnap het volgende:

[..]

En? :P
Ik zal nog eens vragen wat hij er van vond. :P
pi_112197130
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 23:24 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Het zijn overhyped boeken ja. Ik heb ook niets met die fangirls, ik ben niet verliefd op Taylor Lautner, etc. Het zijn gewoon leuke boeken om weg te lezen, als je maar geen zeer spannende/intelligente klassieker ofzo verwacht.

En die films zijn veel minder.
Waarom lees je het dan voor de zoveelste keer, terwijl er dus zo veel betere dingen te lezen zijn? :P
  dinsdag 29 mei 2012 @ 23:38:22 #162
246140 Klipnap
Petrowh <3
  dinsdag 29 mei 2012 @ 23:41:09 #164
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_112197379
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 23:36 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Waarom lees je het dan voor de zoveelste keer, terwijl er dus zo veel betere dingen te lezen zijn? :P
Leest lekker weg :P
Na Game of Thrones in het Engels werd het me allemaal te veel ;( al die namen enzo.
Bij Twilight zijn er alleen Bella, Edward, Jacob, alle vampieren, alle weerwolven, Bella's ouders, haar vrienden van school.
Nou zo veel is dat niet. Alleen bij deel 4 is er een vampierenlijst ( :') ) ingestopt.
pi_112197413
Oh mijn jeugd in cartoons.... O+ O+
pi_112197480
Oh en deze ken ik niet maar Gyou doet blijkbaar ook mee :')
pi_112197511
quote:
Ik wil niet overkomen als een of ander klotejoch dat alleen het origineel mooi vindt, maar de dub van DBZ is toch om te huilen man ;( ;(
pi_112197580
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 23:41 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Leest lekker weg :P
Na Game of Thrones in het Engels werd het me allemaal te veel ;( al die namen enzo.
Bij Twilight zijn er alleen Bella, Edward, Jacob, alle vampieren, alle weerwolven, Bella's ouders, haar vrienden van school.
Nou zo veel is dat niet. Alleen bij deel 4 is er een vampierenlijst ( :') ) ingestopt.
Hmm, het is je vergeven.

Soms ben ik ook toe aan wat simpel vermaak. Daarom lees ik ook de Elsevier. :P
pi_112197604
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 23:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
alsof men dat gaat vertellen :D

quote:
4s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 23:13 schreef Qunix het volgende:
Schaam je!

Een must om te zien!
maar samurai shampoo is toch saai, kan toch nooit boeiend worden

SPOILER
  dinsdag 29 mei 2012 @ 23:45:48 #170
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_112197625
Nou nu ga ik echt slapen. Het is al nacht.

Misschien is er een nieuwe maan, en daarna het morgenrood. Weten jullie of er een eclips komt?
pi_112197700
quote:
7s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 23:45 schreef Klipnap het volgende:
Nou nu ga ik echt slapen. Het is al nacht.

Misschien is er een nieuwe maan, en daarna het morgenrood. Weten jullie of er een eclips komt?
nacht? pff.. de dag is pas net begonnen
pi_112197722
Wacht even, dat Boku No Chinko is maar drie OVA's? Nou vooruit, dan ga ik het wel kijken.
  dinsdag 29 mei 2012 @ 23:49:03 #173
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_112197801
Na iedere aflevering Seikon no Qwaser die ik kijk sterf ik meer van binnen. :') Just saying.. NIEMAND moet deze anime gaan kijken.
pi_112197900
Ik lig nu al dubbel!
pi_112197919
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 23:49 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Na iedere aflevering Seikon no Qwaser die ik kijk sterf ik meer van binnen. :') Just saying.. NIEMAND moet deze anime gaan kijken.
Thanks voor het advies.

Ik raad gezonde mannen ook niet aan om Lovely Complex te kijken.
  dinsdag 29 mei 2012 @ 23:52:00 #176
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_112197974
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 23:50 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Thanks voor het advies.

Always a pleasure :D
SPOILER
pi_112198038
Man, ik zei voor de grap boku no chinko, maar ik heb er al 4 gezien... :')
pi_112198095
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 23:52 schreef Mauskoekwaus het volgende:

[..]

SPOILER
wait, what did i "miss" ?
pi_112198113
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 23:50 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Thanks voor het advies.

LC is gewoon leuk..
  dinsdag 29 mei 2012 @ 23:55:56 #180
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_112198170
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 23:54 schreef mschol het volgende:

[..]

wait, what did i "miss" ?
Seikon no Qwaser.
pi_112198340
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 23:43 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

Ik wil niet overkomen als een of ander klotejoch dat alleen het origineel mooi vindt, maar de dub van DBZ is toch om te huilen man ;( ;(
Ja maar sorry maar nostalgie
pi_112198439
quote:
9s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 23:58 schreef Bakakame het volgende:

[..]

Ja, goed, in dit geval snap ik dat ja :P
pi_112198526
Goed, dus deze Pico is een meisje met een lul.
pi_112198614
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 00:01 schreef Arashimashou het volgende:
Ik zie deze comment en realiseer me dat het tijd is naar bed te gaan. Kan iemand me morgen even vertellen tot waar deze gesprekken doorgingen? Dan skip ik dat :+
  woensdag 30 mei 2012 @ 00:03:34 #185
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_112198620
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 00:01 schreef Arashimashou het volgende:
/d/
pi_112198637
Ik ga Stein's Gate gewoon af kijken nu :P
pi_112198655
quote:
10s.gif Op woensdag 30 mei 2012 00:03 schreef Bakakame het volgende:

[..]

Ik zie deze comment en realiseer me dat het tijd is naar bed te gaan. Kan iemand me morgen even vertellen tot waar deze gesprekken doorgingen? Dan skip ik dat :+
Nee, ik praat meer tegen mezelf :P Na al dat gepraat werd ik toch nieuwsgierig, snel even gedownload.

quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 00:03 schreef Mauskoekwaus het volgende:

[..]

/d/
Daar is het nu niet de juiste tijd voor.
  woensdag 30 mei 2012 @ 00:05:48 #188
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_112198723
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 00:04 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

Nee, ik praat meer tegen mezelf :P Na al dat gepraat werd ik toch nieuwsgierig, snel even gedownload.

[..]

Daar is het nu niet de juiste tijd voor.
Gomen gomen.
pi_112198745
Oh wacht, hij wist niet dat die Pico eigenlijk een jongen is? _O- _O- _O- I like where this is going.
Ik heb niet goed opgelet, tuurlijk wist ie dat wel.
pi_112199729
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 23:52 schreef Mauskoekwaus het volgende:

[..]

SPOILER
Seikon no Qwaser?

niet gezien! :P
  woensdag 30 mei 2012 @ 00:31:50 #191
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_112199821
quote:
6s.gif Op woensdag 30 mei 2012 00:29 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Seikon no Qwaser?

niet gezien! :P

Begin er ook maar niet aan.
pi_112199833
Nou goed, kan iemand me vertellen (over die Pico) of er ook nog een verhaal aankomt? Eerste deel gezien, en ik kon m'n gezicht nauwelijks in de plooi houden. :') Wat moest ik lachen.
pi_112199945
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 00:31 schreef Mauskoekwaus het volgende:

[..]

Begin er ook maar niet aan.
Ik heb over die aflevering,niet de serie! :D

quote:
Coolblue klantenservice@digicamshop.nl
21:10 (3 hours ago)

Geachte heer Reagan ,

Uw bestelling bij Digicamshop.nl is vandaag verzonden
*O*

[ Bericht 3% gewijzigd door Blue_Panther_Ninja op 30-05-2012 00:40:12 ]
pi_112200191
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 00:34 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Ik heb over die aflevering,niet de serie! :D

[..]

*O*
waarom heb je pricecheck niet gebruikt coolblue is echt niet de goedkoopste enige pluspunt is de snelle verzending
pi_112200734
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 23:55 schreef Mauskoekwaus het volgende:

[..]

Seikon no Qwaser.
S1 of S2?
quote:
9s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 23:58 schreef Bakakame het volgende:

[..]

daarom heeft de NL dub van digimon eigenlijk mijn voorkeur :$
pi_112200793
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 00:42 schreef redboyke het volgende:

[..]

waarom heb je pricecheck niet gebruikt coolblue is echt niet de goedkoopste enige pluspunt is de snelle verzending
pricecheck sponsert fok, echt niet :{w
(daarnaast is beslist imho helemaal niet zo goed, liever kieskeurig.nl
pi_112200798
Ik ga slapen :)
pi_112200814
Truste!
pi_112200928
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 01:01 schreef mschol het volgende:

[..]

pricecheck sponsert fok, echt niet :{w
(daarnaast is beslist imho helemaal niet zo goed, liever kieskeurig.nl
alles is goedkoper dan coolblue en zeker de belgische versie dat 21% btw heeft
pi_112200988
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 01:05 schreef redboyke het volgende:

[..]

alles is goedkoper dan coolblue en zeker de belgische versie dat 21% btw heeft
niet alles, maar wel erg veel ja, coolblue heeft als voordeel dat ze veel op voorraad hebben en dezelfde dag verzenden als je om 21:30 nog besteld ofzo..
pi_112201603
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 00:42 schreef redboyke het volgende:

[..]

Coolblue/digicamshop was de goedkoopste volgens fok!pricecheck en tweakers.pricewatch. _O-

quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 01:07 schreef mschol het volgende:

[..]

niet alles, maar wel erg veel ja, coolblue heeft als voordeel dat ze veel op voorraad hebben en volgende dag verzenden als je om 22:30 nog besteld ofzo..
FTFY
pi_112201733
quote:
6s.gif Op woensdag 30 mei 2012 01:33 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Coolblue/digicamshop was de goedkoopste volgens fok!pricecheck en tweakers.pricewatch. _O-

[..]

FTFY
quote:
Op werkdagen voor 22.30 uur besteld, morgen in huis
hup terug je hoekje in :{w
pi_112201797
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 01:41 schreef mschol het volgende:

[..]

[..]

hup terug je hoekje in :{w
:P
Kan niet meer slapen!
pi_112201838
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 01:44 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

:P
Kan niet meer slapen!
ik ga over niet al te lang mijn bed maar opzoeken.. iets vroeger op is toch wel fijn :D
pi_112201981
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 01:46 schreef mschol het volgende:

[..]

ik ga over niet al te lang mijn bed maar opzoeken.. iets vroeger op is toch wel fijn :D
Heb al genoeg geslapen! :D
  woensdag 30 mei 2012 @ 08:11:25 #206
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_112203167
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 23:53 schreef Arashimashou het volgende:
Man, ik zei voor de grap boku no chinko, maar ik heb er al 4 gezien... :')
Het scheen keiharde kinderporno te zijn. Ik snap niet hoe je dat ook maar met een glimlach kunt kijken.
  woensdag 30 mei 2012 @ 08:17:14 #207
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_112203398
*'avonds*

* Blue_Panther_Ninja was hele nacht wakker:Y
pi_112203425
quote:
1s.gif Op woensdag 30 mei 2012 08:11 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Het scheen keiharde kinderporno te zijn. Ik snap niet hoe je dat ook maar met een glimlach kunt kijken.
Nah ja, het blijft anime he. Dat vind ik toch wat heel anders. Nog steeds is het sick, maar niet meer serieus te nemen.
pi_112204441
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 08:35 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Nah ja, het blijft anime he. Dat vind ik toch wat heel anders. Nog steeds is het sick, maar niet meer serieus te nemen.
Klopt! :P
pi_112204674
quote:
1s.gif Op woensdag 30 mei 2012 08:11 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Ik heb alleen de eerste OVA gezien, dus misschien komt er nog iets. Maar als ik over dit soort dingen al serieus moet zijn...
pi_112204867
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 08:33 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
*'avonds*

* Blue_Panther_Ninja was hele nacht wakker:Y
en maar afvragen waar dat kutritme vandaan komt zeker? :')
pi_112204881
quote:

[..]

dat dus..
pi_112204916
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 09:53 schreef mschol het volgende:

[..]

Tja, je ziet het wel vaker hoor. Mensen raken zo gewend aan niks doen dat ze heel hun ritme daar aan aanpassen. Zo wordt het vaak ook nog eens moeilijker voor ze om normaal werk te kunnen vinden.
  woensdag 30 mei 2012 @ 11:35:55 #215
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_112208068
quote:

[..]

Sommige dingen zijn gewoon zo niet grappig dat het niet eens grappig-slecht te noemen is.
pi_112208343
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 09:53 schreef mschol het volgende:

[..]

Neeuh,valt best wel mee! :P

FLOW - WORLD END -CODE GEASS Opening Mix-
Tijdje niet gehoord!

[ Bericht 3% gewijzigd door Blue_Panther_Ninja op 30-05-2012 11:52:04 ]
  woensdag 30 mei 2012 @ 12:01:14 #217
304452 Easymodo
Mijn gezicht wanneer...
pi_112209110
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 11:41 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Neeuh,valt best wel mee! :P

FLOW - WORLD END -CODE GEASS Opening Mix-
Tijdje niet gehoord!

Die soundtracks waren ook supergoed

SPOILER
pi_112209147
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 12:01 schreef Easymodo het volgende:

[..]

Die soundtracks waren ook supergoed

SPOILER
Geass :D

quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 11:35 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Sommige dingen zijn gewoon zo niet grappig dat het niet eens grappig-slecht te noemen is.
Bij deze scene lag ik op de grond van het lachen.
Waarschuwing! Hommo inside.
SPOILER
:') !!!!
  woensdag 30 mei 2012 @ 12:02:57 #219
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_112209190
Ow ja, nou ja, ik ben dat spoiler gebeuren nog niet zo gewend, wacht ff
pi_112209389
Maar even serieus, tot nu toe vond ik Madoka meer schokkend dan dit. Maar goed, misschien spreek ik voor m'n beurt, moet de volgende twee OVA's nog bekijken. Wie weet wat voor enge dingen daarin gebeuren.
pi_112210014
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 11:35 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Tja, daar ben ik het niet mee eens. Het is maar animatie. Er zijn geen echte kinderen voor misbruikt o.i.d.
pi_112210033
Heb je trouwens een MAL, Arashimashou? :P
pi_112210278
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 12:26 schreef robin007bond het volgende:
Heb je trouwens een MAL, Arashimashou? :P
Nee. Ik heb in de vorige topic een kort lijstje gemaakt van mijn junkfolder. Daar zei iemand ook al of ik een MAL had. Misschien toch maar eens maken. Dat maakt het allemaal misschien wat makkelijker.

Overigens, ik kijk eigenlijk geen echt gekke dingen, en normaal gesproken al helemaal geen dingen als Bokutachi no Chinko. Ik wist pas dat het een half verkapte porno was toen ik begon te kijken. Nee, geef mij maar DB :')
pi_112210499
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 12:33 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

Nee. Ik heb in de vorige topic een kort lijstje gemaakt van mijn junkfolder. Daar zei iemand ook al of ik een MAL had. Misschien toch maar eens maken. Dat maakt het allemaal misschien wat makkelijker.

Overigens, ik kijk eigenlijk geen echt gekke dingen, en normaal gesproken al helemaal geen dingen als Bokutachi no Chinko. Ik wist pas dat het een half verkapte porno was toen ik begon te kijken. Nee, geef mij maar DB :')
Oh, sorry. Volgens mij was ik dat. :+

Tja, het maakt sowieso niet veel uit hoor.
  woensdag 30 mei 2012 @ 12:47:19 #226
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_112210802
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 12:38 schreef robin007bond het volgende:
Tja, het maakt sowieso niet veel uit hoor.
Behalve dan dat jullie ieder nieuw gezicht dat hier verschijnt direct een MAL op zitten te dringen. Maar verder maakt het niet veel uit hoor.
ANIMEES.
- Scamp
pi_112210885
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 12:47 schreef .Cake. het volgende:

[..]

Behalve dan dat jullie ieder nieuw gezicht dat hier verschijnt direct een MAL op zitten te dringen. Maar verder maakt het niet veel uit hoor.
Het maakt het aanraden van anime voor iemand gewoon een stuk makkelijker.
  woensdag 30 mei 2012 @ 13:00:18 #228
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_112211258
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 12:49 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Het maakt het aanraden van anime voor iemand gewoon een stuk makkelijker.
Prima, maar dan moet je niet roepen dat het niet uitmaakt, want dat doet het dus blijkbaar wel ;)
ANIMEES.
- Scamp
  woensdag 30 mei 2012 @ 13:01:53 #229
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_112211309
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 00:59 schreef mschol het volgende:

[..]

S1 of S2?

[..]

daarom heeft de NL dub van digimon eigenlijk mijn voorkeur :$
Momenteel nog S1.

Naruto en Bleach manga waren slecht imo.
SPOILER
  woensdag 30 mei 2012 @ 13:15:53 #230
246140 Klipnap
Petrowh <3
  woensdag 30 mei 2012 @ 13:16:23 #231
268911 Repelsteeltju
Sousou da ze.
pi_112211939
De laatste 5 pagina's gelezen. Wat heb ik zojuist gelezen?
  woensdag 30 mei 2012 @ 13:16:27 #232
246140 Klipnap
Petrowh <3
  woensdag 30 mei 2012 @ 13:17:02 #233
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_112212232
quote:
1s.gif Op woensdag 30 mei 2012 13:15 schreef Klipnap het volgende:
I <33333 twilight 4eevuuur
quote:
1s.gif Op woensdag 30 mei 2012 13:16 schreef Klipnap het volgende:
Oh sorry dat was mijn vriendin :{
quote:
1s.gif Op woensdag 30 mei 2012 13:17 schreef Klipnap het volgende:
Hah egt niet B)
Dat doet me denken aan wat een klasgenoot heeft gedaan.

Hij vindt een meisje leuk. Wat hij heeft gedaan is best grappig. Hij zei op msn: "Ik ben even naar het toilet, doei!". Maar hij is helemaal niet naar de toilet gegaan. Vervolgens zei hij: "Hey, ik ben een vriend van **** en ik moet je wat zeggen. Hij vindt je denk ik leuk, wat vind je van hem?".

Vervolgens zei ze dat ze het wel leuk vond dat hij haar zag zitten e.d. Op zich wel een grappige manier, maar vraag het dan direct :P

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 30-05-2012 13:22:39 ]
pi_112212320
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 13:22 schreef robin007bond het volgende:

[..]

[..]

[..]

Hij vindt een meisje leuk. Wat hij heeft gedaan is best grappig. Hij zei op msn: "Ik ben even naar het toilet, doei!". Maar hij is helemaal niet naar de toilet gegaan. Vervolgens zei hij: "Hey, ik ben een vriend van **** en ik moet je wat zeggen. Hij vindt je denk ik leuk, wat vind je van hem?".

Vervolgens zei ze dat ze het wel leuk vond dat hij haar zag zitten e.d. Op zich wel een grappige manier, maar vraag het dan direct :P
Lolwut :')
Overigens, dat MAL gebeuren duurt wel even, ik ga later wel verder.
http://myanimelist.net/animelist/Arashimashou

En let niet op de scores.
  woensdag 30 mei 2012 @ 13:24:28 #236
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_112212337
quote:
15s.gif Op woensdag 30 mei 2012 13:16 schreef Repelsteeltju het volgende:
De laatste 5 pagina's gelezen. Wat heb ik zojuist gelezen?
Dat je de moeite genomen hebt? Wederom, we gaan te snel voor mij ;(
ANIMEES.
- Scamp
  woensdag 30 mei 2012 @ 13:25:05 #237
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_112212374
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 13:22 schreef robin007bond het volgende:

[..]

[..]

[..]

Mijn vriendin haat Madoka trouwens :{
pi_112212512
quote:
1s.gif Op woensdag 30 mei 2012 13:25 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Mijn vriendin haat Madoka trouwens :{
Waarom? Kan ze dat ook beargumenteren?
pi_112212562
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 13:24 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

Lolwut :')
Overigens, dat MAL gebeuren duurt wel even, ik ga later wel verder.
http://myanimelist.net/animelist/Arashimashou

En let niet op de scores.
Geen haast joh. Ik voeg je wel even aan de OP toe.
  woensdag 30 mei 2012 @ 13:33:49 #240
268911 Repelsteeltju
Sousou da ze.
pi_112212795
Madoka is ook duf. Sayaka daarentegen is een heldin.
pi_112213015
Deze nacht heb ik overigens zo raar gedroomd... :')
  woensdag 30 mei 2012 @ 13:40:54 #242
268911 Repelsteeltju
Sousou da ze.
pi_112213116
Over Feesboek, gebefte loli's, shotacon-hentai en quasi-homofiele vampiers?
Zo ja, dan weet je dat je minder in dit topic moet kijken. :')
pi_112213206
quote:
10s.gif Op woensdag 30 mei 2012 13:40 schreef Repelsteeltju het volgende:
Over Feesboek, gebefte loli's, shotocon-hentai en quasi-homofiele vampiers?
Zo ja, dan weet je dat je minder in dit topic moet kijken. :')
Nee, iets totaal anders ;(
pi_112213744
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 13:38 schreef robin007bond het volgende:
Deze nacht heb ik overigens zo raar gedroomd... :')
Vertel.
  woensdag 30 mei 2012 @ 13:58:32 #245
268911 Repelsteeltju
Sousou da ze.
pi_112213874
Ik heb gedroomd dat ik vroeg naar het strand ging om te surfen (met een bodysufplank :? ) en daarvoor mijn haar nog te laten knippen. Uiteindelijk kocht ik nog een bodyboard met een kinderachtige afdruk dat te klein voor me was en werd ik afgeleid waardoor er niets van het surfen terecht kwam.

Dusss... wat heb jij gedroomd?
pi_112213903
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 13:55 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

Vertel.
Ik zit in een heel aparte klas. Een oude docent schreef op het bord met krijt wie er geslaagd voor zijn examens was en wie niet. Ik was de enige die gezakt was.

Op ten duur kwam ik terecht in de slaapkamer van een vriendin van me. Ze begon me te pijpen. Toen was de droom klaar :')

Wat daartussen is gebeurd kan ik me niet herinneren. Wel weet ik dat ze eerst vroeg of ze het wel goed deed. :')

Overigens wel het bed schoon gehouden.
pi_112214029
Ik heb ook een keer gedroomd dat mijn tanden er een voor een uit vielen :r
  woensdag 30 mei 2012 @ 14:03:19 #248
268911 Repelsteeltju
Sousou da ze.
pi_112214071

"Yes!! This is what youth is all about!"
pi_112214147
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 13:59 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Ik zit in een heel aparte klas. Een oude docent schreef op het bord met krijt wie er geslaagd voor zijn examens was en wie niet. Ik was de enige die gezakt was.

Op ten duur kwam ik terecht in de slaapkamer van een vriendin van me. Ze begon me te pijpen. Toen was de droom klaar :')

Wat daartussen is gebeurd kan ik me niet herinneren. Wel weet ik dat ze eerst vroeg of ze het wel goed deed. :')

Overigens wel het bed schoon gehouden.
Aha, dus, teleurstelling en troost.

quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 13:58 schreef Repelsteeltju het volgende:
Ik heb gedroomd dat ik vroeg naar het strand ging om te surfen (met een bodysufplank :? ) en daarvoor mijn haar nog te laten knippen. Uiteindelijk kocht ik nog een bodyboard met een kinderachtige afdruk dat te klein voor me was en werd ik afgeleid waardoor er niets van het surfen terecht kwam.

Dusss... wat heb jij gedroomd?
Waardoor werd je afgeleid?

Ik heb niks meer gedroomd afgelopen dagen.
pi_112214161
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 14:02 schreef robin007bond het volgende:
Ik heb ook een keer gedroomd dat mijn tanden er een voor een uit vielen :r
Ik ook :'(
pi_112214337
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 14:05 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

Ik ook :'(
Godsamme, het voelde ook zo echt. Dat heb ik overigens met al mijn dromen.

Ik droom ook vaak dat ik midden op straat ergens over struikel, waarna ik vervolgens geschrokken wakker word. ;(
pi_112214403
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 14:09 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Ik droom ook vaak dat ik midden op straat ergens over struikel, waarna ik vervolgens geschrokken wakker word. ;(
Ja, dan lig je gewoon in je bed, met nog dat nare 'valgevoel' wegebbend. :Y :{w Niet fijn.
pi_112214489
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 14:09 schreef robin007bond het volgende:

[..]

dat ken ik ja.. heel kut :P
  woensdag 30 mei 2012 @ 14:14:45 #254
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_112214521
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 13:27 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Waarom? Kan ze dat ook beargumenteren?
Nee.

Ik heb vannacht gedroomd dat ik een toets voor Nederlands had, waarin allemaal scheikundige vragen stonden. Ik vroeg waarom en toen zei de lerares "iedereen in deze klas heeft scheikunde, had je dat vak ook maar moeten nemen" en toen werd ik wakker :')
pi_112214575
quote:
1s.gif Op woensdag 30 mei 2012 14:14 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Nee.

Ik heb vannacht gedroomd dat ik een toets voor Nederlands had, waarin allemaal scheikundige vragen stonden. Ik vroeg waarom en toen zei de lerares "iedereen in deze klas heeft scheikunde, had je dat vak ook maar moeten nemen" en toen werd ik wakker :')
Nou nou :')

Hoe dan ook. Ik ben even weg. Maar eerst drop ik dit nog even.
  woensdag 30 mei 2012 @ 14:16:40 #256
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_112214740
quote:
1s.gif Op woensdag 30 mei 2012 14:14 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Nee.

Haha, arme jij ;(

Misschien stiekem spijt dat je een alpha-pakket hebt genomen? :P
  woensdag 30 mei 2012 @ 14:19:12 #258
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_112214747
Ik heb gister denk ik teveel Diablo 3 gespeeld.

Ik droomde dat ik een soort wizard/monk was en dat ik een-op-een gevechten aan het houden was. Ik won uiteraard.

Dat van die tanden uitvallen heb ik ook wel een paar keer gedroomd. Leuk zijn ook altijd die plasdromen, dat je het idee hebt dat je al uren staat te pissen en dan wordt je wakker. En dan moet je enorm hard pissen. Good times...

Die schok-dromen zijn ook prettig ja.
ANIMEES.
- Scamp
pi_112214784
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 14:19 schreef .Cake. het volgende:
Ik heb gister denk ik teveel Diablo 3 gespeeld.

Ik droomde dat ik een soort wizard/monk was en dat ik een-op-een gevechten aan het houden was. Ik won uiteraard.

Dat van die tanden uitvallen heb ik ook wel een paar keer gedroomd. Leuk zijn ook altijd die plasdromen, dat je het idee hebt dat je al uren staat te pissen en dan wordt je wakker. En dan moet je enorm hard pissen. Good times...

De ergste droom die ik ooit heb gehad, is dat het huis aan het afbranden was, met mijn zusje en ouders er nog in.

Ik droom nauwelijks over games of anime. Mijn zusje heeft wel eens gedroomd dat Clannad ~After Story~ in een verpauperde vorm op Nickelodeon te zien was :')

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 30-05-2012 14:21:05 ]
  woensdag 30 mei 2012 @ 14:24:15 #260
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_112214999
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 14:19 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Haha, arme jij ;(

Misschien stiekem spijt dat je een alpha-pakket hebt genomen? :P
Juist niet, ik haat betavakken :r
pi_112215029
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 14:24 schreef Klipnap het volgende:

[..]

:o
  woensdag 30 mei 2012 @ 14:24:59 #262
268911 Repelsteeltju
Sousou da ze.
pi_112215033
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 14:19 schreef .Cake. het volgende:

Als ik wakker schrik uit een droom wil ik eigenlijk niet meer slapen omdat ik bang ben voor het vervolg.
  woensdag 30 mei 2012 @ 14:26:25 #263
268911 Repelsteeltju
Sousou da ze.
pi_112215094
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 14:24 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Meer dan opstellen te schrijven over feministen en John Locke? :P
pi_112215140
Ik vind wiskunde altijd wel erg interessant.

Gelukkig dat Khanacademy er nog is zodat ik er nog een beetje wat van kan opsteken O+
  woensdag 30 mei 2012 @ 14:28:21 #265
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_112215180
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 14:26 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

Hierom verdien jij het om opstellen te schrijven over feministen en John Locke. :P
:(
  woensdag 30 mei 2012 @ 14:29:08 #266
268911 Repelsteeltju
Sousou da ze.
pi_112215216
Mijn ninja-edit, wat doe je!! :(
pi_112215263
De keuze aan studies wordt wel een stuk beperkter als je geen beta-vakkenpakket hebt.

Stiekem wil ik proberen ooit een colloquium doctum te doen, zoals mijn vader :@

[ Bericht 52% gewijzigd door #ANONIEM op 30-05-2012 14:32:04 ]
  woensdag 30 mei 2012 @ 14:32:01 #268
268911 Repelsteeltju
Sousou da ze.
pi_112215359
Afgestudeerde alpha's verdienen toch beter. :')
pi_112215388
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 14:32 schreef Repelsteeltju het volgende:
Afgestudeerde alpha's verdienen toch beter. :')
?
Dat valt vies tegen.
http://www.elsevier.nl/web/Weekblad-76/De-beste-banen-2011.htm
  woensdag 30 mei 2012 @ 14:33:24 #270
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_112215414
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 14:29 schreef robin007bond het volgende:
De keuze aan studies wordt wel een stuk beperkter als je geen beta-vakkenpakket hebt.

Stiekem wil ik proberen ooit een colloquium doctum te doen, zoals mijn vader :@
Beter dan studeren wat ik verschrikkelijk vind.
pi_112215449
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 14:33 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Beter dan studeren wat ik verschrikkelijk vind.
Tja, dat is waar. :P
  woensdag 30 mei 2012 @ 14:42:41 #272
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_112215883
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 14:28 schreef Klipnap het volgende:

[..]

:(
[ afbeelding ]
Schiet Kyon nu dat rode poppetje neer? :o
ANIMEES.
- Scamp
pi_112217131
die is al neergeschoten, waarom denk je anders dattie rood is :7
  woensdag 30 mei 2012 @ 15:19:03 #274
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_112217585
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 14:42 schreef .Cake. het volgende:

[..]

Schiet Kyon nu dat rode poppetje neer? :o
Nee jou maar hij kan niet richten.
  woensdag 30 mei 2012 @ 15:40:32 #275
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_112218902
Gundam AGE 32 en 33:

SPOILER
ANIMEES.
- Scamp
pi_112220394
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 15:40 schreef .Cake. het volgende:
Gundam AGE 32 en 33:

SPOILER
Mooi, genoeg over dromen en vakken. Hoewel ik nog nooit Gundam heb gekeken.

[ Bericht 0% gewijzigd door Arashimashou op 30-05-2012 16:13:04 ]
pi_112225748
- edit -

[ Bericht 97% gewijzigd door #ANONIEM op 30-05-2012 17:46:06 ]
pi_112225858
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 17:45 schreef robin007bond het volgende:
- edit -
Nu maak je me nieuwsgierig.
pi_112225948
Naruto en Bleach deze week...

Damn.....gestoord. _O_ _O_ _O_
pi_112226082
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 17:50 schreef Skillstorm het volgende:

Toevallig draait de Naruto OP nu in Radio 49 :P
pi_112226104
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 17:48 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

Nu maak je me nieuwsgierig.
De Railgun opening werd door Sint als suggestie gedaan in Radio 49. Ik postte iets als:

"Tof. Railgun intro _O_".
pi_112226147
Nou, dat was dus deel 2. Er werd hierover wel veel gepraat, maar wie heeft Boku no Ketsumodoki nog meer gezien?

Hommo spoiler
SPOILER
pi_112226231
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 17:55 schreef Arashimashou het volgende:
Nou, dat was dus deel 2. Er werd hierover wel veel gepraat, maar wie heeft Boku no Ketsumodoki nog meer gezien?

Hommo spoiler
SPOILER
Haha, hoe jij het extra hebt gecensored _O_
pi_112226359
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 17:57 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Haha, hoe jij het extra hebt gecensored _O_
Natuurlijk zit er bij japanse porno interessante anime standaard al censuur, maar toch denk ik dat de mods niet blij zullen zijn met low res chinko.
pi_112226437
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 17:59 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

Natuurlijk zit er bij japanse porno interessante anime standaard al censuur, maar toch denk ik dat de mods niet blij zullen zijn met low res chinko.
_O-
pi_112226454
Hm, vierde main character verschijnt. Deze LIJKT wel op een meisje... hmm
  woensdag 30 mei 2012 @ 18:03:35 #287
268911 Repelsteeltju
Sousou da ze.
pi_112226499
Respectabel dat je het kunt kijken zonder over je nek kunt gaan. Geldt ook voor iedereen die MGX nog kijkt.
pi_112226565
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 18:03 schreef Repelsteeltju het volgende:
Respectabel dat je het kunt kijken zonder over je nek kunt gaan. Geldt ook voor iedereen die MGX nog kijkt.
Mwa, het zijn maar drie afleveringen. Bovendien ben ik wel wat gewend. :') (of dat een plus is weet ik niet)
  woensdag 30 mei 2012 @ 18:10:46 #289
268911 Repelsteeltju
Sousou da ze.
pi_112226793
Het walgelijkste dat ik doorzeten heb is Bible Black... het ultieme voorbeeld van wat anime is volgens BNN.
pi_112226873
Coco (die nieuwe) blijkt toch een jongen te zijn -O-

quote:
11s.gif Op woensdag 30 mei 2012 18:10 schreef Repelsteeltju het volgende:
Het walgelijkste dat ik doorzeten heb is Bible Black... het ultieme voorbeeld van wat anime is volgens BNN.
MGX, Bible Black, je maakt me nieuwsgierig. Echt zo slecht?
pi_112227462
quote:
11s.gif Op woensdag 30 mei 2012 18:10 schreef Repelsteeltju het volgende:
Ik vond Bible Black op zich niet zo erg. Totdat de shemale kwam.
pi_112227776
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 18:27 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Ik vond Bible Black op zich niet zo erg. Totdat de shemale kwam.
Ja, dat is inderdaad niet zo fijn. Over shemales gesproken....

Dit is Coco, waarvan had ik had gehoopt dat het een meisje zou zijn.
pi_112227833
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 18:34 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Wacht, is dat een vent? :')
pi_112227861
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 18:35 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:

[..]

Wacht, is dat een vent? :')
Ik zal er maar niet omheen draaien.
Ja.
pi_112227911
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 18:34 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Poor you ;(
pi_112227915
Maar.. hoezo.. hoezo?

Ik snap het niet :')
pi_112227927
quote:
15s.gif Op woensdag 30 mei 2012 18:37 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Maar.. hoezo.. hoezo?

Ik snap het niet :')
Boku no Pico
pi_112228256
Aya Hirano, Emiri Katou, Kaori Fukuhara & Aya Endo - Motteke! Sailor Fuku (もってけ!セーラーふく)

Lucky Star Soundtrack

Darling darling please! :P

quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 17:50 schreef Skillstorm het volgende:

Dat van Bleach is onverwacht jaah! *O*
  woensdag 30 mei 2012 @ 18:56:15 #299
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_112228688
De lapo gaat naar Klipnap.