De meesten beginnen daar idd.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Wel raar dat dat R&P inzicht pas zo laat komt dan.
Whehe eentje is ook al voldoende.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:12 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Hebben een 2 persoons koffie zetter.....
Doe zelf dan wat, luie **********8bitchquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:14 schreef Sinosappel het volgende:
Ja hallo zit ik hier met m'n popcorn gebeurt er niks![]()
Doe ik een goed woordje voor je bij Ludo, vervolgens word ik niet uitgenodigd bij het eten en nu dit? Ondankbaar kutwijf.quote:
Hallo mensen nodigen zichzelf uit, mag jij ook doenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:15 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Doe ik een goed woordje voor je bij Ludo, vervolgens word ik niet uitgenodigd bij het eten en nu dit? Ondankbaar kutwijf.
Dat wilde ik even delen.quote:De Coen en Sander Show (Yeah yeah yeah)
De Coen en Sander Show (Ooh yeah)
De magische uurtjes tussen vier en zeven
Hier is het duo dat je alles wil geven
Ditjes en datjes omlijst door muziek
Ze zoeken alleen nog een miljoenenpubliek
Dus geef je over! Dat moet je echt doen
Open je hart voor Sander en Coen!
Ja ik denk dat ze zich te goed voelt om te reageren. Damn son.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:14 schreef Sinosappel het volgende:
Ja hallo zit ik hier met m'n popcorn gebeurt er niks![]()
JA NEE NU HEB JE HET VERPESTquote:
Opzich vind ik het sneu om daar te trollen, mijn geweten spreekt me tegen.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Wel raar dat dat R&P inzicht pas zo laat komt dan.
Gewoon via de zijlaan, niet van stapel lopen.. vrind.quote:
Stiekem kamper van binnen tochquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:16 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar ze vindt het stiekem wel mooie namen?
Hai, Gianni, aangenaamquote:
*proest*quote:
Omdat ik hier ben.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:17 schreef 2NutZ het volgende:
Waarom invade jij deze digitale space eigenlijk spaceinvader?
Moet ergens mijn tijd verdoen tochquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:17 schreef 2NutZ het volgende:
Waarom invade jij deze digitale space eigenlijk spaceinvader?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |