Dat valt op twee manieren te interpreterenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:20 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
* -Miauw- twijfelt of bitchshield aan of uit moet
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:21 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat valt op twee manieren te interpreteren
Dat vind ik vreemd, naar mijn mening kun je ook normaal, dus niet bitchy mensen wegwimpelen.quote:Op maandag 28 mei 2012 17:20 schreef firefly3 het volgende:
Als ze het niet hadden dan gingen ze met 999 mannen naar bed. Het is een snelle filter om de "losers" weg te filteren. Als je per dag door 50 vrouwen benaderd werd, had je zelf ook een bitchshield.
Ja, alleen werkt dat helaas niet altijd.quote:Op donderdag 31 mei 2012 17:31 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Dat vind ik vreemd, naar mijn mening kun je ook normaal, dus niet bitchy mensen wegwimpelen.
Dat is natuurlijk weer een ander verhaal.quote:Op donderdag 31 mei 2012 17:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, alleen werkt dat helaas niet altijd.
Ik heb weleens drie keer gezegd dat ik geen biertje wilde, waarna ik er toch een in mn handen gedrukt kreeg en ik het voor zijn neus omkiepte. Toen begreep hij het pas.
quote:Op donderdag 31 mei 2012 17:47 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk weer een ander verhaal.
Ik doelde overigens alleen op de eerste indruk
Als diegene daarna zo verder gaat, groot gelijk dat je zo doet.
Vast wel, maar inderdaad een stuk minder, denk ik. Vrouwen hebben vaak betere sociale voelsprieten.quote:Op donderdag 31 mei 2012 18:15 schreef kingtoppie het volgende:
Kvraag me af of vrouwen die op mannen afstappen ooit zo vervelend kunnen doen en geen nee accepteren... Volgens mij komt dat een stuk minder voor.
Of mannen waarderen het meer dat ze worden aangesproken.quote:Op donderdag 31 mei 2012 18:35 schreef Fascination het volgende:
[..]
Vast wel, maar inderdaad een stuk minder, denk ik. Vrouwen hebben vaak betere sociale voelsprieten.
Ik geloof wel dat vrouwen meer waarde hechten aan de impulsen die ze ontvangen van hun ''sociale voelsprieten''quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:59 schreef Premium_Quality het volgende:
[..]
Of mannen waarderen het meer dat ze worden aangesproken.
Nee, als kattig reageren gerectificeerd wordt door een of andere lompe benadering, vind ik niet dat je dat een ''bitch-shield'' kunt noemenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 13:44 schreef Breathtaking het volgende:
Ach het hangt er toch vanaf hoe vrouwen benaderd worden? Ik denk dat als je als man niet al te vervelend doet dat er weinig vrouwen zijn die ineens heel kut gaan doen.. Maar als je na een paar keer de hint niet snapt om uit de buurt te gaan ja dan zullen de meeste chicks enigszins kattig reageren.
Je herkent t, noemt andere mannen sissies, maar als ze t bij jou doen, zijn de vrouwen psychisch niet in orde...quote:Op zondag 3 juni 2012 01:58 schreef Freezed6 het volgende:
Wat een stel sisssy mannen hier ... Je een beetje uit de weg laten slaan door een bitchshield.
Als een vrouw zo slecht reageert, betekend dit gewoon dat je A) niet interessant bent B) Je er niet uitziet C) uit je mond stinkt D) Slechte kleding draagt E) ze net een "bad mood" heeft en ga zo maar door.
Ik herken het wel. Meestal druipen ze af omdat ze zelf psychologisch niet helemaal in orde zijn.
Amen.quote:Op zondag 3 juni 2012 12:20 schreef MohMi het volgende:
Ik heb niet het hele topic doorgelezen dus mogelijk is dit al eens gezegd, maar ik denk dat er meerdere gradaties zijn wat betreft bitchshield. Er zullen vast meisjes zijn die uit verlegenheid niet weten hoe ze moeten reageren en uit schrikreactie reageren als een bitch. Andere meisjes gebruiken het misschien als eerste selectieprocedure omdat ze op zoek zijn naar een man die de moeite wilt doen om daar doorheen te prikken.
En natuurlijk zijn er ook gewoon omhoog gevallen snobs die denken dat ze met hun geplastificeerde uiterlijk het recht hebben verkregen om op iedereen neer te kijken en hen te behandelen als stront.
Iedereen heeft zo z'n reden denk ik en iedereen denkt het goed te doen. Zelf krijg ik onwijs jeuk van het type meisje dat zogenaamd mysterieus en diep wilt overkomen en zich daarom maar chagrijnig en uit de hoogte gedraagt en vervolgens ook nog het lef heeft om te gaan lopen janken dat er geen leuke mannen rondlopen, enkel omdat de leuke mannen slim genoeg zijn om zich niet af te laten bekken en dus snel weg zijn.
Sissy? Als man zou ik zeker niet accepteren als iemand, vrouw of geen vrouw, zonder enige aanleiding als een bitch reageert. Lijkt me juist dat je over een gezonde dosis zelfrespect beschikt als je dat soort gedrag niet accepteert.quote:Op zondag 3 juni 2012 01:58 schreef Freezed6 het volgende:
Wat een stel sisssy mannen hier ... Je een beetje uit de weg laten slaan door een bitchshield.
Als een vrouw zo slecht reageert, betekend dit gewoon dat je A) niet interessant bent B) Je er niet uitziet C) uit je mond stinkt D) Slechte kleding draagt E) ze net een "bad mood" heeft en ga zo maar door.
Ik herken het wel. Meestal druipen ze af omdat ze zelf psychologisch niet helemaal in orde zijn.
Dat denk ik ook. Als man zijnde is het beter om echt te gaan voor je ware intenties op een relaxte manier (gewoon normaal en authentiek zijn in principe) om de kans op een normale interactie te vergroten, en niet altijd gelijk weg te lopen. (Zware) afwijzingen horen er ook bij.quote:Op zondag 3 juni 2012 12:20 schreef MohMi het volgende:
Ik heb niet het hele topic doorgelezen dus mogelijk is dit al eens gezegd, maar ik denk dat er meerdere gradaties zijn wat betreft bitchshield. Er zullen vast meisjes zijn die uit verlegenheid niet weten hoe ze moeten reageren en uit schrikreactie reageren als een bitch. Andere meisjes gebruiken het misschien als eerste selectieprocedure omdat ze op zoek zijn naar een man die de moeite wilt doen om daar doorheen te prikken.
En natuurlijk zijn er ook gewoon omhoog gevallen snobs die denken dat ze met hun geplastificeerde uiterlijk het recht hebben verkregen om op iedereen neer te kijken en hen te behandelen als stront.
Iedereen heeft zo z'n reden denk ik en iedereen denkt het goed te doen. Zelf krijg ik onwijs jeuk van het type meisje dat zogenaamd mysterieus en diep wilt overkomen en zich daarom maar chagrijnig en uit de hoogte gedraagt en vervolgens ook nog het lef heeft om te gaan lopen janken dat er geen leuke mannen rondlopen, enkel omdat de leuke mannen slim genoeg zijn om zich niet af te laten bekken en dus snel weg zijn.
Je mist hierdoor letterlijk super veel kansen.quote:Op zondag 3 juni 2012 13:48 schreef dinosteen het volgende:
Je kijkt toch eerst non verbaal of iemand je leuk? Ik wel in ieder geval. Echt een bitch reactie heb ik nog nooit gehad.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |