SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Doe gezellig mee en post iets inhoudelijks.
• Baggeren doet we niet hier, ARG7 staat voor kwaliteit!
• Dit is ARG7, dus geen linkdump, nachtbagger, spamplek o.i.d.
• Piraten gaan ook met de tijd mee, denk dus aan de mobiele gebruikers met je plaatjes.
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje! Het onderste plaatje in de OP mag je niet meer aanpassen.
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
14tje ditquote:Op maandag 28 mei 2012 22:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wat luister ik?Heroin van The Velvet? Wut?: @
quote:
Adventureland gezien ?quote:
geen films en series, hoe dat zoquote:Op maandag 28 mei 2012 22:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Kijk geen films.
[..]
Jij bent ook wel een beetje mooi.
hipstersquote:Op maandag 28 mei 2012 22:25 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ze kijkt beiden gewoon hoor maar vindt het leuk om er toch ook op te haten
Watquote:Op maandag 28 mei 2012 22:25 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
fafafafafafaffafafafafafafafafaffafafa
quote:
neeeeeeeeee ik kijk helegaar niet, niet vaak iigquote:Op maandag 28 mei 2012 22:25 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ze kijkt beiden gewoon hoor maar vindt het leuk om er toch ook op te haten
nee Watt(s)quote:
Zo rol ikquote:
www.we7.com werkt ook supergoed.quote:Op maandag 28 mei 2012 22:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
ah tfoeee ik vind die radio optie van spotify echt tofallemaal leuke liedjes
[..]
p+
huh ik snap die p+ nietquote:Op maandag 28 mei 2012 22:33 schreef Zeroku het volgende:
[..]
www.we7.com werkt ook supergoed.
Ja die p+ werkt niet.
P+P- p+ p- test
Het werkt alleenquote:Op maandag 28 mei 2012 22:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
huh ik snap die p+ nietop msn is p- hartje met ooglapje
bookmarked
oeiii dat laatstequote:Op maandag 28 mei 2012 22:56 schreef JanPiraat het volgende:
trusten schatjes en gespuis en vuile insecteneters
quote:
Wel kawaii~~quote:
quote:Op maandag 28 mei 2012 22:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
oeiii dat laatste
slaap lekker doein
Jeetje waarom zeg je je wachtwoord nu hier op FOKquote:Op maandag 28 mei 2012 23:08 schreef Zeroku het volgende:
Fuck. Ik weet nu niet meer of ik voor tentamens in ben geschreven en mijn schoolwachtwoord is verlopen ._________________________.
je zou toch wel falen dus wat maakt het uit whaaha xd xdquote:Op maandag 28 mei 2012 23:08 schreef Zeroku het volgende:
Fuck. Ik weet nu niet meer of ik voor tentamens in ben geschreven en mijn schoolwachtwoord is verlopen ._________________________.
AC/DCquote:Op maandag 28 mei 2012 23:08 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ooooooh noeeesquote:Op maandag 28 mei 2012 23:08 schreef Zeroku het volgende:
quote:Op maandag 28 mei 2012 23:09 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Jeetje waarom zeg je je wachtwoord nu hier op FOKstraks kan iedereen er zomaar in
neger je hebt niks op KBquote:
quote:Op maandag 28 mei 2012 23:09 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Jeetje waarom zeg je je wachtwoord nu hier op FOKstraks kan iedereen er zomaar in
hi liefje. niet haten. kusjequote:Op dinsdag 29 mei 2012 00:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ja en blijf dan daar als jullie het daar leuker vinden
Wat is erquote:Op dinsdag 29 mei 2012 00:13 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ow ok wist ik nietzal er rekening mee houden liefje
dan blijf ik hier welquote:Op dinsdag 29 mei 2012 00:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ja en blijf dan daar als jullie het daar leuker vinden
* knuf *quote:Op dinsdag 29 mei 2012 00:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Sjeempie, veel liefde opeens. Cant handle with dis
Slijmbal gladjanusquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 00:19 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Slijmbal gladjanuspimmetjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
is lekker hoorquote:Op dinsdag 29 mei 2012 00:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Straks kruipt hij mn mond in tijdens mn slaap
die kans is heel klein. kans op een muggenbeet is tig keer groterquote:Op dinsdag 29 mei 2012 00:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Straks kruipt hij mn mond in tijdens mn slaap
echt?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 00:24 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
die kans is heel klein. kans op een muggenbeet is tig keer groter
er is geen bewijs van de stelling dat je 8 spinnen per jaar doorslikt. zou genoeg moeten zijn.quote:
Kusje er op?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 01:00 schreef Plastic_zak het volgende:
omg omg ik trapte net op m'n sleutels.. heel mn voet ligt open
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 01:03 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
oh sorry, ik bedoelde mijn pener, kusjes erop zijn altijd welkom
maar maarquote:Op dinsdag 29 mei 2012 01:00 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Omdat je seks hebt gehad dus. Ben je nu zwanger?
omdat. je. papa. ook. googled. vanaf, jouw. ip. adres?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 00:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Waarom kreeg ik een reclame met: onveilige seks gehad? soa bleble?
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 01:25 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
om
[..]
omdat. je. papa. ook. googled. vanaf, jouw. ip. adres?
Iemand vertelde mij vandaag waar je username voor stond. Mindfuck van het jaar.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 01:25 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
om
[..]
omdat. je. papa. ook. googled. vanaf, jouw. ip. adres?
DUS IK GOOGLEN OP DIKKE SPIN, WAT DE FUCK MANquote:Op dinsdag 29 mei 2012 01:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lijkt me sterk letterman, ben nu op 3G aan het internetten, ja pauperrouter kan geen wifi mijn zolderkamer opsturen![]()
Pz google op dikke spin
er wordt over mij geroddeld dus?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 01:26 schreef Tchock het volgende:
[..]
Iemand vertelde mij vandaag waar je username voor stond. Mindfuck van het jaar.
vertel het mij ook plzquote:Op dinsdag 29 mei 2012 01:26 schreef Tchock het volgende:
[..]
Iemand vertelde mij vandaag waar je username voor stond. Mindfuck van het jaar.
dan blijf je in ieder geval hierquote:Op dinsdag 29 mei 2012 01:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik ga slecht slapen en dromen door jullie bedankt hoor![]()
FoKTWeaKersGeenStijl2012. En ik al die tijd maar moeilijk doen met Ef,Kaa,tee,wee,Ef.. Ohnee. Fuckquote:
lijkt me sterk maar wie weetquote:Op dinsdag 29 mei 2012 01:29 schreef Tchock het volgende:
[..]
FoKTWeaKersGeenStijl2012. En ik al die tijd maar moeilijk doen met Ef,Kaa,tee,wee,Ef.. Ohnee. Fuck
hoezo zou je gaan slapen als wij hier zijnquote:Op dinsdag 29 mei 2012 01:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik ga slecht slapen en dromen door jullie bedankt hoor![]()
dacht even dat beach dit zeiquote:
ahjaaquote:Op dinsdag 29 mei 2012 01:29 schreef Tchock het volgende:
[..]
FoKTWeaKersGeenStijl2012. En ik al die tijd maar moeilijk doen met Ef,Kaa,tee,wee,Ef.. Ohnee. Fuck
whyquote:Op dinsdag 29 mei 2012 01:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
dacht even dat beach dit zeiaardig hoor, toch ga ik nu liefs
[..]
ahjaa
slaap lekker popje! xxquote:Op dinsdag 29 mei 2012 01:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
dacht even dat beach dit zeiaardig hoor, toch ga ik nu liefs
[..]
ahjaa
een hoog gemiddelde is bazencredits tochquote:Op dinsdag 29 mei 2012 01:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
kijk die tijd plus moet niet zoveel posten anders gaat mn gemiddelde weer omhoog
kusjequote:Op dinsdag 29 mei 2012 01:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lul wacht maar tot jan je helemaal in elkaar ranselt, pz
Doein
nu tril ik ook helemaalquote:Op dinsdag 29 mei 2012 01:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lul wacht maar tot jan je helemaal in elkaar ranselt, pz
Doein
nooit liefjequote:Op dinsdag 29 mei 2012 01:35 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
woot. zolang je mij maar niet dumpt.
jij ransaapjequote:Op dinsdag 29 mei 2012 02:14 schreef Plastic_zak het volgende:
ik denk dat ze 14/15 was
jij hosselbaas
spouwerlaan 235b amsterdamquote:Op dinsdag 29 mei 2012 02:17 schreef Plastic_zak het volgende:
wtf geef je adres dan maar dan kom ik ff langs om haar te ballen
alsof ik je echt naar mijn buurthoertje zou sturen. straks gooit ze de prijzen omhoogquote:Op dinsdag 29 mei 2012 02:18 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
nu woon je weer in amsterdam
je hebt wel veel huizen g
dat moet je inderdaad niet hebben nee, snap ik :$quote:Op dinsdag 29 mei 2012 02:19 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
alsof ik je echt naar mijn buurthoertje zou sturen. straks gooit ze de prijzen omhoog
^^ over 5 jaar geef ik je d'r ping promisedquote:Op dinsdag 29 mei 2012 02:20 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
dat moet je inderdaad niet hebben nee, snap ik :$
Pootjes thuis, exit is exit hier. Jouw exit aan de andere kant..quote:
oquote:Op dinsdag 29 mei 2012 02:38 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Pootjes thuis, exit is exit hier. Jouw exit aan de andere kant..
hai flips,quote:
Hai KB'tje.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
hallo flippie en slijmbal gainni
[..]
welke afbeelding is dat dan?nice
je kent mequote:
goed goed, druk.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
hai Gianni, goed en vermoeiend met jou?
Aaaahwh koetsjiekoetsje.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Maar lang niet gezien hier Giannia lles flex?
[..]
KB:
[ afbeelding ]
http://24.media.tumblr.com/tumblr_m4r1vakYyx1rsyl1do1_500.png en http://25.media.tumblr.com/tumblr_m4r1rxIULl1rsyl1do1_500.png.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
hallo flippie en slijmbal gainni
[..]
welke afbeelding is dat dan?nice
ja hoor, lekker weekend gehad,quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Maar lang niet gezien hier Giannia lles flex?
[..]
KB:
[ afbeelding ]
nooit last van..quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:57 schreef Flippiee het volgende:
Zusjelief heeft haar muziek hard staan en ik wil douchen en rustig kunnen nadenken/voor mij uit staren.firstworldproblems
ja ook hoorquote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja hoor, lekker weekend gehad,
en jij?
quote:
jwzquote:
ik heb dan ook geen puberend zusje..quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jij woont dan ook niet met een puberend zusje in huis.
jaloersquote:
haha mijn coole simba had 60 notesquote:
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
die coole simba jatte je uit dit topic, walgelijkerd jij
kaalquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
pz mag ik foto van jou ? heb geen idee hoe jij eruit ziet enzo
tc nu?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:25 schreef Plastic_zak het volgende:
en je had me zelfs live kunnen zien/betasten maar je was te laat
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
fuck jou man je hebt zeker echt een grindtegelkop he
lekker voor jequote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]
P_z?
Bah ik mis ons lapohunten in udowu
quote:
DAT IS NIET LEKKER.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:10 schreef Flippiee het volgende:
[..]
DAT IS NIET LEKKER.
En nee ik hunt hier niet opvallend naar de lapo
Wollah ik ga tr maken en zorgen dat jij ban krijgt ;s;s;sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee doe niet, ik wil mijn ban om een betere reden krijgenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wollah ik ga tr maken en zorgen dat jij ban krijgt ;s;s;s
ik voel je popjequote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]
P_z?
Bah ik mis ons lapohunten in udowu
gelukkig, veel plezier xooxoxxoxoquote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:14 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
ik voel je popje
nu diablo tijd xoxoxox
Okéquote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:37 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Mag ik 30 notes voor het plaatsen van dat plaatje in. Arg svp ?
weet ik waar jij op doelt?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:12 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee doe niet, ik wil mijn ban om een betere reden krijgen
Count me inquote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
weet ik waar jij op doelt?dan help ik mee!
Je weet het jaquote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
weet ik waar jij op doelt?dan help ik mee!
Hahaha janquote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:08 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Count me inoperatie sambalbij klaar om te rekruteren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxooOxxOp zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:27 schreef Zeroku het volgende:
ik vul hem na het eten inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxooOxx![]()
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:27 schreef Zeroku het volgende:
Die eeuwige lijstjes ook in arg, maar moment (SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxooOxx) dan
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoiets denk ik.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Sorryquote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:17 schreef Beach het volgende:
mensen die elke keer hetzelfde blijven herhalen tegen je, nee dat helpt
Voor KBSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |