Jovink en de voederbietels..quote:
Al die menselijke psyche talenten op FOK! toch ook altijd.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:15 schreef casper1916 het volgende:
Ze is eigenlijk heel leuk, knap charmant enzo. Niet echt zoals andere vrouwen. Ze is wel iemand die iedereen te vriend wil houden en als ik er zo over nadenk lijdt ze denk ik ook aan FOMO. Fear of missing out. Google dit maar even als je er nog niet van gehoord hebt. Ze is ook constant met haar smartphone in de weer om te checken of ze iets gemist heeft.
Ondertussen ben ik hier zelf ook al ingetrapt omdat ik dus constant dingen aan het checken ben wat ze aan het doen is en met wie. (Er zijn meer kapers op de kust)
"vind ik leuk"quote:
Lekker.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:22 schreef LudoSanders het volgende:
Dubbeldrank Abrikoos & sinosappel en een paar kiwis on the side.
"ignore"quote:
Ik van Brilotietenquote:
Ja? Beetje pittig maken en zo?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
[..]
Zou kunnen werken.
Wacht wat? hete saus?
Ga je mee naar CUL SC?quote:
Volgens mij trollt ie me nu gewoon. Hij gebruikt zelfs xDquote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:23 schreef 2NutZ het volgende:
Ik wist echt niks... en dan type ik gewoon het eerste wat in mij op komt
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Al die menselijke psyche talenten op FOK! toch ook altijd.
ohzoquote:
Hij is 18quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:24 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Volgens mij trollt ie me nu gewoon. Hij gebruikt zelfs xD
illigalie drugsquote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Er hangt een politieheli boven mijn huis.. watskeburt?
Damsco? hier niets.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Er hangt een politieheli boven mijn huis.. watskeburt?
quote:
Schilderswijk zeker, dat is gewoon een standaard helikopter voor de ghetto daar.quote:
Vanochtend wel... sinsd uur of 11 blauwe lucht zon alles. En ik zit binnenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:34 schreef Maisnon het volgende:
Is het bij jullie ook zo grijs? Hier echt bijna heel de dag al bewolkt en koud
Nu schijnt de zon weerquote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:34 schreef Maisnon het volgende:
het begint ja..quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:34 schreef Maisnon het volgende:
Ja, lijkt op een herfst dag ofzo.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:34 schreef Maisnon het volgende:
Ja, ik woon in de Schilderswijkquote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:34 schreef mymoodfentje het volgende:
[..]
Schilderswijk zeker, dat is gewoon een standaard helikopter voor de ghetto daar.
Wel tof dat ze daar een vaste heli voor hebbenquote:
Ik geloof echt helemaal niets van deze post.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik woon in de Schilderswijk
[..]
Wel tof dat ze daar een vaste heli voor hebben
Welk gedeelte?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:37 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik geloof echt helemaal niets van deze post.
Je kan het vergelijken met de helikopter waarmee wetenschappers of de BBC het wilde ongetemde Afrika filmtquote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik woon in de Schilderswijk
[..]
Wel tof dat ze daar een vaste heli voor hebben
En de 'drinkplaats' is de lokale KFC?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:37 schreef mymoodfentje het volgende:
[..]
Je kan het vergelijken met de helikopter waarmee wetenschappers of de BBC het wilde ongetemde Afrika filmt
Ja mijn playskillz zijn wat stoffigquote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Vanochtend wel... sinsd uur of 11 blauwe lucht zon alles. En ik zit binnen
@Sinos, play die toyboi dan.
Dat klopt.quote:
Niet reageren is meer dan alleen stoffig tho.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:38 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja mijn playskillz zijn wat stoffig
Jaja ik heb al wat gezegdquote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:40 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Niet reageren is meer dan alleen stoffig tho.
Daarom had ik jouw huillachsmileys gequotequote:
Slim vrouwtje, deze.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Daarom had ik jouw huillachsmileys gequote
twitter:Phalerieau twitterde op dinsdag 29-05-2012 om 14:46:36Ik hoor in de wandelgangen dat de Loverboys zijn aangeklaagd. reageer retweet
twitter:Phalerieau twitterde op dinsdag 29-05-2012 om 15:15:152 Miljoen, Hollywood taferelen alles. reageer retweet
Wel allemaal kijken vanavond hae!twitter:Phalerieau twitterde op dinsdag 29-05-2012 om 15:29:03Ik ben iig benieuwd of afl. 7 vanavond gewoon op tv is, of dat jullie 'wegens omstandigheden' afl. 8 te zien krijgen. #Loverboys #BNN reageer retweet
en als ik dat niet doe?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:44 schreef Sinosappel het volgende:
twitter:Phalerieau twitterde op dinsdag 29-05-2012 om 14:46:36Ik hoor in de wandelgangen dat de Loverboys zijn aangeklaagd. reageer retweet
twitter:Phalerieau twitterde op dinsdag 29-05-2012 om 15:15:152 Miljoen, Hollywood taferelen alles. reageer retweet
Wel allemaal kijken vanavond hae!twitter:Phalerieau twitterde op dinsdag 29-05-2012 om 15:29:03Ik ben iig benieuwd of afl. 7 vanavond gewoon op tv is, of dat jullie 'wegens omstandigheden' afl. 8 te zien krijgen. #Loverboys #BNN reageer retweet
Goeie reminderquote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:44 schreef Sinosappel het volgende:
Ik heb periodes dat ik heeeeeeeeel veel tv kijk, ook echt de meest wanstaltige dingenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:44 schreef Maisnon het volgende:
Volgens mij kijk jij best veel TV sinos ofniet
Het is ook wel leuk om eens een serie of zo langer achter elkaar terug te kijken.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:46 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik heb periodes dat ik heeeeeeeeel veel tv kijk, ook echt de meest wanstaltige dingen
En ook periodes dat ik het helemaal niet kijk
Oja echt series kijk ik niet echt...Dat vind ik alleen leuk om met anderen te kijken.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:46 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Het is ook wel leuk om eens een serie of zo langer achter elkaar terug te kijken.
Nee, maar ik bedoel hetzelfde voor programma's die je dan een paar achter elkaar kan terugkijken. Een kennis van me had ook in een paar dagen of zo alle seizoenen van Lost er doorheen gejaagd.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:48 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Oja echt series kijk ik niet echt...Dat vind ik alleen leuk om met anderen te kijken.
Er is wel een periode geweest, toen Lost en Heroes enz. helemaal hot waren, dat ik dat dan met vrienden ging kijken, hele marathons enzo
Er kleeft AIDS aan.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:47 schreef 2NutZ het volgende:
Waarom worden die tweetquotes altijd zo fucked up?
Ohja...wat kijk jij eigenlijk?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:49 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Nee, maar ik bedoel hetzelfde voor programma's die je dan een paar achter elkaar kan terugkijken. Een kennis van me had ook in een paar dagen of zo alle seizoenen van Lost er doorheen gejaagd.
quote:[21-5-2012 17:18:10]
and what are you doing at the moment?
Working
quote:[22-5-2012 17:01:31]
what are you doing @ the moment?
work
quote:[15:46:34]: what are you doing atm?
[15:47:10]: working
[15:47:11]: like every day
Duw een knakworst in z'n mond.quote:
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Al die menselijke psyche talenten op FOK! toch ook altijd.
Dit soort gedachtes vind ik altijd zo vreemd. Alsof zo'n gast met bepaald gedrag zelf in de hand heeft of hij in de zgn. ''friendzone'' komt of niet. Je vind als meisje toch gewoon iemand leuk ja of nee.quote:Waarschijnlijk het zoveelste topic over de 'friendzone'. Waarschijnlijk dat het voor mij onmogelijk is dit nog terug te keren
wat doej e voor werk?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:57 schreef Zosk het volgende:
[..]
Skype, en daar moet ik online zijn voor mijn werk.
quote:
Deadliest Warrior, Pawn Stars, de Rijdende Rechter, etc.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:54 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ohja...wat kijk jij eigenlijk?
Lost was ook wel verslavend...maar op een gegeven moment was ik een paar keer stoned toen we het gingen kijken en toen snapte ik er al helemaal geen hout meer van, alles liep ook in ene door elkaar enzoen er gebeurde opeens allemaal vreemde dingen maar ik wist niet of dat kwam door mijn stonede harses of doordat de makers maar gewoon wat deden
Gedrag heeft daar dan dus ook mee te maken.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:59 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
[..]
Dit soort gedachtes vind ik altijd zo vreemd. Alsof zo'n gast met bepaald gedrag zelf in de hand heeft of hij in de zgn. ''friendzone'' komt of niet. Je vind als meisje toch gewoon iemand leuk ja of nee.
Ah ja dat past ook bij jequote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:00 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Deadliest Warrior, Pawn Stars, de Rijdende Rechter, etc.![]()
Op het einde begon die serie wel een beetje heel vergezocht te worden ja.
Wat voor marinade?quote:
Psies, door aidsquote:
Ik denk dat dat komt doordat ze uit zichzelf beredeneren. In principe kunnen ze het op elk meisje en als 1 bepaald meisje dan hun aandacht weet te trekken dan gaan ze die vanzelf leuk vinden.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:59 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
[..]
Dit soort gedachtes vind ik altijd zo vreemd. Alsof zo'n gast met bepaald gedrag zelf in de hand heeft of hij in de zgn. ''friendzone'' komt of niet. Je vind als meisje toch gewoon iemand leuk ja of nee.
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
olie ketjap sambal peper zout en knoflook. Nu stinken mn handen naar knoflook
Persoonlijk nog nooit meegemaakt dat ik iemand alleen zag als vrienden en hem toen opeens leuk begon te vinden omdat hij zich anders ging gedragenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:00 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Gedrag heeft daar dan dus ook mee te maken.
Nicequote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
olie ketjap sambal peper zout en knoflook. Nu stinken mn handen naar knoflook
Over de kraan?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Nom
tip: haal je handen even over je kraan, dat haalt die lucht grotendeels weg.
Hoor deze amateur psychologe danquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:03 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik denk dat dat komt doordat ze uit zichzelf beredeneren. In principe kunnen ze het op elk meisje en als 1 bepaald meisje dan hun aandacht weet te trekken dan gaan ze die vanzelf leuk vinden.
Ze denken dan dat het omgekeerd ook zo werkt en willen de aandacht van een meisje trekken.
Ah, jouw sc is dicht dus nu kom je alle jongens hier maar versieren?quote:
Zo werkt dat bij mij dus ook.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:03 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik denk dat dat komt doordat ze uit zichzelf beredeneren. In principe kunnen ze het op elk meisje en als 1 bepaald meisje dan hun aandacht weet te trekken dan gaan ze die vanzelf leuk vinden.
Ze denken dan dat het omgekeerd ook zo werkt en willen de aandacht van een meisje trekken.
Normaal vanaf sochtends tot het avondeten, maar nu was de kip nog niet ontdooit dus maar 1.5-2 uurquote:
Hehe, ja.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:02 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ah ja dat past ook bij je
Geschiedenis fetisj
Klopt van geen kanten hoor.quote:
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Normaal vanaf sochtends tot het avondeten, maar nu was de kip nog niet ontdooit dus maar 1.5-2 uur![]()
Ik ga mihoen maken
werkt niet bij goedkope kranen.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Nom
tip: haal je handen even over je kraan, dat haalt die lucht grotendeels weg.
Ja, dat brengt een scheikundige reactie te weeg, die ik niet kan uitleggen.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Over de kraan?
ik doe meestal mn handen vochtig maken, even met zout scrubben en dan met lauw water afspoelen maar ik was nog te lui om dat meteen te doen
Alle mensen redeneren vaak van uit zichzelf hoor... niks met fok te maken.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:05 schreef Chai het volgende:
[..]
Klopt van geen kanten hoor.
Hoewel het vanuit zichzelf redeneren wel een duidelijk probleem is van veel FOK!kers in R&P, dat ziet iedereen met een gemiddeld EQ.
ik ben over 1,5 uur bij jequote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Normaal vanaf sochtends tot het avondeten, maar nu was de kip nog niet ontdooit dus maar 1.5-2 uur![]()
Ik ga mihoen maken
Is ze smooth?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:04 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ah, jouw sc is dicht dus nu kom je alle jongens hier maar versieren?
Oh dan is mijn kraan een durequote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
werkt niet bij goedkope kranen.
wel bij je koksmes (moet rvs zijn)
De baas is er weer, koffie of thee mevrouw?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:04 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ah, jouw sc is dicht dus nu kom je alle jongens hier maar versieren?
De bitchshieldquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Alle mensen redeneren vaak van uit zichzelf hoor... niks met fok te maken.
Ik weet niet waar je woontquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:06 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Pik mij even onderweg op danIk heb ook nog geen avondeten!
hihiquote:
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:06 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
quote:
dacht tenminste dat het rvs moest zijn. heb het nooit getest.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh dan is mijn kraan een dure![]()
Werkt als een tierelier bij mij,
maar goed dat je dat zegt.
Dacht dat er geen verschil in was.
Oh shiiii it's on.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:08 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee, ze is een bitch. Of matras of hoe je het wilt noemen.
Thee vandaagquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:07 schreef Gridlok het volgende:
[..]
De baas is er weer, koffie of thee mevrouw?
Kingtoppie heeft sws altijd gelijk.quote:
hmm, dat ligt nou niet echt op de routequote:
Nog steeds 6MM, heb maar kleine lelletjesquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:08 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Thee vandaagHoe is het met je oortjes? Hoe groot heb je ze nu?
Hard :Squote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:08 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee, ze is een bitch. Of matras of hoe je het wilt noemen.
Om 8 uur eten kan primaquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hmm, dat ligt nou niet echt op de route
dan zijn we pas over 4 uur bij spees
Maar wel gezelligquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hmm, dat ligt nou niet echt op de route
dan zijn we pas over 4 uur bij spees
Geilquote:
Beetje paard de schuld geven, is gewoon Mozy geweestquote:
Wanneer gaan we nou gamen dan.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:08 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Nog steeds 6MM, heb maar kleine lelletjesdus ga niet groter.
Fas ben jij dat?quote:
Schuurpapier huid alles.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:09 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Beetje paard de schuld geven, is gewoon Mozy geweest
Jij bent sowieso standaard.quote:
Nee, bedoelde dat Mozy haar bij haar haren pakte en gewoon over de grond meesleepte.quote:
"hai, jij bent standaard en ik heb er 1"quote:
Mijn variant is iig nog semi romantisch....quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:11 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, bedoelde dat Mozy haar bij haar haren pakte en gewoon over de grond meesleepte.
Serieusquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:11 schreef Gridlok het volgende:
volgens mij is R&P best makkelijk te trollen...
Ik smoke niet, ik drink alleen koffie en thee.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:10 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ik zat te denken een mini-smoke meet te gooien over een paar weken.
oke dan, tot straksquote:
Hebben een 2 persoons koffie zetter.....quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:12 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik smoke niet, ik drink alleen koffie en thee.
Bitch ik troll al sinds het begin van het internet, ik heb het trollen zien ontstaan.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:12 schreef Chai het volgende:
Gridje zet zijn eerste pasjes op het trollen pad.
Klinkt belangrijkquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:13 schreef Zosk het volgende:
[..]
Sales / support met collega's in USA etc.
Romantiek is voor homo's.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:11 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Mijn variant is iig nog semi romantisch....
Wel raar dat dat R&P inzicht pas zo laat komt dan.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:13 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Bitch ik troll al sinds het begin van het internet, ik heb het trollen zien ontstaan.
Ik heb jou zien ontstaanquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:13 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Bitch ik troll al sinds het begin van het internet, ik heb het trollen zien ontstaan.
wie ben jij eigenlijk?quote:
Weeejoowwwquote:
De meesten beginnen daar idd.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Wel raar dat dat R&P inzicht pas zo laat komt dan.
Whehe eentje is ook al voldoende.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:12 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Hebben een 2 persoons koffie zetter.....
Doe zelf dan wat, luie **********8bitchquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:14 schreef Sinosappel het volgende:
Ja hallo zit ik hier met m'n popcorn gebeurt er niks![]()
Doe ik een goed woordje voor je bij Ludo, vervolgens word ik niet uitgenodigd bij het eten en nu dit? Ondankbaar kutwijf.quote:
Hallo mensen nodigen zichzelf uit, mag jij ook doenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:15 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Doe ik een goed woordje voor je bij Ludo, vervolgens word ik niet uitgenodigd bij het eten en nu dit? Ondankbaar kutwijf.
Dat wilde ik even delen.quote:De Coen en Sander Show (Yeah yeah yeah)
De Coen en Sander Show (Ooh yeah)
De magische uurtjes tussen vier en zeven
Hier is het duo dat je alles wil geven
Ditjes en datjes omlijst door muziek
Ze zoeken alleen nog een miljoenenpubliek
Dus geef je over! Dat moet je echt doen
Open je hart voor Sander en Coen!
Ja ik denk dat ze zich te goed voelt om te reageren. Damn son.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:14 schreef Sinosappel het volgende:
Ja hallo zit ik hier met m'n popcorn gebeurt er niks![]()
JA NEE NU HEB JE HET VERPESTquote:
Opzich vind ik het sneu om daar te trollen, mijn geweten spreekt me tegen.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Wel raar dat dat R&P inzicht pas zo laat komt dan.
Gewoon via de zijlaan, niet van stapel lopen.. vrind.quote:
Stiekem kamper van binnen tochquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:16 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar ze vindt het stiekem wel mooie namen?
Hai, Gianni, aangenaamquote:
*proest*quote:
Omdat ik hier ben.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:17 schreef 2NutZ het volgende:
Waarom invade jij deze digitale space eigenlijk spaceinvader?
Moet ergens mijn tijd verdoen tochquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:17 schreef 2NutZ het volgende:
Jammur. Dan ga ik maar wachten tot Gridje ff wat gaat trollen in R&Pquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:15 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja ik denk dat ze zich te goed voelt om te reageren. Damn son.
ze stalkt mequote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:17 schreef 2NutZ het volgende:
Bel een fokker op.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Moet ergens mijn tijd verdoen toch
Hoeft niet hoorquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Moet ergens mijn tijd verdoen toch
Mijn Sharana username is ooit eens begonnen bij de world of warcraft releasequote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:16 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar ze vindt het stiekem wel mooie namen?
"Meneer verkoopt u ook in gallema gallema?"quote:
Oh my, tell me more.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:18 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Mijn Sharana username is ooit eens begonnen bij de world of warcraft release![]()
Ik heb dat kut ding nietquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:19 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik spreek wel een berichtje in via de xdoos.
watquote:
Voor jou verkoop ik overalquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
"Meneer verkoopt u ook in gallema gallema?"
Hahaha xD lol nerd chick wow omg.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:18 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Mijn Sharana username is ooit eens begonnen bij de world of warcraft release![]()
Je hema onderbroek ook?quote:
van mij hoeft ze niet wegquote:
ja, daar ben ik nog steeds op aant wachtenquote:
Knie is geen been.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:20 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ja en je rechterbeen ziet er altijd zo uit?
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:21 schreef 2NutZ het volgende:
haha grappig nu als er nieuwe users hier komen kan je zeggen van
HEY I JUS TMET YOU
haha xD
quote:
HEY I JUS TMET YOU
haha xD
Sharon.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:21 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik moest toen iets met SH kiezen en volgens mij had ik toen maar geowon wat ingeragd
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, daar ben ik nog steeds op aant wachten
Wat voor auto krijgen jullie dan?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik mag fijn weer naar t paardrijden toe zometeen.
Weinig zin in, aangezien we vandaag de auto krijgen en ik ook nog gewoon moet kokken enzo en bedden opmaken. En kittens wegen.
Enzo.
HEY I JUS TMET YOU
haha xD
Geef mij digitale props in het userfoto topic voor grotere epenis.quote:
Tot zo ver zegt mijn kennis in biologie dat knie deel uit maakt van een been.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:21 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja daarom. Linkerbeen is heel, alleen de knie niet.
WE SNAPPEN HET NU WEL OK?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:21 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja daarom. Linkerbeen is heel, alleen de knie niet.
Onrein figuurquote:
Dat geneest ook heel langzaam.quote:
Dat heb ik nou gelukkig nog nooit gehad. Mijn vriend wel, ziet er goor uitquote:
En dan?quote:
Spannendquote:
Ja, ook een keer toen ik het verwachte en dat het niet zo bleekquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:24 schreef Chai het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand dit weleens gehad? dat het bijv. een ruime handvol leek en toen ineens halfvol bleek?
Vorige week nog bij jouw moederquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:24 schreef Chai het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand dit weleens gehad? dat het bijv. een ruime handvol leek en toen ineens halfvol bleek?
Blijkbaar niet.quote:
Ik ben gewoon eerlijk.quote:
Geen dank.quote:
pics?quote:
Jij kijkt naar oude mensen hun boobsquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
Van die oude mensen die met warm weer zonder bh in een topje lopen, trauma's
sorry, ik zal hem de volgende keer weer aantrekkenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
Van die oude mensen die met warm weer zonder bh in een topje lopen, trauma's
Naaktstrand Engelenmeer, kom je?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:27 schreef Gridlok het volgende:
Oude vellen die naakt op het strand gaan liggen bakken voor die lekkere tan
gr gr
Beetje lastig om weg te kijken als alles voor je ogen slingertquote:
Ja doe datquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
sorry, ik zal hem de volgende keer weer aantrekken
Oh dacht alleen wassen...quote:
quote:
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
sorry, ik zal hem de volgende keer weer aantrekken
Ik heb er 1 maar hij zit net zegmaar bij de aanhechting van m'n lip aan de onderkant van m'n mond/tandvlees. Echt nasty jaquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:23 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat heb ik nou gelukkig nog nooit gehad. Mijn vriend wel, ziet er goor uit
Noooo zeg dat nou niet. Ik ben heel veel fruit & groente aan het eten en water aan het drinken...maar dat doe ik altijd al, denk dat het komt door slaaptekortquote:
Als je toch langs Sjaan gaat, mag je mij ook wel meenemen naar Speesquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:06 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
quote:
veel slapenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:28 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik heb er 1 maar hij zit net zegmaar bij de aanhechting van m'n lip aan de onderkant van m'n mond/tandvlees. Echt nasty ja
[..]
Nohhh zeg dat nou niet. Ik ben heel veel fruit & groente aan het eten en water aan het drinken...maar dat doe ik altijd al, denk dat het komt door slaaptekortExtra veel slapen dan maar
Andersom Uft! We gaan bij Spees eten!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:29 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Als je toch langs Sjaan gaat, mag je mij ook wel meenemen naar Spees
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Beetje lastig om weg te kijken als alles voor je ogen slingert
Moet ik ze wassen zonder er naar te staren? Als ik mijn hoofd omdraai heb ik het washandje tegen hun gezicht geplakt ipv op de tetquote:
NAGELMEISJES HAHAquote:
Geilquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:28 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Mag ik niet meer komen, weggestuurd omdat ik met een harde rond liep :$
Unfquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:29 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Als je toch langs Sjaan gaat, mag je mij ook wel meenemen naar Spees
subtiel kijken waar je je hand plaatst... je hoeft niet gelijk te staren.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:30 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Moet ik ze wassen zonder er naar te staren? Als ik mijn hoofd omdraai heb ik het washandje tegen hun gezicht geplakt ipv op de tet
Moet ie wel een stukje om voor onsquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:29 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Andersom Uft! We gaan bij Spees eten!
Ik ken al die mensen niet, maar ze kennen elkaar blijkbaar wel.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:30 schreef tliciouz het volgende:
Lol, unf er ook nog eens bij. Nu is het groepje compleet.
Yepquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:31 schreef Sinosappel het volgende:
Zo awkward als je met iemand praat en je ziet ze af en toe een blik op je tieten werpen.
Voor jou heb ik dat graag over !quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:30 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Moet ie wel een stukje om voor ons
Compliment als vrouw zijnde, weet je dat je goeden tetten habtquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:31 schreef Sinosappel het volgende:
Zo awkward als je met iemand praat en je ziet ze af en toe een blik op je tieten werpen.
Whehehe jaquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:31 schreef Sinosappel het volgende:
Eigen schuld.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:31 schreef Sinosappel het volgende:
kunnen we niks aan doen..quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:31 schreef Sinosappel het volgende:
Het enigste wat ik weet is dat ze het beide uit hebben gemaakt met hun vriendje en binnen nog geen week bij een fokker sliepen.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ken al die mensen niet, maar ze kennen elkaar blijkbaar wel.
True, maar toch is het mega ongemakkelijk, vooral als het iemand is waarbij je niet wil dat ze het doen.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:31 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Compliment als vrouw zijnde, weet je dat je goeden tetten habt
slettenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:32 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Het enigste wat ik weet is dat ze het beide uit hebben gemaakt met hun vriendje en binnen nog geen week bij een fokker sliepen.
Mannen hebben nog moraal codes, vrouwen...quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:32 schreef 2NutZ het volgende:
Niet dat het erg is dat jullie over elkaars 'tetters' praten. Maar altijd zo vaag... mannen praten nooit met elkaar over hun zak of pener.
Ik praatte er met Chris altijd over hoor, maar ja, die is er niet meer.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:32 schreef 2NutZ het volgende:
Niet dat het erg is dat jullie over elkaars 'tetters' praten. Maar altijd zo vaag... mannen praten nooit met elkaar over hun zak of pener.
wacht, wat???quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:32 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Het enigste wat ik weet is dat ze het beide uit hebben gemaakt met hun vriendje en binnen nog geen week bij een fokker sliepen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |