Je gaat er over door ook nog, en je bent nog serieus ookquote:Op donderdag 31 mei 2012 08:00 schreef Snapcount2 het volgende:
[..]
Jij had het erover dat als een ras maar lang genoeg bestaat, dat ze dan vanzelf wel een manier zouden vinden om die problemen op te lossen. Als ik dan een ras aandraag wat veel langer bestaan heeft en deze problemen niet opgelost heeft, dan begrijp ik het niet?
quote:Op donderdag 31 mei 2012 12:04 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Je gaat er over door ook nog, en je bent nog serieus ook
quote:Zoveel onzinnige onzin kan ik niet tegenop.
Ga maar snel weg danquote:Om te janken dit
Je had het niet over intelligente rassen. Je had het over rassen, dus de onzin komt van jouw kant.quote:Op donderdag 31 mei 2012 12:04 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Je gaat er over door ook nog, en je bent nog serieus ook
Je snapt dat Dino's geen intelli--- laat maar. Ik was en ben er klaar mee. Zoveel onzinnige onzin kan ik niet tegenop.
Tuurlijk snap ik dat, maar waarom kraak je andere aannames dan zo hard af?quote:En ja, ik deponeer een stelling met aannames. Want in een discussie over aliens is namelijk ALLES een aanname, dat snap je toch ook wel?
Ik kan me voorstellen dat je moet huilen als je niets zinnigs toe te voegen hebt. Ik heb me laten vertellen dat het aannemen van de foetushouding tijdens het huilen het gevoel van onbekwaamheid iets vermindert dus misschien kun je dat uitproberen!quote:Om te janken dit
Juist ja, want ik was vergeten dat ik alles tot in de kleinste details zou moeten uitwerken. Jij kunt natuurlijk niet snappen dat ik het over een intelligent ras had, dat moet natuurlijk expliciet erbij gemeld worden.quote:Op donderdag 31 mei 2012 12:26 schreef Snapcount2 het volgende:
[..]
Je had het niet over intelligente rassen. Je had het over rassen, dus de onzin komt van jouw kant.
En waarom huil je nu telkens over de vorm van de discussie als je zelf geen stuk kunt posten zonder ad hominem?
Omdat het verschil tussen deze 2 aannames best groot is.quote:[..]
Tuurlijk snap ik dat, maar waarom kraak je andere aannames dan zo hard af?
Simpele zielquote:[..]
Ik kan me voorstellen dat je moet huilen als je niets zinnigs toe te voegen hebt. Ik heb me laten vertellen dat het aannemen van de foetushouding tijdens het huilen het gevoel van onbekwaamheid iets vermindert dus misschien kun je dat uitproberen!
Aanname 1 Gedeponeerde stelling 1: aliens kunnen 1 miljard jaar bestaan,quote:Op donderdag 31 mei 2012 13:41 schreef Refragmental het volgende:
Omdat het verschil tussen deze 2 aannames best groot is.
A) Aliens kunnen al 1 miljard jaar bestaan.
B) Ruimteschepen moeten wel stealth hebben.
C) Ruimteschepen die tussen de sterren reizen gaan snel en dus kunnen wij ze hier op aarde niet zien want ze gaan hier op aarde ook even snel
Dat snap je zelf toch ook wel.
Bij de eerste is het een aanname die goed mogelijk is.
Bij de tweede en derde is het een aanname die echt nergens op gebaseerd is en enkel bedoeld om de discussie te dwarsbomen en belachelijk te maken.
Aliens kunnen 1 miljard jaar oud zijn, dat is een aanname en er is geen enkele reden waarom dit niet zou kunnen.
Ruimteschepen hebben altijd stealth of gaan ALTIJD snel, nouja, you figure it out.
Jij denkt dat 1 miljard bestaan gelijk is aan 1 miljard jaar ontwikkeling. Zo werkt dat helaas niet.quote:Op donderdag 31 mei 2012 13:41 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Juist ja, want ik was vergeten dat ik alles tot in de kleinste details zou moeten uitwerken. Jij kunt natuurlijk niet snappen dat ik het over een intelligent ras had, dat moet natuurlijk expliciet erbij gemeld worden.
Natuurlijk vind je dat een goede aanname, dat is namelijk JOUW aanname.quote:[..]
Omdat het verschil tussen deze 2 aannames best groot is.
A) Aliens kunnen al 1 miljard jaar bestaan.
B) Ruimteschepen moeten wel stealth hebben.
C) Ruimteschepen die tussen de sterren reizen gaan snel en dus kunnen wij ze hier op aarde niet zien want ze gaan hier op aarde ook even snel
Dat snap je zelf toch ook wel.
Bij de eerste is het een aanname die goed mogelijk is.
Okee, dus je beweert eigenlijk dat de aliens al 1 miljard jaar bestaan en veel verder zijn dan ons. Ze hebben dus al de tijd gehad om ons te observeren en weten dus ook hoe we aan zaken waarnemen in de lucht middels radar. Wij vliegen hier al een tijdje rond met stealthvliegtuigen die nagenoeg onzichtbaar zijn voor radar maar de buitenaardse wezens die hier naartoe komen om iets uit te spoken waar nog niemand is achtergekomen denken "Stealth? Fuck that! Laat iedereen onze ruimteschepen maar zien...". Klinkt inderdaad heel logisch.quote:Bij de tweede en derde is het een aanname die echt nergens op gebaseerd is en enkel bedoeld om de discussie te dwarsbomen en belachelijk te maken.
Dat is inderdaad een aanname maar helaas zijn er genoeg redenen waarom het niet zou kunnen. Zo heeft op de aarde nog geen enkele levensvorm het 1 miljard jaar uitgehouden om de simpele reden dat we nogal afhankelijk van de grillen van het heelal om ons heen.quote:Aliens kunnen 1 miljard jaar oud zijn, dat is een aanname en er is geen enkele reden waarom dit niet zou kunnen.
Wie zegt er dat ruimteschepen ALTIJD stealth hebben?quote:Ruimteschepen hebben altijd stealth
Vergeleken bij de snelheden die we hier halen is het met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid te stellen dat ruimteschepen inderdaad altijd snel zullen gaan. De redenen heb ik al genoemd waarom dat waarschijnlijk zo is.quote:of gaan ALTIJD snel, nouja, you figure it out.
Als dat je beste verweer is....quote:[..]
Simpele ziel
Er wordt toch duidelijk in deze documenten gezegd dat het fenomeen echt is en niet fictief of illusionair en dat het fenomeen voor een deel bestaat uit schotel-vormige objecten die door de lucht vliegen.quote:Op donderdag 31 mei 2012 17:01 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Oh en de skeptici kunnen wel weer dom gaan lullen over dansende olifant aliens in hun haar en doen alsof dat net zo'n normale theorie is als aliens die ons bezoeken, maar generaal van het Amerikaanse leger Nathan Twining heeft toch echt gezegd dat het UFO fenomeen echt is:
For many years, it was hard to obtain declassified government documents about UFOs. During the 1950s and 1960s, a few documents wended their way to the rest of the world, but this was rare. Then, in 1974, the U.S. government amended the Freedom of Information Act (FOIA). The result was a veritable golden age of document releases that lasted roughly until a 1982 Executive Order from President Reagan. While UFO documents continue to be released, a repeat of the Great Flood of the seventies appears unlikely.
Blacked-out, declassified UFO documents look rather cool, but most dont provide any evidence for aliens, and many of them are not even that interesting. But some are very interesting. Whether they prove that UFOs are aliens or something entirely different, they make it clear that this topic has been taken very seriously at high levels, and has been subject to a great deal of secrecy.
Considering how marginalized this subject is from mainstream culture, making this point is enough for a days work. There are always deeper waters within which to swim, but for now let us stay close to the shore and look at a few of these documents. Even though most of these are well-known to UFO researchers, they continue to remain almost completely unknown to the wider public. Apparently, some things are so obvious that they are invisible.
http://keyholepublishing.com/Leading-UFO-Documents.html
1. The 1947 Twining Memo.
For good reason, this is one of the most important UFO documents we have. On September 23, 1947, right at the beginning of the “modern” UFO era, General Nathan Twining, Head of the U.S. Air Material Command (AMC), wrote a classified letter to Air Force General George Schulgen regarding the “flying discs.” He said the objects were “real and not visionary or fictitious.” They may possibly be natural phenomena, he wrote, such as meteors. But:
“the reported operating characteristics such as extreme rates of climb, maneuverability (particularly in roll), and action which must be considered evasive when sighted ... lend belief to the possibility that some of the objects are controlled either manually, automatically, or remotely.”
Twining listed several common descriptions of UFOs. They generally were silent, had a metallic or light reflecting surface, no trail, were circular or elliptical in shape, and often flat on the bottom. Many descriptions indicated a dome on top. Several reports indicated they flew in formation. Quite specific information, indeed.
UFO skeptics have pointed to Twining’s statement that no wreckage of a flying disc had been recovered. It’s true that he was probably in a good position to know. But what we don’t know is whether Twining would have been able to tell Schulgen about a UFO crash, if indeed such a thing happened. Simply put, if Schulgen lacked a “need to know,” Twining could not have told him.
On the other hand, Twining did state that UFOs were not secret American craft. This came as a surprise to Schulgen, who expected to learn that there was nothing to the affair, that everything was under control. Was Twining hiding the fact that UFO’s were classified technology? It’s a fair question.
With the hindsight of more than fifty years, the answer seems to be no. There is simply no credible evidence that the U.S. had any craft in 1947, experimental or otherwise, that could duplicate the reported maneuvers of flying saucers. Anyway, why would Twining tell Schulgen to keep studying flying saucers if they were simply classified American craft? If there were good reasons for doing so, none have emerged.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
General Nathan Twining, author of the September 23, 1947 memo. He later earned a fourth star and became USAF Chief of Staff -- and then Chairman of the Joint Chiefs of Staff.
Je bedoelt dat er wel eens écht objecten worden waargenomen met dan wel het blote oog, dan wel m.b.v. een radar die niet geïdentificeerd kunnen worden? Schokkend!quote:Op donderdag 31 mei 2012 17:01 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Oh en de skeptici kunnen wel weer dom gaan lullen over dansende olifant aliens in hun haar en doen alsof dat net zo'n normale theorie is als aliens die ons bezoeken, maar generaal van het Amerikaanse leger Nathan Twining heeft toch echt gezegd dat het UFO fenomeen echt is:
Schotelvormige objecten, wel even de documenten doorlezen he? En de post die jij quote was een reactie op de belachelijke stellingname dat dansende olifantjes in mensenharen net zo'n normale theorie zijn als aliens die ons bezoekenquote:Op donderdag 31 mei 2012 17:04 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Je bedoelt dat er wel eens écht objecten worden waargenomen met dan wel het blote oog, dan wel m.b.v. een radar die niet geïdentificeerd kunnen worden? Schokkend!
De dansende olifanten e.d. waren vooral een reactie op de stellingsname dat aliens weleens 1 miljard zouden KUNNEN bestaan + dat die hoogtechnologisch zouden KUNNEN zijn + dat deze de ruimte zouden KUNNEN verkennen + dat deze met een snelheid van 0,01c - 0,015c zouden KUNNEN vliegen - dit zouden ze KUNNEN doen in generatieschepen of d.m.v. stasis + ze zouden de planeet aarde KUNNEN bezoeken + ze zouden af en toe KUNNEN waargenomen worden.quote:Op donderdag 31 mei 2012 17:08 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Schotelvormige objecten, wel even de documenten doorlezen he? En de post die jij quote was een reactie op de belachelijke stellingname dat dansende olifantjes in mensenharen net zo'n normale theorie zijn als aliens die ons bezoeken![]()
En verder ben ik jouw houding ook een beetje zat Xa1pt. Waarom blijf jij niet lekker in je geloofstopics om daar jouw waarheid te verkondigen. Echt te belachelijk voor woorden dat jij je in UFO topics begeeft en je soms op een nogal neerbuigende manier moet uitlaten.
Of moet ik even in jouw geloofstopics langskomen om lekker neerbuigend te gaan doen naar jouw geloof, een geloof dat gebaseerd is op aanname na aanname na aanname
Echt jammer deze houding.quote:Iedereen die de bovenstaande sightings niet intrigerend vindt en het nodig vindt om te gaan roepen "het is geen wetenschappelijk bewijs dus is het niet serieus te nemen", dan ben je gewoon echt een simpele ziel die niet voor zichzelf kan nadenken.
Altijd?quote:Op donderdag 31 mei 2012 17:50 schreef Supertolll het volgende:
Is het echt vreemd dat mensen kritisch staan over die zgn. beelden van UFO's als het altijd om onduidelijke beelden gaat of om vervalsingen zoals de Belgische ufogolf.
Oh die foto's veranderen de zaak. Ik ben om!quote:Op donderdag 31 mei 2012 17:54 schreef Probably_on_pcp het volgende:
December 8th, 1992 - Puebla, Mexico
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
In Puebla, Mexico on December 8th, 1992 at midday, a passenger in a vehicle, who prefers to remain anonymous, observed and photographed a strange unidentified flying object outside the passenger's window. This incident occurred during the height of the Mexican UFO wave of 1992. Note the very close approach of the craft in this case.
Source / Credit: UFOs at Close Sight (Patrick Gross) Original source webpage / article
http://www.ufoevidence.org/photographs/section/1990s/Photo57.htm
Je kunt je nu wel weer plots heel genuanceerd en verstandig gaan voordoen, maar de rest van je bijdrage aan dit topic schetst een ander beeld. Ga ergens anders de vermoorde onschuld spelen.quote:Op donderdag 31 mei 2012 17:55 schreef ems. het volgende:
"Ik geloof in ufo's omdat willekeurige mensen zeggen dat ze bestaan en iedereen die dat niet doet is een simpele ziel"
Toch jammer. Ik heb een neef die ook in UFO's 'gelooft' maar met hem kan ik nog een prima discussie hebben over het hoe en wat. Die gaat niet meteen schuimbekken als je terecht een ooggetuige-verklaring niet als bewijs ziet
Blijf photoshops en interessante fictie posten man. Misschien win je wat zieltjesquote:Op donderdag 31 mei 2012 17:56 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Je kunt je nu wel weer plots heel genuanceerd en verstandig gaan voordoen, maar de rest van je bijdrage aan dit topic schetst een ander beeld. Ga ergens anders de vermoorde onschuld spelen.
En dit geeft heel mooi weer hoe zo'n zielig mannetje jij bent. Iemand zegt dat foto's altijd onduidelijk zijn en ik laat zien dat dat niet zo is en jij duikt er meteen weer bovenop om even een neerbuigende opmerking te maken.quote:Op donderdag 31 mei 2012 17:55 schreef ems. het volgende:
Oh die foto's veranderen de zaak. Ik ben om!
Wauw, zie jou eens wetenschappelijk bezig zijn! Ik zeg nergens dat deze foto's ook maar iets bewijzen. Misschien zijn het idd wel photoshops, dat zou goed kunnen. Maar jij neemt gelijk de stelling in dat het photoshops zijnquote:Op donderdag 31 mei 2012 17:57 schreef ems. het volgende:
[..]
Blijf photoshops en interessante fictie posten man. Misschien win je wat zieltjes
Ik weet dat je het graag persoonlijk maakt omdat je 'bewijslast' verder niet in je voordeel werkt, maar jij begrijpt toch ook wel dat die foto's en wat verhaaltjes erbij vrij nietszeggend zijn? Het kan van alles zijn en sommige mensen kiezen ervoor om dat meteen te linken aan buitenaards leven. Ik niet.quote:Op donderdag 31 mei 2012 17:58 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
En dit geeft heel mooi weer hoe zo'n zielig mannetje jij bent. Iemand zegt dat foto's altijd onduidelijk zijn en ik laat zien dat dat niet zo is en jij duikt er meteen weer bovenop om even een neerbuigende opmerking te maken.
Ik zeg nergens dat deze foto's nep zijn, maar het is, voor mij in ieder geval, totaal niet overtuigend. Verder heb ik nergens beweerd dat ufo's vage lichtjes in de lucht zijn. Niemand weet immers wat een ufo wel is.quote:Ik zeg nergens dat deze foto's bewijs zijn, misschien zijn ze wel nep, maar het idee dat UFO's altijd maar vage lichtjes in de lucht zijn is gewoon onzin.
Nee, ik neem de stelling in dat het net zo goed photoshops kunnen zijn en dat de foto's verder dus vrij nietszeggend zijn.quote:Op donderdag 31 mei 2012 18:00 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Wauw, zie jou eens wetenschappelijk bezig zijn! Ik zeg nergens dat deze foto's ook maar iets bewijzen. Misschien zijn het idd wel photoshops, dat zou goed kunnen. Maar jij neemt gelijk de stelling in dat het photoshops zijn![]()
Juist niet. Juist door mensen zoals jij die in dingen geloven omdat andere mensen iets hebben gezien of meegemaakt duurde de middeleeuwen langquote:Door mensen zoals jij duurden de Middeleeuwen zo lang...
Oh nu gaan we dus weer genuanceerd doen?quote:Op donderdag 31 mei 2012 18:03 schreef ems. het volgende:
Ik zeg nergens dat deze foto's nep zijn, maar het is, voor mij in ieder geval, totaal niet overtuigend. Verder heb ik nergens beweerd dat ufo's vage lichtjes in de lucht zijn. Niemand weet immers wat een ufo wel is.
Nee, ik neem de stelling in dat het net zo goed photoshops kunnen zijn en dat de foto's verder dus vrij nietszeggend zijn.
Je spreekt jezelf tegen. Mijn discussie met jou is vanaf nu ook gewoon gedaan. Jij verdient mijn aandacht en energie niet. Fijn leven verder.quote:Op donderdag 31 mei 2012 17:57 schreef ems. het volgende:
Blijf photoshops en interessante fictie posten man. Misschien win je wat zieltjes
Als je klikt op de links, kun je wat meer info vinden. Met name de eerste foto is het meest interessant omdat daar onderzoek naar is verricht.quote:Op donderdag 31 mei 2012 18:04 schreef Supertolll het volgende:
Ik vind de foto's niet echt interessant zonder de bron, schaalvermelding of negatieven. De meeste foto's vind ik nog onduidelijk of er nep uitziend. De verhalen over de onduidelijkheid zijn wel heel toevallig 'de batterijen van mijn camera waren op, dus het moest met mijn GSM'.
Ik begrijp ook niet waarom de ruimteschepen altijd rond zijn. Die vorm is gewoonweg niet logisch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |