abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 12 juni 2012 @ 00:52:03 #251
374569 Hanako
Russian car imports BV.
pi_112772388
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 00:42 schreef H-D het volgende:

[..]

Groot is het zeker :D beter haal je een 760 dan. Heb je een 6 cillinder.

Mwah...hangt ook beetje van het merk af en of je van een actie gebruik maakt enzo.
Ga voor iets groters zoals het er nu naar uit ziet ;)

Het is altijd opvallend dat de middenklassers altijd wel een actie hebben of hoge kortingen op pakketten :P
pi_112772448
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 00:52 schreef Hanako het volgende:

[..]

Ga voor iets groters zoals het er nu naar uit ziet ;)

Het is altijd opvallend dat de middenklassers altijd wel een actie hebben of hoge kortingen op pakketten :P
wat dan?

Nja beter toch? Daar kun je dan weer van profiteren :P mocht je er een willen.
  dinsdag 12 juni 2012 @ 00:57:28 #253
374569 Hanako
Russian car imports BV.
pi_112772535
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 00:54 schreef H-D het volgende:

[..]

wat dan?

Nja beter toch? Daar kun je dan weer van profiteren :P mocht je er een willen.
Heb in de afgelopen jaren zoveel auto's gehad zo bijna iedere maand wel een weer wat anders. Op uitzonderingen van bepaalde merken en daar zijn een aantal van waar ik laat ik zo zeggen verhoogde interesse in heb.

Koop overigens nooit nieuw dus acties heb ik niks aan ;(
pi_112772561
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 00:57 schreef Hanako het volgende:

[..]

Heb in de afgelopen jaren zoveel auto's gehad zo bijna iedere maand wel een weer wat anders. Op uitzonderingen van bepaalde merken en daar zijn een aantal van waar ik laat ik zo zeggen verhoogde interesse in heb.

Koop overigens nooit nieuw dus acties heb ik niks aan ;(
Wil je niet eens wat langer ergens in rijden dan?
  dinsdag 12 juni 2012 @ 00:59:50 #255
374569 Hanako
Russian car imports BV.
pi_112772610
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 00:58 schreef H-D het volgende:

[..]

Wil je niet eens wat langer ergens in rijden dan?
Meestal koop ik een auto via een veilig of buitenland rijd daar een tijd mee en dan gaan ze weer naar een nieuw baasje.
pi_112772811
Begin van die Amerikaanse pickups ook steeds interessanter te vinden. Wat een bak koppel ze uit die diesels halen _O_
[b]Op vrijdag 15 mei 2009 20:31 schreef Hyman het volgende:[/b]
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
pi_112775396
quote:
1s.gif Op maandag 11 juni 2012 23:13 schreef H-D het volgende:

[..]

Sowieso is dat altijd mijn punt mbt Audi. De hele lijn is op een doorgeschoten manier op elkaar afgestemd. De A4 is gewoon een mini A8. Of de A8 een A4 on steroids. Was bij die vorige opzich wel minder maar vond het toch nog wel een klein beetje het geval. :P

Maar bij de huidige line up is het zo erg dat het niet meer leuk is.
Ja, maar dat hebben heel veel merken tegenwoordig, BMW's zijn ook niet meer te onderscheiden zowat..
Maar de meeste merken hebben dat front overal hetzelfde.
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 23:32 schreef Kriegel het volgende:

[..]

Ook al die verschillende uitvoeringen die bijna niets verschillen van elkaar.

Hier is ie dan eindelijk, de Audi A3 Sportback: een A3 met (!!!hou je vast!!!) vijf deuren!

[ afbeelding ]
Het is gewoon een uitvoering die voor mensen veel praktischer kan zijn, ik weet niet wat je punt is?

quote:
1s.gif Op maandag 11 juni 2012 23:39 schreef H-D het volgende:

[..]

En alles kan ook met S line tegenwoordig. Van de traagste diesel tot een brute S8.

Bij Volvo is dat echt triest/jammer vind ik. Dat R line tegenwoordig gewoon een bumperpakket is waar het vroeger echt eigen modellen waren. Zie je zo'n V50 R Design met retetrage ecodrive diesel :')
S-line is heel iets anders als een S versie he, het is gewoon een pakket om m wat sportiever uiterlijk te geven, er komen dan geen bumpers op van een S versie van Audi, mooie tussenstap om toch net wat lekkerdere stoelen te hebben, net stuur etc. S versie is een compleet andere uitvoering..
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 00:26 schreef H-D het volgende:

[..]

Idd..want je wordt er met je V50 R Design DrivE wel door 75% van autorijdend Nederland uitgereden denk ik. Daar sta je dan. Met chromen spiegels. Met sportonderstel. Met spoilers.

:')
Ik snap niet zo goed wat je probleem is, als iemand zo'n auto wilt rijden omdat die m mooi vind en met een motor die nog goed te betalen is voor dagelijks gebruik en dus niet je portemonnee leegtrekt, maar wel een goed onderstel en een aantrekkelijker uiterlijk heeft dan is daar toch niks mis mee?

Het moet wel in verhouding blijven, dus ze moeten niet fabriek af bijvoorbeeld Golf R32 body kit op een 1.6 willen leveren, of RS4 op een 1.8t etc.
Gott schütze mich vor blonden Frauen und Autos die Franzosen bauen
pi_112778285
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 00:59 schreef Hanako het volgende:

[..]

Meestal koop ik een auto via een veilig of buitenland rijd daar een tijd mee en dan gaan ze weer naar een nieuw baasje.
Ah op die manier :)
pi_112778611
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 08:44 schreef FalleNk810i het volgende:

[..]

Ja, maar dat hebben heel veel merken tegenwoordig, BMW's zijn ook niet meer te onderscheiden zowat..
Maar de meeste merken hebben dat front overal hetzelfde.

[..]

Het is gewoon een uitvoering die voor mensen veel praktischer kan zijn, ik weet niet wat je punt is?

[..]

S-line is heel iets anders als een S versie he, het is gewoon een pakket om m wat sportiever uiterlijk te geven, er komen dan geen bumpers op van een S versie van Audi, mooie tussenstap om toch net wat lekkerdere stoelen te hebben, net stuur etc. S versie is een compleet andere uitvoering..

[..]

Ik snap niet zo goed wat je probleem is, als iemand zo'n auto wilt rijden omdat die m mooi vind en met een motor die nog goed te betalen is voor dagelijks gebruik en dus niet je portemonnee leegtrekt, maar wel een goed onderstel en een aantrekkelijker uiterlijk heeft dan is daar toch niks mis mee?

Het moet wel in verhouding blijven, dus ze moeten niet fabriek af bijvoorbeeld Golf R32 body kit op een 1.6 willen leveren, of RS4 op een 1.8t etc.
BMW is nog veeeeel beter te onderscheiden dan Audi imo. En hun line up is ook veel spannender vind ik.

Ik weet natuurlijk wat het verschil is tussen S line en een S versie. Maar een S line A4 met een relatief trage diesel vind ik gewoon belachelijk. Het past niet. Wat moet je dan met een sportief onderstel etc.En er staat overal S line enzo op. Denk je oh kijk dat is iets. Is het gewoon zo'n 120pk diesel :{

Mijn probleem is dus wat jezelf al in je laatste zin zegt. Een V50 met R Design en dan zo'n DrivE diesel is. niet in verhouding. Dat is zo ongeveer de traagste krachtbron die Volvo biedt man :')

Ik vind dat net zo triest als van die petjes die hun 316i een heel sportief uiterlijk geven :') imo moet een sportief uiterlijk gerechtvaardigd worden door de prestaties en de motor van de auto. Anders is het gewoon weer zo net niet.
pi_112778658
Dubbel.
pi_112779109
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 10:47 schreef H-D het volgende:

[..]

BMW is nog veeeeel beter te onderscheiden dan Audi imo. En hun line up is ook veel spannender vind ik.

Ik weet natuurlijk wat het verschil is tussen S line en een S versie. Maar een S line A4 met een relatief trage diesel vind ik gewoon belachelijk. Het past niet. Wat moet je dan met een sportief onderstel etc.En er staat overal S line enzo op. Denk je oh kijk dat is iets. Is het gewoon zo'n 120pk diesel :{

Mijn probleem is dus wat jezelf al in je laatste zin zegt. Een V50 met R Design en dan zo'n DrivE diesel is. niet in verhouding. Dat is zo ongeveer de traagste krachtbron die Volvo biedt man :')

Ik vind dat net zo triest als van die petjes die hun 316i een heel sportief uiterlijk geven :') imo moet een sportief uiterlijk gerechtvaardigd worden door de prestaties en de motor van de auto. Anders is het gewoon weer zo net niet.
Uiteindelijk blijven de auto's die tot 2004 ongeveer gemaakt zijn het origineelst, de BMW's uit die tijd waren zoveel mooier als wat er nu gemaakt wordt, idem voor Audi. Alleen Mercedes is erop vooruit gegaan.

Ok, dus jij vindt dat het sportonderstel en sportstoelen, sportstuur etc op mijn 1.8 non turbo A4 met 125 pk ook onzin is dus?
Sorry, maar het aantal PK's zorgt er niet voor dat een sportonderstel beter rijd.
Ze mogen wel wat zuiniger zijn met overal badges opplakken dat wel.
Gott schütze mich vor blonden Frauen und Autos die Franzosen bauen
pi_112779346
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 11:00 schreef FalleNk810i het volgende:

[..]

Uiteindelijk blijven de auto's die tot 2004 ongeveer gemaakt zijn het origineelst, de BMW's uit die tijd waren zoveel mooier als wat er nu gemaakt wordt, idem voor Audi. Alleen Mercedes is erop vooruit gegaan.

Ok, dus jij vindt dat het sportonderstel en sportstoelen, sportstuur etc op mijn 1.8 non turbo A4 met 125 pk ook onzin is dus?
Sorry, maar het aantal PK's zorgt er niet voor dat een sportonderstel beter rijd.
Ze mogen wel wat zuiniger zijn met overal badges opplakken dat wel.
Dat vind ik niet. Vind die hele nieuwe line up van BMW bijvoorbeeld wel mooi. En zie liever een F10 dan bijvoorbeeld een E39 die ik zelf gehad heb. Al blijft zo'n E38 nog wel zèer geslaagd. En er zijn zoveeel modellen, ook van niet Duitse fabrikanten, die imo beter en mooier of op hun manier net zo mooi en goed zijn dan hun pre 2004 tegenhanger.

Ik vind het inderdaad een beetje overdreven. Vind het ergens een beetje een mismatch dat soort combinaties. En tegenwoordig zie je dat zò veel bij vooral Audi en Volvo :{
Maar dat is gewoon een mening he :P
pi_112780639
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 11:07 schreef H-D het volgende:

[..]

Dat vind ik niet. Vind die hele nieuwe line up van BMW bijvoorbeeld wel mooi. En zie liever een F10 dan bijvoorbeeld een E39 die ik zelf gehad heb. Al blijft zo'n E38 nog wel zèer geslaagd. En er zijn zoveeel modellen, ook van niet Duitse fabrikanten, die imo beter en mooier of op hun manier net zo mooi en goed zijn dan hun pre 2004 tegenhanger.

Ik vind het inderdaad een beetje overdreven. Vind het ergens een beetje een mismatch dat soort combinaties. En tegenwoordig zie je dat zò veel bij vooral Audi en Volvo :{
Maar dat is gewoon een mening he :P
Inderdaad een mening, en die deel ik niet volledig met je. Zeker niet die over de BMW.

Maarja, mismatch? Het rijd gewoon veel beter. Toevoeging aan het comfort en rijgedrag.

Ik heb dan dit type stoelen:



Wat ik niet een mismatch vindt met de prestaties van de auto.
Als je dan dit soort stoelen erin gaat zetten: tja dan geef ik je gelijk!

Gott schütze mich vor blonden Frauen und Autos die Franzosen bauen
  dinsdag 12 juni 2012 @ 12:09:09 #264
357438 Bananenvlaflip
eerherstel voor de pisang
pi_112781471
Die onderstel stoelen lijken me anders ook nog prima voor iemand met AOW.
  dinsdag 12 juni 2012 @ 13:23:23 #265
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_112784346
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 08:44 schreef FalleNk810i het volgende:
[quote]Het is gewoon een uitvoering die voor mensen veel praktischer kan zijn, ik weet niet wat je punt is?
Dat het ietwat onzin is om wat niet veel meer is dan een vijfdeurs A3 zo'n stoer-klinkend extra labeltje te geven, daarvoor verschilt ie gewoon te weinig van de normale. Sowieso, "Sportback", wat is er ineens zo sportief aan een zwaardere uitvoering (vijfdeurs is meestal wat zwaarder, die 6 cm extra carrosserie zal ook wel wat wegen) van een alledaags hatchbackje?

Ik vind het gewoon iets teveel interessantdoenerij, da's alles. Al die loze variaties op bestaande modellen, het mag best wat simpeler.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_112785624
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 13:23 schreef Kriegel het volgende:

[..]

Dat het ietwat onzin is om wat niet veel meer is dan een vijfdeurs A3 zo'n stoer-klinkend extra labeltje te geven, daarvoor verschilt ie gewoon te weinig van de normale. Sowieso, "Sportback", wat is er ineens zo sportief aan een zwaardere uitvoering (vijfdeurs is meestal wat zwaarder, die 6 cm extra carrosserie zal ook wel wat wegen) van een alledaags hatchbackje?

Ik vind het gewoon iets teveel interessantdoenerij, da's alles. Al die loze variaties op bestaande modellen, het mag best wat simpeler.
Ach het is maar waar je je druk om maakt. Als het simpeler mag dan kan je beter in azie kijken..

Autofabrikanten geven auto's wel meer namen die nergens op slaan...

Maar goed, wij zullen het nooit eens worden aangezien jij de premium merken maar overpriced overrated auto's vind en ik de aziaten uitstralingsloos en goedkoop ogend voor mensen die niks om een auto geven haha.
Gott schütze mich vor blonden Frauen und Autos die Franzosen bauen
  dinsdag 12 juni 2012 @ 14:00:10 #267
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_112785679
Waarom denk jij altijd dat ik een of andere bevooroordeelde Aziatengeiler ben die Duitse auto's per definitie verschrikkelijk vindt? Is helemaal niet zo. :') Omgekeerd echter weet ik het niet zo zeker.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_112786019
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 14:00 schreef Kriegel het volgende:
Waarom denk jij altijd dat ik een of andere bevooroordeelde Aziatengeiler ben die Duitse auto's per definitie verschrikkelijk vindt? Is helemaal niet zo. :') Omgekeerd echter weet ik het niet zo zeker.
Omdat dat het eerste is wat mij opvalt aan jouw posts.
Ik heb je nog nooit iets positiefs horen zeggen over een duitse auto. Neem bijvoorbeeld 1 van de 100 ''ik zoek een nieuwe auto '' topics, ik heb jou altijd aziatische auto's iemand zien aanraden, en zodra iemand een duitser suggereert dan vertel jij dat het beter is om een jap oid te kopen omdat je meer waar voor je geld krijgt en dergelijke.

Vooral Mazda is erg populair bij jou :P

Maakt mij allemaal niet uit, maar daarom denk ik dat. ;)
Gott schütze mich vor blonden Frauen und Autos die Franzosen bauen
  dinsdag 12 juni 2012 @ 14:27:07 #269
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_112786718
Ik heb inderdaad iets met Mazda, en als iemand een goedkope en lichte knakenauto zoekt (komt hier nog wel eens voor) kom ik al snel uit bij een kleine Jap van een aantal verschillende types omdat die gewoon verdomd goed dat doel dienen, vergelijkbare Volkswagens zijn vaak tweedehands erg duur gebleven.

Afhankelijk van iemands wensen en budget raadt ik dan echter net zo graag een Duitser aan, of een Fransman, of een Zweed, of een Brit, echt geen probleem. Vergeet trouwens ook niet m'n voorliefde voor Italiaanse Bella's, dus zo single-minded ben ik echt niet. ;)

Dat is een beetje het punt heb ik het idee: waar veel mensen op dit soort autoforums een soort ingebouwde afkeer hebben tegen Japanners / Fransen / Koreanen / Italianen (één of meerdere hiervan) bekijk ik de zaak over het algemeen per model, niet per merk. Misschien dat het daardoor soms lijkt alsof ik iets in het bijzonder met Aziaten heb, maar dat is niet zo, ik verdedig ze hooguit iets sneller tegen alle haters die hier zitten. ;) En ja, sommigen zijn echt hun geld waard. Anderen ook niet.

Niet dat ik dus 100% objectief ben ofzo. Ik heb ook m'n voorkeuren, en Daewoo's en Ssangyong's vind ik bijna zonder uitzondering schijthokken. Kijk aan, Aziaten en ik moet er niks van hebben. :7

quote:
en zodra iemand een duitser suggereert dan vertel jij dat het beter is om een jap oid te kopen omdat je meer waar voor je geld krijgt en dergelijke.
Onzin. Dat zou ik wel doen als iemand met een pertinente kutbak aan komt zetten, maar niet per definitie en zeker niet alleen "omdat Duits".
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_112786933
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 11:46 schreef FalleNk810i het volgende:

[..]

Inderdaad een mening, en die deel ik niet volledig met je. Zeker niet die over de BMW.

Maarja, mismatch? Het rijd gewoon veel beter. Toevoeging aan het comfort en rijgedrag.

Ik heb dan dit type stoelen:

[ afbeelding ]

Wat ik niet een mismatch vindt met de prestaties van de auto.
Als je dan dit soort stoelen erin gaat zetten: tja dan geef ik je gelijk!

[ afbeelding ]
Achja maar goed dat smakken verschillen! Anders reden we allemaal hetzelfde, ook zo saai. :P
pi_112786981
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 14:27 schreef Kriegel het volgende:
Ik heb inderdaad iets met Mazda, en als iemand een goedkope en lichte knakenauto zoekt (komt hier nog wel eens voor) kom ik al snel uit bij een kleine Jap van een aantal verschillende types omdat die gewoon verdomd goed dat doel dienen, vergelijkbare Volkswagens zijn vaak tweedehands erg duur gebleven.

Afhankelijk van iemands wensen en budget raadt ik dan echter net zo graag een Duitser aan, of een Fransman, of een Zweed, of een Brit, echt geen probleem. Vergeet trouwens ook niet m'n voorliefde voor Italiaanse Bella's, dus zo single-minded ben ik echt niet. ;)

Dat is een beetje het punt heb ik het idee: waar veel mensen op dit soort autoforums een soort ingebouwde afkeer hebben tegen Japanners / Fransen / Koreanen / Italianen (één of meerdere hiervan) bekijk ik de zaak over het algemeen per model, niet per merk. Misschien dat het daardoor soms lijkt alsof ik iets in het bijzonder met Aziaten heb, maar dat is niet zo, ik verdedig ze hooguit iets sneller tegen alle haters die hier zitten. ;) En ja, sommigen zijn echt hun geld waard. Anderen ook niet.

Niet dat ik dus 100% objectief ben ofzo. Ik heb ook m'n voorkeuren, en Daewoo's en Ssangyong's vind ik bijna zonder uitzondering schijthokken. Kijk aan, Aziaten en ik moet er niks van hebben. :7

[..]

Onzin. Dat zou ik wel doen als iemand met een pertinente kutbak aan komt zetten, maar niet per definitie en zeker niet alleen "omdat Duits".
Ik bekijk het liever per merk omdat elk merk namelijk een eigen uitstraling 'brand identity' heeft. En die van sommige merken moet ik gewoon niks van hebben, en van anderen wel :P
pi_112788194
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 14:27 schreef Kriegel het volgende:
Ik heb inderdaad iets met Mazda, en als iemand een goedkope en lichte knakenauto zoekt (komt hier nog wel eens voor) kom ik al snel uit bij een kleine Jap van een aantal verschillende types omdat die gewoon verdomd goed dat doel dienen, vergelijkbare Volkswagens zijn vaak tweedehands erg duur gebleven.

Afhankelijk van iemands wensen en budget raadt ik dan echter net zo graag een Duitser aan, of een Fransman, of een Zweed, of een Brit, echt geen probleem. Vergeet trouwens ook niet m'n voorliefde voor Italiaanse Bella's, dus zo single-minded ben ik echt niet. ;)

Dat is een beetje het punt heb ik het idee: waar veel mensen op dit soort autoforums een soort ingebouwde afkeer hebben tegen Japanners / Fransen / Koreanen / Italianen (één of meerdere hiervan) bekijk ik de zaak over het algemeen per model, niet per merk. Misschien dat het daardoor soms lijkt alsof ik iets in het bijzonder met Aziaten heb, maar dat is niet zo, ik verdedig ze hooguit iets sneller tegen alle haters die hier zitten. ;) En ja, sommigen zijn echt hun geld waard. Anderen ook niet.

Niet dat ik dus 100% objectief ben ofzo. Ik heb ook m'n voorkeuren, en Daewoo's en Ssangyong's vind ik bijna zonder uitzondering schijthokken. Kijk aan, Aziaten en ik moet er niks van hebben. :7

[..]

Onzin. Dat zou ik wel doen als iemand met een pertinente kutbak aan komt zetten, maar niet per definitie en zeker niet alleen "omdat Duits".
Dan is dat duidelijk, het kwam alleen zo over, vandaar mijn reactie.

Excuses ;)

quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 14:32 schreef H-D het volgende:

[..]

Achja maar goed dat smakken verschillen! Anders reden we allemaal hetzelfde, ook zo saai. :P
True :)
Gott schütze mich vor blonden Frauen und Autos die Franzosen bauen
pi_112789006
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 11:07 schreef H-D het volgende:

[..]

Dat vind ik niet. Vind die hele nieuwe line up van BMW bijvoorbeeld wel mooi. En zie liever een F10 dan bijvoorbeeld een E39 die ik zelf gehad heb. Al blijft zo'n E38 nog wel zèer geslaagd. En er zijn zoveeel modellen, ook van niet Duitse fabrikanten, die imo beter en mooier of op hun manier net zo mooi en goed zijn dan hun pre 2004 tegenhanger.

Ik vind het inderdaad een beetje overdreven. Vind het ergens een beetje een mismatch dat soort combinaties. En tegenwoordig zie je dat zò veel bij vooral Audi en Volvo :{
Maar dat is gewoon een mening he :P
Bij Volvo vind ik dat zo erg, zie je in de spiegel een neus van een Volvo, verwacht je een mooie v50 of v70 en dan komt er een c30 aanzetten, kenners zullen het verschil wel zien maar dat is bij bmw en audi niet het geval, alhoewel het bij de achterkant van de Audi dan weer zo is vind ik.
pi_112789761
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 15:21 schreef dester_martijn het volgende:

[..]

Bij Volvo vind ik dat zo erg, zie je in de spiegel een neus van een Volvo, verwacht je een mooie v50 of v70 en dan komt er een c30 aanzetten, kenners zullen het verschil wel zien maar dat is bij bmw en audi niet het geval, alhoewel het bij de achterkant van de Audi dan weer zo is vind ik.
Mwah, meeste Volvo's kan ik wel van elkaar onderscheiden qua voorkant of het een V, C of S is.. BMW's daarentegen vind ik een heel stuk moeilijker, terwijl ik toch wel een redelijke auto kenner ben.
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_112789798
Wat is er mis met een C30?

Gott schütze mich vor blonden Frauen und Autos die Franzosen bauen
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')