abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_112131646
Ik persoonlijk vind dit maar een raar fenomeen... De bitchshield.. Ik kan er eigenlijk niet helemaal bij.

Waarom hebben sommige vrouwen de zogenoemde ''bitchshield'' en is het mogelijk om dit muurtje plat te walzen?

Mijn definitie voor dit woord:
''Als een vrouw als een bitch op je reageert als je op een fatsoenlijke manier iets tegen haar zegt''
Dit dan met ogenschijnlijk het doel om contact te weren.

[ Bericht 15% gewijzigd door kingtoppie op 28-05-2012 17:26:31 ]
Rustig aan.
pi_112131695
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 17:18 schreef kingtoppie het volgende:
Ik persoonlijk vind dit maar een raar fenomeen... De bitchshield.. Ik kan er eigenlijk niet helemaal bij.

Waarom hebben sommige vrouwen de zogenoemde ''bitchshield'' en is het mogelijk om dit muurtje plat te walzen?
Evolution my brother.

If you can;t handle her, she's gonna find a stronger person.
pi_112131710
Als ze het niet hadden dan gingen ze met 999 mannen naar bed. Het is een snelle filter om de "losers" weg te filteren. Als je per dag door 50 vrouwen benaderd werd, had je zelf ook een bitchshield.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_112131744
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 17:19 schreef Regilio_ het volgende:

[..]

Evolution my brother.

If you can;t handle her, she's gonna find a stronger person.
Evolutie... Je wilt zeggen dat het bij betreffend meisje in de genen zit? Ik knap er op af dus evolutionair gezien zou het denk ik uitgeschakeld moeten worden (Aangezien ik de indruk heb dat de meeste mannen dit nou niet bepaald een aantrekkelijk karakter trekje vinden)
Rustig aan.
pi_112131774
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 17:21 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Evolutie... Je wilt zeggen dat het bij betreffend meisje in de genen zit? Ik knap er op af dus evolutionair gezien zou het denk ik uitgeschakeld moeten worden (Aangezien ik de indruk heb dat de meeste mannen dit nou niet bepaald een aantrekkelijk karakter trekje vinden)
Vrouwen versieren is oorlog, mijn waerde.
pi_112131777
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 17:20 schreef firefly3 het volgende:
Als ze het niet hadden dan gingen ze met 999 mannen naar bed. Het is een snelle filter om de "losers" weg te filteren. Als je per dag door 50 vrouwen benaderd werd, had je zelf ook een bitchshield.
Ik ben geneigd te zeggen dat ik dat niet zou hebben.
Rustig aan.
  maandag 28 mei 2012 @ 17:23:04 #7
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_112131809
Ben ik de enige die niet weet wat een bitchshield is?
pi_112131829
quote:
11s.gif Op maandag 28 mei 2012 17:23 schreef kwiwi het volgende:
Ben ik de enige die niet weet wat een bitchshield is?
Ja maar jij hebt het gewoon niet door. Geen verwijt ofzo. Maar als je dat uitgelegd wordt zeg je waarschijnlijk toch dat je het niet hebt :')
pi_112131879
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 17:22 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ik ben geneigd te zeggen dat ik dat niet zou hebben.
Je zult je geirriteerd voelen als je dagenlang (en vooral door vage mensen) wordt benadert. Deze vrouwen zijn getraint om bitchy te doen, en hebben anders totaal geen tijd in hun leven als ze elke man een kans moesten geven.

Dat je er niet op valt is een eigen rationalisering. Is ze daadwerkelijk seksueel minder aantrekkelijk voor je als ze bitchy doet?
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_112131894
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 17:23 schreef Regilio_ het volgende:

[..]

Ja maar jij hebt het gewoon niet door. Geen verwijt ofzo. Maar als je dat uitgelegd wordt zeg je waarschijnlijk toch dat je het niet hebt :')
  maandag 28 mei 2012 @ 17:26:57 #11
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_112131949
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 17:23 schreef Regilio_ het volgende:

[..]

Mwoa, ik ben eigenlijk altijd gewoon eerlijk hier, ook als het me niet uitkomt :D

Maar als ik het goed begrijp gedragen ze zich als een bitch om niet continu versierd te worden o.i.d.?
pi_112131966
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 17:26 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Mwoa, ik ben eigenlijk altijd gewoon eerlijk hier, ook als het me niet uitkomt :D

Maar als ik het goed begrijp gedragen ze zich als een bitch om niet continu versierd te worden o.i.d.?
Zoiets. Niets mis mee eigenlijk, vind ik dan.
pi_112132000
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 17:25 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Je zult je geirriteerd voelen als je dagenlang (en vooral door vage mensen) wordt benadert. Deze vrouwen zijn getraint om bitchy te doen, en hebben anders totaal geen tijd in hun leven als ze elke man een kans moesten geven.

Dat je er niet op valt is een eigen rationalisering. Is ze daadwerkelijk seksueel minder aantrekkelijk voor je als ze bitchy doet?
Je noemt het nu al ''benadert'' Maar een korte woordenwisseling hoeft niet ''benaderend'' te zijn.
Rustig aan.
  maandag 28 mei 2012 @ 17:29:03 #14
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_112132018
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 17:27 schreef Regilio_ het volgende:

[..]

Zoiets. Niets mis mee eigenlijk, vind ik dan.
Oke. Heb eigenlijk geen idee of ik dat doe, kun je moeilijk van jezelf zeggen tenzij je het bewust doet.

Maar doen mannen dit niet dan? Of laten die zich graag versieren door elke willekeurige vrouw?
pi_112132053
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 17:29 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Oke. Heb eigenlijk geen idee of ik dat doe, kun je moeilijk van jezelf zeggen tenzij je het bewust doet.

Maar doen mannen dit niet dan? Of laten die zich graag versieren door elke willekeurige vrouw?
Er is een verschil tussen op iemand op normale ''ongeïnteresseerde'' manier reageren, en jezelf als een bitch gedragen.
Tevens word je niet gelijk versierd als iemand iets tegen je zegt... Dus laten we er geen dingen bij halen.
Rustig aan.
pi_112132070
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 17:29 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Uhm. Mannen worden niet zomaar versiert hè, dus dat is eigenlijk al een antwoord ;)
pi_112132077
Mijn vriendin heeft er regelmatig last van. Dat komt ze heel vaak word aangesproken door mannen met maar 1 intentie. Niet alleen in het uitgaansleven maar ook tijdens het werk.

Op een gegeven moment bouw je automatisch zo'n schuld op lijkt me.
  maandag 28 mei 2012 @ 17:31:31 #18
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_112132102
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 17:30 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Er is een verschil tussen op iemand op normale ''ongeïnteresseerde'' manier reageren, en jezelf als een bitch gedragen.
Ah op die manier. Ik doe eerst altijd ongeinteresseerd, en als ze me dan nog blijven "lastigvallen" gaat het over in bitchy ja :Y
pi_112132123
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 17:28 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Je noemt het nu al ''benadert'' Maar een korte woordenwisseling hoeft niet ''benaderend'' te zijn.
Moet je voorstellen hoe het voelt als mensen met een verborgen agenda je telkens aanspreken en iets van je willen. Al is het maar 1 zin. Dat is wat ze meemaakt dag in dag uit.

Tyler (van rsd) vergelijkt het dat er telkens een dakloze naar je toeloopt om kleingeld. Je wordt er letterlijk gestoord van, en de enige manier is om pissig te doen. Daarom moet je je ware persoonlijkheid er doorheen duwen zodat ze ook hun eigen persoonlijkheid tonen.
pi_112132152
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 17:30 schreef Kandijfijn het volgende:
Mijn vriendin heeft er regelmatig last van. Dat komt ze heel vaak word aangesproken door mannen met maar 1 intentie. Niet alleen in het uitgaansleven maar ook tijdens het werk.

Op een gegeven moment bouw je automatisch zo'n schuld op lijkt me.
Als zo een vent op een fatsoenlijke manier iets tegen haar zegt dan negeert ze die jongen dus eigenlijk?
Rustig aan.
pi_112132159
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 17:31 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Ah op die manier. Ik doe eerst altijd ongeinteresseerd, en als ze me dan nog blijven "lastigvallen" gaat het over in bitchy ja :Y
Een bitchshield is als ze diep van binnen wel wat wilt maar bij het begin bitchy doet.
pi_112132169
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 17:31 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Dat noem ik geen bitch-shield :P Dat is gewoon ''ongeïnteresseerd''
Rustig aan.
  maandag 28 mei 2012 @ 17:33:45 #23
168979 Plasterk
Is de plas sterk?
pi_112132182
Een bitchshield geeft de onzekerheid van een vrouw weer.
  maandag 28 mei 2012 @ 17:33:56 #24
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_112132191
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 17:33 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Een bitchshield is als ze diep van binnen wel wat wilt maar bij het begin bitchy doet.
En ik maar denken dat alleen vrouwen er complexe theorieën op nahielden, leerzaam topic :D
pi_112132204
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 17:33 schreef Plasterk het volgende:
Een bitchshield geeft de onzekerheid van een vrouw weer.
Klopt, een onzekerheid of hij wel zichzelf is en of ze veilig is bij hem.
pi_112132216
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 17:33 schreef kwiwi het volgende:

[..]

En ik maar denken dat alleen vrouwen er complexe theorieën op nahielden, leerzaam topic :D
:)
pi_112132242
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 17:32 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Moet je voorstellen hoe het voelt als mensen met een verborgen agenda je telkens aanspreken en iets van je willen. Al is het maar 1 zin. Dat is wat ze meemaakt dag in dag uit.

Tyler (van rsd) vergelijkt het dat er telkens een dakloze naar je toeloopt om kleingeld. Je wordt er letterlijk gestoord van, en de enige manier is om pissig te doen. Daarom moet je je ware persoonlijkheid er doorheen duwen zodat ze ook hun eigen persoonlijkheid tonen.
Dat is dan een vooroordeel die verborgen agenda, die wel vaak uitkomt wellicht bij die vrouwen... Maar dan nog, laat gewoon merken dat je niet van iemand gediend bent als die zich pas op die manier uit? Of heb je daadwerkelijk dan een enorme hekel aan sociale intereactie dat je bot moet doen? Lijkt me sterk.
Rustig aan.
pi_112132283
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 17:35 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Dat is dan een vooroordeel die verborgen agenda, die wel vaak uitkomt wellicht bij die vrouwen... Maar dan nog, laat gewoon merken dat je niet van iemand gediend bent als die zich pas op die manier uit? Of heb je daadwerkelijk dan een enorme hekel aan sociale intereactie dat je bot moet doen? Lijkt me sterk.
Het kost belachelijk veel tijd. Als ze lief moest doen tegen iedereen dan had ze niet eens tijd om te gaan eten en drinken.
pi_112132302
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 17:36 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Het kost belachelijk veel tijd. Als ze lief moest doen tegen iedereen dan had ze niet eens tijd om te gaan eten en drinken.
Als je geen tijd hebt dan word je niet aangesproken. Die mensen zijn veel te ''onbeschikbaar'' om aan te spreken.
Rustig aan.
pi_112132348
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 17:36 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Als je geen tijd hebt dan word je niet aangesproken.
Ik bedoel dus dat haar leven dan alleen gevuld zou zijn met sociale interacties waarbij ze niet haar eigen ding kan doen.
pi_112132411
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 17:38 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ik bedoel dus dat haar leven dan alleen gevuld zou zijn met sociale interacties waarbij ze niet haar eigen ding kan doen.
Je eigen ding doen kan prima zonder bitch te zijn.

Zo een persoon heeft gewoon geen zin om moeite te doen lijkt me.. maar dat vind ik best raar te noemen aangezien mensen sociale beesten zijn en graag andere mensen leren kennen.
Ja of iemand is sacherijnig, maar waarom zou je dan naar een uitgaansgelegenheid gaan?
Rustig aan.
pi_112132468
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 17:39 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Je eigen ding doen kan prima zonder bitch te zijn.
Ze heeft in principe elke dag een horde daklozen achter haar aan. Pas als je je onderscheid van de rest laat ze je toe.
pi_112132498
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 17:32 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Als zo een vent op een fatsoenlijke manier iets tegen haar zegt dan negeert ze die jongen dus eigenlijk?
Niet altijd, maar het komt regelmatig voor. Of ze wimpelt ze snel af. Zowel tijdens stappen als tijdens werk heeft ze vaak binnen no-time dat ze hele andere intentie's hebben dan een gezellig gesprek o.i.d.

Ook denken veel mannen dat RECHT hebben op haar aandacht omdat ze achter een bar werkt :/.

Blijkbaar denken veel mannen dat ze ''makkelijk'' is ofzo omdat ze houdt van sexy kleding en goed aangezette make-up.
pi_112132506
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 17:41 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ze heeft in principe elke dag een horde daklozen achter haar aan. Pas als je je onderscheid van de rest laat ze je toe.
Ach komop, als ze mensen zo ziet dan is er meer aan de hand met der. Tegen een zwerver zeg ik ook gewoon: ''Nee, heb geen geld''
Ik ga een zwerver niet vies aankijken en negeren.
Rustig aan.
pi_112132534
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 17:42 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ach komop, als ze mensen zo ziet dan is er meer aan de hand met der. Tegen een zwerver zeg ik ook gewoon: ''Nee, heb geen geld''
Ik ga een zwerver niet vies aankijken en negeren.
Wel als er 50 op een dag naar je toe komen. Daarom hebben die hele mooie vrouwen een groter schild.
pi_112132581
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 17:41 schreef Kandijfijn het volgende:

[..]

Niet altijd, maar het komt regelmatig voor. Of ze wimpelt ze snel af. Zowel tijdens stappen als tijdens werk heeft ze vaak binnen no-time dat ze hele andere intentie's hebben dan een gezellig gesprek o.i.d.

Ook denken veel mannen dat RECHT hebben op haar aandacht omdat ze achter een bar werkt :/.

Blijkbaar denken veel mannen dat ze ''makkelijk'' is ofzo omdat ze houdt van sexy kleding en goed aangezette make-up.
Maar waarom doet ze dat dan precies? Want enkelt dat iemand andere intenties ZOU kunnen hebben, lijkt me niet voldoende reden toch?
Rustig aan.
pi_112132612
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 17:42 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Wel als er 50 op een dag naar je toe komen. Daarom hebben die hele mooie vrouwen een groter schild.
Hele mooie vrouwen reageren vooralsnog altijd leuk tegen me. - hebben minder vaak een bitch-shield -
Rustig aan.
pi_112132624
Overigens, hoe meer ervaring je hebt hoe minder je te maken krijgt met bitchshields.
pi_112132640
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 17:45 schreef firefly3 het volgende:
Overigens, hoe meer ervaring je hebt hoe minder je te maken krijgt met bitchshields.
Onzin, fatsoenlijk iets tegen iemand zeggen blijft ''fatsoenlijk iets tegen iemand zeggen'' We gaan er even vanuit dat de manier waarop iets gezegd wordt gewoon hetzelfde blijft en daar niks mis mee is.
Rustig aan.
pi_112132644
Mindere vrouwen hebben een bitchshield vooral omdat ze onzeker zijn en denken dat je alleen seks met ze wilt. Puur voor eigen bescherming.
pi_112132688
quote:
Mindere vrouwen hebben een bitchshield vooral omdat ze onzeker zijn en denken dat je alleen seks met ze wilt. Puur voor eigen bescherming.
Eigenlijk is het gewoon een groot vooroordeel dus eigenlijk? Ik denk dat die meisjes totaal niet bij me passen :P
Rustig aan.
pi_112132701
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 17:47 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Eigenlijk is het gewoon een groot vooroordeel dus eigenlijk? Ik denk dat die meisjes totaal niet bij me passen :P
Probleem opgelost toch? *)
pi_112132771
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 17:44 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Maar waarom doet ze dat dan precies? Want enkelt dat iemand andere intenties ZOU kunnen hebben, lijkt me niet voldoende reden toch?
Omdat ze weet waar het vaak toe lijd en soms heeft ze niet eens interesse in een oppervlakkige sociale interactie met een andere man. Omdat ze met mij, vriendinnen of aan het werk is. Dat wimpelt ze ze redelijk resolutiet af, alleen mannen zijn nu eenmaal snel op hun pik getrapt als een mooie dame ze ''afwijst''

Jij bent een beetje te kort door de bocht om alles bij de vrouw te leggen.

Mij bitch-shield is nog wat extremer, ik vraag direct als ze willen wieberen of op willen pleuren.
pi_112132815
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 17:49 schreef Kandijfijn het volgende:

[..]

Omdat ze weet waar het vaak toe lijd en soms heeft ze niet eens interesse in een oppervlakkige sociale interactie met een andere man. Omdat ze met mij, vriendinnen of aan het werk is. Dat wimpelt ze ze redelijk resolutiet af, alleen mannen zijn nu eenmaal snel op hun pik getrapt als een mooie dame ze ''afwijst''

Jij bent een beetje te kort door de bocht om alles bij de vrouw te leggen.
Tis heel simpel, als ik fatsoenlijk een praatje maak en er wordt bitchy op gereageerd, dan ligt dat niet aan mij.
Rustig aan.
pi_112132848
quote:
Ik ging altijd vanuit dat je eerder als naïef gezien wordt als denkt dat ze niks van je willen. Overigens zou ik dat niet kunnen om als een bitch te gedragen. Daarvoor ben ik te veel een watje en te beleefd.
signatuurloos
pi_112132857
Ze heeft gewoon geen zin meer in sociaal contact met vreemde omdat ze er vooroordelen over heeft eigenlijk. (die vaak lijken te kloppen) Ja niet heel raar dat je er dan geen zin meer in hebt, maar ik blijf zeggen, en mens is een sociaal dier en ergens moet dat helemaal niet fijn voor haar zijn.
Rustig aan.
pi_112132911
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 17:52 schreef Captain_Maximum het volgende:

[..]

Ik ging altijd vanuit dat je eerder als naïef gezien wordt denkt dat ze niks van je willen. Overigens zou ik dat niet kunnen om als een bitch te gedragen. Daarvoor ben ik te veel een watje en te beleefd.
Hoe bedoel je?
pi_112132947
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 17:54 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Hoe bedoel je?
Ik heb even mijn tekst aangepast.
signatuurloos
pi_112132972
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 17:52 schreef kingtoppie het volgende:
Ze heeft gewoon geen zin meer in sociaal contact met vreemde omdat ze er vooroordelen over heeft eigenlijk. (die vaak lijken te kloppen) Ja niet heel raar dat je er dan geen zin meer in hebt, maar ik blijf zeggen, en mens is een sociaal dier en ergens moet dat helemaal niet fijn voor haar zijn.
Het is niet zo dat ze constant een bitch-shield aan heeft staan ofzo :). Het is en blijft vooral een hele lieve sociale dame *; (moet ergens ook wel, ze werkt in de horeca).

Maar af en toe ben je er gewoon flauw van (zie eerder gegeven argumenten). Dan staat die aan dan is idd. wat bitchy en wellicht zelfs onvriendelijk. Als jij haar op zo'n specifiek moment zou ontmoeten kom je ook de verkeerde tegen en zal jij denken wat een bitch.

Maar sommige gozers zijn ook gewoon achterlijk, ik zit 2 uur met haar op terrasje. Ben ff naar wc en staat een gozer bij haar te lullen. Die gozer heeft dan geluk dat die haar bitch-shield tegen komt i.p.v. de mijne :).
pi_112132977
quote:
Bij een aantal mensen die veel verder zijn dan ik worden alle vrouwen zo'n beetje receptief omdat ze nog authentieker zijn. Het komt haast niet voor dat vrouwen bitchy doen tegen hun. Ik merk ook dat er steeds minder vrouwen zijn die bitchy doen, en meestal was het omdat ik mezelf niet was op dat moment.
pi_112132997
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 17:55 schreef Captain_Maximum het volgende:

[..]

Ik heb even mijn tekst aangepast.
Nu snap ik het :)
pi_112133026
Hoe meer in alignment met jezelf, hoe kleiner de kans op een bitchshield.
pi_112133092
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 17:58 schreef firefly3 het volgende:
Hoe meer in alignment met jezelf, hoe kleiner de kans op een bitchshield.
Ik stel nu dat de manier van aanpak precies hetzelfde zou zijn in iedere situatie, ik analyseer hier het gedrag van een vrouw op ''fatsoenlijk gedrag'' en dan moet jet niet de manier van aanspreken gaan veranderen zoals je nu doet, dan wordt je vergelijking namelijk waardeloos.
Rustig aan.
pi_112133136
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 18:01 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ik stel nu dat de manier van aanpak precies hetzelfde zou zijn in iedere situatie, ik analyseer hier het gedrag van een vrouw op ''fatsoenlijk gedrag'' en dan moet jet niet de manier van aanspreken gaan veranderen zoals je nu doet, dan wordt je vergelijking namelijk waardeloos.
Je kunt wel exact hetzelfde gaan doen en zeggen, maar dat betekend niet of je wel of niet in alignment bent met jezelf. Het draait om de sub communicatie.
pi_112133179
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 18:02 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Je kunt wel exact hetzelfde gaan doen en zeggen, maar dat betekend niet of je wel of niet in alignment bent met jezelf. Het draait om de sub communicatie.
Ook de subcommunicatie is en blijft hetzelfde in mijn vergelijking, anders kan je veel gezien gedrag van een vrouw op bepaalde input niet verklaren.
Rustig aan.
pi_112133233
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 18:04 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ook de subcommunicatie is en blijft hetzelfde in mijn vergelijking, anders kan je veel gezien gedrag van een vrouw op bepaalde input niet verklaren.
Ik denk dat je op een zwaar onbewust niveau al van te voren inplant wat haar reactie zou zijn. Dat werkt ook als een paradox. Ze voelt wat jij voelt namelijk. En dat komt neer op reactie vragend.
pi_112133271
Totale loskoppeling van resultaat gaat enormmm diep
  maandag 28 mei 2012 @ 18:18:04 #58
320653 Vaseline_
Fuck's sake.
pi_112133649
Ja omdat als je 100x word aangesproken met zo'n 'gladde' versierpoging dan ben je het op een gegeven moment ook wel zat.
pi_112133812
quote:
10s.gif Op maandag 28 mei 2012 18:18 schreef Vaseline_ het volgende:
Ja omdat als je 100x word aangesproken met zo'n 'gladde' versierpoging dan ben je het op een gegeven moment ook wel zat.
Nee, ik heb het over fatsoenlijk aanspreken. Ik probeer de reactie van een vrouw te verklaren die onnodig bitchy is.
Rustig aan.
pi_112133856
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 18:06 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ik denk dat je op een zwaar onbewust niveau al van te voren inplant wat haar reactie zou zijn. Dat werkt ook als een paradox. Ze voelt wat jij voelt namelijk. En dat komt neer op reactie vragend.
Je gaat er nu vanuit dat mijn gedrag niet goed is. Mijn gedrag veranderd niet bij andere mensen, maar de een reageert er anders op dan de ander, ik wil het nu hebben over de vrouwen die dus een bitch-shield hebben.
Rustig aan.
pi_112133876
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 17:56 schreef Kandijfijn het volgende:

[..]

Het is niet zo dat ze constant een bitch-shield aan heeft staan ofzo :). Het is en blijft vooral een hele lieve sociale dame *; (moet ergens ook wel, ze werkt in de horeca).

Maar af en toe ben je er gewoon flauw van (zie eerder gegeven argumenten). Dan staat die aan dan is idd. wat bitchy en wellicht zelfs onvriendelijk. Als jij haar op zo'n specifiek moment zou ontmoeten kom je ook de verkeerde tegen en zal jij denken wat een bitch.

Maar sommige gozers zijn ook gewoon achterlijk, ik zit 2 uur met haar op terrasje. Ben ff naar wc en staat een gozer bij haar te lullen. Die gozer heeft dan geluk dat die haar bitch-shield tegen komt i.p.v. de mijne :).
Dat mag niet als een meisje ongemakkelijk alleen zit? :)
Rustig aan.
pi_112133906
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 18:23 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Je gaat er nu vanuit dat mijn gedrag niet goed is. Mijn gedrag veranderd niet bij andere mensen, maar de een reageert er anders op dan de ander, ik wil het nu hebben over de vrouwen die dus een bitch-shield hebben.
Er kunnen ook nog 99999 andere redenen zijn. Ongesteldheid, familie dood, gewoon geen zin, ze heeft een vriend, vriendinnen die toekijken en ze wilt niet als slet gezien worden, weet niet hoe ze zich moet gedragen, pijn aan haar teen.

Het enige wat je kunt doen is zo authentiek mogelijk zijn.
pi_112133939
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 18:25 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Er kunnen ook nog 99999 andere redenen zijn. Ongesteldheid, familie dood, gewoon geen zin, ze heeft een vriend, vriendinnen die toekijken en ze wilt niet als slet gezien worden, weet niet hoe ze zich moet gedragen, pijn aan haar teen.

Het enige wat je kunt doen is zo authentiek mogelijk zijn.
Het zou allemaal kunnen, maar dikgedrukte stukken zijn geen verklaring in een uitgaansgelegenheid mbt mijn manier van aanspreken.

Gewoon geen zin in blijft over :)
Rustig aan.
pi_112133999
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 18:26 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Het zou allemaal kunnen, maar dikgedrukte stukken zijn geen verklaring in een uitgaansgelegenheid mbt mijn manier van aanspreken.
Jawel, kan allemaal ter plekke gebeuren. Dat vrouwen opeens merken ongesteld te zijn en zich vies voelt of dat ze ineens kramp krijgt of pijn in haar voet. Of gewoon chagrijnig.
pi_112134021
Als je echt leuk bent (voor de vrouw in kwestie), reageert een vrouw in ieder geval niet zo. Tenzij ze een onzeker persoon is.
pi_112134066
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 18:29 schreef Ziba het volgende:
Als je echt leuk bent (voor de vrouw in kwestie), reageert een vrouw in ieder geval niet zo. Tenzij ze een onzeker persoon is.
Idd
pi_112134070
Als vrouwen zo doen, gewoon straal negeren.
pi_112134073
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 18:29 schreef Ziba het volgende:
Dat geloof ik geheid, maar die vrouw in questie lijkt iemand zelfs geen kans te geven in dit geval ;)
Rustig aan.
pi_112134084
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 18:30 schreef Epistle het volgende:
Als vrouwen zo doen, gewoon straal negeren.
Uiteraard, doe ik ook :P
Rustig aan.
  maandag 28 mei 2012 @ 18:31:17 #70
320653 Vaseline_
Fuck's sake.
pi_112134087
quote:
7s.gif Op maandag 28 mei 2012 18:22 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Nee, ik heb het over fatsoenlijk aanspreken. Ik probeer de reactie van een vrouw te verklaren die onnodig bitchy is.
Ja, wat snap je er niet aan? Als je 100x word aangesproken dan heb je gewoon zoiets van: Alle mannen zijn hetzelfde *bitchmode on*. Of hij nou normaal tegen me praat of niet. En soms heb ik gewoon geen zin in een gesprek door frustratie of stress oid.
pi_112134096
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 18:30 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Dat geloof ik geheid, maar die vrouw in questie lijkt iemand zelfs geen kans te geven in dit geval ;)
Gewoon een lesbienne ofzo.
pi_112134108
quote:
Rustig aan.
pi_112134115
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 18:31 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Gewoon een lesbienne ofzo.
Lesbienne praat ook terug. :{w
Rustig aan.
pi_112134131
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 18:30 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Dan is ze de moeite ook niet waard, he.
quote:
6s.gif Op maandag 28 mei 2012 18:31 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Uiteraard, doe ik ook :P
Wat is het probleem dan?
pi_112134148
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 18:31 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Stiekem verliefd op haar? ;)
  maandag 28 mei 2012 @ 18:33:00 #76
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_112134151
quote:

[..]

:')

Kun je dat niet handlen of zo?
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_112134169
quote:

[..]

Bullshit. Ze kiest er zelf voor en maakt haar eigen overwegingen, dus dat is wel degelijk fijn voor d'r anders zou ze het niet doen.
pi_112134170
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 18:32 schreef Epistle het volgende:

[..]

Dan is ze de moeite ook niet waard, he.

[..]

Wat is het probleem dan?
quote:
Ik ben een nieuwsgierig haagje die wilt weten waar het vandaan komt en of het makkelijk te doorbreken is.
Rustig aan.
pi_112134190
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 18:33 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

[..]

Ik ben een nieuwsgierig haagje die wilt weten waar het vandaan komt en of het makkelijk te doorbreken is.
Iedereen is anders, he. Ik zeg het even.
pi_112134206
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 18:33 schreef Epistle het volgende:

[..]

Bullshit. Ze kiest er zelf voor en maakt haar eigen overwegingen, dus dat is wel degelijk fijn voor d'r anders zou ze het niet doen.
Door een vooroordeel in dit geval, mensen zijn sociale wezens... Genoodzaakt zijn je niet sociaal te gedragen omdat mannen vervelend doen is niet fijn voor je.
Rustig aan.
pi_112134218
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 18:34 schreef Epistle het volgende:

[..]

Iedereen is anders, he. Ik zeg het even.
Mogelijke verklaringen + makkelijk doorbreken?
Rustig aan.
  maandag 28 mei 2012 @ 18:35:30 #82
363058 Sinosappel
De dikste poes
pi_112134219
Omdat ze geen zin hebben om bij elke gast die ze probeert te versieren er op in te gaan. Dan geef je ze het gevoel dat ze kans maken en kom je er niet meer vanaf.
Beter meteen afkappen.
Heaven is a place on earth with you
pi_112134237
quote:
7s.gif Op maandag 28 mei 2012 18:35 schreef Sinosappel het volgende:
Omdat ze geen zin hebben om bij elke gast die ze probeert te versieren er op in te gaan. Dan geef je ze het gevoel dat ze kans maken en kom je er niet meer vanaf.
Beter meteen afkappen.
Vervelend he die mannen :)
Dan blijft er nog, is het niet mogelijk ongeïnteresseerd te reageren ipv bitchy?
Lijkt mij van wel, maar daar wil je dan geen moeite voor doen? Waarom is dat?
Rustig aan.
  maandag 28 mei 2012 @ 18:37:36 #84
363058 Sinosappel
De dikste poes
pi_112134285
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 18:36 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Dan blijft er nog, is het niet mogelijk ongeïnteresseerd te reageren ipv bitchy?
Ja er zitten inderdaad hele vervelende types tussen :)
Wat is het verschil tussen ongeinteresseerd en bitchy precies? Volgens mij komt ongeinteresseerd namelijk ook bitchy over.
pi_112134293
quote:

[..]

Kost minder tijd......
  maandag 28 mei 2012 @ 18:37:55 #86
320653 Vaseline_
Fuck's sake.
pi_112134299
quote:

[..]

Bitchy is ongeïnteresseerd. Ik heb ook wel eens eerlijk gezegd dat ik er geen zin in had maar dan krijg je gelijk weer een nieuwe versierpoging van ah ik vrolijk je wel op, ik ben hartstikke gezellig.
Nee dan liever hard zijn.
  maandag 28 mei 2012 @ 18:38:15 #87
363058 Sinosappel
De dikste poes
pi_112134309
quote:

[..]

Kost minder tijd en moeite. Waarom zou een vrouw er wel moeite voor willen doen??
pi_112134316
Ik vind het altijd wel machtig mooi om te zien. Hoe de allerlelijkste vrouwen worden aangesproken en vervolgens de man in kwestie afwijzen op een bitchy-manier. Herkenbaar dus? Priceless iets blijft het.

Maar goed, beste is gewoon helemaal niks zeggen. Dat doe ik meestal. Of ik ga gewoon vervelend doen. Beetje de gek aansteken enzo.
pi_112134321
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 18:37 schreef Vaseline_ het volgende:

[..]

Bitchy is ongeïnteresseerd. Ik heb ook wel eens eerlijk gezegd dat ik er geen zin in had maar dan krijg je gelijk weer een nieuwe versierpoging van ah ik vrolijk je wel op, ik ben hartstikke gezellig.
Op die 2e zeg je: Flikker op. Dat noem ik niet bitchy.
Rustig aan.
  maandag 28 mei 2012 @ 18:38:48 #90
363058 Sinosappel
De dikste poes
pi_112134333
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 18:37 schreef Vaseline_ het volgende:

[..]

Veel mannen snappen de hint ook niet als je het nog op een aardige manier probeert te brengen inderdaad.
pi_112134339
quote:
7s.gif Op maandag 28 mei 2012 18:37 schreef Sinosappel het volgende:

[..]

Ja er zitten inderdaad hele vervelende types tussen :)
Wat is het verschil tussen ongeinteresseerd en bitchy precies? Volgens mij komt ongeinteresseerd namelijk ook bitchy over.
Hoeft niet, als je een vraag stelt of iemand zin heeft een babbeltje te maken en iemand zegt, nee ik blijf graag hier staan, is dat niet bitchy.
Rustig aan.
pi_112134353
quote:
7s.gif Op maandag 28 mei 2012 18:38 schreef Sinosappel het volgende:

[..]

Kost minder tijd en moeite. Waarom zou een vrouw er wel moeite voor willen doen??
Dat komt aardig over, en mensen willen graag aardig gevonden worden? :P
Rustig aan.
  maandag 28 mei 2012 @ 18:39:39 #93
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_112134361
Dan zet je toch je bastard-shield op? It's super effective!
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  maandag 28 mei 2012 @ 18:39:50 #94
320653 Vaseline_
Fuck's sake.
pi_112134368
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 18:39 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Dat komt aardig over, en mensen willen graag aardig gevonden worden? :P
Ik hoef niet zo nodig aardig gevonden te worden door iemand die ik afwijs _O-
pi_112134448
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 18:39 schreef Vaseline_ het volgende:

[..]

Ik hoef niet zo nodig aardig gevonden te worden door iemand die ik afwijs _O-
Ok :P
Ja voor mij ligt dat anders, ik wijs niet iemand af zolang het vriendschappelijk is en niet vervelend. De conclusie dat ik iemand vervelend vind trek ik niet voordat ik met iemand gepraat heb. / het andere persoon vervelend doet. (Vervelend doen is subjectief i know... Laat ik zeggen: Je fatsoenlijk aanspreekt)
Rustig aan.
  maandag 28 mei 2012 @ 18:43:06 #96
363058 Sinosappel
De dikste poes
pi_112134480
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 18:42 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ja voor mij ligt dat anders, ik wijs niet iemand af zolang het vriendschappelijk is en niet vervelend. De conclusie dat ik iemand vervelend vind trek ik niet voordat ik met iemand gepraat heb.
Maar je kunt niet begrijpen dat vrouwen dat anders zien omdat ze 10/10 keer worden aangesproken door mannen waarbij de intentie niet puur vriendschappelijk is?
pi_112134490
Ik denk dat ik af en toe schuldig ben aan de bitchshield maar mijn ervaring is ook dit soms wijs je iemand af en doe je dat duidelijk , dan willen ze het vaak niet weten en blijven daar irritant op doorgaan en kennen het woordje nee gewoon niet. Dan moet je op een gegeven moment wel bitchy worden omdat je er klaar mee bent.

Ik wil best aardig mensen afwijzen maar als ze het dan niet snappen dan houd het op.
  maandag 28 mei 2012 @ 18:43:18 #98
107525 Caithlinn
Still me....
pi_112134491
Dus zo noemen mannen het tegenwoordig als ze een blauwtje lopen? 'Ze had haar bitchshield aan' :')

Als ze je echt leuk vinden hebben ze geen bitchshield TS... Ander target zoeken is de enige tip die ik kan geven!
Be the kind of woman that when your feet hit the floor each morning the devil says; "oh crap, she's up"
  maandag 28 mei 2012 @ 18:43:56 #99
363058 Sinosappel
De dikste poes
pi_112134511
quote:
1s.gif Op maandag 28 mei 2012 18:43 schreef Caithlinn het volgende:
Dus zo noemen mannen het tegenwoordig als ze een blauwtje lopen? 'Ze had haar bitchshield aan' :')

Als ze je echt leuk vinden hebben ze geen bitchshield TS... Ander target zoeken is de enige tip die ik kan geven!
:D!!
pi_112134514
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 18:42 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ja voor mij ligt dat anders, ik wijs niet iemand af zolang het vriendschappelijk is en niet vervelend. De conclusie dat ik iemand vervelend vind trek ik niet voordat ik met iemand gepraat heb. / het andere persoon vervelend doet. (Vervelend doen is subjectief i know... Laat ik zeggen: Je fatsoenlijk aanspreekt)
Om het nog ongewikkelder te maken. Er zijn vrouwen die bitchy doen JUIST omdat ze je leuk vinden.
pi_112134537
quote:
7s.gif Op maandag 28 mei 2012 18:43 schreef Sinosappel het volgende:

[..]

Maar je kunt niet begrijpen dat vrouwen dat anders zien omdat ze 10/10 keer worden aangesproken door mannen waarbij de intentie niet puur vriendschappelijk is?
quote:
Rustig aan.
pi_112134557
quote:
1s.gif Op maandag 28 mei 2012 18:43 schreef Caithlinn het volgende:

Blauwtje lopen, ik heb het niet over versieren hier, maar over een normale inhoudsloze conversatie. Als iemand niet wilt praten prima, maar loop ik dan gelijk een blauwtje ofzo? Wie zegt dat ik verwachtingen heb van iemand?
Rustig aan.
pi_112134585
quote:
Want? Als ze voldoende overig sociaal contact heeft?
pi_112134597
Als vrouwen over de top reageren kunnen ze dus aangetrokken voelen.
  maandag 28 mei 2012 @ 18:46:01 #105
363058 Sinosappel
De dikste poes
pi_112134598
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 18:44 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

[..]

Is ook niet fijn om door dat soort gasten benaderd te worden en ze dan te moeten afwijzen ;(
Tis niet alsof vrouwen er genoegen uit halen om hun bitchshield te gebruiken ofzo, maar het is noodzakelijk.
pi_112134600
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 18:43 schreef formerjellybean het volgende:
Ik denk dat ik af en toe schuldig ben aan de bitchshield maar mijn ervaring is ook dit soms wijs je iemand af en doe je dat duidelijk , dan willen ze het vaak niet weten en blijven daar irritant op doorgaan en kennen het woordje nee gewoon niet. Dan moet je op een gegeven moment wel bitchy worden omdat je er klaar mee bent.

Ik wil best aardig mensen afwijzen maar als ze het dan niet snappen dan houd het op.
Als jij iemand afwijst met een reden dan vind ik dat niet bitchy, maar gewoon terecht, dat valt gewoon onder het kopje ''doe niet vervelend''
Rustig aan.
pi_112134611
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 18:46 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Als jij iemand afwijst met een reden dan vind ik dat niet bitchy, maar gewoon terecht, dat valt gewoon onder het kopje ''doe niet vervelend''
Hoe kan jij die reden voor iemand anders bepalen dan?
  maandag 28 mei 2012 @ 18:46:51 #108
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_112134620
quote:
7s.gif Op maandag 28 mei 2012 18:46 schreef Sinosappel het volgende:

[..]

Is ook niet fijn om door dat soort gasten benaderd te worden en ze dan te moeten afwijzen ;(
Tis niet alsof vrouwen er genoegen uit halen om hun bitchshield te gebruiken ofzo, maar het is noodzakelijk.
Wie niet horen wil.
pi_112134627
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 18:45 schreef Chai het volgende:

[..]

Want? Als ze voldoende overig sociaal contact heeft?
Dan is het op korte termijn toch nog steeds even leuk te babbelen?
Rustig aan.
pi_112134650
quote:
7s.gif Op maandag 28 mei 2012 18:46 schreef Sinosappel het volgende:

[..]

:P
Okay dat kan je denken. Ik vind het dus niet nodig :P
Rustig aan.
pi_112134652
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 18:46 schreef Id_do_her het volgende:

[..]

Wie niet horen wil.
Die luistert gewoon niet.
Allemachtig.

quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 18:46 schreef firefly3 het volgende:
Als vrouwen over de top reageren kunnen ze dus aangetrokken voelen.
Als ik over de top reageer is d'r iets heel erg mis. Niet positief. :')
pi_112134679
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 18:46 schreef Chai het volgende:

[..]

Hoe kan jij die reden voor iemand anders bepalen dan?
Ik vind dat als iemand je fatsoenlijk aanspreekt op een onvervelende manier, dat je fatsoenlijk terug kunt doen.
Sinos vindt het noodzakelijk om onfatsoenlijk terug te doen omdat mannen dat volgens haar zien als dat hij je leuk vindt. (maak ik op) En op een normale manier afwijzen werkt dus niet.
Rustig aan.
  maandag 28 mei 2012 @ 18:49:33 #113
363058 Sinosappel
De dikste poes
pi_112134727
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 18:47 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Dan heb je echt weinig inlevingsvermogen als je dat niet kunt begrijpen dat het nodig is.
  maandag 28 mei 2012 @ 18:50:26 #114
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_112134753
quote:
9s.gif Op maandag 28 mei 2012 18:47 schreef Ziba het volgende:

[..]

Die luistert gewoon niet.
Allemachtig.
Dat vraagt om maatregelen.
  maandag 28 mei 2012 @ 18:50:57 #115
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_112134775
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 18:47 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Als ze het netjes doen komt de boodschap vaak niet eens over, heb ik het idee.
pi_112134779
quote:
7s.gif Op maandag 28 mei 2012 18:49 schreef Sinosappel het volgende:

[..]

Dan heb je echt weinig inlevingsvermogen als je dat niet kunt begrijpen dat het nodig is.
Ik heb genoeg ervaring om mede te delen dat ongeïnteresseerd doen afdoende is.
Rustig aan.
pi_112134813
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 18:50 schreef Id_do_her het volgende:

[..]

Als ze het netjes doen komt de boodschap vaak niet eens over, heb ik het idee.
Dan heb je reden genoeg om onvriendelijk te doen, als je daar reden toe heb vind ik dat niet bitchy, dus niet van toepassing op ''bitch-shield''
Rustig aan.
pi_112134815
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 18:51 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Jij verkleed je regelmatig als meisje met uitgaan en dan word je aangesproken door heteroseksuele mannen ja?
  maandag 28 mei 2012 @ 18:52:22 #119
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_112134835
quote:

[..]

Dan heb je reden genoeg om onvriendelijk te doen, als je daar reden toe heb vind ik dat niet bitchy, dus niet van toepassing op ''bitch-shield''
Wat is het probleem dan? Dat heb ik even gemist denk ik.
pi_112134850
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 18:51 schreef Chai het volgende:

[..]

Jij verkleed je regelmatig als meisje met uitgaan en dan word je aangesproken door heteroseksuele mannen ja?
Meisjes reageren wel eens ongeïnteresseerd tegen me ja ;)
Dan kan ik prima conclusies trekken ;)
Rustig aan.
  maandag 28 mei 2012 @ 18:53:18 #121
363058 Sinosappel
De dikste poes
pi_112134862
quote:

[..]

Vanuit je eigen perspectief :')
Je weet niet hoe het is. Wederom: weinig inlevingsvermogen.
Als alle vrouwen het hier aangeven, zal het dus wel zo zijn. Dat jij je dat niet kunt voorstellen, dat kan.
pi_112134875
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 18:52 schreef Id_do_her het volgende:

[..]

Wat is het probleem dan? Dat heb ik even gemist denk ik.
Ik ben een nieuwsgierig aagje die graag weet hoe het komt en of het schild makkelijk doorbreekbaar is.
Rustig aan.
  maandag 28 mei 2012 @ 18:54:16 #123
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_112134897
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 18:53 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ik ben een nieuwsgierig aagje die graag weet hoe het komt en of het schild makkelijk doorbreekbaar is.
Als je er goed genoeg uitziet en je niet als een mongool gedraagt kom je al een heel eind.
pi_112134904
Misschien ben je autistisch? Dat idee heb ik bij jou wel eens gehad maar ik weet niet hoe je functioneert in het echt. Misschien dat je daar wel normaal doet.

Ik ben ook niet zo goed in communicatie via internet, ik kom anders over dan hoe ik daadwerkelijk ben.
pi_112134907
quote:
7s.gif Op maandag 28 mei 2012 18:53 schreef Sinosappel het volgende:

[..]

Vanuit je eigen perspectief :')
Je weet niet hoe het is. Wederom: weinig inlevingsvermogen.
Als alle vrouwen het hier aangeven, zal het dus wel zo zijn. Dat jij je dat niet kunt voorstellen, dat kan.
Het is afdoende, als het niet werkt kan je onvriendelijker doen.
Rustig aan.
pi_112134926
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 18:54 schreef Id_do_her het volgende:

[..]

Als je er goed genoeg uitziet en je niet als een mongool gedraagt kom je al een heel eind.
Dat is zo :)
Rustig aan.
pi_112134942
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 18:54 schreef Ziba het volgende:
Misschien ben je autistisch? Dat idee heb ik bij jou wel eens gehad maar ik weet niet hoe je functioneert in het echt. Misschien dat je daar wel normaal doet.

Ik ben ook niet zo goed in communicatie via internet, ik kom anders over dan hoe ik daadwerkelijk ben.
Doe ik hier niet normaal? :o
Rustig aan.
  maandag 28 mei 2012 @ 18:56:07 #128
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_112134974
quote:
6s.gif Op maandag 28 mei 2012 18:54 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Dat is zo :)
Zo'n mysterie is het dan toch ook niet?
pi_112134991
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 18:54 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Het is afdoende, als het niet werkt kan je onvriendelijker doen.
Of blijven mannen hangen als je een keer aandacht geschonken hebt en daarna mededeelt dat ze moeten opbokken?
Rustig aan.
pi_112134992
sommige vrouwen zijn ook gewoon koud en bitter.
  maandag 28 mei 2012 @ 18:56:55 #131
320653 Vaseline_
Fuck's sake.
pi_112135004
quote:

[..]

Gelukkig dat JIJ het snapt, maar genoeg andere mannen snappen het niet. voor hun geld: "Nee is ja" :')
pi_112135017
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 18:56 schreef Id_do_her het volgende:

[..]

Zo'n mysterie is het dan toch ook niet?
Juist wel, omdat ze zich anders gedragen dan andere vrouwen :P
Rustig aan.
pi_112135032
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 18:56 schreef Vaseline_ het volgende:

[..]

Gelukkig dat JIJ het snapt, maar genoeg andere mannen snappen het niet. voor hun geld: "Nee is ja" :')
Daarna onvriendelijker doen kan toch ook nog? Of werkt dat dan niet meer?
Rustig aan.
pi_112135046
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 18:56 schreef firefly3 het volgende:
Ja, dat zal het zijn. :')
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  maandag 28 mei 2012 @ 18:57:57 #135
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_112135049
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 18:57 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Juist wel, omdat ze zich anders gedragen dan andere vrouwen :P
Als je 'vrouwen' als een geheel ziet ben je al op de verkeerde weg.
pi_112135061
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 18:56 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Of blijven mannen hangen als je een keer aandacht geschonken hebt en daarna mededeelt dat ze moeten opbokken?
  maandag 28 mei 2012 @ 18:58:32 #137
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_112135069
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 18:56 schreef firefly3 het volgende:
Qua verhouding ligt dat aantal bij mannen toch echt hoger, lijkt me.
pi_112135070
quote:

[..]

Sommige mannen zijn echt erg. Als ik af en toe die verhalen van m'n vriendin hoor :').
pi_112135076
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 18:57 schreef Id_do_her het volgende:

[..]

Als je 'vrouwen' als een geheel ziet ben je al op de verkeerde weg.
Ze zijn niet allemaal hetzelfde, maar dat maakt ze interessant. Zo goed geantwoord?
Rustig aan.
pi_112135091
quote:
5s.gif Op maandag 28 mei 2012 18:55 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Doe ik hier niet normaal? :o
Ik vind je wel een vreemde vogel hier hoewel je wel enigszins bent veranderd. En natuurlijk weet ik dat de meeste mensen sowieso anders zijn in real life. Maar je nam (of neemt?) alles veel te letterlijk en serieus, je wordt enigszins raar (lange berichten sturen, beledigd zijn) zodra iemand niet reageert op jou of als iemand niet reageert zoals jij wil dat er gereageerd moet worden. Zulke reacties vond ik niet helemaal normaal. Nu weet ik het niet. Je bent vast wel een leuke jongen, denk niet zo moeilijk over vrouwen en ga er gewoon voor.
pi_112135100
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 18:58 schreef Chai het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 18:58 schreef Epistle het volgende:

[..]

Sommige mannen zijn echt erg. Als ik af en toe die verhalen van m'n vriendin hoor :').
Wat een kut geslacht.
Rustig aan.
pi_112135125
quote:
9s.gif Op maandag 28 mei 2012 18:59 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

[..]

Wat een kut geslacht.
Ik zeg ook 'sommige'. Niet allemaal.
pi_112135133
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 18:58 schreef Ziba het volgende:

[..]

Ik vind je wel een vreemde vogel hier hoewel je wel enigszins bent veranderd. En natuurlijk weet ik dat de meeste mensen sowieso anders zijn in real life. Maar je nam (of neemt?) alles veel te letterlijk en serieus, je wordt enigszins raar (lange berichten sturen, beledigd zijn) zodra iemand niet reageert op jou of als iemand niet reageert zoals jij wil dat er gereageerd moet worden. Zulke reacties vond ik niet helemaal normaal. Nu weet ik het niet. Je bent vast wel een leuke jongen, denk niet zo moeilijk over vrouwen en ga er gewoon voor.
Thank you :) Verder niet van toepassing op dit topic denk ik?
Rustig aan.
pi_112135152
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 19:00 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Thank you :) Verder niet van toepassing op dit topic denk ik?
Jawel. Dit soort topics moet je gewoon helemaal niet openen. Het is stom.
  maandag 28 mei 2012 @ 19:00:32 #145
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_112135154
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 18:58 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ze zijn niet allemaal hetzelfde, maar dat maakt ze interessant. Zo goed geantwoord?
En de lichamen spelen daar ook een niet te verwaarlozen rol in.
pi_112135165
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 18:59 schreef Epistle het volgende:

[..]

Ik zeg ook 'sommige'. Niet allemaal.
Maar blijkbaar is het nodig om jezelf te beschermen tegen ''sommige'' mannen dmv alle aandacht van een vreemde kerel te beantwoorden met bitchy gedrag? :P
Rustig aan.
  maandag 28 mei 2012 @ 19:00:53 #147
320653 Vaseline_
Fuck's sake.
pi_112135166
quote:

[..]

Joh, ik heb weleens 5 minuten lang een scheldkanon tegen me aan gekregen omdat ik zei dat ik geen interesse had. Was ik meteen een arrogant kutwijf ditdat. En ik was niet eens bitchy, toen hij nog niet wegging werd ik onvriendelijker en kreeg ik dat :') Echt top, dus nee het werkt 9 vd 10 keer gewoon niet.
pi_112135182
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 19:00 schreef Ziba het volgende:

[..]

niet zo bitchy hé
pi_112135187
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 19:00 schreef Ziba het volgende:

[..]

Het geeft me meer inzicht in sommige vrouwen, ik vind het interessant.
Rustig aan.
pi_112135196
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 19:00 schreef Vaseline_ het volgende:

[..]

Joh, ik heb weleens 5 minuten lang een scheldkanon tegen me aan gekregen omdat ik zei dat ik geen interesse had. Was ik meteen een arrogant kutwijf ditdat. En ik was niet eens bitchy, toen hij nog niet wegging werd ik onvriendelijker en kreeg ik dat :') Echt top, dus nee het werkt 9 vd 10 keer gewoon niet.
Wat vervelend :(
Rustig aan.
pi_112135217
quote:

[..]

Maar blijkbaar is het nodig om jezelf te beschermen tegen ''sommige'' mannen dmv alle aandacht van een vreemde kerel te beantwoorden met bitchy gedrag? :P
Zo werkt het wel. De goeden lijden bijna altijd onder de slechten.
pi_112135235
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 19:02 schreef Epistle het volgende:

[..]

Zo werkt het wel. De goeden lijden bijna altijd onder de slechten.
Okay, thanks :)
Rustig aan.
pi_112135256
quote:

[..]

Mag ik dit concluderen dus eigenlijk?
Rustig aan.
pi_112135265
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 18:57 schreef Fascination het volgende:

[..]

Ja, dat zal het zijn. :')
Die heb je er ook tussen zitten. Voel je je aangesproken?
pi_112135273
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 19:02 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Okay, thanks :)
NIet dat je dat als absolute waarheid moet aannemen uiteraard. Ik geef alleen m'n mening.
  maandag 28 mei 2012 @ 19:03:51 #156
363058 Sinosappel
De dikste poes
pi_112135274
quote:

[..]

Grappig hoe dat werkt inderdaad soms. Ben je opeens een kankerhoer dit dat
pi_112135293
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef Epistle het volgende:

[..]

NIet dat je dat als absolute waarheid moet aannemen uiteraard. Ik geef alleen m'n mening.
Zo komt het wel over als ik sinos Chai, vaseline en jou moet geloven.
Rustig aan.
  maandag 28 mei 2012 @ 19:04:28 #158
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_112135296
quote:
7s.gif Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef Sinosappel het volgende:

[..]

Frustratie en zo.
pi_112135315
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 19:04 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Zo komt het wel over als ik sinos Chai, vaseline en jou moet geloven.
Kan ik begrijpen.
pi_112135325
quote:
7s.gif Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef Sinosappel het volgende:

[..]

Ik vind je dan geen bitch hoor, tis inderdaad zelfbescherming als ik het zo hoor :)

Valt het nog te doorbreken ofzo?
Rustig aan.
pi_112135361
1 Woord:

Authenticiteit. Hoe authentieker je bent, hoe groter de kans dat je je er doorheen boort.
  maandag 28 mei 2012 @ 19:06:03 #162
363058 Sinosappel
De dikste poes
pi_112135363
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 19:05 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ik vind je dan geen bitch hoor, tis inderdaad zelfbescherming als ik het zo hoor :)

Valt het nog te doorbreken ofzo?
Gewoon leuk genoeg zijn zodat ze wel met je wil praten
pi_112135379
quote:
7s.gif Op maandag 28 mei 2012 19:06 schreef Sinosappel het volgende:

[..]

Ja mooi abstract antwoord omg
pi_112135392
quote:
7s.gif Op maandag 28 mei 2012 19:06 schreef Sinosappel het volgende:

[..]

En dat doe je door er verder geen aandacht meer aan te schenken en je eigen ding weer te gaan doen dus eigenlijk? :)
Rustig aan.
  maandag 28 mei 2012 @ 19:08:29 #165
320653 Vaseline_
Fuck's sake.
pi_112135443
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 19:07 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

En dat doe je door er verder geen aandacht meer aan te schenken en je eigen ding weer te gaan doen dus eigenlijk? :)
Joh er zijn genoeg meiden die wel normaal reageren dus idd gewoon zoiets hebben van oke dan, jammer voor jou en gewoon een ander meisje aanspreken.
pi_112135483
Beste is gewoon scheel kijken en je mond een beetje open houden. Zijn de mannen zo weg.
pi_112135497
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 19:08 schreef Vaseline_ het volgende:

[..]

Joh er zijn genoeg meiden die wel normaal reageren dus idd gewoon zoiets hebben van oke dan, jammer voor jou en gewoon een ander meisje aanspreken.
Ik vraag het maar, je hoort weleens dat mensen zeggen dat je door een bitch-shield heen kunt breken, maar ik concludeer eigenlijk iets anders. (/ heb het nooit meegemaakt en zou het niet kunnen verklaren)
Rustig aan.
pi_112135508
quote:
7s.gif Op maandag 28 mei 2012 19:09 schreef Ziba het volgende:
Beste is gewoon scheel kijken en je mond een beetje open houden. Zijn de mannen zo weg.
Of ze sleuren je mee in een steegje en parkeren hun geslachtsdeel in die opening bij je mond.
pi_112135510
quote:
7s.gif Op maandag 28 mei 2012 19:09 schreef Ziba het volgende:
Ik zou blijven kijken :P
Rustig aan.
  maandag 28 mei 2012 @ 19:10:05 #170
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_112135512
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 19:05 schreef firefly3 het volgende:
1 Woord:

Authenticiteit. Hoe authentieker je bent, hoe groter de kans dat je je er doorheen boort.
Hehe, 'boren'.
pi_112135525
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 19:09 schreef Chai het volgende:

[..]

Of ze sleuren je mee in een steegje en parkeren hun geslachtsdeel in die opening bij je mond.
Ben ik te lief voor.
Rustig aan.
pi_112135539
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 19:09 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ik vraag het maar, je hoort weleens dat mensen zeggen dat je door een bitch-shield heen kunt breken, maar ik concludeer eigenlijk iets anders. (/ heb het nooit meegemaakt en zou het niet kunnen verklaren)
enkel vanaf lvl 60, jongen
pi_112135580
quote:
6s.gif Op maandag 28 mei 2012 19:10 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ben ik te lief voor.
Niet alle mannen zijn zoals jij heb je vandaag geleerd.
pi_112135582
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 19:10 schreef Loppe het volgende:

[..]

enkel vanaf lvl 60, jongen
Heh bah, ben pas lvl 40.
Rustig aan.
pi_112135593
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 19:11 schreef Chai het volgende:

[..]

Niet alle mannen zijn zoals jij heb je vandaag geleerd.
Nee wist ik al hoor ;)
Rustig aan.
  maandag 28 mei 2012 @ 19:13:47 #176
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_112135632
quote:
6s.gif Op maandag 28 mei 2012 19:10 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ben ik te lief voor.
Een kwalijke eigenschap.
  maandag 28 mei 2012 @ 19:21:38 #177
279078 rozecroc
'Dag zijderups,' zei
pi_112135934
quote:

[..]

Het beste is om als man na die " ;( " een kusje op je mond te geven om je bitchshield te breken. Als man word je soms gedwongen zo nu en dan eens lichtjes brutaal te zijn omdat nice guys finish last.

Zonder gekheid, ik kan me deze houding van vrouwen goed voorstellen. Ik heb hem zelf ook als er op een dag teveel zwervers, straatverkopers of in mijn ogen minder aantrekkelijke vrouwen op mij afkomen. Dan denk ik ook laat mij met rust en ga eens even ergens anders spelen.
pi_112136073
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 19:21 schreef rozecroc het volgende:

[..]

Het beste is om als man na die " ;( " een kusje op je mond te geven om je bitchshield te breken. Als man word je soms gedwongen zo nu en dan eens lichtjes brutaal te zijn omdat nice guys finish last.

Zonder gekheid, ik kan me deze houding van vrouwen goed voorstellen. Ik heb hem zelf ook als er op een dag teveel zwervers, straatverkopers of in mijn ogen minder aantrekkelijke vrouwen op mij afkomen. Dan denk ik ook laat mij met rust en ga eens even ergens anders spelen.
''Direct'' onbreekbaar dus.
Rustig aan.
  maandag 28 mei 2012 @ 19:45:56 #179
320653 Vaseline_
Fuck's sake.
pi_112137059

BITCHSHIELD, BITCHES!
  maandag 28 mei 2012 @ 19:48:07 #180
279078 rozecroc
'Dag zijderups,' zei
pi_112137158
quote:
10s.gif Op maandag 28 mei 2012 19:45 schreef Vaseline_ het volgende:
[ afbeelding ]
BITCHSHIELD, BITCHES!
pi_112137173
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 18:24 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Dat mag niet als een meisje ongemakkelijk alleen zit? :)
Als ik ff pissen ben en dan direct erbij hangen? Terwijl we al samen 1 uurtje zitten? Nee ben ik niet echt van gediend om eerlijk te zijn.

Misschien ben ik daarmee wel een heel jaloers typje ofzo maar volgens mij valt dat ook wel weer mee.
  maandag 28 mei 2012 @ 19:49:11 #182
320653 Vaseline_
Fuck's sake.
pi_112137218
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 19:48 schreef Kandijfijn het volgende:

[..]

Als ik ff pissen ben en dan direct erbij hangen? Terwijl we al samen 1 uurtje zitten? Nee ben ik niet echt van gediend om eerlijk te zijn.

Misschien ben ik daarmee wel een heel jaloers typje ofzo maar volgens mij valt dat ook wel weer mee.
Neehoor, bij mij vind ie het ook niet tof dat als ie zich omdraait er weer een gast bij me staat. Heel normaal, zou ik ook vinden als het andersom was met de meiden.
  maandag 28 mei 2012 @ 20:08:36 #183
374924 Fairfax
Jolly good show!
pi_112138274
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 19:48 schreef Kandijfijn het volgende:

[..]

stompen moet je ze
pi_112146449
Met het slechte been uit bed gestapt misschien?
pi_112146834
quote:
7s.gif Op maandag 28 mei 2012 22:37 schreef -Strawberry- het volgende:
Met het slechte been uit bed gestapt misschien?
Maar dan ga je niet uit toch?
Ik heb geconcludeerd aan de hand van de posts van sinos etc dat het een vorm van ''zelfbescherming'' is, dat arrogante gedoe.
Onpenetreerbaar, tenzij ze om een of andere reden wel interesse in je heeft.
Hoe dan ook, niks voor mij.
Rustig aan.
pi_112150056
Ze vindt je niet leuk en jij valt haar lastig. Duh.
pi_112150499
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 23:30 schreef UrsulaTheSeaWitch het volgende:
Ze vindt je niet leuk en jij valt haar lastig. Duh.
Nee, de bitch, vindt dat ik haar lastigval
Rustig aan.
pi_112150956
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 19:09 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Wat je kunt doen is de bitch aanspreken op momenten daar haar shield niet up is. Tijdens het stappen, discotheken, kroegen, terrasjes is de bitch op haar hoede. In de supermarkt, bibliotheek of tijdens het SOA spreekuur van het ziekenhuis niet!
pi_112151009
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 23:42 schreef dark.passenger het volgende:

[..]

Wat je kunt doen is de bitch aanspreken op momenten daar haar shield niet up is. Tijdens het stappen, discotheken, kroegen, terrasjes is de bitch op haar hoede. In de supermarkt, bibliotheek of tijdens het SOA spreekuur van het ziekenhuis niet!
Dank dank _O_ Wijs man.
Rustig aan.
pi_112152231
Onzin, als een vervelend wanhopig mannetje op mij afstapt dan doe ik gemeen, anders denken ze dat ze kans maken. Meerdere keren overkomen dat mijn vriendelijkheid werd opgevat als geflirt.
pi_112155041
Is het niet meer losershield dan? Gezien het een kwestie is van desinteresse bij botheid bij zekere jongens?
Zo ja, ben jij automatisch de loser die haar lastigvalt en is zulks gedrag gerechtvaardigd zou je denken.. daar ik nog nooit zelf of een ander in mijn omgeving heb gezien afgezeken of onaardig behandeld worden bij het normaal iets vragen of aanspreken.
  dinsdag 29 mei 2012 @ 03:15:51 #192
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_112155066
Bitchshields zijn simpel.
Plaag haar en tease haar. Job done.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
  dinsdag 29 mei 2012 @ 14:29:55 #193
108913 Godshand
guide4you
pi_112167491
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 18:56 schreef Vaseline_ het volgende:

[..]

Helaas doen genoeg vrouwen aan "Nee is ja".

Je moet als man doorhebben wanneer dat zo is, maar dat eist enige kennis en ervaring. Vrouwenlogica blijft grappig :')
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  dinsdag 29 mei 2012 @ 16:10:11 #194
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_112171641
Het zegt mij allemaal vrij weinig maar als een vrouw mij bitcherig behandeld word ik daar alleen maar opgewonden van :@
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_112171940
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 17:32 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

En volkomen terecht ^O^
compact en kleverig.
  dinsdag 29 mei 2012 @ 16:22:24 #196
108913 Godshand
guide4you
pi_112172389
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 16:15 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

En volkomen terecht ^O^
Vrouw met bitchshield meldt zich?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  dinsdag 29 mei 2012 @ 16:23:47 #197
363058 Sinosappel
De dikste poes
pi_112172478
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 03:15 schreef GSbrder het volgende:
Bitchshields zijn simpel.
Plaag haar en tease haar. Job done.
Hoe precies? Noem eens een voorbeeld
pi_112172496
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 16:22 schreef Godshand het volgende:

[..]

Vrouw met bitchshield meldt zich?
Soms.
Als ik geen zin heb in een 'leuk gesprekje' dan kan ik best bitchy zijn.
Maar meestal ben ik te aardig en worden ze op een gegeven moment opdringerig.
compact en kleverig.
  dinsdag 29 mei 2012 @ 16:24:54 #199
279078 rozecroc
'Dag zijderups,' zei
pi_112172540
quote:
7s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 16:23 schreef Sinosappel het volgende:

[..]

Hoe precies? Noem eens een voorbeeld
Jij zal het nog knap lastig krijgen tijdens het EK met dat oranje schild van je.
  dinsdag 29 mei 2012 @ 16:26:09 #200
363058 Sinosappel
De dikste poes
pi_112172604
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 16:24 schreef rozecroc het volgende:

[..]

Jij zal het nog knap lastig krijgen tijdens het EK met dat oranje schild van je.
:')
Dat soort dingen had ik ook in m'n hoofd ja. Van die gasten die dan gaan ''plagen'' met domme grapjes waar je dan al helemaaal geen zin in hebt
  dinsdag 29 mei 2012 @ 16:33:39 #201
279078 rozecroc
'Dag zijderups,' zei
pi_112173055
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 16:24 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Soms.
Als ik geen zin heb in een 'leuk gesprekje' dan kan ik best bitchy zijn.
Maar meestal ben ik te aardig en worden ze op een gegeven moment opdringerig.
Kan me goed voorstellen dat niet iedereen altijd maar op je zit te wachten. Daarom vind ik het ook niet erg als een meisje bitchy is als ik haar benader. Veel vrouwen zijn ook dan nog best goed te ontwapenen, sommigen niet en neem het ze eens kwalijk.
  dinsdag 29 mei 2012 @ 17:13:37 #202
374417 CoolCat31
Just call me Top Cat
pi_112175176
quote:
Kan door heen geprikt worden als je laat zien dat je er niet op uit bent ;). Trouwens vrouwen die te arrogant denken zijn bij mij zoiezo uitgeschreven ;). Gelukkig komen soms vrouwen naar mij toe inplaats dat ik de eerste stap hoef te maken! Godzijdank is de Nederlandse mannelijk hoewel te mannelijk niet leuk meer is, moet ooit toch in Zuid Amerika gaan wonen Brazilië i will come to you!
  dinsdag 29 mei 2012 @ 17:17:05 #203
291725 Premium_Quality
Natuurlijk gebrouwen
pi_112175340
Waarom zou je door een bitchshield heen willen prikken. Als ze zich als een bitch gedraagt is ze blijkbaar een onzeker en naar persoon waar je niks mee te maken wil hebben.
pi_112175610
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 17:17 schreef Premium_Quality het volgende:
Waarom zou je door een bitchshield heen willen prikken. Als ze zich als een bitch gedraagt is ze blijkbaar een onzeker en naar persoon waar je niks mee te maken wil hebben.
Waaruit trek je precies de conclusie dat ze onzeker zou zijn? Voor hetzelfde geld heeft ze gewoon een rotavond.
  dinsdag 29 mei 2012 @ 17:23:24 #205
374417 CoolCat31
Just call me Top Cat
pi_112175652
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 17:17 schreef Premium_Quality het volgende:
Omdat dat als je het doet hoeft ze niet in meteen defence te springen trouwens vrouwen die echt als een bitch gedragen zitten maken een periode mee en misschien is ze wel kreng waar je lekker op tieren kan maak je haar ego wat kleiner ;).
pi_112176018
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 17:23 schreef CoolCat31 het volgende:

[..]

Omdat dat als je het doet hoeft ze niet in meteen defence te springen trouwens vrouwen die echt als een bitch gedragen zitten maken een periode mee en misschien is ze wel kreng waar je lekker op tieren kan maak je haar ego wat kleiner ;).
Je bent gewoon tamelijk achterlijk als je een persoon beoordeeld over zijn karakter n.a.v. 1 ontmoeting.

Een vrouw die gelijk bitch is bijvoorbeeld omdat ze een keer kortaf is. Terwijl dat het liefste meisje ter wereld kan zijn.
pi_112176294
De enige constante factor is jijzelf. Stop met het analyseren van haar, en vraag bij jezelf "wil je haar wel of niet". Als je haar wel wilt, GOOOOOO for it. En ga niet bij de eerste beste opmerking afdruipen. Man up.

Dat je haar opeens zogenaamd niet meer leuk vind is een rationalisering van je eigen ego. Accepteer de afwijzing. En leer om te "plowen".
pi_112176504
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 17:13 schreef CoolCat31 het volgende:

[..]

Kan door heen geprikt worden als je laat zien dat je er niet op uit bent ;). Trouwens vrouwen die te arrogant denken zijn bij mij zoiezo uitgeschreven ;). Gelukkig komen soms vrouwen naar mij toe inplaats dat ik de eerste stap hoef te maken! Godzijdank is de Nederlandse mannelijk hoewel te mannelijk niet leuk meer is, moet ooit toch in Zuid Amerika gaan wonen Brazilië i will come to you!
Vertel.
Rustig aan.
  dinsdag 29 mei 2012 @ 17:45:05 #209
374417 CoolCat31
Just call me Top Cat
pi_112176619
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 17:31 schreef Kandijfijn het volgende:

[..]

Je bent gewoon tamelijk achterlijk als je een persoon beoordeeld over zijn karakter n.a.v. 1 ontmoeting.

Een vrouw die gelijk bitch is bijvoorbeeld omdat ze een keer kortaf is. Terwijl dat het liefste meisje ter wereld kan zijn.
Hmm dus ik ben achterlijk als een vrouw harstikke lelijk tegen je doet en het niet pik? Wat zou jij doen als een klein jongetje in een hoekje gaan zitten en zeggen ja mama? Haha was een grapje het enige wat ik zeg als een vrouw zich als een complete kreng gedraagt moet jij dat niet pikken!! zeg iets terug ;). Nou een echt lief meisje herken je sneller dan een onzeker krengtje ;).
pi_112176669
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 00:10 schreef UrsulaTheSeaWitch het volgende:
Onzin, als een vervelend wanhopig mannetje op mij afstapt dan doe ik gemeen, anders denken ze dat ze kans maken. Meerdere keren overkomen dat mijn vriendelijkheid werd opgevat als geflirt.
Fijn voor je :)
Rustig aan.
pi_112176730
Vrouwen kunnen irritant doen, en een week daarna opeens heel lief tegen je doen.

Stop het analyseren en go get her
pi_112176752
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 17:45 schreef CoolCat31 het volgende:

[..]

Hmm dus ik ben achterlijk als een vrouw harstikke lelijk tegen je doet en het niet pik? Wat zou jij doen als een klein jongetje in een hoekje gaan zitten en zeggen ja mama? Haha was een grapje het enige wat ik zeg als een vrouw zich als een complete kreng gedraagt moet jij dat niet pikken!! zeg iets terug ;). Nou een echt lief meisje herken je sneller dan een onzeker krengtje ;).
Ik neem ze gewoon niet serieus, vraag me soms alleen af of er wel een normaal leuk figuur onder schuilt ipv alleen de oppervlakkige bitch en of dat makkelijk te testen is.
Rustig aan.
pi_112176765
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 17:47 schreef firefly3 het volgende:
Vrouwen kunnen irritant doen, en een week daarna opeens heel lief tegen je doen.

Stop het analyseren en go get her
Je moet mensen niet lastigvallen, dat is schijtirritant.
Rustig aan.
pi_112176800
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 17:48 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Je moet mensen niet lastigvallen, dat is schijtirritant.
2:20 is plowing

dinsdag 29 mei 2012 @ 17:50:07 #215
374417 CoolCat31
Just call me Top Cat
pi_112176824
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 17:42 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Vertel.
Haha oke dan. Je prikt er door doorheen als je als jezelf overkomt overkomt niet als een geilaard die alleen maar aan sex denkt maar gewoon als je haar als mens ziet en dat merken vrouwen snel op ;). Soms kunnen ze hun twijfels krijgen als ze geen hoogte van je hebben maar als je gewoon straight to the piont bent no problems amigo.

Every man can whipe a woman off her feet just to act naturally ;).

Weet je wat het leukste van vrouwen is trouwens als je haar probeert te versieren gaat nooit lukken :P maar als je haar niet versiert gaat ze zich afvragen, waarom niet? Dan krijgt ze vaak interesse in je haha, het is de omgekeerde wereld vaak.

Maar goed hoop dat je er wat aan hebt ;);

[ Bericht 1% gewijzigd door CoolCat31 op 29-05-2012 17:55:53 ]
pi_112177238
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 17:50 schreef CoolCat31 het volgende:

[..]

Haha oke dan. Je prikt er door doorheen als je als jezelf overkomt overkomt niet als een geilaard die alleen maar aan sex denkt maar gewoon als je haar als mens ziet en dat merken vrouwen snel op ;). Soms kunnen ze hun twijfels krijgen als ze geen hoogte van je hebben maar als je gewoon straight to the piont bent no problems amigo.

Every man can whipe a woman off her feet just to act naturally ;).

Weet je wat het leukste van vrouwen is trouwens als je haar probeert te versieren gaat nooit lukken :P maar als je haar niet versiert gaat ze zich afvragen, waarom niet? Dan krijgt ze vaak interesse in je haha, het is de omgekeerde wereld vaak.

Maar goed hoop dat je er wat aan hebt ;);

Nee niks :P Helaas.
Maar je hebt wel gelijk, het is alleen niet van toepassing op een vrouw die bitchy doet.
Rustig aan.
pi_112177266
quote:
''I am coolllll, yeahhh'' ?

IM A ZOMBIEEEE RAWRRR
Rustig aan.
pi_112177408
quote:
11s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 18:00 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

''I am coolllll, yeahhh'' ?

IM A ZOMBIEEEE RAWRRR
:D
Een paar maten van me die veel verder zijn zie je ook steeds meer deze kant op gaan. Richting "het maakt geen reet uit wat de wereld van me denkt" en er hard voor gaan, ondanks haar reactie.
  dinsdag 29 mei 2012 @ 18:16:29 #219
291725 Premium_Quality
Natuurlijk gebrouwen
pi_112177956
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 17:22 schreef Kandijfijn het volgende:

[..]

Waaruit trek je precies de conclusie dat ze onzeker zou zijn? Voor hetzelfde geld heeft ze gewoon een rotavond.
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 17:31 schreef Kandijfijn het volgende:

[..]

Ik heb vaak gezien dat vrouwen die zich altijd erg bitchy en onaardig gedroegen, wanneer het erop aan kwam ze extreem onzeker en wanhopig waren. Misschien heeft ze een rotavond, maar ik heb zin in een leuke avond en er zijn genoeg meiden die wel sociaal zijn.
pi_112178030
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 18:16 schreef Premium_Quality het volgende:

[..]

[..]

Ik heb vaak gezien dat vrouwen die zich altijd erg bitchy en onaardig gedroegen, wanneer het erop aan kwam ze extreem onzeker en wanhopig waren. Misschien heeft ze een rotavond, maar ik heb zin in een leuke avond en er zijn genoeg meiden die wel sociaal zijn.
Tjah je krijgt ergens medelijden met die meisjes en wilt ze graag helpen :P
Rustig aan.
pi_112178188
Vrouwen hebben overigens sterker de neiging om hun bitchshield op te zetten als ze het gevoel hebben dat je iets van ze wilt. Zij het een goede reactie van haar, of iets anders. Vrouwen zijn vaak gewoon een spiegel van jezelf.
pi_112178309
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 18:21 schreef firefly3 het volgende:
Vrouwen hebben overigens sterker de neiging om hun bitchshield op te zetten als ze het gevoel hebben dat je iets van ze wilt. Zij het een goede reactie van haar, of iets anders. Vrouwen zijn vaak gewoon een spiegel van jezelf.
Ja dat roep je al heel lang..
Maar ik noem het geen bitch-shield als je iemand een reden geeft om afkappend te reageren..

Als iemand lelijk tegen je doet omdat je hem / haar uitscheld dan vind je dat ook minder erg dan als er geen reden toe is dat iemand lelijk doet?
Rustig aan.
pi_112178400
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 18:23 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ja dat roep je al heel lang..
Maar ik noem het geen bitch-shield als je iemand een reden geeft om afkappend te reageren..

Als iemand lelijk tegen je doet omdat je hem / haar uitscheld dan vind je dat ook minder erg dan als er geen reden toe is dat iemand lelijk doet?
Zoals ik al zei: Ze had nog niet de authentieke jij gezien waardoor ze genoodzaakt was om zo te gedragen uit eigen onzekerheid.
pi_112178555
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 18:26 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Zoals ik al zei: Ze had nog niet de authentieke jij gezien waardoor ze genoodzaakt was om zo te gedragen uit eigen onzekerheid.
Whatever, ik zeg dat 90% van de vrouwen niet bitchy hadden gereageerd in dit geval en ik haar dus als ''bitch'' zou kunnen typeren. Dat zij het nodig heeft om eerst alles helemaal in de gaten te hebben voordat ze het leuk vindt om aangesproken te worden daargelaten.

Maar dat is verder ook totaal niet boeiend meer, moet niks van zo een meisje tenzij het komt door een of ander makkelijk te verhelpen ''probleempje'' ofzo.
Rustig aan.
pi_112180433
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 18:30 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Whatever, ik zeg dat 90% van de vrouwen niet bitchy hadden gereageerd in dit geval en ik haar dus als ''bitch'' zou kunnen typeren. Dat zij het nodig heeft om eerst alles helemaal in de gaten te hebben voordat ze het leuk vindt om aangesproken te worden daargelaten.

Maar dat is verder ook totaal niet boeiend meer, moet niks van zo een meisje tenzij het komt door een of ander makkelijk te verhelpen ''probleempje'' ofzo.
Je baalt misschien van precies die ene meid die zo stom deed en niet eens jouw type was :)
pi_112180484
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 19:09 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Je baalt misschien van precies die ene meid die zo stom deed en niet eens jouw type was :)
Ik ben leergierig en vraag me af of het makkelijk te verhelpen is omdat er wellicht wél een leuk mens onder schuilt, maar moeite doen houdt ik niet van, dus het mag niet teveel moeite kosten.
Rustig aan.
pi_112180648
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 19:10 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ik ben leergierig en vraag me af of het makkelijk te verhelpen is omdat er wellicht wél een leuk mens onder schuilt, maar moeite doen houdt ik niet van, dus het mag niet teveel moeite kosten.
Wat je kunt doen is de interactie sneller opvoeren. Of ze gaat erin mee, of ze rent weg hehe.
  dinsdag 29 mei 2012 @ 19:42:58 #228
374417 CoolCat31
Just call me Top Cat
pi_112182152
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 19:14 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Wat je kunt doen is de interactie sneller opvoeren. Of ze gaat erin mee, of ze rent weg hehe.
:') of ze komt er nog op terug! :p
pi_112182455
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 19:42 schreef CoolCat31 het volgende:

[..]

:') of ze komt er nog op terug! :p
Haha idd
pi_112191164
In mijn topic heb ik een video geplaatst, op 6:40 gaat het ook over shittests (bitch shield). Ze wilt echt weten wie je bent.
  dinsdag 29 mei 2012 @ 22:00:59 #231
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_112191477
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 19:10 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Het gaat juist om moeite doen :P
With the stars as her umbrella
pi_112192452
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 22:00 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Het gaat juist om moeite doen :P
Is het zo? Tjah het blijven vrouwen... Dat ik het volstrekt onlogisch vind - aangezien je als je iemand afblaft ervoor zorgt dat niemand meer moeite voor je doet - doet niks af aan het irrationele gedrag van vrouwen af en toe.
Rustig aan.
  dinsdag 29 mei 2012 @ 22:18:26 #233
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_112192710
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 22:14 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Is het zo? Tjah het blijven vrouwen... Dat ik het volstrekt onlogisch vind - aangezien je als je iemand afblaft ervoor zorgt dat niemand meer moeite voor je doet - doet niks af aan het irrationele gedrag van vrouwen af en toe.
Ik heb nog niet het hele topic gelezen eigenlijk :@
Wat vroeg je aan haar?
pi_112192933
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 22:18 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Ik heb nog niet het hele topic gelezen eigenlijk :@
Wat vroeg je aan haar?
Oh, ja dit is wel naar aanvang van meerdere gebeurtenissen hoor, en het lezen van verhalen / weet ik het met de woorden ''bitch-shield'' erin verweven.

Maar de aanleiding was eigenlijk een gebeurtenis van niet zolang geleden toen ik gewoon rustig een drankje aan het doen was met een vriend van mij in een tamelijk lege tent...
We zaten allebei aan een tafel met elkaar te praten, komen er 2 meisjes schuin achter me staan (Op 10cm afstand ofzo, dat je denkt van... Je kunt ook ruimte opzoeken de hele tent was immers redelijk leeg) ik vraag: ''als jullie willen kunnen jullie erbij komen zitten hoor''
Het vriendinnetje keek naar het alpha vrouwtje voor goedkeuring, maar het alpha vrouwtje keek een beetje verwaand, toen dacht ik ''massollll'' en draaide me om en ging weer lekker verder bieren :)
Rustig aan.
pi_112193349
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 22:21 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Oh, ja dit is wel naar aanvang van meerdere gebeurtenissen hoor, en het lezen van verhalen / weet ik het met de woorden ''bitch-shield'' erin verweven.

Maar de aanleiding was eigenlijk een gebeurtenis van niet zolang geleden toen ik gewoon rustig een drankje aan het doen was met een vriend van mij in een tamelijk lege tent...
We zaten allebei aan een tafel met elkaar te praten, komen er 2 meisjes schuin achter me staan (Op 10cm afstand ofzo, dat je denkt van... Je kunt ook ruimte opzoeken de hele tent was immers redelijk leeg) ik vraag: ''als jullie willen kunnen jullie erbij komen zitten hoor''
Het vriendinnetje keek naar het alpha vrouwtje voor goedkeuring, maar het alpha vrouwtje keek een beetje verwaand, toen dacht ik ''massollll'' en draaide me om en ging weer lekker verder bieren :)
Het klinkt ook niet echt authentiek. Wat wilde jij is de vraag. Je echte persoonlijkheid kwam niet naar voren.
  dinsdag 29 mei 2012 @ 22:28:13 #236
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_112193389
quote:

[..]

Hahaha ja dat is bitchy zonder duidelijke reden, voor jou dan. Misschien was ze chagrijnig, was het net uit met haar vriendje, weet ik veel. Maar dan nog had ze vriendelijk 'Nee bedankt maar fijne avond.' kunnen zeggen :Y Maar mannen kunnen ook overwhelming zijn, te direct, en dan komen antwoorden er soms scherper uit dan ik bedoel :')
  dinsdag 29 mei 2012 @ 22:29:28 #237
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_112193477
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 22:27 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Het klinkt ook niet echt authentiek. Wat wilde jij is de vraag. Je echte persoonlijkheid kwam niet naar voren.
Daar heb je wat mij betreft wel een punt. Ik hoeft echt niet meteen iemands echte persoonlijkheid te zien, want hoe zie je dat zo snel, maar als ik het gevoel krijg dat ik in de maling word genomen dan ben ik ook niet altijd aardig...
pi_112193493
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 22:27 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Lekker contact leggen persoonlijkheid :)
Rustig aan.
pi_112193522
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 22:29 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Daar heb je wat mij betreft wel een punt. Ik hoeft echt niet meteen iemands echte persoonlijkheid te zien, want hoe zie je dat zo snel, maar als ik het gevoel krijg dat ik in de maling word genomen dan ben ik ook niet altijd aardig...
Ik ben niet sociaal incapabel :P
Rustig aan.
pi_112193806
quote:

[..]

Zo moet je het ook niet aanpakken, wat je had moeten doen was:

[firefly-mode-on]Dames, ik heb even de mening van een vrouw nodig, kom er even bij zitten. Een vriend van mijn bewaart foto's van zijn ex in een doos onder zijn bed. Zijn vriendin vindt dat hij ze moet verscheuren, zij is nu de vrouw in zijn leven. Wat vinden jullie daarvan? [/firefly-mode-off]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 29 mei 2012 @ 22:35:06 #241
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_112193856
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 22:30 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ik ben niet sociaal incapabel :P
Hé, dat heb ik niet gezegd :6
pi_112193939
quote:
10s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 22:35 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Hé, dat heb ik niet gezegd :6
Woef!
Rustig aan.
  dinsdag 29 mei 2012 @ 22:37:51 #243
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_112194050
quote:
8s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 22:36 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Woef!
Mannen :{w
pi_112194594
quote:
17s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 22:37 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Mannen :{w
Katten O+
Rustig aan.
pi_112194782
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 22:29 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Lekker contact leggen persoonlijkheid :)
Het was waarschijnlijk niet echt duidelijk of je wel wilde of ze erbij kwamen zitten. Je legde de verantwoordelijkheid op hun.
  dinsdag 29 mei 2012 @ 22:51:41 #246
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_112194813
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 22:47 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Katten O+
Mannen O+
pi_112194952
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 22:51 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Mannen O+
-Miauw- O+
Rustig aan.
  dinsdag 29 mei 2012 @ 22:59:55 #248
374417 CoolCat31
Just call me Top Cat
pi_112195232
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 22:50 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Het was waarschijnlijk niet echt duidelijk of je wel wilde of ze erbij kwamen zitten. Je legde de verantwoordelijkheid op hun.
Precies volgende keer beter King!
pi_112195325
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 22:59 schreef CoolCat31 het volgende:

[..]

Precies volgende keer beter King!
Nee, het was duidelijk :P De reactie was gewoon bitchy, als iemand je niet snapt dan vragen ze wel wat je wilt.
Rustig aan.
  dinsdag 29 mei 2012 @ 23:01:45 #250
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_112195331
quote:
7s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 22:54 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

-Miauw- O+
kingtoppie O+
pi_112195754
quote:
10s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 23:01 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

kingtoppie O+
Ik mag jou wel :P
Rustig aan.
  dinsdag 29 mei 2012 @ 23:20:05 #252
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_112196329
quote:
10s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 23:09 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ik mag jou wel :P
* -Miauw- twijfelt of bitchshield aan of uit moet

:*
pi_112196405
quote:
10s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 23:20 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

* -Miauw- twijfelt of bitchshield aan of uit moet

:*
Dat valt op twee manieren te interpreteren :P
Rustig aan.
  dinsdag 29 mei 2012 @ 23:21:56 #254
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_112196439
quote:
10s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 23:21 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Dat valt op twee manieren te interpreteren :P
;)
pi_112196484
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 23:21 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

;)
:@
Rustig aan.
  donderdag 31 mei 2012 @ 17:31:52 #256
174211 RadioSlut
Magistrale zeikstraal
pi_112272152
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 17:20 schreef firefly3 het volgende:
Dat vind ik vreemd, naar mijn mening kun je ook normaal, dus niet bitchy mensen wegwimpelen.
Kaleidoscopiklimax
pi_112272290
quote:
14s.gif Op donderdag 31 mei 2012 17:31 schreef RadioSlut het volgende:

[..]

Dat vind ik vreemd, naar mijn mening kun je ook normaal, dus niet bitchy mensen wegwimpelen.
Ja, alleen werkt dat helaas niet altijd.

Ik heb weleens drie keer gezegd dat ik geen biertje wilde, waarna ik er toch een in mn handen gedrukt kreeg en ik het voor zijn neus omkiepte. Toen begreep hij het pas.
compact en kleverig.
  donderdag 31 mei 2012 @ 17:47:19 #258
174211 RadioSlut
Magistrale zeikstraal
pi_112272733
quote:
1s.gif Op donderdag 31 mei 2012 17:35 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Ja, alleen werkt dat helaas niet altijd.

Ik heb weleens drie keer gezegd dat ik geen biertje wilde, waarna ik er toch een in mn handen gedrukt kreeg en ik het voor zijn neus omkiepte. Toen begreep hij het pas.
Dat is natuurlijk weer een ander verhaal.
Ik doelde overigens alleen op de eerste indruk :')

Als diegene daarna zo verder gaat, groot gelijk dat je zo doet.
Kaleidoscopiklimax
pi_112273799
quote:
14s.gif Op donderdag 31 mei 2012 17:47 schreef RadioSlut het volgende:

[..]

Dat is natuurlijk weer een ander verhaal.
Ik doelde overigens alleen op de eerste indruk :')

Als diegene daarna zo verder gaat, groot gelijk dat je zo doet.
^O^
Rustig aan.
pi_112273825
Kvraag me af of vrouwen die op mannen afstappen ooit zo vervelend kunnen doen en geen nee accepteren... Volgens mij komt dat een stuk minder voor.
Rustig aan.
pi_112274471
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 18:15 schreef kingtoppie het volgende:
Kvraag me af of vrouwen die op mannen afstappen ooit zo vervelend kunnen doen en geen nee accepteren... Volgens mij komt dat een stuk minder voor.
Vast wel, maar inderdaad een stuk minder, denk ik. Vrouwen hebben vaak betere sociale voelsprieten.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  donderdag 31 mei 2012 @ 22:59:58 #262
291725 Premium_Quality
Natuurlijk gebrouwen
pi_112289095
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 18:35 schreef Fascination het volgende:

[..]

Vast wel, maar inderdaad een stuk minder, denk ik. Vrouwen hebben vaak betere sociale voelsprieten.
Of mannen waarderen het meer dat ze worden aangesproken.
pi_112295625
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 22:59 schreef Premium_Quality het volgende:

[..]

Of mannen waarderen het meer dat ze worden aangesproken.
Ik geloof wel dat vrouwen meer waarde hechten aan de impulsen die ze ontvangen van hun ''sociale voelsprieten''

Of ze daadwerkelijk meer impulsen ontvangen durf ik niet te zeggen... Kan net zo goed zijn dat een man daar gewoon niet naar omkijkt omdat hij weet dat dat hem meer ''succes'' geeft. (Ja helaas werkt dat zo)
Rustig aan.
pi_112343375
Ach het hangt er toch vanaf hoe vrouwen benaderd worden? Ik denk dat als je als man niet al te vervelend doet dat er weinig vrouwen zijn die ineens heel kut gaan doen.. Maar als je na een paar keer de hint niet snapt om uit de buurt te gaan ja dan zullen de meeste chicks enigszins kattig reageren.
pi_112370722
Wat een stel sisssy mannen hier ... Je een beetje uit de weg laten slaan door een bitchshield.

Als een vrouw zo slecht reageert, betekend dit gewoon dat je A) niet interessant bent B) Je er niet uitziet C) uit je mond stinkt D) Slechte kleding draagt E) ze net een "bad mood" heeft en ga zo maar door.

Ik herken het wel. Meestal druipen ze af omdat ze zelf psychologisch niet helemaal in orde zijn.
pi_112372428
quote:
14s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 13:44 schreef Breathtaking het volgende:
Ach het hangt er toch vanaf hoe vrouwen benaderd worden? Ik denk dat als je als man niet al te vervelend doet dat er weinig vrouwen zijn die ineens heel kut gaan doen.. Maar als je na een paar keer de hint niet snapt om uit de buurt te gaan ja dan zullen de meeste chicks enigszins kattig reageren.
Nee, als kattig reageren gerectificeerd wordt door een of andere lompe benadering, vind ik niet dat je dat een ''bitch-shield'' kunt noemen :P
Rustig aan.
pi_112376005
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 01:58 schreef Freezed6 het volgende:
Wat een stel sisssy mannen hier ... Je een beetje uit de weg laten slaan door een bitchshield.

Als een vrouw zo slecht reageert, betekend dit gewoon dat je A) niet interessant bent B) Je er niet uitziet C) uit je mond stinkt D) Slechte kleding draagt E) ze net een "bad mood" heeft en ga zo maar door.

Ik herken het wel. Meestal druipen ze af omdat ze zelf psychologisch niet helemaal in orde zijn.
Je herkent t, noemt andere mannen sissies, maar als ze t bij jou doen, zijn de vrouwen psychisch niet in orde... :')

Misschien toch ook eens kijken naar de andere punten in je post als het je weer gebeurt? :*
compact en kleverig.
pi_112376494
Maar als ze het doen omdat ze hun tijd niet willen verpesten aan versierpoging #998 van die dag, dan is de enige manier om erdoorheen te breken dus om duidelijk te maken dat je bedoelingen vriendschappelijk zijn? ;)
Raak en plezierig.
pi_112376594
Ik heb niet het hele topic doorgelezen dus mogelijk is dit al eens gezegd, maar ik denk dat er meerdere gradaties zijn wat betreft bitchshield. Er zullen vast meisjes zijn die uit verlegenheid niet weten hoe ze moeten reageren en uit schrikreactie reageren als een bitch. Andere meisjes gebruiken het misschien als eerste selectieprocedure omdat ze op zoek zijn naar een man die de moeite wilt doen om daar doorheen te prikken.
En natuurlijk zijn er ook gewoon omhoog gevallen snobs die denken dat ze met hun geplastificeerde uiterlijk het recht hebben verkregen om op iedereen neer te kijken en hen te behandelen als stront.

Iedereen heeft zo z'n reden denk ik en iedereen denkt het goed te doen. Zelf krijg ik onwijs jeuk van het type meisje dat zogenaamd mysterieus en diep wilt overkomen en zich daarom maar chagrijnig en uit de hoogte gedraagt en vervolgens ook nog het lef heeft om te gaan lopen janken dat er geen leuke mannen rondlopen, enkel omdat de leuke mannen slim genoeg zijn om zich niet af te laten bekken en dus snel weg zijn.
  zondag 3 juni 2012 @ 12:22:46 #270
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_112376654
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 12:20 schreef MohMi het volgende:
Ik heb niet het hele topic doorgelezen dus mogelijk is dit al eens gezegd, maar ik denk dat er meerdere gradaties zijn wat betreft bitchshield. Er zullen vast meisjes zijn die uit verlegenheid niet weten hoe ze moeten reageren en uit schrikreactie reageren als een bitch. Andere meisjes gebruiken het misschien als eerste selectieprocedure omdat ze op zoek zijn naar een man die de moeite wilt doen om daar doorheen te prikken.
En natuurlijk zijn er ook gewoon omhoog gevallen snobs die denken dat ze met hun geplastificeerde uiterlijk het recht hebben verkregen om op iedereen neer te kijken en hen te behandelen als stront.

Iedereen heeft zo z'n reden denk ik en iedereen denkt het goed te doen. Zelf krijg ik onwijs jeuk van het type meisje dat zogenaamd mysterieus en diep wilt overkomen en zich daarom maar chagrijnig en uit de hoogte gedraagt en vervolgens ook nog het lef heeft om te gaan lopen janken dat er geen leuke mannen rondlopen, enkel omdat de leuke mannen slim genoeg zijn om zich niet af te laten bekken en dus snel weg zijn.
Amen.
pi_112376657
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 01:58 schreef Freezed6 het volgende:

Sissy? Als man zou ik zeker niet accepteren als iemand, vrouw of geen vrouw, zonder enige aanleiding als een bitch reageert. Lijkt me juist dat je over een gezonde dosis zelfrespect beschikt als je dat soort gedrag niet accepteert.
  zondag 3 juni 2012 @ 13:32:45 #272
365231 Fera
Fire & Blood
pi_112378877
Ik word niet zo heel erg vaak benaderd, maar ik heb over het algemeen ook een vrij gesloten houding. Vaak ook met opzet, omdat ik er geen behoefte aan heb. Ik weet niet of dat een bitchshield genoemd kan worden, aangezien ik niet per se een chagrijnig gezicht opzet of een bitchy opmerking maak. De keren dat ik benaderd wordt, misschien omdat ik onbewust een meer open houding had of omdat sommige het toch wilde proberen, heb ik gemerkt dat de beste manier eigenlijk is om totaal niet over te komen alsof je iemand wilt versieren.
Dat klinkt misschien gek en ik weet ook niet precies hoe hij het deed, maar we raakten gewoon aan de praat, er was niet echt sprake van geflirt of iets dergelijks. Dat kwam veel later pas en uiteindelijk heb ik er een hele leuke avond aan overgehouden, no strings attached. Maar misschien dat die manier van benaderen gewoon een positief effect heeft. Dat is ook slechts één keer voorgekomen, aangezien ik niet zo'n vreselijk uitgaanstype ben.

Meestal laat ik mijn desinteresse merken door met vriendinnen te gaan kletsen of weg te lopen om voor iedereen drinken te halen. Is vaak al genoeg.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
  zondag 3 juni 2012 @ 13:48:09 #273
359659 dinosteen
Stenen zijn hard
pi_112379474
Je kijkt toch eerst non verbaal of iemand je leuk? Ik wel in ieder geval. Echt een bitch reactie heb ik nog nooit gehad.
  zondag 3 juni 2012 @ 13:57:11 #274
332966 firefly3
firefly3
pi_112379802
quote:

Dat denk ik ook. Als man zijnde is het beter om echt te gaan voor je ware intenties op een relaxte manier (gewoon normaal en authentiek zijn in principe) om de kans op een normale interactie te vergroten, en niet altijd gelijk weg te lopen. (Zware) afwijzingen horen er ook bij.
  zondag 3 juni 2012 @ 13:59:30 #275
332966 firefly3
firefly3
pi_112379899
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 13:48 schreef dinosteen het volgende:
Je kijkt toch eerst non verbaal of iemand je leuk? Ik wel in ieder geval. Echt een bitch reactie heb ik nog nooit gehad.
Je mist hierdoor letterlijk super veel kansen.
  zondag 3 juni 2012 @ 15:11:02 #276
359659 dinosteen
Stenen zijn hard
pi_112383035
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 13:59 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Je mist hierdoor letterlijk super veel kansen.
Hoezo je ziet toch hoe iemand naar je kijkt/reageert als jij zwaait/iets anders doet om de aandacht te trekken. Daardoor je kun direct zien of je op die persoon kunt afstappen of niet.

[ Bericht 0% gewijzigd door dinosteen op 03-06-2012 15:20:07 (typo) ]
  zondag 3 juni 2012 @ 15:13:09 #277
332966 firefly3
firefly3
pi_112383116
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 15:11 schreef dinosteen het volgende:

[..]

Hoezo je ziet toch hoe iemand naar je kijkt/reageert als jij zwaait/iets anders doet om de aandacht te trekken. Daardoor je direct zien of je op die persoon kunt afstappen of niet.
Je kunt altijd op een persoon afstappen. Als je nooit afgewezen wordt dan ga je niet hard genoeg.
  zondag 3 juni 2012 @ 15:17:10 #278
365231 Fera
Fire & Blood
pi_112383285
quote:

[..]

Hoezo je ziet toch hoe iemand naar je kijkt/reageert als jij zwaait/iets anders doet om de aandacht te trekken. Daardoor je direct zien of je op die persoon kunt afstappen of niet.
Ik snap wat je bedoeld, lichaamstaal kan een hoop vertellen. Toch zijn er een hoop mensen die onbewust verkeerde signalen afgeven. Zoals bijvoorbeeld een gesloten houding aannemen, waardoor ze niet toegankelijk zijn voor anderen, terwijl ze misschien wel open staan voor contact maar gewoon verlegen/onzeker zijn. :)
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_112387415
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 12:16 schreef AnnaTralala het volgende:
Maar als ze het doen omdat ze hun tijd niet willen verpesten aan versierpoging #998 van die dag, dan is de enige manier om erdoorheen te breken dus om duidelijk te maken dat je bedoelingen vriendschappelijk zijn? ;)
Thanks voor je post :)
Je kunt er gelijk in hebben, ik weet het niet, misschien dat ik in de toekomst totaal niet meer van opkijk en dat ik er lekker nuchter op ga reageren, wie weet :).
Rustig aan.
pi_112387480
quote:

quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 12:22 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Amen.
Haha, bestaan die meisjes serieus dan? Tis wat...
Rustig aan.
  zondag 3 juni 2012 @ 17:00:54 #281
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_112387536
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 16:59 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

[..]

Ben je nou sarcastisch? :@
pi_112387574
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 17:00 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Ben je nou sarcastisch? :@
Nee, die hele psychologie is voor mij volstrekt onlogisch :P
Rustig aan.
pi_112387578
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 16:59 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

[..]

Helaas heeft Moeder Natuur hen er nog niet uit geëvolueerd nee ;(
pi_112387593
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 17:01 schreef MohMi het volgende:

[..]

Helaas heeft Moeder Natuur hen er nog niet uit geëvolueerd nee ;(
Ik help er wel aan mee ;)
Rustig aan.
pi_112387603
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 17:02 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ik help er wel aan mee ;)
Fijn, versterking! *O*
pi_112387661
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 13:48 schreef dinosteen het volgende:
Allebei, maar uiteraard spreek je (veel) sneller iemand aan die geïnteresseerd lijkt voor een conversatie.
Rustig aan.
pi_112387761
quote:

[..]

Hoezo je ziet toch hoe iemand naar je kijkt/reageert als jij zwaait/iets anders doet om de aandacht te trekken. Daardoor je kun direct zien of je op die persoon kunt afstappen of niet.
Je hebt helemaal gelijk ;)
Rustig aan.
pi_112387806
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 15:17 schreef Fera het volgende:

[..]

Ik snap wat je bedoeld, lichaamstaal kan een hoop vertellen. Toch zijn er een hoop mensen die onbewust verkeerde signalen afgeven. Zoals bijvoorbeeld een gesloten houding aannemen, waardoor ze niet toegankelijk zijn voor anderen, terwijl ze misschien wel open staan voor contact maar gewoon verlegen/onzeker zijn. :)
Haha, zo vond ik dat ik een goede daad verrichte toen ik met een meisje aan het zoenen was dat een beetje verlegen overkwam :P
Rustig aan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')