Technoviking?quote:
Wie gaat er nu met horloge in de zon liggen.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:42 schreef 2NutZ het volgende:
check deze dang
[ afbeelding ]
Horloge af gedaan
Hahahaha gast, dafuqquote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:42 schreef 2NutZ het volgende:
check deze dang
[ afbeelding ]
Horloge af gedaan
Vasquote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:43 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hou jij lekker ff je commentaar voor je
Doe mijn horloge alleen af met slapen en zwemmenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:43 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Wie gaat er nu met horloge in de zon liggen.
En dan zo in de zon gaan zitten, zonder horlogequote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Doe mijn horloge alleen af met slapen en zwemmen![]()
Vind mooi om zo te zien hoeveel ik verkleur
Shit, moest je hem ook echt lostrekken?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:42 schreef 2NutZ het volgende:
check deze dang
[ afbeelding ]
Horloge af gedaan
Was sws kut... koele wind en felle zon... had niks doorquote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:44 schreef Zosk het volgende:
[..]
En dan zo in de zon gaan zitten, zonder horlogeDan verbrand je nóg erger
Nee.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:44 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Shit, moest je hem ook echt lostrekken?
Geile melanoma heb je daarquote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:42 schreef 2NutZ het volgende:
check deze dang
[ afbeelding ]
Horloge af gedaan
quote:
Echte mannen verbranden en dealen met dat.quote:
Dat is juist heerlijk, verbrandenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Was sws kut... koele wind en felle zon... had niks door
wat schattig, je bent blondblondquote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:50 schreef LudoSanders het volgende:
[ afbeelding ]
Dan valt dit nog wel mee.
Dat is gewoon bruinig. Ik word dat ook nog wel let maar op... rood verdwijnt al en word bruin bij mij.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:50 schreef LudoSanders het volgende:
[ afbeelding ]
Dan valt dit nog wel mee.
Je bent op dreef vandaag zegquote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:50 schreef Sinosappel het volgende:
2Nutz is echt zo'n boer die op de eerste dag van de vakantie keihard verbrand en dan de rest van de 2 weken voor lul loopt met z'n rooie hollandse kop
Niet weten dat ik ginger ben.quote:
Ik verbrand bijna nooit man... en als ik verbrand is het vaak snel bruin.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:50 schreef Sinosappel het volgende:
2Nutz is echt zo'n boer die op de eerste dag van de vakantie keihard verbrand en dan de rest van de 2 weken voor lul loopt met z'n rooie hollandse kop
Picsquote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik verbrand bijna nooit man... en als ik verbrand is het vaak snel bruin.
Dat was mijn arm, mijn gezicht is wel goed gelukt
Wel netjes dan die kleur... VOOR EEN GINGERquote:
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik verbrand bijna nooit man... en als ik verbrand is het vaak snel bruin.
Dat was mijn arm, mijn gezicht is wel goed gelukt
Dit.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:52 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik heb dan ook echt nooit een foto van jou gezien
Het is gewoon dom. Verbrandenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Echte mannen verbranden en dealen met dat.
Mijn tieten zijn pas erg
Dit.quote:
Picsquote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:53 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Het is gewoon dom. Verbranden![]()
Mijn zwarte tintje
Verbranden is lekker, mits niet te overdreven. En jij bent sowieso al bruinquote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:53 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Mijn zwarte tntje
Dus je noemt mij dom? wie was vorige week ook alweer verbrand dan?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:53 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Mijn zwarte tntje
Dat is slechts voor een zeer beperkt gezelschap weggelegd.quote:
DM dan maarquote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:54 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat is slechts voor een zeer beperkt gezelschap weggelegd.
is dat een garnaal¿quote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:42 schreef 2NutZ het volgende:
check deze dang
[ afbeelding ]
Horloge af gedaan
Ik kan je wel een garnaal laten zienquote:
Ik ga nooit meer in zo'n Tinychat waarbij er een stel panisch op printscreen drukken.quote:
Als je als bijnaam milky hebt wel idd.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:57 schreef L0t.. het volgende:
Zo verbranden is echt teringdom, veel plezier met je huidkanker over 20 jaar
Ik ga nooit zonder zonnebrand naar buiten. Verlies nog liever m'n telefoon dan m'n zonnebrandquote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:54 schreef Vaseline_ het volgende:
Jullie zijn sowieso een beetje dom want dit is vast niet de eerste keer dat jullie verbranden en toch spelen jullie de ezel en gaan zonder zonnebrand naar buiten
Niet iedereen heeft pechquote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:57 schreef L0t.. het volgende:
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:58 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik ga nooit zonder zonnebrand naar buiten. Verlies nog liever m'n telefoon dan m'n zonnebrand
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:58 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik ga nooit meer in zo'n Tinychat waarbij er een stel panisch op printscreen drukken.
vlasenin plsquote:
Zij heeft geen iPhone en wel een doorzichtige huid dus kan ik mij wel voorstellen.quote:
Denk het jaquote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zij heeft geen iPhone en wel een doorzichtige huid dus kan ik mij wel voorstellen.
Dit.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:57 schreef L0t.. het volgende:
Let een beetje op je taal gebruik zeg.quote:
quote:
ya giv blowjb fristquote:
Kwam door de haren op je arm.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:01 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh mijn huid is niet zo gevoelig en bleek. Ik werd vroeger 'turk' genoemd.
Zijn er ook genoeg die het overleven, alleen kun je daarna nooit meer in de zon voor zover ik weet. Dus altijd lange mouwen/broeken etc aan.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:01 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Dit.
Ik dacht trouwens altijd dat huidkanker niet zo'n erge vorm van kanker was en dat je gewoon een stukje huid kon laten wegsnijden en dan is het klaar ()
Een oud leraar van mij heeft nu een maand geleden te horen gekregen dat ie nog maar 4 maanden te leven heeft vanwege huidkanker
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:03 schreef Vaseline_ het volgende:
Wajowik zie nu voor het eerst een foto van sala
quote:
Geil, pics?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:04 schreef 2NutZ het volgende:
[..]![]()
Die mis ik juist.
ib4 kwam door de zweetlucht.
Nee, heb al wat donkere huid en beetje buitenlandse kop ofso
Pics in mijn dm gaarne, ik heb ook nooit een goeie foto van jou gezienquote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:04 schreef 2NutZ het volgende:
[..]![]()
Die mis ik juist.
ib4 kwam door de zweetlucht.
Nee, heb al wat donkere huid en beetje buitenlandse kop ofso
okéquote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:03 schreef LudoSanders het volgende:
Hé L0t, KjH heeft nummer negen gekregen.
the fuck manquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn tintje vorig jaarIk haalde je in, Vas.
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
Ja vaak kan het ook gewon weggesneden worden maar dat ligt eraan wat voor vorm en hoe snel je erbij bent. M'n schoonzus heeft ook al eens een paar plekjes op haar rug weg moeten laten snijden maar dat gaat nu verder goed.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:01 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Dit.
Ik dacht trouwens altijd dat huidkanker niet zo'n erge vorm van kanker was en dat je gewoon een stukje huid kon laten wegsnijden en dan is het klaar ()
Een oud leraar van mij heeft nu een maand geleden te horen gekregen dat ie nog maar 4 maanden te leven heeft vanwege huidkanker
Zo ffquote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:05 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Pics in mijn dm gaarne, ik heb ook nooit een goeie foto van jou gezien
Mooie benen. Wanneer gaan ze open?quote:
M'n tante uit Zuid Afrika had 't op d'r lip en borstkas. Lip moest bevroren worden met stikstof ofzoiets en op d'r borstkas moest ze een goedje smeren waardoor het open gaat en gaat etteren ofzoquote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:07 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ja vaak kan het ook gewon weggesneden worden maar dat ligt eraan wat voor vorm en hoe snel je erbij bent. M'n schoonzus heeft ook al eens een paar plekjes op haar rug weg moeten laten snijden maar dat gaat nu verder goed.
Ik heb geen pics. Ik ga geen pics van mannen opslaan.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:03 schreef Vaseline_ het volgende:
Wajowik zie nu voor het eerst een foto van sala
[..]
Booby pls no
Omg wat?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:08 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
M'n tante uit Zuid Afrika had 't op d'r lip en borstkas. Lip moest bevroren worden met stikstof ofzoiets en op d'r borstkas moest ze een goedje smeren waardoor het open gaat en gaat etteren ofzogeen pretje iig
Eng welquote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:07 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ja vaak kan het ook gewon weggesneden worden maar dat ligt eraan wat voor vorm en hoe snel je erbij bent. M'n schoonzus heeft ook al eens een paar plekjes op haar rug weg moeten laten snijden maar dat gaat nu verder goed.
Naief gedacht. Die oud-leraar van mij had niet eens een lichte huid, werd altijd snel bruin enzo. En hield niet van bakken in de zon. Enige wat hij vaak deed in de zon is in z'n groententuin werken als hobby.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:09 schreef LudoSanders het volgende:
Maar daar moet je toch wel aantal keer heel hard verbranden of is dat naïef gedacht?
Bahquote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:08 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
M'n tante uit Zuid Afrika had 't op d'r lip en borstkas. Lip moest bevroren worden met stikstof ofzoiets en op d'r borstkas moest ze een goedje smeren waardoor het open gaat en gaat etteren ofzogeen pretje iig
Ik moet bekennen dat ik daar nooit geweest ben, ik zit hoe zie je er nu uit van 2010 te kijkenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:10 schreef BobbyB het volgende:
Maar Sala heeft toch gewoon pics in zijn fobo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |