quote:Op maandag 28 mei 2012 18:43 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Maar je kunt niet begrijpen dat vrouwen dat anders zien omdat ze 10/10 keer worden aangesproken door mannen waarbij de intentie niet puur vriendschappelijk is?
quote:Op maandag 28 mei 2012 17:52 schreef kingtoppie het volgende:
Ze heeft gewoon geen zin meer in sociaal contact met vreemde omdat ze er vooroordelen over heeft eigenlijk. (die vaak lijken te kloppen) Ja niet heel raar dat je er dan geen zin meer in hebt, maar ik blijf zeggen, en mens is een sociaal dier en ergens moet dat helemaal niet fijn voor haar zijn.
Blauwtje lopen, ik heb het niet over versieren hier, maar over een normale inhoudsloze conversatie. Als iemand niet wilt praten prima, maar loop ik dan gelijk een blauwtje ofzo? Wie zegt dat ik verwachtingen heb van iemand?quote:Op maandag 28 mei 2012 18:43 schreef Caithlinn het volgende:
Dus zo noemen mannen het tegenwoordig als ze een blauwtje lopen? 'Ze had haar bitchshield aan'
Als ze je echt leuk vinden hebben ze geen bitchshield TS... Ander target zoeken is de enige tip die ik kan geven!
Want? Als ze voldoende overig sociaal contact heeft?quote:Op maandag 28 mei 2012 17:52 schreef kingtoppie het volgende:
Ze heeft gewoon geen zin meer in sociaal contact met vreemde omdat ze er vooroordelen over heeft eigenlijk. (die vaak lijken te kloppen) Ja niet heel raar dat je er dan geen zin meer in hebt, maar ik blijf zeggen, en mens is een sociaal dier en ergens moet dat helemaal niet fijn voor haar zijn.
Is ook niet fijn om door dat soort gasten benaderd te worden en ze dan te moeten afwijzenquote:
Als jij iemand afwijst met een reden dan vind ik dat niet bitchy, maar gewoon terecht, dat valt gewoon onder het kopje ''doe niet vervelend''quote:Op maandag 28 mei 2012 18:43 schreef formerjellybean het volgende:
Ik denk dat ik af en toe schuldig ben aan de bitchshield maar mijn ervaring is ook dit soms wijs je iemand af en doe je dat duidelijk , dan willen ze het vaak niet weten en blijven daar irritant op doorgaan en kennen het woordje nee gewoon niet. Dan moet je op een gegeven moment wel bitchy worden omdat je er klaar mee bent.
Ik wil best aardig mensen afwijzen maar als ze het dan niet snappen dan houd het op.
Hoe kan jij die reden voor iemand anders bepalen dan?quote:Op maandag 28 mei 2012 18:46 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Als jij iemand afwijst met een reden dan vind ik dat niet bitchy, maar gewoon terecht, dat valt gewoon onder het kopje ''doe niet vervelend''
Wie niet horen wil.quote:Op maandag 28 mei 2012 18:46 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Is ook niet fijn om door dat soort gasten benaderd te worden en ze dan te moeten afwijzen
Tis niet alsof vrouwen er genoegen uit halen om hun bitchshield te gebruiken ofzo, maar het is noodzakelijk.
Dan is het op korte termijn toch nog steeds even leuk te babbelen?quote:Op maandag 28 mei 2012 18:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Want? Als ze voldoende overig sociaal contact heeft?
quote:Op maandag 28 mei 2012 18:46 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Is ook niet fijn om door dat soort gasten benaderd te worden en ze dan te moeten afwijzen
Tis niet alsof vrouwen er genoegen uit halen om hun bitchshield te gebruiken ofzo, maar het is noodzakelijk.
Die luistert gewoon niet.quote:
Als ik over de top reageer is d'r iets heel erg mis. Niet positief.quote:Op maandag 28 mei 2012 18:46 schreef firefly3 het volgende:
Als vrouwen over de top reageren kunnen ze dus aangetrokken voelen.
Ik vind dat als iemand je fatsoenlijk aanspreekt op een onvervelende manier, dat je fatsoenlijk terug kunt doen.quote:Op maandag 28 mei 2012 18:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoe kan jij die reden voor iemand anders bepalen dan?
Dan heb je echt weinig inlevingsvermogen als je dat niet kunt begrijpen dat het nodig is.quote:Op maandag 28 mei 2012 18:47 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Okay dat kan je denken. Ik vind het dus niet nodig
Als ze het netjes doen komt de boodschap vaak niet eens over, heb ik het idee.quote:Op maandag 28 mei 2012 18:47 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Okay dat kan je denken. Ik vind het dus niet nodig
Ik heb genoeg ervaring om mede te delen dat ongeïnteresseerd doen afdoende is.quote:Op maandag 28 mei 2012 18:49 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Dan heb je echt weinig inlevingsvermogen als je dat niet kunt begrijpen dat het nodig is.
Dan heb je reden genoeg om onvriendelijk te doen, als je daar reden toe heb vind ik dat niet bitchy, dus niet van toepassing op ''bitch-shield''quote:Op maandag 28 mei 2012 18:50 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Als ze het netjes doen komt de boodschap vaak niet eens over, heb ik het idee.
Jij verkleed je regelmatig als meisje met uitgaan en dan word je aangesproken door heteroseksuele mannen ja?quote:Op maandag 28 mei 2012 18:51 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik heb genoeg ervaring om mede te delen dat ongeïnteresseerd doen afdoende is.
Wat is het probleem dan? Dat heb ik even gemist denk ik.quote:Op maandag 28 mei 2012 18:51 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dan heb je reden genoeg om onvriendelijk te doen, als je daar reden toe heb vind ik dat niet bitchy, dus niet van toepassing op ''bitch-shield''
Meisjes reageren wel eens ongeïnteresseerd tegen me jaquote:Op maandag 28 mei 2012 18:51 schreef Chai het volgende:
[..]
Jij verkleed je regelmatig als meisje met uitgaan en dan word je aangesproken door heteroseksuele mannen ja?
Vanuit je eigen perspectiefquote:Op maandag 28 mei 2012 18:51 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik ben een nieuwsgierig aagje die graag weet hoe het komt en of het schild makkelijk doorbreekbaar is.quote:Op maandag 28 mei 2012 18:52 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Wat is het probleem dan? Dat heb ik even gemist denk ik.
Als je er goed genoeg uitziet en je niet als een mongool gedraagt kom je al een heel eind.quote:Op maandag 28 mei 2012 18:53 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik ben een nieuwsgierig aagje die graag weet hoe het komt en of het schild makkelijk doorbreekbaar is.
Het is afdoende, als het niet werkt kan je onvriendelijker doen.quote:Op maandag 28 mei 2012 18:53 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Vanuit je eigen perspectief
Je weet niet hoe het is. Wederom: weinig inlevingsvermogen.
Als alle vrouwen het hier aangeven, zal het dus wel zo zijn. Dat jij je dat niet kunt voorstellen, dat kan.
Dat is zoquote:Op maandag 28 mei 2012 18:54 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Als je er goed genoeg uitziet en je niet als een mongool gedraagt kom je al een heel eind.
Doe ik hier niet normaal?quote:Op maandag 28 mei 2012 18:54 schreef Ziba het volgende:
Misschien ben je autistisch? Dat idee heb ik bij jou wel eens gehad maar ik weet niet hoe je functioneert in het echt. Misschien dat je daar wel normaal doet.
Ik ben ook niet zo goed in communicatie via internet, ik kom anders over dan hoe ik daadwerkelijk ben.
Of blijven mannen hangen als je een keer aandacht geschonken hebt en daarna mededeelt dat ze moeten opbokken?quote:Op maandag 28 mei 2012 18:54 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Het is afdoende, als het niet werkt kan je onvriendelijker doen.
Gelukkig dat JIJ het snapt, maar genoeg andere mannen snappen het niet. voor hun geld: "Nee is ja"quote:Op maandag 28 mei 2012 18:51 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Juist wel, omdat ze zich anders gedragen dan andere vrouwenquote:Op maandag 28 mei 2012 18:56 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Zo'n mysterie is het dan toch ook niet?
Daarna onvriendelijker doen kan toch ook nog? Of werkt dat dan niet meer?quote:Op maandag 28 mei 2012 18:56 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Gelukkig dat JIJ het snapt, maar genoeg andere mannen snappen het niet. voor hun geld: "Nee is ja"
Ja, dat zal het zijn.quote:Op maandag 28 mei 2012 18:56 schreef firefly3 het volgende:
sommige vrouwen zijn ook gewoon koud en bitter.
Als je 'vrouwen' als een geheel ziet ben je al op de verkeerde weg.quote:Op maandag 28 mei 2012 18:57 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Juist wel, omdat ze zich anders gedragen dan andere vrouwen
quote:Op maandag 28 mei 2012 18:56 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Of blijven mannen hangen als je een keer aandacht geschonken hebt en daarna mededeelt dat ze moeten opbokken?
Qua verhouding ligt dat aantal bij mannen toch echt hoger, lijkt me.quote:Op maandag 28 mei 2012 18:56 schreef firefly3 het volgende:
sommige vrouwen zijn ook gewoon koud en bitter.
Sommige mannen zijn echt erg. Als ik af en toe die verhalen van m'n vriendin hoorquote:Op maandag 28 mei 2012 18:57 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Daarna onvriendelijker doen kan toch ook nog? Of werkt dat dan niet meer?
Ze zijn niet allemaal hetzelfde, maar dat maakt ze interessant. Zo goed geantwoord?quote:Op maandag 28 mei 2012 18:57 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Als je 'vrouwen' als een geheel ziet ben je al op de verkeerde weg.
Ik vind je wel een vreemde vogel hier hoewel je wel enigszins bent veranderd. En natuurlijk weet ik dat de meeste mensen sowieso anders zijn in real life. Maar je nam (of neemt?) alles veel te letterlijk en serieus, je wordt enigszins raar (lange berichten sturen, beledigd zijn) zodra iemand niet reageert op jou of als iemand niet reageert zoals jij wil dat er gereageerd moet worden. Zulke reacties vond ik niet helemaal normaal. Nu weet ik het niet. Je bent vast wel een leuke jongen, denk niet zo moeilijk over vrouwen en ga er gewoon voor.quote:
quote:
Wat een kut geslacht.quote:Op maandag 28 mei 2012 18:58 schreef Epistle het volgende:
[..]
Sommige mannen zijn echt erg. Als ik af en toe die verhalen van m'n vriendin hoor.
Thank youquote:Op maandag 28 mei 2012 18:58 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ik vind je wel een vreemde vogel hier hoewel je wel enigszins bent veranderd. En natuurlijk weet ik dat de meeste mensen sowieso anders zijn in real life. Maar je nam (of neemt?) alles veel te letterlijk en serieus, je wordt enigszins raar (lange berichten sturen, beledigd zijn) zodra iemand niet reageert op jou of als iemand niet reageert zoals jij wil dat er gereageerd moet worden. Zulke reacties vond ik niet helemaal normaal. Nu weet ik het niet. Je bent vast wel een leuke jongen, denk niet zo moeilijk over vrouwen en ga er gewoon voor.
Jawel. Dit soort topics moet je gewoon helemaal niet openen. Het is stom.quote:Op maandag 28 mei 2012 19:00 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Thank youVerder niet van toepassing op dit topic denk ik?
En de lichamen spelen daar ook een niet te verwaarlozen rol in.quote:Op maandag 28 mei 2012 18:58 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ze zijn niet allemaal hetzelfde, maar dat maakt ze interessant. Zo goed geantwoord?
Maar blijkbaar is het nodig om jezelf te beschermen tegen ''sommige'' mannen dmv alle aandacht van een vreemde kerel te beantwoorden met bitchy gedrag?quote:
Joh, ik heb weleens 5 minuten lang een scheldkanon tegen me aan gekregen omdat ik zei dat ik geen interesse had. Was ik meteen een arrogant kutwijf ditdat. En ik was niet eens bitchy, toen hij nog niet wegging werd ik onvriendelijker en kreeg ik datquote:Op maandag 28 mei 2012 18:57 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Daarna onvriendelijker doen kan toch ook nog? Of werkt dat dan niet meer?
niet zo bitchy héquote:Op maandag 28 mei 2012 19:00 schreef Ziba het volgende:
[..]
Jawel. Dit soort topics moet je gewoon helemaal niet openen. Het is stom.
Het geeft me meer inzicht in sommige vrouwen, ik vind het interessant.quote:Op maandag 28 mei 2012 19:00 schreef Ziba het volgende:
[..]
Jawel. Dit soort topics moet je gewoon helemaal niet openen. Het is stom.
Wat vervelendquote:Op maandag 28 mei 2012 19:00 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Joh, ik heb weleens 5 minuten lang een scheldkanon tegen me aan gekregen omdat ik zei dat ik geen interesse had. Was ik meteen een arrogant kutwijf ditdat. En ik was niet eens bitchy, toen hij nog niet wegging werd ik onvriendelijker en kreeg ik datEcht top, dus nee het werkt 9 vd 10 keer gewoon niet.
Zo werkt het wel. De goeden lijden bijna altijd onder de slechten.quote:Op maandag 28 mei 2012 19:00 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Maar blijkbaar is het nodig om jezelf te beschermen tegen ''sommige'' mannen dmv alle aandacht van een vreemde kerel te beantwoorden met bitchy gedrag?
Okay, thanksquote:Op maandag 28 mei 2012 19:02 schreef Epistle het volgende:
[..]
Zo werkt het wel. De goeden lijden bijna altijd onder de slechten.
Mag ik dit concluderen dus eigenlijk?quote:Op maandag 28 mei 2012 19:00 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Maar blijkbaar is het nodig om jezelf te beschermen tegen ''sommige'' mannen dmv alle aandacht van een vreemde kerel te beantwoorden met bitchy gedrag?
Die heb je er ook tussen zitten. Voel je je aangesproken?quote:
Grappig hoe dat werkt inderdaad soms. Ben je opeens een kankerhoer dit datquote:Op maandag 28 mei 2012 19:00 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Joh, ik heb weleens 5 minuten lang een scheldkanon tegen me aan gekregen omdat ik zei dat ik geen interesse had. Was ik meteen een arrogant kutwijf ditdat. En ik was niet eens bitchy, toen hij nog niet wegging werd ik onvriendelijker en kreeg ik datEcht top, dus nee het werkt 9 vd 10 keer gewoon niet.
Zo komt het wel over als ik sinos Chai, vaseline en jou moet geloven.quote:Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef Epistle het volgende:
[..]
NIet dat je dat als absolute waarheid moet aannemen uiteraard. Ik geef alleen m'n mening.
Frustratie en zo.quote:Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Grappig hoe dat werkt inderdaad soms. Ben je opeens een kankerhoer dit dat
Kan ik begrijpen.quote:Op maandag 28 mei 2012 19:04 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Zo komt het wel over als ik sinos Chai, vaseline en jou moet geloven.
Ik vind je dan geen bitch hoor, tis inderdaad zelfbescherming als ik het zo hoorquote:Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Grappig hoe dat werkt inderdaad soms. Ben je opeens een kankerhoer dit dat
Gewoon leuk genoeg zijn zodat ze wel met je wil pratenquote:Op maandag 28 mei 2012 19:05 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik vind je dan geen bitch hoor, tis inderdaad zelfbescherming als ik het zo hoor
Valt het nog te doorbreken ofzo?
Ja mooi abstract antwoord omgquote:Op maandag 28 mei 2012 19:06 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Gewoon leuk genoeg zijn zodat ze wel met je wil praten
En dat doe je door er verder geen aandacht meer aan te schenken en je eigen ding weer te gaan doen dus eigenlijk?quote:Op maandag 28 mei 2012 19:06 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Gewoon leuk genoeg zijn zodat ze wel met je wil praten
Joh er zijn genoeg meiden die wel normaal reageren dus idd gewoon zoiets hebben van oke dan, jammer voor jou en gewoon een ander meisje aanspreken.quote:Op maandag 28 mei 2012 19:07 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
En dat doe je door er verder geen aandacht meer aan te schenken en je eigen ding weer te gaan doen dus eigenlijk?
Ik vraag het maar, je hoort weleens dat mensen zeggen dat je door een bitch-shield heen kunt breken, maar ik concludeer eigenlijk iets anders. (/ heb het nooit meegemaakt en zou het niet kunnen verklaren)quote:Op maandag 28 mei 2012 19:08 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Joh er zijn genoeg meiden die wel normaal reageren dus idd gewoon zoiets hebben van oke dan, jammer voor jou en gewoon een ander meisje aanspreken.
Of ze sleuren je mee in een steegje en parkeren hun geslachtsdeel in die opening bij je mond.quote:Op maandag 28 mei 2012 19:09 schreef Ziba het volgende:
Beste is gewoon scheel kijken en je mond een beetje open houden. Zijn de mannen zo weg.
Ik zou blijven kijkenquote:Op maandag 28 mei 2012 19:09 schreef Ziba het volgende:
Beste is gewoon scheel kijken en je mond een beetje open houden. Zijn de mannen zo weg.
Hehe, 'boren'.quote:Op maandag 28 mei 2012 19:05 schreef firefly3 het volgende:
1 Woord:
Authenticiteit. Hoe authentieker je bent, hoe groter de kans dat je je er doorheen boort.
Ben ik te lief voor.quote:Op maandag 28 mei 2012 19:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Of ze sleuren je mee in een steegje en parkeren hun geslachtsdeel in die opening bij je mond.
enkel vanaf lvl 60, jongenquote:Op maandag 28 mei 2012 19:09 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik vraag het maar, je hoort weleens dat mensen zeggen dat je door een bitch-shield heen kunt breken, maar ik concludeer eigenlijk iets anders. (/ heb het nooit meegemaakt en zou het niet kunnen verklaren)
Nee wist ik al hoorquote:Op maandag 28 mei 2012 19:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Niet alle mannen zijn zoals jij heb je vandaag geleerd.
Het beste is om als man na die "quote:Op maandag 28 mei 2012 19:00 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
''Direct'' onbreekbaar dus.quote:Op maandag 28 mei 2012 19:21 schreef rozecroc het volgende:
[..]
Het beste is om als man na die "" een kusje op je mond te geven om je bitchshield te breken. Als man word je soms gedwongen zo nu en dan eens lichtjes brutaal te zijn omdat nice guys finish last.
Zonder gekheid, ik kan me deze houding van vrouwen goed voorstellen. Ik heb hem zelf ook als er op een dag teveel zwervers, straatverkopers of in mijn ogen minder aantrekkelijke vrouwen op mij afkomen. Dan denk ik ook laat mij met rust en ga eens even ergens anders spelen.
Als ik ff pissen ben en dan direct erbij hangen? Terwijl we al samen 1 uurtje zitten? Nee ben ik niet echt van gediend om eerlijk te zijn.quote:Op maandag 28 mei 2012 18:24 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat mag niet als een meisje ongemakkelijk alleen zit?
Neehoor, bij mij vind ie het ook niet tof dat als ie zich omdraait er weer een gast bij me staat. Heel normaal, zou ik ook vinden als het andersom was met de meiden.quote:Op maandag 28 mei 2012 19:48 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Als ik ff pissen ben en dan direct erbij hangen? Terwijl we al samen 1 uurtje zitten? Nee ben ik niet echt van gediend om eerlijk te zijn.
Misschien ben ik daarmee wel een heel jaloers typje ofzo maar volgens mij valt dat ook wel weer mee.
stompen moet je zequote:Op maandag 28 mei 2012 19:48 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Als ik ff pissen ben en dan direct erbij hangen? Terwijl we al samen 1 uurtje zitten? Nee ben ik niet echt van gediend om eerlijk te zijn.
Misschien ben ik daarmee wel een heel jaloers typje ofzo maar volgens mij valt dat ook wel weer mee.
Maar dan ga je niet uit toch?quote:Op maandag 28 mei 2012 22:37 schreef -Strawberry- het volgende:
Met het slechte been uit bed gestapt misschien?
Nee, de bitch, vindt dat ik haar lastigvalquote:Op maandag 28 mei 2012 23:30 schreef UrsulaTheSeaWitch het volgende:
Ze vindt je niet leuk en jij valt haar lastig. Duh.
Wat je kunt doen is de bitch aanspreken op momenten daar haar shield niet up is. Tijdens het stappen, discotheken, kroegen, terrasjes is de bitch op haar hoede. In de supermarkt, bibliotheek of tijdens het SOA spreekuur van het ziekenhuis niet!quote:Op maandag 28 mei 2012 19:09 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik vraag het maar, je hoort weleens dat mensen zeggen dat je door een bitch-shield heen kunt breken, maar ik concludeer eigenlijk iets anders. (/ heb het nooit meegemaakt en zou het niet kunnen verklaren)
Dank dankquote:Op maandag 28 mei 2012 23:42 schreef dark.passenger het volgende:
[..]
Wat je kunt doen is de bitch aanspreken op momenten daar haar shield niet up is. Tijdens het stappen, discotheken, kroegen, terrasjes is de bitch op haar hoede. In de supermarkt, bibliotheek of tijdens het SOA spreekuur van het ziekenhuis niet!
Helaas doen genoeg vrouwen aan "Nee is ja".quote:Op maandag 28 mei 2012 18:56 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Gelukkig dat JIJ het snapt, maar genoeg andere mannen snappen het niet. voor hun geld: "Nee is ja"
En volkomen terechtquote:Op maandag 28 mei 2012 17:32 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Als zo een vent op een fatsoenlijke manier iets tegen haar zegt dan negeert ze die jongen dus eigenlijk?
Vrouw met bitchshield meldt zich?quote:
Hoe precies? Noem eens een voorbeeldquote:Op dinsdag 29 mei 2012 03:15 schreef GSbrder het volgende:
Bitchshields zijn simpel.
Plaag haar en tease haar. Job done.
Soms.quote:
Jij zal het nog knap lastig krijgen tijdens het EK met dat oranje schild van je.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:23 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Hoe precies? Noem eens een voorbeeld
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:24 schreef rozecroc het volgende:
[..]
Jij zal het nog knap lastig krijgen tijdens het EK met dat oranje schild van je.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |