Op die fietsquote:Op maandag 28 mei 2012 22:00 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Ow, wacht, dat heeft bigbass in een vorig topic gezegt: (my bad) Ze farmen met z'n 3en apart en zodra 1 de mob vind komen ze bij elkaar.
Zag het ook. Klinkt goed en ze gaan de legendary items sterker maken. Hoop dat patch 1.0.3 snel komt.quote:Op maandag 28 mei 2012 21:35 schreef Lamabal het volgende:
Erg interessant om te lezen
[..]
[..]
http://www.diablofans.com(...)-game-design-update/
act 2 nightmare, na de oasis in zon cave, met "beetje lag", in frozen blijven staan en fire chained -> dead barbquote:
Pff komt me bekend voor. Had ik daarnet ook. Probeer je weg te rennen word je elke keer door lagg weer terug gezet waar je was (nee geen vortex vijand)quote:Op maandag 28 mei 2012 22:49 schreef Silverdigger2 het volgende:
[..]
act 2 nightmare, na de oasis in zon cave, met "beetje lag", in frozen blijven staan en fire chained -> dead barb
Ik vind het al een hele prestatie om uberhaupt zo ver te komen zonder deaths. Ik ben met mijn wizard al minstens 20 keer doodgegaan in totaal, zit ook in act 2 van nightmare.quote:Op maandag 28 mei 2012 22:49 schreef Silverdigger2 het volgende:
[..]
act 2 nightmare, na de oasis in zon cave, met "beetje lag", in frozen blijven staan en fire chained -> dead barb
Eigenlijk zitten we nog gewoon in beta.quote:Op maandag 28 mei 2012 21:35 schreef Lamabal het volgende:
[..]
[..]
Aan die lag heb ik me soms de tyfus geërgerd. Vooral als er zo'n bende met een gele of 3 blauwe op je DH af stormt... opeens merk je dat er niets meer uit de boog komt en alle beesten lijken stil te staan, totdat de lagspike is afgelopen... meteen dood.quote:Op maandag 28 mei 2012 22:49 schreef Silverdigger2 het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Ik kan me soms ook er dood aan ergeren.quote:Op maandag 28 mei 2012 23:11 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Aan die lag heb ik me soms de tyfus geërgerd. Vooral als er zo'n bende met een gele of 3 blauwe op je DH af stormt... opeens merk je dat er niets meer uit de boog komt en alle beesten lijken stil te staan, totdat de lagspike is afgelopen... meteen dood.
Server based gaming is voor actiespellen nog niet echt ideaal.
Is wel handig om even te kijken hoe de items ontstaan, en of er geen grote bugs zijn die de economie kunnen laten crashen.quote:Op maandag 28 mei 2012 23:37 schreef Mr.Noodle het volgende:
Dat Real Money Auction House gaat nog wel even duren of niet?
waarschijnlijk komt het pas na de nieuwe patch =/ anders zijn alle items veel slechter dan ze worden met die patch.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 00:11 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Is wel handig om even te kijken hoe de items ontstaan, en of er geen grote bugs zijn die de economie kunnen laten crashen.
Doe ff prinscreen van als je hem draagtquote:Op maandag 28 mei 2012 22:27 schreef baggerbart het volgende:
Zo mijn eerste Legendary is ook binnen.
[ afbeelding ]
Het is wel een tegenvaller, op het plaatje ziet de hamburger er groter uit dan wanneer je hem draagtquote:Op dinsdag 29 mei 2012 00:26 schreef Murdera het volgende:
[..]
Doe ff prinscreen van als je hem draagt
Toch komisch.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 00:29 schreef baggerbart het volgende:
[..]
Het is wel een tegenvaller, op het plaatje ziet de hamburger er groter uit dan wanneer je hem draagt![]()
[ afbeelding ]
Lekker kut dat ze ilvls gaan showen, nu zal het moeilijker worder om geld op de AH te verdienen met traden door mensen die items voor veel te goedkoop erop zetten, dat zal niet snel meer gebeuren als er een ilvl bij staatquote:Op maandag 28 mei 2012 21:35 schreef Lamabal het volgende:
[..]
[..]
Die wordt toch wel gecrashed. Gaat iedereen de echt goede items op de real money zetten, goldhouse is leuk voor nightmare tegen die tijdquote:Op dinsdag 29 mei 2012 00:11 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Is wel handig om even te kijken hoe de items ontstaan, en of er geen grote bugs zijn die de economie kunnen laten crashen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |