Wat is daar erg aan? Veel lelijker kunnen ze niet worden.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb een boodschappenkarretje a la Nissan Micra gebeukt met mijn fiets.
Omdat ik daar plezier aan beleef.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Omdat ik daar plezier aan beleef.dus eigenlijk ben jij aangereden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Technisch gezien wel.quote:
schadevergoedingquote:
Jawat.. ik heb geen schadequote:
Nayaquote:
Schrik, trauma etcquote:
geen schrammen, kapotte kleren, lekke band, niks??quote:
Kleine autootjes -vreesquote:
Nee, ik denk dat zij eerder wat krassen heeft.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
geen schrammen, kapotte kleren, lekke band, niks??
Hebben veel mensen sowieso al.quote:
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Omdat ik daar plezier aan beleef.Gevallen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welkom op FOK!
Wat een verassingquote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat zij eerder wat krassen heeft.
See what I did there?
Het was dus een vrouwelijke bestuurder.
dat was al duidelijk toen je zei dat het om een micra ging..quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat zij eerder wat krassen heeft.
See what I did there?
Het was dus een vrouwelijke bestuurder.
Er rijden soms ook mannen in ( Twingo's, Alto's, Ford Ka's, etc)quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat was al duidelijk toen je zei dat het om een micra ging..
Herkenbaar. Enige remedie is op de zijkant flippen.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:45 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja die kenser canta autootjes heKeer op keer komen ze als lullen driven
Ja, het is helemaal geen mooi weer hier.. Kwam net met bakken uit de lucht en toch redelijk warmquote:
Het regent in Rotterdam ook, maar ik heb geen andere kleding bij me natuurlijkquote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, het is helemaal geen mooi weer hier.. Kwam net met bakken uit de lucht en toch redelijk warm
Ik haat zulk weer..
Laatst een kwartier een mingemobile zien kloten om van een volle parkeerplaats af te komen toen ze mij ingesloten hadden. Gaan ze seinen dat de bus vol bouwvakkers achter ze achteruit ging rijden. Gaan ze achteruit van die parkeerplaats af proberen te manoeuvreren terwijl ze ruimte zat hadden om te keren met die Smart van ze.quote:
die zijn aant sparen voor de operatie..quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Er rijden soms ook mannen in ( Twingo's, Alto's, Ford Ka's, etc)
Vorige week wilde eentje me inhalen omdat ik voor hem ging staan bij het stoplicht. Echt fucking bumperkleven ook maar hij kwam toch niet harder dan 45 km p/uquote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Herkenbaar. Enige remedie is op de zijkant flippen.
Rotterdamquote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:47 schreef Zosk het volgende:
[..]
Het regent in Rotterdam ook, maar ik heb geen andere kleding bij me natuurlijk
Hier shined de zon nog als een malle.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, het is helemaal geen mooi weer hier.. Kwam net met bakken uit de lucht en toch redelijk warm
Ik haat zulk weer..
Toch zie ik liever die dan die Peugeot 107, Citroen C1, Toyota Aygo of VW UP.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Er rijden soms ook mannen in ( Twingo's, Alto's, Ford Ka's, etc)
Kom je naar de Meent?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Rotterdam![]()
Daar moet ik donderdag heen.
Ja hoorquote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:49 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Hier shined de zon nog als een malle.
quote:
Ach ja, jij had bewolking toen iedereen al lang zon had, dus het is je gegund Ludo.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:49 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Hier shined de zon nog als een malle.
Waar is de Meent?quote:
Herkenbaarquote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:48 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Laatst een kwartier een mingemobile zien kloten om van een volle parkeerplaats af te komen toen ze mij ingesloten hadden. Gaan ze seinen dat de bus vol bouwvakkers achter ze achteruit ging rijden. Gaan ze achteruit van die parkeerplaats af proberen te manoeuvreren terwijl ze ruimte zat hadden om te keren met die Smart van ze.Het was niet om aan te zien.
nep?quote:
Ging je toen ook flashen met je boobs?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:48 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Vorige week wilde eentje me inhalen omdat ik voor hem ging staan bij het stoplicht. Echt fucking bumperkleven ook maar hij kwam toch niet harder dan 45 km p/u
Ik zag vanmorgen een Peugeot rijden die ik wel mooi vond. Geen idee wat er mis is met me.quote:
Daarom, gewoon goedmakertje.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:50 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ach ja, jij had bewolking toen iedereen al lang zon had, dus het is je gegund Ludo.
In een Peugot zou ik nog wel willen rijden, maar Renault... nog nooit een auto gezien die ik mooi vond..quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:51 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik zag vanmorgen een Peugeot rijden die ik wel mooi vond. Geen idee wat er mis is met me.
En die bouwvakkers eerst nog terugseinen van "wtf wil je nou?!"quote:
Tevreden met m'n c2.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:49 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Toch zie ik liever die dan die Peugeot 107, Citroen C1, Toyota Aygo of VW UP.Wat een gedrochten zijn dat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |