Technoviking?quote:
Wie gaat er nu met horloge in de zon liggen.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:42 schreef 2NutZ het volgende:
check deze dang
[ afbeelding ]
Horloge af gedaan
Hahahaha gast, dafuqquote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:42 schreef 2NutZ het volgende:
check deze dang
[ afbeelding ]
Horloge af gedaan
Vasquote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:43 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hou jij lekker ff je commentaar voor je
Doe mijn horloge alleen af met slapen en zwemmenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:43 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Wie gaat er nu met horloge in de zon liggen.
En dan zo in de zon gaan zitten, zonder horlogequote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Doe mijn horloge alleen af met slapen en zwemmen![]()
Vind mooi om zo te zien hoeveel ik verkleur
Shit, moest je hem ook echt lostrekken?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:42 schreef 2NutZ het volgende:
check deze dang
[ afbeelding ]
Horloge af gedaan
Was sws kut... koele wind en felle zon... had niks doorquote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:44 schreef Zosk het volgende:
[..]
En dan zo in de zon gaan zitten, zonder horlogeDan verbrand je nóg erger
Nee.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:44 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Shit, moest je hem ook echt lostrekken?
Geile melanoma heb je daarquote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:42 schreef 2NutZ het volgende:
check deze dang
[ afbeelding ]
Horloge af gedaan
quote:
Echte mannen verbranden en dealen met dat.quote:
Dat is juist heerlijk, verbrandenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Was sws kut... koele wind en felle zon... had niks door
wat schattig, je bent blondblondquote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:50 schreef LudoSanders het volgende:
[ afbeelding ]
Dan valt dit nog wel mee.
Dat is gewoon bruinig. Ik word dat ook nog wel let maar op... rood verdwijnt al en word bruin bij mij.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:50 schreef LudoSanders het volgende:
[ afbeelding ]
Dan valt dit nog wel mee.
Je bent op dreef vandaag zegquote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:50 schreef Sinosappel het volgende:
2Nutz is echt zo'n boer die op de eerste dag van de vakantie keihard verbrand en dan de rest van de 2 weken voor lul loopt met z'n rooie hollandse kop
Niet weten dat ik ginger ben.quote:
Ik verbrand bijna nooit man... en als ik verbrand is het vaak snel bruin.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:50 schreef Sinosappel het volgende:
2Nutz is echt zo'n boer die op de eerste dag van de vakantie keihard verbrand en dan de rest van de 2 weken voor lul loopt met z'n rooie hollandse kop
Picsquote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik verbrand bijna nooit man... en als ik verbrand is het vaak snel bruin.
Dat was mijn arm, mijn gezicht is wel goed gelukt
Wel netjes dan die kleur... VOOR EEN GINGERquote:
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik verbrand bijna nooit man... en als ik verbrand is het vaak snel bruin.
Dat was mijn arm, mijn gezicht is wel goed gelukt
Dit.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:52 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik heb dan ook echt nooit een foto van jou gezien
Het is gewoon dom. Verbrandenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Echte mannen verbranden en dealen met dat.
Mijn tieten zijn pas erg
Dit.quote:
Picsquote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:53 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Het is gewoon dom. Verbranden![]()
Mijn zwarte tintje
Verbranden is lekker, mits niet te overdreven. En jij bent sowieso al bruinquote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:53 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Mijn zwarte tntje
Dus je noemt mij dom? wie was vorige week ook alweer verbrand dan?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:53 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Mijn zwarte tntje
Dat is slechts voor een zeer beperkt gezelschap weggelegd.quote:
DM dan maarquote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:54 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat is slechts voor een zeer beperkt gezelschap weggelegd.
is dat een garnaal¿quote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:42 schreef 2NutZ het volgende:
check deze dang
[ afbeelding ]
Horloge af gedaan
Ik kan je wel een garnaal laten zienquote:
Ik ga nooit meer in zo'n Tinychat waarbij er een stel panisch op printscreen drukken.quote:
Als je als bijnaam milky hebt wel idd.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:57 schreef L0t.. het volgende:
Zo verbranden is echt teringdom, veel plezier met je huidkanker over 20 jaar
Ik ga nooit zonder zonnebrand naar buiten. Verlies nog liever m'n telefoon dan m'n zonnebrandquote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:54 schreef Vaseline_ het volgende:
Jullie zijn sowieso een beetje dom want dit is vast niet de eerste keer dat jullie verbranden en toch spelen jullie de ezel en gaan zonder zonnebrand naar buiten
Niet iedereen heeft pechquote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:57 schreef L0t.. het volgende:
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:58 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik ga nooit zonder zonnebrand naar buiten. Verlies nog liever m'n telefoon dan m'n zonnebrand
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:58 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik ga nooit meer in zo'n Tinychat waarbij er een stel panisch op printscreen drukken.
vlasenin plsquote:
Zij heeft geen iPhone en wel een doorzichtige huid dus kan ik mij wel voorstellen.quote:
Denk het jaquote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zij heeft geen iPhone en wel een doorzichtige huid dus kan ik mij wel voorstellen.
Dit.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:57 schreef L0t.. het volgende:
Let een beetje op je taal gebruik zeg.quote:
quote:
ya giv blowjb fristquote:
Kwam door de haren op je arm.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:01 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh mijn huid is niet zo gevoelig en bleek. Ik werd vroeger 'turk' genoemd.
Zijn er ook genoeg die het overleven, alleen kun je daarna nooit meer in de zon voor zover ik weet. Dus altijd lange mouwen/broeken etc aan.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:01 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Dit.
Ik dacht trouwens altijd dat huidkanker niet zo'n erge vorm van kanker was en dat je gewoon een stukje huid kon laten wegsnijden en dan is het klaar ()
Een oud leraar van mij heeft nu een maand geleden te horen gekregen dat ie nog maar 4 maanden te leven heeft vanwege huidkanker
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:03 schreef Vaseline_ het volgende:
Wajowik zie nu voor het eerst een foto van sala
quote:
Geil, pics?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:04 schreef 2NutZ het volgende:
[..]![]()
Die mis ik juist.
ib4 kwam door de zweetlucht.
Nee, heb al wat donkere huid en beetje buitenlandse kop ofso
Pics in mijn dm gaarne, ik heb ook nooit een goeie foto van jou gezienquote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:04 schreef 2NutZ het volgende:
[..]![]()
Die mis ik juist.
ib4 kwam door de zweetlucht.
Nee, heb al wat donkere huid en beetje buitenlandse kop ofso
okéquote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:03 schreef LudoSanders het volgende:
Hé L0t, KjH heeft nummer negen gekregen.
the fuck manquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn tintje vorig jaarIk haalde je in, Vas.
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
Ja vaak kan het ook gewon weggesneden worden maar dat ligt eraan wat voor vorm en hoe snel je erbij bent. M'n schoonzus heeft ook al eens een paar plekjes op haar rug weg moeten laten snijden maar dat gaat nu verder goed.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:01 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Dit.
Ik dacht trouwens altijd dat huidkanker niet zo'n erge vorm van kanker was en dat je gewoon een stukje huid kon laten wegsnijden en dan is het klaar ()
Een oud leraar van mij heeft nu een maand geleden te horen gekregen dat ie nog maar 4 maanden te leven heeft vanwege huidkanker
Zo ffquote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:05 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Pics in mijn dm gaarne, ik heb ook nooit een goeie foto van jou gezien
Mooie benen. Wanneer gaan ze open?quote:
M'n tante uit Zuid Afrika had 't op d'r lip en borstkas. Lip moest bevroren worden met stikstof ofzoiets en op d'r borstkas moest ze een goedje smeren waardoor het open gaat en gaat etteren ofzoquote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:07 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ja vaak kan het ook gewon weggesneden worden maar dat ligt eraan wat voor vorm en hoe snel je erbij bent. M'n schoonzus heeft ook al eens een paar plekjes op haar rug weg moeten laten snijden maar dat gaat nu verder goed.
Ik heb geen pics. Ik ga geen pics van mannen opslaan.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:03 schreef Vaseline_ het volgende:
Wajowik zie nu voor het eerst een foto van sala
[..]
Booby pls no
Omg wat?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:08 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
M'n tante uit Zuid Afrika had 't op d'r lip en borstkas. Lip moest bevroren worden met stikstof ofzoiets en op d'r borstkas moest ze een goedje smeren waardoor het open gaat en gaat etteren ofzogeen pretje iig
Eng welquote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:07 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ja vaak kan het ook gewon weggesneden worden maar dat ligt eraan wat voor vorm en hoe snel je erbij bent. M'n schoonzus heeft ook al eens een paar plekjes op haar rug weg moeten laten snijden maar dat gaat nu verder goed.
Naief gedacht. Die oud-leraar van mij had niet eens een lichte huid, werd altijd snel bruin enzo. En hield niet van bakken in de zon. Enige wat hij vaak deed in de zon is in z'n groententuin werken als hobby.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:09 schreef LudoSanders het volgende:
Maar daar moet je toch wel aantal keer heel hard verbranden of is dat naïef gedacht?
Bahquote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:08 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
M'n tante uit Zuid Afrika had 't op d'r lip en borstkas. Lip moest bevroren worden met stikstof ofzoiets en op d'r borstkas moest ze een goedje smeren waardoor het open gaat en gaat etteren ofzogeen pretje iig
Ik moet bekennen dat ik daar nooit geweest ben, ik zit hoe zie je er nu uit van 2010 te kijkenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:10 schreef BobbyB het volgende:
Maar Sala heeft toch gewoon pics in zijn fobo.
Ja maar als je evenveel uren in de brandende zon doorbrengt als dat je aan het bakken bent maakt dat weinig uit. Sterker nog, wanneer je bezig bent gaat het volgens mij nog sneller ook.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:10 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Naief gedacht. Die oud-leraar van mij had niet eens een lichte huid, werd altijd snel bruin enzo. En hield niet van bakken in de zon. Enige wat hij vaak deed in de zon is in z'n groententuin werken als hobby.
Ja verbranden maakt de kans wel veel groter, vooral het verbranden in je kinderjaren. Maar het gaat geloof ik meer om de hoeveelheid uv-straling die je opvangt, hoef je volgens mij niet eens heel erg voor te verbranden.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:09 schreef LudoSanders het volgende:
Maar daar moet je toch wel aantal keer heel hard verbranden of is dat naïef gedacht?
Ja truequote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:12 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ja maar als je evenveel uren in de brandende zon doorbrengt als dat je aan het bakken bent maakt dat weinig uit. Sterker nog, wanneer je bezig bent gaat het volgens mij nog sneller ook.
quote:
Link?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:11 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik moet bekennen dat ik daar nooit geweest ben, ik zit hoe zie je er nu uit van 2010 te kijkenJonge CB en tli enzo
![]()
Ik ben als dode opgeschreven.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:13 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ja verbranden maakt de kans wel veel groter, vooral het verbranden in je kinderjaren. Maar het gaat geloof ik meer om de hoeveelheid uv-straling die je opvangt, hoef je volgens mij niet eens heel erg voor te verbranden.
Ja ik ben als kind echt vaak verbrand, echt kutquote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:13 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ja verbranden maakt de kans wel veel groter, vooral het verbranden in je kinderjaren. Maar het gaat geloof ik meer om de hoeveelheid uv-straling die je opvangt, hoef je volgens mij niet eens heel erg voor te verbranden.
gridlock is gewoon jim james van my morning jacketquote:
Lock me Gridquote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:16 schreef wise het volgende:
[..]
gridlock is gewoon jim james van my morning jacket
ik zou jou best willen lockenquote:
Ik twijfelde, maar aangezien ik mobiel lig te bakken in de zon geen moeite genomen het ff na te kijken.quote:
je bent zelf een keutelquote:
Vast wel.quote:
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:20 schreef L0t.. het volgende:
hahaha toen was GekruldeMondhoek nog US vol aan het spammen
Denk dat de chauffeur verdwaald is.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:20 schreef wise het volgende:
26 May 12 08:23 Amsterdam - NETHERLANDS Out for Delivery
en nog steeds niet binnen he
Ik vind haar echt niet mooi hequote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:20 schreef L0t.. het volgende:
hahaha toen was GekruldeMondhoek nog US vol aan het spammen
no shitquote:
of heeft pakketje in zijn eigen jas gedaanquote:
Koite.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:25 schreef Vaseline_ het volgende:
Die van Koite in de op van #44![]()
![]()
Het irriteert me trouwens echt als mensen zeggen: Let niet op mijn wenkbrauwen hooorrrr.
Voor de aandacht.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:27 schreef LudoSanders het volgende:
Ik begrijp sowieso niet echt waarom je foto's van jezelf zou posten.
nouja hier in de SC vind ik het nog wat anders maar in US neequote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:27 schreef LudoSanders het volgende:
vissen naar complimentenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:27 schreef LudoSanders het volgende:
omdat men erkenning wilt krijgen (dat ze er leuk uit zien), wat ze waarschijnlijk in het echte leven niet krijgen.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:27 schreef LudoSanders het volgende:
ja, durf maar eens iets negatiefs te zeggen, krijg je meteen een shitstorm over je heenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:31 schreef wise het volgende:
[..]
omdat men erkenning wilt krijgen (dat ze er leuk uit zien), wat ze waarschijnlijk in het echte leven niet krijgen.
En aangezien in US er alleen maar positief gereageerd mag worden![]()
![]()
Blijkbaar hechten ze veel waarde wat een onbekende typt
Dat halen ze toch gewoon weg?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, durf maar eens iets negatiefs te zeggen, krijg je meteen een shitstorm over je heen
tja, mag daar niet. Dus inderdaad shitstorm + note en waarschijnlijk ook nog eens een temp.banquote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, durf maar eens iets negatiefs te zeggen, krijg je meteen een shitstorm over je heen
en ditquote:
Zie het van de positieve kant.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:33 schreef wolvendagen het volgende:
Moet een eenpuntsperspectief maken. Dikke faal.
Aardig als ik ben zeg ik wel vaak wat negatiefs daar hoorquote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wat moet ik me daar bij voorstellen?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:33 schreef wolvendagen het volgende:
Moet een eenpuntsperspectief maken. Dikke faal.
Als je in een kamer staat er vooruit kijkt. Dat tekenen. En dat moet met een speciale methode. En dat is kut.quote:
Kan, maar soms is het echt een lelijke foto (of persoon) en dan zijn er nog steeds mensen die zeggen;quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:35 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Aardig als ik ben zeg ik wel vaak wat negatiefs daar hoorNiet zo van jezushe jij bent lelijk oid
voor wat voor opleiding?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:36 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Als je in een kamer staat er vooruit kijkt. Dat tekenen. En dat moet met een speciale methode. En dat is kut.
Oh dat, lijnperspectiefquote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:36 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Als je in een kamer staat er vooruit kijkt. Dat tekenen. En dat moet met een speciale methode. En dat is kut.
Binnenhuisarchitectuur.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:39 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh dat, lijnperspectiefErg irritant ja, welke opleiding doe je dan?
Edit: spuit11![]()
zeg dan gewoon niks..quote:
wat?quote:
kan gebeurenquote:
quote:
quote:
Ja.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:47 schreef 2NutZ het volgende:
Als je grote jeukende moedervlekken hebt die pulseren is dat huidkanker?
Nee, het is pas huidkanker wanneer de arts die diagnose stelt.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:47 schreef 2NutZ het volgende:
Kan ook ontsteking zijn (had ik zelf)quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:47 schreef 2NutZ het volgende:
Veel plezierquote:
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:50 schreef Vaseline_ het volgende:
9/10 van alle moedervlekken zitten in mijn gezicht
Nee, maar zonder grap ikheb wel eens dat ze wat dikker worden en jeuken. Dat duurt dan 10min en dan is het weer wegquote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:49 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Kan ook ontsteking zijn (had ik zelf)
Jij leek mij wel een bekwaam arts eigenlijk.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:53 schreef RickoKun het volgende:
Hmm nee, bij een ontsteking merk je dat snel genoeg en wordt het steeds erger. Als ik jou was zou ik gewoon ff naar een huisarts gaan aangezien niemand hier dat is mijn zoon
wat is dit? waarvan? en waarom?quote:
Wow wtf, ik heb precies zo'n plankje en schuin dak en raam zoals in dat gifjequote:
Vertel meer...quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:59 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Wow wtf, ik heb precies zo'n plankje en schuin dak en raam zoals in dat gifje
1:50quote:
Zou wel kunnen...quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:02 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Geen last van een klein donker duiveltje
Ook al de tweede keer dat hij het post. Weet nog steeds niet wat ik er aan moet zien.quote:
wat je er aan moet zien? iets 'engs'quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:03 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ook al de tweede keer dat hij het post. Weet nog steeds niet wat ik er aan moet zien.
Ik zie Batman op zijn zolderkamer achter een webcam of zo.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
wat je er aan moet zien? iets 'engs'
Ik geil daar op, en velen met mij.
Batman heeft bredere schouders.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:04 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik zie Batman op zijn zolderkamer achter een webcam of zo.
Veel te lang doeiquote:
samenvattingquote:
goeie cgi?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:12 schreef RickoKun het volgende:
Ja nou is gewoon god die zichzelf killed enzo echt mega veel actie en avontuur enzo maar moeder aarde enzo en zombies echt gwn goed mesnen
ken ik.quote:
Zijn er tieten te zien?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:12 schreef RickoKun het volgende:
Ja nou is gewoon god die zichzelf killed enzo echt mega veel actie en avontuur enzo maar moeder aarde enzo en zombies echt gwn goed mesnen
DM mij jouw tieten.quote:
Maar die van Vas zijn moeilijk te vinden vandaar het vrag0nquote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:16 schreef mymoodfentje het volgende:
van fokmeisjes tieten vragen terwijl het web uitpuilt met allerlei soorten en vormen tiet.
Hehe, 'uitpuilt', goede woordkeuze.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:16 schreef mymoodfentje het volgende:
van fokmeisjes tieten vragen terwijl het web uitpuilt met allerlei soorten en vormen tiet.
Zullen niets speciaals zijnquote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:17 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Maar die van Vas zijn moeilijk te vinden vandaar het vrag0n
Komen we maar op 1 manier achterquote:
Mag ik jouw tieten zien?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:16 schreef mymoodfentje het volgende:
Zie FOBO!quote:
quote:
rotterdamquote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:19 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je kent mij neit ventjeKom meeten, je woont ook in damsco toch.
brrr de gedachte IRL een fokster te meetenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:19 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je kent mij neit ventjeKom meeten, je woont ook in damsco toch.
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:20 schreef mymoodfentje het volgende:
[..]
Laatste voyeur(s)
Vaseline_
Zosk
2NutZ
Anonieme_Fokker
Quizz
Dat is niet van vandaag, vandaag doe ik niet aan FOBOquote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:20 schreef mymoodfentje het volgende:
[..]
Laatste voyeur(s)
Vaseline_
Zosk
2NutZ
Anonieme_Fokker
Quizz
Miet.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:21 schreef mymoodfentje het volgende:
[..]
brrr de gedachte IRL een fokster te meeten
Like a Bossquote:
Wel goed gifje, ja.quote:
Ok.quote:
quote:
Aandachtsletjequote:
meost hier iets te hard om lachenquote:
quote:
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb een boodschappenkarretje a la Nissan Micra gebeukt met mijn fiets.
Waarom?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
quote:
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:28 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
@idh; die opmerking over dat mensen je zo aankijken bij de kassa voor ze hun balkje neerzettenzo herkenbaar
OF van die lui die jouw boodschappen tot de mach3 helemaal gaan analyseren
Wat is daar erg aan? Veel lelijker kunnen ze niet worden.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Omdat ik daar plezier aan beleef.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Omdat ik daar plezier aan beleef.dus eigenlijk ben jij aangereden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Technisch gezien wel.quote:
schadevergoedingquote:
Jawat.. ik heb geen schadequote:
Nayaquote:
Schrik, trauma etcquote:
geen schrammen, kapotte kleren, lekke band, niks??quote:
Kleine autootjes -vreesquote:
Nee, ik denk dat zij eerder wat krassen heeft.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
geen schrammen, kapotte kleren, lekke band, niks??
Hebben veel mensen sowieso al.quote:
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Omdat ik daar plezier aan beleef.Gevallen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welkom op FOK!
Wat een verassingquote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat zij eerder wat krassen heeft.
See what I did there?
Het was dus een vrouwelijke bestuurder.
dat was al duidelijk toen je zei dat het om een micra ging..quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat zij eerder wat krassen heeft.
See what I did there?
Het was dus een vrouwelijke bestuurder.
Er rijden soms ook mannen in ( Twingo's, Alto's, Ford Ka's, etc)quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat was al duidelijk toen je zei dat het om een micra ging..
Herkenbaar. Enige remedie is op de zijkant flippen.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:45 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja die kenser canta autootjes heKeer op keer komen ze als lullen driven
Ja, het is helemaal geen mooi weer hier.. Kwam net met bakken uit de lucht en toch redelijk warmquote:
Het regent in Rotterdam ook, maar ik heb geen andere kleding bij me natuurlijkquote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, het is helemaal geen mooi weer hier.. Kwam net met bakken uit de lucht en toch redelijk warm
Ik haat zulk weer..
Laatst een kwartier een mingemobile zien kloten om van een volle parkeerplaats af te komen toen ze mij ingesloten hadden. Gaan ze seinen dat de bus vol bouwvakkers achter ze achteruit ging rijden. Gaan ze achteruit van die parkeerplaats af proberen te manoeuvreren terwijl ze ruimte zat hadden om te keren met die Smart van ze.quote:
die zijn aant sparen voor de operatie..quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Er rijden soms ook mannen in ( Twingo's, Alto's, Ford Ka's, etc)
Vorige week wilde eentje me inhalen omdat ik voor hem ging staan bij het stoplicht. Echt fucking bumperkleven ook maar hij kwam toch niet harder dan 45 km p/uquote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Herkenbaar. Enige remedie is op de zijkant flippen.
Rotterdamquote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:47 schreef Zosk het volgende:
[..]
Het regent in Rotterdam ook, maar ik heb geen andere kleding bij me natuurlijk
Hier shined de zon nog als een malle.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, het is helemaal geen mooi weer hier.. Kwam net met bakken uit de lucht en toch redelijk warm
Ik haat zulk weer..
Toch zie ik liever die dan die Peugeot 107, Citroen C1, Toyota Aygo of VW UP.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Er rijden soms ook mannen in ( Twingo's, Alto's, Ford Ka's, etc)
Kom je naar de Meent?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Rotterdam![]()
Daar moet ik donderdag heen.
Ja hoorquote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:49 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Hier shined de zon nog als een malle.
quote:
Ach ja, jij had bewolking toen iedereen al lang zon had, dus het is je gegund Ludo.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:49 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Hier shined de zon nog als een malle.
Waar is de Meent?quote:
Herkenbaarquote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:48 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Laatst een kwartier een mingemobile zien kloten om van een volle parkeerplaats af te komen toen ze mij ingesloten hadden. Gaan ze seinen dat de bus vol bouwvakkers achter ze achteruit ging rijden. Gaan ze achteruit van die parkeerplaats af proberen te manoeuvreren terwijl ze ruimte zat hadden om te keren met die Smart van ze.Het was niet om aan te zien.
nep?quote:
Ging je toen ook flashen met je boobs?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:48 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Vorige week wilde eentje me inhalen omdat ik voor hem ging staan bij het stoplicht. Echt fucking bumperkleven ook maar hij kwam toch niet harder dan 45 km p/u
Ik zag vanmorgen een Peugeot rijden die ik wel mooi vond. Geen idee wat er mis is met me.quote:
Daarom, gewoon goedmakertje.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:50 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ach ja, jij had bewolking toen iedereen al lang zon had, dus het is je gegund Ludo.
In een Peugot zou ik nog wel willen rijden, maar Renault... nog nooit een auto gezien die ik mooi vond..quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:51 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik zag vanmorgen een Peugeot rijden die ik wel mooi vond. Geen idee wat er mis is met me.
En die bouwvakkers eerst nog terugseinen van "wtf wil je nou?!"quote:
Tevreden met m'n c2.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:49 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Toch zie ik liever die dan die Peugeot 107, Citroen C1, Toyota Aygo of VW UP.Wat een gedrochten zijn dat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |