abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_112131646
Ik persoonlijk vind dit maar een raar fenomeen... De bitchshield.. Ik kan er eigenlijk niet helemaal bij.

Waarom hebben sommige vrouwen de zogenoemde ''bitchshield'' en is het mogelijk om dit muurtje plat te walzen?

Mijn definitie voor dit woord:
''Als een vrouw als een bitch op je reageert als je op een fatsoenlijke manier iets tegen haar zegt''
Dit dan met ogenschijnlijk het doel om contact te weren.

[ Bericht 15% gewijzigd door kingtoppie op 28-05-2012 17:26:31 ]
Rustig aan.
pi_112131695
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 17:18 schreef kingtoppie het volgende:
Ik persoonlijk vind dit maar een raar fenomeen... De bitchshield.. Ik kan er eigenlijk niet helemaal bij.

Waarom hebben sommige vrouwen de zogenoemde ''bitchshield'' en is het mogelijk om dit muurtje plat te walzen?
Evolution my brother.

If you can;t handle her, she's gonna find a stronger person.
pi_112131710
Als ze het niet hadden dan gingen ze met 999 mannen naar bed. Het is een snelle filter om de "losers" weg te filteren. Als je per dag door 50 vrouwen benaderd werd, had je zelf ook een bitchshield.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_112131744
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 17:19 schreef Regilio_ het volgende:

[..]

Evolution my brother.

If you can;t handle her, she's gonna find a stronger person.
Evolutie... Je wilt zeggen dat het bij betreffend meisje in de genen zit? Ik knap er op af dus evolutionair gezien zou het denk ik uitgeschakeld moeten worden (Aangezien ik de indruk heb dat de meeste mannen dit nou niet bepaald een aantrekkelijk karakter trekje vinden)
Rustig aan.
pi_112131774
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 17:21 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Evolutie... Je wilt zeggen dat het bij betreffend meisje in de genen zit? Ik knap er op af dus evolutionair gezien zou het denk ik uitgeschakeld moeten worden (Aangezien ik de indruk heb dat de meeste mannen dit nou niet bepaald een aantrekkelijk karakter trekje vinden)
Vrouwen versieren is oorlog, mijn waerde.
pi_112131777
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 17:20 schreef firefly3 het volgende:
Als ze het niet hadden dan gingen ze met 999 mannen naar bed. Het is een snelle filter om de "losers" weg te filteren. Als je per dag door 50 vrouwen benaderd werd, had je zelf ook een bitchshield.
Ik ben geneigd te zeggen dat ik dat niet zou hebben.
Rustig aan.
  maandag 28 mei 2012 @ 17:23:04 #7
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_112131809
Ben ik de enige die niet weet wat een bitchshield is?
pi_112131829
quote:
11s.gif Op maandag 28 mei 2012 17:23 schreef kwiwi het volgende:
Ben ik de enige die niet weet wat een bitchshield is?
Ja maar jij hebt het gewoon niet door. Geen verwijt ofzo. Maar als je dat uitgelegd wordt zeg je waarschijnlijk toch dat je het niet hebt :')
pi_112131879
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 17:22 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ik ben geneigd te zeggen dat ik dat niet zou hebben.
Je zult je geirriteerd voelen als je dagenlang (en vooral door vage mensen) wordt benadert. Deze vrouwen zijn getraint om bitchy te doen, en hebben anders totaal geen tijd in hun leven als ze elke man een kans moesten geven.

Dat je er niet op valt is een eigen rationalisering. Is ze daadwerkelijk seksueel minder aantrekkelijk voor je als ze bitchy doet?
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_112131894
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 17:23 schreef Regilio_ het volgende:

[..]

Ja maar jij hebt het gewoon niet door. Geen verwijt ofzo. Maar als je dat uitgelegd wordt zeg je waarschijnlijk toch dat je het niet hebt :')
  maandag 28 mei 2012 @ 17:26:57 #11
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_112131949
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 17:23 schreef Regilio_ het volgende:

[..]

Mwoa, ik ben eigenlijk altijd gewoon eerlijk hier, ook als het me niet uitkomt :D

Maar als ik het goed begrijp gedragen ze zich als een bitch om niet continu versierd te worden o.i.d.?
pi_112131966
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 17:26 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Mwoa, ik ben eigenlijk altijd gewoon eerlijk hier, ook als het me niet uitkomt :D

Maar als ik het goed begrijp gedragen ze zich als een bitch om niet continu versierd te worden o.i.d.?
Zoiets. Niets mis mee eigenlijk, vind ik dan.
pi_112132000
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 17:25 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Je zult je geirriteerd voelen als je dagenlang (en vooral door vage mensen) wordt benadert. Deze vrouwen zijn getraint om bitchy te doen, en hebben anders totaal geen tijd in hun leven als ze elke man een kans moesten geven.

Dat je er niet op valt is een eigen rationalisering. Is ze daadwerkelijk seksueel minder aantrekkelijk voor je als ze bitchy doet?
Je noemt het nu al ''benadert'' Maar een korte woordenwisseling hoeft niet ''benaderend'' te zijn.
Rustig aan.
  maandag 28 mei 2012 @ 17:29:03 #14
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_112132018
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 17:27 schreef Regilio_ het volgende:

[..]

Zoiets. Niets mis mee eigenlijk, vind ik dan.
Oke. Heb eigenlijk geen idee of ik dat doe, kun je moeilijk van jezelf zeggen tenzij je het bewust doet.

Maar doen mannen dit niet dan? Of laten die zich graag versieren door elke willekeurige vrouw?
pi_112132053
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 17:29 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Oke. Heb eigenlijk geen idee of ik dat doe, kun je moeilijk van jezelf zeggen tenzij je het bewust doet.

Maar doen mannen dit niet dan? Of laten die zich graag versieren door elke willekeurige vrouw?
Er is een verschil tussen op iemand op normale ''ongeïnteresseerde'' manier reageren, en jezelf als een bitch gedragen.
Tevens word je niet gelijk versierd als iemand iets tegen je zegt... Dus laten we er geen dingen bij halen.
Rustig aan.
pi_112132070
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 17:29 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Uhm. Mannen worden niet zomaar versiert hè, dus dat is eigenlijk al een antwoord ;)
pi_112132077
Mijn vriendin heeft er regelmatig last van. Dat komt ze heel vaak word aangesproken door mannen met maar 1 intentie. Niet alleen in het uitgaansleven maar ook tijdens het werk.

Op een gegeven moment bouw je automatisch zo'n schuld op lijkt me.
  maandag 28 mei 2012 @ 17:31:31 #18
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_112132102
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 17:30 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Er is een verschil tussen op iemand op normale ''ongeïnteresseerde'' manier reageren, en jezelf als een bitch gedragen.
Ah op die manier. Ik doe eerst altijd ongeinteresseerd, en als ze me dan nog blijven "lastigvallen" gaat het over in bitchy ja :Y
pi_112132123
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 17:28 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Je noemt het nu al ''benadert'' Maar een korte woordenwisseling hoeft niet ''benaderend'' te zijn.
Moet je voorstellen hoe het voelt als mensen met een verborgen agenda je telkens aanspreken en iets van je willen. Al is het maar 1 zin. Dat is wat ze meemaakt dag in dag uit.

Tyler (van rsd) vergelijkt het dat er telkens een dakloze naar je toeloopt om kleingeld. Je wordt er letterlijk gestoord van, en de enige manier is om pissig te doen. Daarom moet je je ware persoonlijkheid er doorheen duwen zodat ze ook hun eigen persoonlijkheid tonen.
pi_112132152
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 17:30 schreef Kandijfijn het volgende:
Mijn vriendin heeft er regelmatig last van. Dat komt ze heel vaak word aangesproken door mannen met maar 1 intentie. Niet alleen in het uitgaansleven maar ook tijdens het werk.

Op een gegeven moment bouw je automatisch zo'n schuld op lijkt me.
Als zo een vent op een fatsoenlijke manier iets tegen haar zegt dan negeert ze die jongen dus eigenlijk?
Rustig aan.
pi_112132159
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 17:31 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Ah op die manier. Ik doe eerst altijd ongeinteresseerd, en als ze me dan nog blijven "lastigvallen" gaat het over in bitchy ja :Y
Een bitchshield is als ze diep van binnen wel wat wilt maar bij het begin bitchy doet.
pi_112132169
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 17:31 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Dat noem ik geen bitch-shield :P Dat is gewoon ''ongeïnteresseerd''
Rustig aan.
  maandag 28 mei 2012 @ 17:33:45 #23
168979 Plasterk
Is de plas sterk?
pi_112132182
Een bitchshield geeft de onzekerheid van een vrouw weer.
  maandag 28 mei 2012 @ 17:33:56 #24
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_112132191
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 17:33 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Een bitchshield is als ze diep van binnen wel wat wilt maar bij het begin bitchy doet.
En ik maar denken dat alleen vrouwen er complexe theorieën op nahielden, leerzaam topic :D
pi_112132204
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 17:33 schreef Plasterk het volgende:
Een bitchshield geeft de onzekerheid van een vrouw weer.
Klopt, een onzekerheid of hij wel zichzelf is en of ze veilig is bij hem.
pi_112132216
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 17:33 schreef kwiwi het volgende:

[..]

En ik maar denken dat alleen vrouwen er complexe theorieën op nahielden, leerzaam topic :D
:)
pi_112132242
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 17:32 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Moet je voorstellen hoe het voelt als mensen met een verborgen agenda je telkens aanspreken en iets van je willen. Al is het maar 1 zin. Dat is wat ze meemaakt dag in dag uit.

Tyler (van rsd) vergelijkt het dat er telkens een dakloze naar je toeloopt om kleingeld. Je wordt er letterlijk gestoord van, en de enige manier is om pissig te doen. Daarom moet je je ware persoonlijkheid er doorheen duwen zodat ze ook hun eigen persoonlijkheid tonen.
Dat is dan een vooroordeel die verborgen agenda, die wel vaak uitkomt wellicht bij die vrouwen... Maar dan nog, laat gewoon merken dat je niet van iemand gediend bent als die zich pas op die manier uit? Of heb je daadwerkelijk dan een enorme hekel aan sociale intereactie dat je bot moet doen? Lijkt me sterk.
Rustig aan.
pi_112132283
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 17:35 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Dat is dan een vooroordeel die verborgen agenda, die wel vaak uitkomt wellicht bij die vrouwen... Maar dan nog, laat gewoon merken dat je niet van iemand gediend bent als die zich pas op die manier uit? Of heb je daadwerkelijk dan een enorme hekel aan sociale intereactie dat je bot moet doen? Lijkt me sterk.
Het kost belachelijk veel tijd. Als ze lief moest doen tegen iedereen dan had ze niet eens tijd om te gaan eten en drinken.
pi_112132302
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 17:36 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Het kost belachelijk veel tijd. Als ze lief moest doen tegen iedereen dan had ze niet eens tijd om te gaan eten en drinken.
Als je geen tijd hebt dan word je niet aangesproken. Die mensen zijn veel te ''onbeschikbaar'' om aan te spreken.
Rustig aan.
pi_112132348
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 17:36 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Als je geen tijd hebt dan word je niet aangesproken.
Ik bedoel dus dat haar leven dan alleen gevuld zou zijn met sociale interacties waarbij ze niet haar eigen ding kan doen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')