Dan mogen ze gerust beide blijven hoor, ik stel wel een contractje op. Je moet toch met je tijd mee gaan.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:40 schreef -Splash- het volgende:
Tot dat je er opeens 2 toch wel erg leuk vindt... en dan?
deeltijdrelatiequote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:45 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Dan mogen ze gerust beide blijven hoor, ik stel wel een contractje op. Je moet toch met je tijd mee gaan.
Haha, dat is gewoon een nieuwe relatie-vormquote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:45 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Dan mogen ze gerust beide blijven hoor, ik stel wel een contractje op. Je moet toch met je tijd mee gaan.
Onder welke COA valt dat?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:52 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha, dat is gewoon een nieuwe relatie-vorm
Foutje CAOquote:
Mannen die kokenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:22 schreef Perzephone het volgende:
Vanavond eindelijk weer eens een date.. Hij gaat koken, zin in!
Diablo 3 spelen :-)quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:47 schreef Spirit82 het volgende:
Vol topic gemist... het was mooi weer mensen! Wat deden jullie allemaal achter de computer
Geek, thanks. Maaruh, waarom nerf zijn als ik een spel speel?quote:
Had je niet een leuke date kunnen hosselen? Best lekker op een terrasje nuquote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:50 schreef freshy98 het volgende:
[..]
Geek, thanks. Maaruh, waarom nerf zijn als ik een spel speel?
Werken!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:47 schreef Spirit82 het volgende:
Vol topic gemist... het was mooi weer mensen! Wat deden jullie allemaal achter de computer
Hele weekend in een warme gymzaal rondgebracht.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:47 schreef Spirit82 het volgende:
Nu wel weer ja. Ik ben niet zo'n zon aanbidder.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:58 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Had je niet een leuke date kunnen hosselen? Best lekker op een terrasje nu
Goed idee.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:58 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Had je niet een leuke date kunnen hosselen? Best lekker op een terrasje nu
Wel jammer te lezen dat de fokdates op niets zijn uitgelopen! Maar uiteraard ben ik ook opgelucht dat mijn backup nog steeds beschikbaar isquote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:03 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Hele weekend in een warme gymzaal rondgebracht.
misschien moeten er nog andere combinaties uitgeprobeerd wordenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:05 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Wel jammer te lezen dat de fokdates op niets zijn uitgelopen! Maar uiteraard ben ik ook opgelucht dat mijn backup nog steeds beschikbaar is
Misschien maar eens een datemeeting hahaquote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:23 schreef m1st1g het volgende:
[..]
misschien moeten er nog andere combinaties uitgeprobeerd worden
dan kan je elkaar toch niet de goede aandacht gevenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:24 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Misschien maar eens een datemeeting haha
Jij date toch al met Dizorn? Of ben ik nou alweer in de war?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:24 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Mijn FOK!date was anders weer helemaal leuk enzoquote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:05 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Wel jammer te lezen dat de fokdates op niets zijn uitgelopen! Maar uiteraard ben ik ook opgelucht dat mijn backup nog steeds beschikbaar is
Ja precies.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:05 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Precies, dat telefoontje van je werk was de druppelquote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:45 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Ja precies.Ik vond het al zo raar dat Eefje zo wit wegtrok na een telefoontje, waarna ik weggestuurd werd.
Ik had het over Spirit die belde om je te bedreigen.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:25 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Precies, dat telefoontje van je werk was de druppel
Ze heeft wel gebeld om me te bedanken dat ze je weer als back up heeftquote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:29 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Ik had het over Spirit die belde om je te bedreigen.![]()
Misschien dat de grootste slowchatter dan in het vervolg notuleert en een samenvatting aan het begin van een nieuw topic achterlaat.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 08:35 schreef AlmightyArjen het volgende:
Nee, da's idd een enorm nadeel van de SC van de laatste tijd, teruglezen duurt lang en als je het niet doet mis je dingen
dat wordt dan een quote van 301 posts...quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:35 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Misschien dat de grootste slowchatter dan in het vervolg notuleert en een samenvatting aan het begin van een nieuw topic achterlaat.
Aanbod om Indisch te koken staat nogquote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:24 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Aah, dus de keuze is gemaakt?quote:
Da's dan in ieder geval een hoge informatiedichtheid per post!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:38 schreef m1st1g het volgende:
[..]
dat wordt dan een quote van 301 posts...
Volgens mij wilden de meeste mensen graag Indisch eten. Plaats wordt even kijken nog waar genoeg ruimte is en naar mij is het natuurlijk wel "ver"quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:41 schreef freshy98 het volgende:
[..]
Aah, dus de keuze is gemaakt?
Alleen dat datemeeting is mij niet helemaal duidelijk. Zal wel iets gemist hebben?
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:42 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Volgens mij wilden de meeste mensen graag Indisch eten. Plaats wordt even kijken nog waar genoeg ruimte is en naar mij is het natuurlijk wel "ver"Datum is ook nog niet geprikt. Maar het gaat zeker gebeuren.
Ik kom er zo aan, ik heb nog wel bier koud staan en wijn.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:12 schreef Sekhmet het volgende:
Laat ik nou net sushi in huis gehaald hebben en daar nu helemaal zin in hebben gekregen...
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:12 schreef Sekhmet het volgende:
Laat ik nou net sushi in huis gehaald hebben en daar nu helemaal zin in hebben gekregen...
Eet smakelijkquote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:12 schreef Sekhmet het volgende:
En laat je nou net in Groningen wonen...quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:12 schreef Sekhmet het volgende:
Ik kan gewoon een trein pakken en daar in een kwartier zijnquote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:14 schreef Plasterk het volgende:
[..]
En laat je nou net in Groningen wonen...
Dat is echt gemeenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:15 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ik kan gewoon een trein pakken en daar in een kwartier zijnSorry.. dat wil je natuurlijk helemaal niet horen
je bent welkom...zijn wel maar acht kleine stukjes...tonijn en komkommer van de appie (die overigens zeer goed te doen zijn)quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:13 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ik kom er zo aan, ik heb nog wel bier koud staan en wijn.
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:19 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Alweer een date? Gaat goedMooi om te horen.
Ik rij dan +/- 50km te hard op elke weg...quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:17 schreef freshy98 het volgende:
pfft, 2 uur. bijna 3 uur. en dat is nog alleen maar de trein.
Sushi moet vers zijn.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:17 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
je bent welkom...zijn wel maar acht kleine stukjes...tonijn en komkommer van de appie (die overigens zeer goed te doen zijn)
Dat is waar.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:29 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Nee hoor, is wel het lekkerst, maar voor een avondsnackje zijn deze prima!
misschien even wachten tot morgen?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:40 schreef eefje801 het volgende:
Ik heb suikerbroodbolletjes
On topic: en ik ben aan het mailen naar die man van relatieklik en jemig het is te laat daarvoor.
Serieuze vraag want ik begrijp het niet zo goed...wat is het verschil hier en met andere topics? Overal word toch op elkaar gereageerd...er zitten hier alleen wat meer dezelfde mensen in het topic (maar iedereen is welkom natuurlijk). Ben ook niet zo bekend met wat het fenomeen SC dan precies inhoud...dat je niet meer dan 1 reactie per 24 uur mag posten?quote:Op woensdag 30 mei 2012 00:15 schreef Crutch het volgende:
Kap eens met die SC.
De eerstvolgende ga ik noten.
SC betekent Slow Chat, oftewel praten over koetjes en kalfjes die niets met het onderwerp te maken hebben.quote:Op woensdag 30 mei 2012 00:29 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Serieuze vraag want ik begrijp het niet zo goed...wat is het verschil hier en met andere topics? Overal word toch op elkaar gereageerd...er zitten hier alleen wat meer dezelfde mensen in het topic (maar iedereen is welkom natuurlijk). Ben ook niet zo bekend met wat het fenomeen SC dan precies inhoud...dat je niet meer dan 1 reactie per 24 uur mag posten?
En ja, ben relatief nieuw op Fok![]()
Ok, thanx voor de uitleg. Wij verhuizen naar het singles topic.quote:Op woensdag 30 mei 2012 00:44 schreef Crutch het volgende:
[..]
SC betekent Slow Chat, oftewel praten over koetjes en kalfjes die niets met het onderwerp te maken hebben.
Posten over datingsite-ervaringen mag, maar posts over wat je vandaag gaat eten of hoe lang je in de trein zit voegen niets toe aan een topic waarin mensen willen lezen over dates.
Ok, inderdaad duidelijk. Maar aangezien het om ervaringen met datingsites gaat neem ik aan dat gesprekken daarover wel mogen? Niet alleen date-ervaringen zelf, bedoel ik.quote:Op woensdag 30 mei 2012 00:44 schreef Crutch het volgende:
[..]
SC betekent Slow Chat, oftewel praten over koetjes en kalfjes die niets met het onderwerp te maken hebben.
Posten over datingsite-ervaringen mag, maar posts over wat je vandaag gaat eten of hoe lang je in de trein zit voegen niets toe aan een topic waarin mensen willen lezen over dates.
Dat neem ik aan van wel ja...quote:Op woensdag 30 mei 2012 01:05 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ok, inderdaad duidelijk. Maar aangezien het om ervaringen met datingsites gaat neem ik aan dat gesprekken daarover wel mogen? Niet alleen date-ervaringen zelf, bedoel ik.
Alles met betrekking tot het onderwerp datingsites/ dates mogen hier. Dus vertellen hoe een date het was, wat voor contacten je hebt lopen of wat je wel / niet handig vindt aan de sites.quote:Op woensdag 30 mei 2012 01:05 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ok, inderdaad duidelijk. Maar aangezien het om ervaringen met datingsites gaat neem ik aan dat gesprekken daarover wel mogen? Niet alleen date-ervaringen zelf, bedoel ik.
Het komt allemaal niet zo nauw joh, date-ervaringen zijn juist hartstikke leuk om te lezen en passen wat mij betreft prima in dit topic.quote:Op woensdag 30 mei 2012 01:05 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Hoe lang zijn jullie al 'samen'? Je noemt haar date/vriendin, maar je zoekt ondertussen nog wel door? Lijkt me toch een beetje een vreemde basis, volgens mij zit ze gewoon te vissen naar garanties.quote:Op woensdag 30 mei 2012 10:54 schreef Godshand het volgende:
Nou, met date/vriendin 3 daagjes naar Portugal geweest. Heel leuk gehad. Ik kon vanwege mn werk niet langer, maar zij ging 2 dagen eerder en bleef een dag langer. Meer dan 48 uur dus op elkaars lip, en een dag langer had ik best mogen blijven van dr..
Gister spontaan van Schiphol opgehaald, maar vandaag wel ieder in ons eigen bed wakker geworden.
Toch blijft het wel raar, ze begon tijdens die trip even weer te mekkeren, dat ik op datingsites zat, en dat ik dus wel erg op zoek naar een relatie was. En of ze zoiets wel echt wil. En of ze kinders wel wil.
Ik wordt dat soort opmerkingen wel een beetje beu eerlijk gezegd. Ik heb gezegd dat ik die verwijtende toon wel beu wordt (je bent zo op zoek), en dat ze in principe vrij is om te doen wat ze wil. Verlaat me dan alsjeblieft en bel je neukertje weer op en leef je vrije leven. Maar niet dat gemekker constant.
Ze ging er uiteraard niet op in (zo gek is ze dan wel van me), maar het wordt wel irritant. Op dat soort momenten moet ik mij echt inhouden om gewoon haar niet een schop onder dr hol te geven en zelf dan maar te verlaten.
Ik ben weer te weinig ervaringsdeskundige met relaties om nou te weten wat ik er mee aan moet. Inderdaad, soms, relaties
Maar gelukkig was dit 1 momentje, de rest van de daagjes was
Klinkt als het begin van het einde. Hoeft geen drama te zien, want je kotst van haar (opmerkingen en gedrag). Geniet van de leuke dingen en laat het lopen zoals het loopt, I say.quote:Op woensdag 30 mei 2012 10:59 schreef Cue_ het volgende:
klinkt matig positief allemaal Gods
Hoe vaak krijg je dergelijke opmerkingen dan van haar?
Of gewoon eens een goed gesprek erover. Dat zou ook voldoende moeten zijn lijkt me. Want het heeft, lijkt mij, gewoon te maken met wederzijds begrip van het handelen van de ander te maken. Als je weet hoe, wat en waarom dan kan je zien of je dat voldoende vindt. Zo niet, wegwezen. Zo wel, dan is alles duidelijk en kan het worden gelaten voor wat het isquote:Op woensdag 30 mei 2012 11:04 schreef BeamofLight het volgende:
Klinkt als het begin van het einde. Hoeft geen drama te zien, want je kotst van haar (opmerkingen en gedrag). Geniet van de leuke dingen en laat het lopen zoals het loopt, I say.
Het is een gratis site gemaakt door vrijwilligers toch?quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:09 schreef -Splash- het volgende:
Oh man... ik zat even op Knuz te gluren.
Die frontpage is lachwekkend, krijg er een gevoel van plaatsvervangende schaamte van.
Er zitten ook "normale" mensen hoor, heb vanavond een 4e date met een dame van knuzquote:Op woensdag 30 mei 2012 11:14 schreef Silenus het volgende:
Precies, als het gratis is moet je er ook niet teveel van verwachten. Het is ook aan het (gemiddelde) aanbod wel te zien wat voor mensen erop zitten. Veelal laag opgeleid en van een andere 'sociale klasse' (klinkt weer zo fout) als waarin, gok ik, de meesten van ons zitten.
Ik ken knuz niet, maar het IQ op RP is ook niet al te hoog voor wat ik voorbij heb zien komen.quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:23 schreef Silenus het volgende:
Ja dat klopt, ik zeg ook niet dat iedereen zo is. Maar als je alle knuz'ers op een hoop gooit denk ik dat het gemiddelde IQ zeker 30/40 punten lager ligt dan op relatieplanet, e-matching of zelfs paiq.
Jij bent niet zo van de relaties, ofwel? Ik vind het ook wel een beetje raar dat je nog rondkijkt op datingsites maar dat je haar wel jouw vriendin noemt. Klinkt als bindingsangst...quote:Op woensdag 30 mei 2012 10:54 schreef Godshand het volgende:
Nou, met date/vriendin 3 daagjes naar Portugal geweest. Heel leuk gehad. Ik kon vanwege mn werk niet langer, maar zij ging 2 dagen eerder en bleef een dag langer. Meer dan 48 uur dus op elkaars lip, en een dag langer had ik best mogen blijven van dr..
Gister spontaan van Schiphol opgehaald, maar vandaag wel ieder in ons eigen bed wakker geworden.
Toch blijft het wel raar, ze begon tijdens die trip even weer te mekkeren, dat ik op datingsites zat, en dat ik dus wel erg op zoek naar een relatie was. En of ze zoiets wel echt wil. En of ze kinders wel wil.
Ik wordt dat soort opmerkingen wel een beetje beu eerlijk gezegd. Ik heb gezegd dat ik die verwijtende toon wel beu wordt (je bent zo op zoek), en dat ze in principe vrij is om te doen wat ze wil. Verlaat me dan alsjeblieft en bel je neukertje weer op en leef je vrije leven. Maar niet dat gemekker constant.
Ze ging er uiteraard niet op in (zo gek is ze dan wel van me), maar het wordt wel irritant. Op dat soort momenten moet ik mij echt inhouden om gewoon haar niet een schop onder dr hol te geven en zelf dan maar te verlaten.
Ik ben weer te weinig ervaringsdeskundige met relaties om nou te weten wat ik er mee aan moet. Inderdaad, soms, relaties
Nou, we zoeken niet door, beide niet. Ik weet wel dat ze ook onzeker kan zijn hoor, dan vraagt ze of ik niet op datingsites nog steeds zit. Nou niet dus. Maar dan weer zo'n opmerking van "jij wil zo serieus..". Wat moet ik er mee? Waarschijnlijk niet letterlijk interpreteren, maar wat dan wel?quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:04 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Hoe lang zijn jullie al 'samen'? Je noemt haar date/vriendin, maar je zoekt ondertussen nog wel door? Lijkt me toch een beetje een vreemde basis, volgens mij zit ze gewoon te vissen naar garanties.
Even mezelf quoten, want lezen kan blijkbaar niemand.quote:Op woensdag 30 mei 2012 10:54 schreef Godshand het volgende:
Toch blijft het wel raar, ze begon tijdens die trip even weer te mekkeren, dat ik op datingsites zat,
quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:29 schreef Godshand het volgende:
Nou, we zoeken niet door, beide niet. Ik weet wel dat ze ook onzeker kan zijn hoor, dan vraagt ze of ik niet op datingsites nog steeds zit. Nou niet dus. Maar dan weer zo'n opmerking van "jij wil zo serieus..". Wat moet ik er mee? Waarschijnlijk niet letterlijk interpreteren, maar wat dan wel?
We zien elkaar overigens sinds maart...
quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:06 schreef Cue_ het volgende:
Of gewoon eens een goed gesprek erover. Dat zou ook voldoende moeten zijn lijkt me. Want het heeft, lijkt mij, gewoon te maken met wederzijds begrip van het handelen van de ander te maken. Als je weet hoe, wat en waarom dan kan je zien of je dat voldoende vindt. Zo niet, wegwezen. Zo wel, dan is alles duidelijk en kan het worden gelaten voor wat het is
Wat wil je er zelf eigenlijk mee? Als je nu al hier tegenaan loopt (en er zoveel problemen mee hebt) dan denk ik niet dat dit een lang leven beschoren is.quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:29 schreef Godshand het volgende:
[..]
Nou, we zoeken niet door, beide niet. Ik weet wel dat ze ook onzeker kan zijn hoor, dan vraagt ze of ik niet op datingsites nog steeds zit. Nou niet dus. Maar dan weer zo'n opmerking van "jij wil zo serieus..". Wat moet ik er mee? Waarschijnlijk niet letterlijk interpreteren, maar wat dan wel?
We zien elkaar overigens sinds maart...
Ik doelde op de reacties in fotomatching. Voorbeeld: Een dame in bikini met 2 enorme uitpuilende joekels. Staan er reacties onder als 'mooie uitstraling', 'prachtig' en 'leuk koppie'.quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:09 schreef mjh487 het volgende:
[..]
Het is een gratis site gemaakt door vrijwilligers toch?
Maar je kent haar dus niet via een datingsite?quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:32 schreef Godshand het volgende:
[..]
Even mezelf quoten, want lezen kan blijkbaar niemand.
"Zat" is verleden tijd, ofwel ik zit niet meer op datingsites. Maar dat ik er wel zat, vond zij een teken dat ik wel erg graag een relatie wilde. Ja, so what?
Daar zat ik ook aan te denken. Als jezelf wel wilt en zij niet.... waarvoor doe je het dan?quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:32 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Wat wil je er zelf eigenlijk mee? Als je nu al hier tegenaan loopt (en er zoveel problemen mee hebt) dan denk ik niet dat dit een lang leven beschoren is.
Eh..zij vindt dat je teveel op zoek bent. Wil zij zelf dan geen relatie? Ook niet met jou? Daar kun je beter eerst achter komen denk ik. Het klinkt meer als een steek onder water. Wil ze gewoon niet exclusief zijn/prille relatie? Lijkt me een logischer verklaring. En waarom ben je daar zo zat van?quote:Op woensdag 30 mei 2012 10:54 schreef Godshand het volgende:
quote:Op woensdag 30 mei 2012 12:03 schreef eefje801 het volgende:
Ik heb het hier al eens vaker genoemd maar relatieklik is ook gratis en best een serieuze site. Het is daar niet gewenst als je een zuiver seksdate insteek hebt dus die leden kun je dan gewoon melden en dan worden ze eraf geflikkerd. Heb nog geen enkele slechte ervaring met een date van daar. Wel eens dat het niet klikte maar altijd een leuke insteek, geen verrassingen.
Knuz vind ik ook wel eens plat maar die mensen kom je overal wel tegen. Zit er eigenlijk te weinig op om erover te kunnen oordelen.
Welke recente wetenschappelijke inzichten? En waarom heb je dat nodig bij een dating-sitequote:RelatieKlik is een relatief nieuwe datingsite met een verantwoorde en discrete matching-filosofie gebaseerd op recente wetenschappelijke inzichten.
Dezelfde eigenaar dus, en dat is weer die psycholoog van Loverboysquote:Welkom op het weblog van psycholoog Marcelino Lopez, mede-eigenaar van RelatieKlik en Knuz, tekstschrijver en zelfstandig coach te Amsterdam.
Dit blog is een klankbord voor onze gratis relatiesites RelatieKlik en Knuz: een ideaal medium om mijn kronkels en nieuws over relaties, dating en psychologie te delen.
Leuk!quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:17 schreef mjh487 het volgende:
[..]
Er zitten ook "normale" mensen hoor, heb vanavond een 4e date met een dame van knuz
En die doet HBO
Geen idee, was ooit door een kennis getipt dat het daar wel okee was. Tja, waarom heb je bij Paiq kunstmatige intelligentie nodig? Ze kijken een beetje naar je persoonlijkheidstype. Volgens mij klikte het daarom ook wel op de dates. Het werkt een beetje zoals de Paiqscore. Maar bestaat volgens mij al langer dan Paiq.quote:Op woensdag 30 mei 2012 12:19 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
[..]
Welke recente wetenschappelijke inzichten? En waarom heb je dat nodig bij een dating-site
Ha haquote:Op woensdag 30 mei 2012 12:26 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Dezelfde eigenaar dus, en dat is weer die psycholoog van Loverboys
Don Tobasco
Vroegâh had je ook nog Parship, dat was ook wetenschappelijk onderbouwd maar daar hoor ik tegenwoordig ook niets meer van... Was ook vrij duur geloof ik...quote:Op woensdag 30 mei 2012 12:42 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Geen idee, was ooit door een kennis getipt dat het daar wel okee was. Tja, waarom heb je bij Paiq kunstmatige intelligentie nodig? Ze kijken een beetje naar je persoonlijkheidstype. Volgens mij klikte het daarom ook wel op de dates. Het werkt een beetje zoals de Paiqscore. Maar bestaat volgens mij al langer dan Paiq.
Ik typte hier een hele lap tekst, maar dit is te offtopic voor Daniel denk ik. Verdere info per PM aub.quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:36 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Eh..zij vindt dat je teveel op zoek bent. Wil zij zelf dan geen relatie? Ook niet met jou? Daar kun je beter eerst achter komen denk ik. Het klinkt meer als een steek onder water. Wil ze gewoon niet exclusief zijn/prille relatie? Lijkt me een logischer verklaring. En waarom ben je daar zo zat van?
Daarom, dit is gratis. Maar er staan niet honderdduizenden mensen op. Ik denk dat die lange tests gewoon afschrikken. Maar zo scheid je wel het kaf van het koren.quote:Op woensdag 30 mei 2012 13:02 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Vroegâh had je ook nog Parship, dat was ook wetenschappelijk onderbouwd maar daar hoor ik tegenwoordig ook niets meer van... Was ook vrij duur geloof ik...
Heeft hij je dat gezegd? Want dat lijkt me stug.quote:Op woensdag 30 mei 2012 13:23 schreef Godshand het volgende:
Ik typte hier een hele lap tekst, maar dit is te offtopic voor Daniel denk ik. Verdere info per PM aub.
Al die vragen bij Paiq ben je anders ook wel ff zoet meequote:Op woensdag 30 mei 2012 13:42 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Daarom, dit is gratis. Maar er staan niet honderdduizenden mensen op. Ik denk dat die lange tests gewoon afschrikken. Maar zo scheid je wel het kaf van het koren.
Hoe is het met je katholieke date? E. toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |