je bent zelf een keutelquote:
Vast wel.quote:
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:20 schreef L0t.. het volgende:
hahaha toen was GekruldeMondhoek nog US vol aan het spammen
Denk dat de chauffeur verdwaald is.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:20 schreef wise het volgende:
26 May 12 08:23 Amsterdam - NETHERLANDS Out for Delivery
en nog steeds niet binnen he
Ik vind haar echt niet mooi hequote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:20 schreef L0t.. het volgende:
hahaha toen was GekruldeMondhoek nog US vol aan het spammen
no shitquote:
of heeft pakketje in zijn eigen jas gedaanquote:
Koite.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:25 schreef Vaseline_ het volgende:
Die van Koite in de op van #44![]()
![]()
Het irriteert me trouwens echt als mensen zeggen: Let niet op mijn wenkbrauwen hooorrrr.
Voor de aandacht.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:27 schreef LudoSanders het volgende:
Ik begrijp sowieso niet echt waarom je foto's van jezelf zou posten.
nouja hier in de SC vind ik het nog wat anders maar in US neequote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:27 schreef LudoSanders het volgende:
vissen naar complimentenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:27 schreef LudoSanders het volgende:
omdat men erkenning wilt krijgen (dat ze er leuk uit zien), wat ze waarschijnlijk in het echte leven niet krijgen.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:27 schreef LudoSanders het volgende:
ja, durf maar eens iets negatiefs te zeggen, krijg je meteen een shitstorm over je heenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:31 schreef wise het volgende:
[..]
omdat men erkenning wilt krijgen (dat ze er leuk uit zien), wat ze waarschijnlijk in het echte leven niet krijgen.
En aangezien in US er alleen maar positief gereageerd mag worden![]()
![]()
Blijkbaar hechten ze veel waarde wat een onbekende typt
Dat halen ze toch gewoon weg?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, durf maar eens iets negatiefs te zeggen, krijg je meteen een shitstorm over je heen
tja, mag daar niet. Dus inderdaad shitstorm + note en waarschijnlijk ook nog eens een temp.banquote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, durf maar eens iets negatiefs te zeggen, krijg je meteen een shitstorm over je heen
en ditquote:
Zie het van de positieve kant.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:33 schreef wolvendagen het volgende:
Moet een eenpuntsperspectief maken. Dikke faal.
Aardig als ik ben zeg ik wel vaak wat negatiefs daar hoorquote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wat moet ik me daar bij voorstellen?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:33 schreef wolvendagen het volgende:
Moet een eenpuntsperspectief maken. Dikke faal.
Als je in een kamer staat er vooruit kijkt. Dat tekenen. En dat moet met een speciale methode. En dat is kut.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |